En SL......dus dat kunnen ze weer ten gunste van Brian gebruiken...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:10 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, brian komt weer para terug.
"Licht aan, licht aan! Mikey ga lekker slapen."
Ja, dat kwam omdat brian binnen komt en het eerste wat Amanda zegt is: "man, Mikey doet vervelend"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:10 schreef Vandaag... het volgende:
Oh god, brian komt weer para terug.
"Licht aan, licht aan! Mikey ga lekker slapen."
Toen Brian de broek van Mikey uit wilde doen, begon Dilana meteen te blaffenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:13 schreef yellowfirst het volgende:
Wil Brian Mikey nu ook nog uitkleden?![]()
daar ben ik het wel mee eens.... qua type past ze veul beter bij Huub... ze is veel rustiger en heeft niet die prestatiedrang om boven Huub te komenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:14 schreef CHAOS_ het volgende:
Er is een verschil. Huub was verliefd op Lieke toen ze nog huishoudster was, waarna na zij zich een weg heeft gebaand de kooi in. Hier komt het van twee kanten, denk ik, ook zonder liefde of verliefdheid, kunnen deze twee met elkaar overweg. Ze kunnen namelijk ook gewoon lol hebben. Claire heeft gewoon meer gevoel voor humor.
En op Lieke en over 6 maand misschien ook nog op Claire , Huub is a multi-loving-in-the-air !!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:14 schreef Desii het volgende:
en ik ben ook nog eens heel verliefd op Hedda
Alles voor de overwinning.............quote:
Daar waar Lieke overtrokken moraalbesef had, heeft Mickey geen moraalbesef. Ja, dan is zij best handig voor hem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:15 schreef Vandaag... het volgende:
M: ik kan niet in DGK blijven zonder Lieke
Brian begint keihard te lachen
M: ik wil dat Lieke morgen terug komt
![]()
Ik vind Huub en Hedda gewoon een leuk stel..... die passen gewoon super bij elkaar en ik ben romantisch genoeg om op een happy end tussen die 2 te hopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
En op Lieke en over 6 maand misschien ook nog op Claire , Huub is a multi-lovingintheair !!!
Ach hij was net van de crack, in de kooi stopte hij met methadon....hij gaat alleen met een alcoholprobleem de deur uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
Als ze een klein beetje hersenen hebben daar achter, dan geven ze Mike een drankverbod
En Brian een Mikeyverbod............quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:17 schreef mazaru het volgende:
Als ze een klein beetje hersenen hebben daar achter, dan geven ze Mike een drankverbod
Klopt. Wat dat betreft was Lieke echt zo'n autoritaire meid. Dat was ook haar hele houding, hoe ze praatte, hoe ze discussieerde. Echt werkelijk alles!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 01:16 schreef Desii het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens.... qua type past ze veul beter bij Huub... ze is veel rustiger en heeft niet die prestatiedrang om boven Huub te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |