abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:52:36 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56290878
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Mocht de redactie besluiten tègen Brian te zijn , dan was dat hèt moment
Helaas zwaait Flens nog altijd de scepter daar.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56290894
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wacht maar tot ie voor haar gezicht met Hedda ligt te neuken

Hedda vond het trouwens allemaal geweldig wat hij daar deed met andere meiden, zegt ze dan
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56290903
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpen
Ik hou ook niet van alcohol. Soms een glas wijn, maar ik kan er helemaal niet tegen. Ik stik altijd gelijk van de slaap na meer dan twee glazen wijn.
Ik zie het zo dat hij dus nu weer wordt beschermd. Redactie ziet hem zwak worden en grijpt onmiddellijk in. Eenvoudige omgang met andersgedragenden lukt hem al niet. Ik kots van die kutantilliaan met z'n beschermers
pi_56290910
oeps huubje....
"het gaat me niet om de sex, daat zijn de katies en de andere meisjes voor"
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56290913
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef chufi het volgende:

[..]

Ik elke nacht en nu ga ik er ook maar weer eens kijken! Trusten
Ciao chufi
pi_56290918
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Wat ik hier volgens mij niemand zie posten is dat Mikey tijdens het gesprek met Brian z'n vuisten opstak alsof hij Brian een klap wou gaan geven. Toen sloeg de stemming om en werd Brian pissed, en gelijk heeft tie. Of je nou Mikey de dronken zwerver bent of niet...vuisten omhoog en je hebt een probleem.

Tijdens het gesprek in de tuin(waar Huub later bij kwam) eerder vanavond daagde Mikey, Brian ook al uit om even boven te gaan vechten. Sloeg ook nergens op.

Volgens mij heeft Mikey het aardig in de bol en denkt hij dat tie de wereld aan kan.
Brian straalt van nature al agressie uit, dus zo verbazend is Mike's reactie niet....
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_56290927
Huub.... stop met drinken.... wat een gebazel komt eruit.... ik geloof er geen snars van
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:54:47 #228
38396 mazaru
pi_56290932
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe begon die ruzie van Mike en Brian dan? Ik logde net in en zag Mike bij Huub en Claire zitten. Brian kwam de chill in en vroeg aan Mike of hij met hem mee ging..maar Mike wilde niet..Brian zei dat Mike hem moest helpen met de psp die deed raar..hij pakte Mike bij de hand en nam hem mee..in de slaapkamer wilde Brian dat Mike ging douchen en rommelde met de mic van Mike..Mike stribbelde wat tegen en hief zijn vuisten op..ja en toen werd Brian op de ons zo bekende manier para...

Maar wat ging er aan vooraf waardoor Brian Mike weg wilde hebben bij Huub en Claire?
Brian wou overkomen als de grote beschermer van de arme dronken zwerver.
Ik denk dat die morgen gaat vertellen dat die hem tegen Huub wou beschermen
pi_56290936
quote:
Wat ik hier volgens mij niemand zie posten is dat Mikey tijdens het gesprek met Brian z'n vuisten opstak alsof hij Brian een klap wou gaan geven. Toen sloeg de stemming om en werd Brian pissed, en gelijk heeft tie. Of je nou Mikey de dronken zwerver bent of niet...vuisten omhoog en je hebt een probleem.

Tijdens het gesprek in de tuin(waar Huub later bij kwam) eerder vanavond daagde Mikey, Brian ook al uit om even boven te gaan vechten. Sloeg ook nergens op.

Volgens mij heeft Mikey het aardig in de bol en denkt hij dat tie de wereld aan kan.
alsof hij echt denkt dat hij zal winnen.
hij dolt gewoon, en ja met drank op in de gouden kooi..... word alles van een mug een olifant. (dat zag je met de opmerkingen van clair wel duidelijk)

Zoals toen selene zangles had en clair ging lachen, die selene meteen vol op in door aanmoedigen door rest van de miljonairs.. vind het echt overdreven.
pi_56290937
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

misschien bedoelde hij agressie
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56290954
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef Ziet het volgende:
oeps huubje....
"het gaat me niet om de sex, daat zijn de katies en de andere meisjes voor"
... las het kaboutertje voor uit eigen werk.
pi_56290958
huub; zullen we slapen (neuken!)
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:56:33 #233
38396 mazaru
pi_56290971
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:54 schreef Desii het volgende:
Huub.... stop met drinken.... wat een gebazel komt eruit.... ik geloof er geen snars van
Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheid
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:56:35 #234
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56290973
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
Ondertussen zit mikey er ook al meer dan een maand.... Ik denk ook dat het opgesloten zijn ook bij hem z'n tol eist. Hij doet het best wel goed eigenlijk... Ik hoop dat ie blijft en realiseerd dat ie nu zijn leven op de rails kan zetten. Zou het zonde vinden wanneer dat mislukte.
Het zou een schande zijn om hem zo maar weer terug te zetten in de maatschappij, zonder te zorgen voor een goeie opvang-regeling..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_56290974
Ik geloof dat Huub en Claire écht verliefd zijn en nu dus een probleem hebben...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:56:42 #236
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56290976
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe begon die ruzie van Mike en Brian dan? Ik logde net in en zag Mike bij Huub en Claire zitten. Brian kwam de chill in en vroeg aan Mike of hij met hem mee ging..maar Mike wilde niet..Brian zei dat Mike hem moest helpen met de psp die deed raar..hij pakte Mike bij de hand en nam hem mee..in de slaapkamer wilde Brian dat Mike ging douchen en rommelde met de mic van Mike..Mike stribbelde wat tegen en hief zijn vuisten op..ja en toen werd Brian op de ons zo bekende manier para...

Maar wat ging er aan vooraf waardoor Brian Mike weg wilde hebben bij Huub en Claire?
Huub en Claire wilden hun liefdesverklaringen goed op beeld krijgen en Mikey liep er als een dronken aap tussendoor te blaten. Brian heeft Mike toen weggelokt met een verhaal over de PSP.
Mike voelde zich niet zo serieus genomen en toen wilde Brian hem ala Amanda onder de douche krijgen omdat hij dronken is.
Toen viel bij Mike een kwartje en begon hij een beetje te etteren tegen Brian. Gevolg Brian para.
pi_56290998
quote:

En daarna met Huub & Claire in the Chill, waarbij Mikey vroeg hoe sterk Brain was. Huub zei toen 'heel sterk, hij heeft mij en Jaap tegelijkertijd toen van de trap weten te duwen'. Huub gaf ook toe dat ie het fysiek nooit van Brain zou kunnen winnen. En zei ook tegen Mikey dat Brain erg getraind is.

Dus niet echt slim als Mikey ook daadwerkelijk de confrontatie aangaat met Brain. Maar de beveiliging zal op dat soort momenten al paraat staan om gelijk in te grijpen. Die lopen daar constant rond.
pi_56291006
heeft huub geblowd ofzo?
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  vrijdag 25 januari 2008 @ 00:58:47 #239
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_56291026
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
heeft huub geblowd ofzo?
Vreetkick ??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_56291035
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheid
Ja, dat is elke verliefdheid.. Zonder al die hormonen die rondvliegen in Huub en Claire hadden ze het ook leuk met elkaar kunnen vinden..die twee klikken gewoon met elkaar...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')