Wel iets met Amanda, ze was pissig op de regie omdat er filmpjes van haar waren getoond waarin ze mama belde.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:34 schreef blaze07 het volgende:
Niks met amanda 1iemand gevallen en hij bloed
Wat een slimbo weer...te diep in het glaasje gekekenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:35 schreef patist het volgende:
Johan Flemix liep keihard met zijn harses tegen de door jaap gesloten glazen deur aan..... hij bloedt... SL
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:36 schreef Lady-night het volgende:
Jaap: HELP Johan valt te pletter
Wat een vreselijk blerfeest trouwens.....en nee het is nog niet afgelopen johan is back...quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:39 schreef Marrije het volgende:
Ah mooi, t feessie is afgelopen!
quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:41 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk blerfeest trouwens.....en nee het is nog niet afgelopen johan is back...
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt weer vermoord!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
zou ik wel jammer vinden, ze kan zo lekker stokenquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:46 schreef petraa het volgende:
Zeurlene jankt, gaat ze nu naar huis
*voorzichtig blij*
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:43 schreef mazaru het volgende:
Hij wordt weer vermoord!!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is heel normaal hoor, doet ze bij elk feestje. En dan moet iedereen kappen met feesten, met haar meeleven en ook down worden.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef misslady83 het volgende:
Dames en heren ik verlaat het bier en tieten krijs feest en duik mn bedje in trusten...en sterkte, en troost selene voor me![]()
Please, Please, laat ze gelijk met de carnavalsgasten verdwijnen!quote:
Partypooperquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:48 schreef misslady83 het volgende:
Dames en heren ik verlaat het bier en tieten krijs feest en duik mn bedje in trusten...en sterkte, en troost selene voor me![]()
Onmiddellijk exit, ontwijken van camera'squote:Op donderdag 24 januari 2008 23:49 schreef Dark het volgende:
Selene en Luc ook achter een neukmuurtje?.........off cam
Misshien zwaar aan de DRANK, (heb het niet zo gevolgdquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:47 schreef Dark het volgende:
Selene zwaar aan de jank...........wordt getroost door LL.
Een bezoekje aan de psychiater zal haar geen kwaad doen...........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |