heh, zo is het. Maar Brian maakt ook kennis met de echte Mike, ben ik bangquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
oeps..wat zie ik nu? Mike maakt kennis met de echte Brian?
Ze lijkt hier ook best een beetje op Lieke.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:37 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja Huub hoe snel werd je ook al weer verliefd ?
Er is even irritatie bij Brian en ...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:37 schreef Yavido het volgende:
Mikey moet naar achteren.
misschien bedoelde hij agressiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:39 schreef 2live het volgende:
mike maakt zich zorgen om Brians progressie in het spel.
Nee, dat is het busje vol met Polen van Johan Vlemmix.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef Yavido het volgende:
Busje is al voorgereden, Mikey wordt zo afgevoerd?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Waarom moet dronkenschap toch altijd zo bruut verstoord worden
IMO bestaat de verliefdheid van Huupje uit de wetenschap dat hij een meisje zover heeft kunnen krijgen dat hij er zijn leuter in kan hangen. Als ze er (zo goed als) klaar gestoomd voor is dan is hij 'verliefd'. Een 'hormoongestuurde' verliefdheid dus. En houden van... Hij houdt alleen van zich zelf en van zijn bevredigd piemeltje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:34 schreef Yavido het volgende:
Huub & Claire in gesprek:
Huub:'Ik heb zo het gevoel dat ik echt verliefd aan het worden ben op je'
Jaap komt het gesprek onderbreken: Huub beetje geirriteert stuurt Jaap weg.
Claire: 'Ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde....'
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, dat is het busje vol met Polen van Johan Vlemmix.
Die kutBrian zorgt er wel voor dat iedereen die gezellig wat drankjes drinkt tot een zogeheten "slechte dronk" komt. Zo'n hekel aan zulke types.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je moeten zien als Brrr ook dronken was geweest, dan was een bewusteloze dronken droppie geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |