Helaas zwaait Flens nog altijd de scepter daar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mocht de redactie besluiten tègen Brian te zijn , dan was dat hèt moment
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
Wacht maar tot ie voor haar gezicht met Hedda ligt te neuken
Ik zie het zo dat hij dus nu weer wordt beschermd. Redactie ziet hem zwak worden en grijpt onmiddellijk in. Eenvoudige omgang met andersgedragenden lukt hem al niet. Ik kots van die kutantilliaan met z'n beschermersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij krabbelde wel terug. Ik denk dat hij zich besefte dat hij dan in beeld zou komen als degene die de arme zwerver de straat weer opgejaagd heeft, ipv degene die de zwerver aan werk en onderdak heeft geholpen![]()
Ik hou ook niet van alcohol. Soms een glas wijn, maar ik kan er helemaal niet tegen. Ik stik altijd gelijk van de slaap na meer dan twee glazen wijn.![]()
Ciao chufiquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik elke nacht en nu ga ik er ook maar weer eens kijken! Trusten
Brian straalt van nature al agressie uit, dus zo verbazend is Mike's reactie niet....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Wat ik hier volgens mij niemand zie posten is dat Mikey tijdens het gesprek met Brian z'n vuisten opstak alsof hij Brian een klap wou gaan geven. Toen sloeg de stemming om en werd Brian pissed, en gelijk heeft tie. Of je nou Mikey de dronken zwerver bent of niet...vuisten omhoog en je hebt een probleem.
Tijdens het gesprek in de tuin(waar Huub later bij kwam) eerder vanavond daagde Mikey, Brian ook al uit om even boven te gaan vechten. Sloeg ook nergens op.![]()
Volgens mij heeft Mikey het aardig in de bol en denkt hij dat tie de wereld aan kan.
Brian wou overkomen als de grote beschermer van de arme dronken zwerver.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe begon die ruzie van Mike en Brian dan? Ik logde net in en zag Mike bij Huub en Claire zitten. Brian kwam de chill in en vroeg aan Mike of hij met hem mee ging..maar Mike wilde niet..Brian zei dat Mike hem moest helpen met de psp die deed raar..hij pakte Mike bij de hand en nam hem mee..in de slaapkamer wilde Brian dat Mike ging douchen en rommelde met de mic van Mike..Mike stribbelde wat tegen en hief zijn vuisten op..ja en toen werd Brian op de ons zo bekende manier para...
Maar wat ging er aan vooraf waardoor Brian Mike weg wilde hebben bij Huub en Claire?
alsof hij echt denkt dat hij zal winnen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Wat ik hier volgens mij niemand zie posten is dat Mikey tijdens het gesprek met Brian z'n vuisten opstak alsof hij Brian een klap wou gaan geven. Toen sloeg de stemming om en werd Brian pissed, en gelijk heeft tie. Of je nou Mikey de dronken zwerver bent of niet...vuisten omhoog en je hebt een probleem.
Tijdens het gesprek in de tuin(waar Huub later bij kwam) eerder vanavond daagde Mikey, Brian ook al uit om even boven te gaan vechten. Sloeg ook nergens op.![]()
Volgens mij heeft Mikey het aardig in de bol en denkt hij dat tie de wereld aan kan.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
misschien bedoelde hij agressie
... las het kaboutertje voor uit eigen werk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:53 schreef Ziet het volgende:
oeps huubje....
"het gaat me niet om de sex, daat zijn de katies en de andere meisjes voor"
Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheidquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:54 schreef Desii het volgende:
Huub.... stop met drinken.... wat een gebazel komt eruit.... ik geloof er geen snars van
Het zou een schande zijn om hem zo maar weer terug te zetten in de maatschappij, zonder te zorgen voor een goeie opvang-regeling..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:50 schreef akveor het volgende:
Ondertussen zit mikey er ook al meer dan een maand.... Ik denk ook dat het opgesloten zijn ook bij hem z'n tol eist. Hij doet het best wel goed eigenlijk... Ik hoop dat ie blijft en realiseerd dat ie nu zijn leven op de rails kan zetten. Zou het zonde vinden wanneer dat mislukte.
Huub en Claire wilden hun liefdesverklaringen goed op beeld krijgen en Mikey liep er als een dronken aap tussendoor te blaten. Brian heeft Mike toen weggelokt met een verhaal over de PSP.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:52 schreef Katewalker het volgende:
Hoe begon die ruzie van Mike en Brian dan? Ik logde net in en zag Mike bij Huub en Claire zitten. Brian kwam de chill in en vroeg aan Mike of hij met hem mee ging..maar Mike wilde niet..Brian zei dat Mike hem moest helpen met de psp die deed raar..hij pakte Mike bij de hand en nam hem mee..in de slaapkamer wilde Brian dat Mike ging douchen en rommelde met de mic van Mike..Mike stribbelde wat tegen en hief zijn vuisten op..ja en toen werd Brian op de ons zo bekende manier para...
Maar wat ging er aan vooraf waardoor Brian Mike weg wilde hebben bij Huub en Claire?
En daarna met Huub & Claire in the Chill, waarbij Mikey vroeg hoe sterk Brain was. Huub zei toen 'heel sterk, hij heeft mij en Jaap tegelijkertijd toen van de trap weten te duwen'. Huub gaf ook toe dat ie het fysiek nooit van Brain zou kunnen winnen. En zei ook tegen Mikey dat Brain erg getraind is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:51 schreef T-lex het volgende:
Vreetkick ??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:57 schreef Ziet het volgende:
heeft huub geblowd ofzo?
Ja, dat is elke verliefdheid..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub heeft een onderbuikgevoel, en denkt dat dat verliefdheid is. Biologisch gezien is het gewoon geiligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |