En hem nu keihard uit zit te lachen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom valt het Mikey met z'n naar eigen zeggen al z'n levenservaring () niet op dat Brain altijd tegen 'm praat alsof het een klein kind is?
Die boot ligt er niet meer, die is weggehaald door de politiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
Het wordt tijd dat Mikey naar zijn boot terugkeert om tot rust te komen..........
Omdat hij niet slimmer is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:21 schreef Frasier het volgende:
Waarom valt het Mikey met al z'n naar eigen zeggen levenservaring () niet op dat Brain altijd tegen 'm praat alsof het een klein kind is?
Opvanghuizen zat, in Amsterdam.............dan daar maar......quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die boot ligt er niet meer, die is weggehaald door de politie
Ik vind dat trutje echt beeldschoon en als de schoonheid van de hersentjes een beetje gepast hadden bij dat mooie lijfje had ze het ver kunen schoppen, denk ik dan. Maar tis een serpent.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:20 schreef mazaru het volgende:
Volgens Luc en Amanda was er buiten iets waardoor Selene zo overstuur is.
Ik denk dat het door die brief komt die op het internet staat over dat meisje dat door haar is weggeziekt, die terminaal ziek was.
ik ken dat hele verhaal niet van die brief, maar ze mag best gaan hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vind dat trutje echt beeldschoon en als de schoonheid van de hersentjes een beetje gepast hadden bij dat mooie lijfje had ze het ver kunen schoppen, denk ik dan. Maar tis een serpent.
Bijna exact hetzelfdequote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef 2live het volgende:
Mike; ik heb er een hekel aan om gestuurd te worden
brian; ja weet ik, ga lekker een douche nemen
mike; jullie hebben allemaal schijt aan mij
b; ik niet hoor.
Nu ik het beter zie, zie ik daar een ring om dr ringvinger waar ik zo mn twijfels over heb ? Is Bart in de zaal?quote:
Ik vraag me af vanaf welke hoogte zijn kwartje is komen vallen, het duurde namelijk best lang...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:33 schreef mazaru het volgende:
Mike tegen brian: "Ik heb er een hekel aan om gestuurd te worden."
Br. "Dat begrijp ik. Ga een douche nemen, lekker je bed in, lekker fris"
M: "Ik geloof dat jullie allemaal schijt aan me hebben"
Brr: "Ik niet hoor"
jammer dat het niet doordringt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:36 schreef Katewalker het volgende:
oeps..wat zie ik nu? Mike maakt kennis met de echte Brian?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |