Oeh, beterschapquote:Op donderdag 24 januari 2008 07:51 schreef Lois het volgende:
M@x weebee
LadyS dat klinkt echt afschuwelijkSterkte!
Webkim ik heb genoten van jeverslag! Geweldig
en gefeliciteerd.
Ik ben verminderd aanwezig, heb al sinds maandagavond de griep. Vlagen van hoge koorts afgewisseld met hele hoge koorts, zo erg dat ik amper weet welke dag het isIk heb vannacht om 3 uur wat dingen bijgelezen toen ik zo dorstig als een kameel in de sahara wakker werd maar vond dat een belachelijk tijdstip om te posten.
Dat is echt eeen wondermiddelquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, en Noa heeft van de huisarts Domperidon voorgeschreven gekregen, het helpt tegen het braken en de ergste misselijkheid. Als 1 van jullie kinderen het erg krijgt en erg gevoelig op de maag is, kan dat misschien ook helpen. We hebben de zuigelingenversie en dat hielp al, sinds gisteravond heeft ze niet meer overgegeven.
Als er ergens iets te halen valt heb ik meestal wel prijs ja. Tijd dat ik aan de loterij mee ga doenquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef Jelief het volgende:
Dat zal er nog aan ontbreken Maneki!
quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje dat ziet er niet uit zeg... waar is die mooie man in "A knights' tale" ? Een film die ik toch wel gezien heb.
Jawel, tis ook niet zozeer een werkdagje daar, meer een ontspannen samen zijn, ideeen opdoen, lekker eten en drinkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef appelsap het volgende:
Parijs, leuk! Ik wil ook.
Heb je naast het werk nog wel wat tijd voor jezelf Bar?
Neehoor, ineens valt de zorg alleen op jou schouders, en met geen vaste werkdagen lijkt me dat best wel lastig enzoquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk Bar! Ik ben volgende week alleen met Brent. Vriendje gaat naar Barcelona... (Stiekem ind ik het soms wel eens lekker om alleen de zorg voor Brent te hebben. Ondanks dat het icm flexibele werktijden moeilijk plennen is. Is dat gek?)
Wij over 2 weken! Bereid ze maar vast voor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef Sugar het volgende:
Veel plezier alvast, Bar!
Wij gaan morgen naar Kopenhagen!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef snoopy het volgende:
Ik kom even inbreken. Werd net gebeld door Pluphy dat ze vanmorgen op weg naar de zitting een vreselijke pijnaanval heeft gehad (iets met haar galblaas) en ze ligt nu in het ziekenhuis.
Ze heeft 2 minuten meegemaakt van de zitting. Die ging dus wel door.
Inmiddels heeft ze iets tegen de pijn gekregen dat goed werkt gelukkig en gaan ze beraden hoe nu verder met de behandeling.
Intussen heeft de advocaat laten weten dat de zitting heel goed verlopen is en dat de rechter alle punten van haar advocaat heeft overgenomen. Dat is goed nieuws begreep ik.
Voorlopig komt ze hier dus niet posten en wilde dat even laten weten.
Als ik meer weet dan zal ik dat ongetwijfeld melden!
Mijn niersteen was 10.1 mm. Ik weet niet hoe groot hij nu is, maar niet veel kleiner volgens de uroloog. Deze kan er dan ook niet via de natuurlijke weg uit (in zjn geheel danquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef Noli. het volgende:
[..]
[..]
Lady-S hoe groot is/was je niersteen nu?
Ik heb er ook al jaren een maar bij mij willen ze er niks aan doen omdat ie (gelukkig) klein blijft.
(ca. 1 mm. maar ze hopen stiekum ook dat ie -omdat ie zo klein is- er vanzelf uitkomt)
Volgens mij is dat ook zo. In het begin is pfeiffer vaak niet te onderscheiden van een gewone keelontsteking. Vaak wordt het ontdekt door de huiduitslag die volgt na het innemen van de antibiotica.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht altijd dat Pfeiffer een geheel eigen virus was. Nooit geweten dat je dat kan krijgen van een verwaarloosde keelontsteking.
Lol we vertrekken as maandagmiddag al dineren daar overnachten daar en dinsdagaavond weer terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef dutchie het volgende:
Lois, Lishe, Suzanna beterschap.
Hier gaat het een stuk beter nu. Nog wel vandaag thuis, om het echt goed uit te zieken.
Bar, naar Parijs wat leuk! Met wie ga je en hoe lang?
Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt doen daar.
hoe is het nu met Noa Suzanne?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Suzanna het volgende:
Heb ik net gedaan. Zij vond het zo zorgelijk klinken dat ze niet wilde wachten tot Noa eventueel wakker zou worden, maar aanraadde haar wakker te maken en zometeen naar de HAP te gaan. Dus dat doen we maar. Heb dus toch maar even op eigen houtje gebeld...
(erg vervelend voor m'n man, hij heeft het ook... maarja, wat moet je anders)
Verschonen van luiers, daarbij ligt ze gewoon een beetje te liggen, en ik beweeg haar zo min mogelijk omdat ze alles pijnlijk lijkt te vinden. Ook als ik haar optil dan klaagt ze over dat ik haar pijn doe.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat ik mee mag, Diaan![]()
('t valt te proberen toch?)
Ja we mogen echt niet klagen hoor, en dat doen we ook niet, we vinden het zelfs een "luxe"dat we dit weekend gewoon kunnen zeggen dat we vol zitten en geen reserveringen meer aannemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef marit1978 het volgende:
Bar, het loopt echt heel goed volgens mij he !?
ik heb me voorgenomen om eens te komen eten als ik bij fam. in Middelburg ben
* Ynske zet flesjes Corrona neer...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Leah het volgende:
Zijn we nog wakker? LLM's?
[/sub] Als in, Late Late night Moeders[/sub]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Leah het volgende:
Zijn we nog wakker? LLM's?
Als in, Late Late night Moeders
Herkenbaar!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet helemaal voor het eerst, ik ben al eerder heel even de stad in geweest, maar dat was echt naar het Kruidvat en terug.
Dit voelde wel meer als 'zonder hem'.Inclusief de sms naar huis of alles nog goed ging.
![]()
![]()
Wel 2 hele uren.
Da's toch wel anders dan een keertje boodschappen doen.
Oh hemel.. Ik wil je wel wakker houden hoor, maar dat ga ik echt niet reddenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef p_iglet het volgende:
hahaha BE het loslaten is begonnen
pfff mijn eerste nachtdienst in ruim een jaar tijd komende nacht... terwijl afgelopen ochtend de wekker om 7.00 ging. Iemand zin om de hele nacht tegen me aan te kletsen en me wakker te houden?
quote:
ben net binnenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik zo toch maar wel naar bed ga
Altijd, maar dan ook altijd ben ik net te laat. Ik lurk hier al jaaaaaaaaaaaaaaren mee, en het is met nooit gelukt om de kinderen van Leah te kunnen bewonderenquote:
waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:16 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag, heb ik weer een training gehad. Maar je ziet, we zijn vroeg weer thuis, gekomen.
Het is me even ''teveel'' geworden.Ik ging niet tekeer, maar raakte steeds mijn ouders kwijt en werd, erg somber.
Donderdag heb ik een gesprek, met mijn nieuwe psychiater. Hij wil mijn medicatie, veranderen. Zodat ik minder last heb van onrust, in mijn hoofd.Ik zou dan Dipiperon krijgen.
Haha!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
kijk ik nog eens beter: verrek zo'n achterlijk ajax petje.
kijk ik nog eens, sta ik naast die jeroen van babyboom.
ach wat naar meid.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:59 schreef Oxymoron het volgende:Omdat ik me gewoon, niet goed voel, de laatste tijd.
En dan met de psychiater, moeten praten, is extra moeilijk. Maar ik heb het, volgens mijn moeder, op z'n Oxy'st voorbereid: een soort collageposter gemaakt met plaatjes, uit tijdschriften, over hoe ik mij voel.
Misschien, gaat het met de nieuwe medicatie, wel weer beter, ik blijf hoop houden!
welnee. hij was met een aantal kinderen daar. (hij is toch jongerenwerker? )quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je een handtekening gevraagd lady?
kan je wat van die energie noordwaards sturen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
zo ben vandaag wer even heel goed bezig geweest in het hok thuis.Het is bijna klaar
*kuch* Idols *kuch*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef dutchie het volgende:
Jee, hebben jullie allemaal een sociaal leven ofzo?Zit ik hier in mijn eentje.
Ja maar, die waren backstage. Daar is toch niets spannends aan?quote:
Die vraag had ik al verwacht dus daar was ik nou al precies mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja... dat vraagt natuurlijk om een foto van die collage!
Hier ook een klein beetje crea geweest. stukken vilt op de koof bij de keuken geplakt zodat we dat als prikbord kunnen gaan gebruiken. Voor Sasha's eerste tekening straks enzo.![]()
Nee, maar dan moet er geplast, de afwasmachine uit- en ingeruimd, de keuken even aan kant gemaakt, de tanden gepoetst, even flink flossen en wat er verder nog meer gedaan moet worden voor men in bed kan stappen om daar de uitslag te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja maar, die waren backstage. Daar is toch niets spannends aan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef dutchie het volgende:
Jee, hebben jullie allemaal een sociaal leven ofzo?Zit ik hier in mijn eentje.
* Vicky stuurt wat energie naar Lady-wrbquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je wat van die energie noordwaards sturen?
ik zit wat huishoudelijke bezigheden betreft nogal in een dip.
Ik heb hem nog nooit ontmoet!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:45 schreef dutchie het volgende:
Oxy, wat rot dat je je zo voelt. Wat vind je van je nieuwe psychiater, heb je daar een klik mee of moet je echt weer wennen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Suziieee dat ziet er cool uit hoor. Hoe was het eigenlijk die meet en greet?
The Cultquote:Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef Igraine het volgende:
Ik ga naar the Cult, in amsterdam. Ken je ze?
Ik wil wel naar Megadeth, maar dat komt écht niet uit. Ik heb een paar dagen ervoor en een paar dagen erna een tentamen. En in die periode ook al kaartjes voor o.a. Arie en Silvester. En ik moet die week ook nog een dag extra werken... Ik baal er wel van, maar ja. Hopelijk komen ze snel nog een keer.
Nou ehm, je kan eventueel mee.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:18 schreef Suzziieee het volgende:
Kicken man..de Cult..was ik vroegah helemaal weg van!! She sells sanctuary enzo... Wist niet eens dat ze nog bestonden!!
Jammer dat je niet meekan naar Megadeth.. maar ze komen nog wel een keer... !! Tenminste dat neem ik wel aan
Denk dat ik niet heel veel nummers meer kenquote:Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou ehm, je kan eventueel mee.
Ik heb hier twee kaartjes en mijn man hoeft niet echt. Hij gaat alleen maar mee zodat ik dan niet alleen hoef haha.
Ze zijn in 1995 uit elkaar gegaan, toen in 2001 weer bij elkaar, cd gemaakt, toen weer uit elkaar en nu dus weer bij elkaar sinds twee jaar ofzo. Die zanger heeft in de tussentijd gezongen bij de Doors, ben ik ook een paar keer heen geweest.
The Cure is ook tof Belana, die heb ik nog nooit live gezien.
Ik wil ook!quote:Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef m@x het volgende:
De Cult! Waar? Wanneer? Zijn er nog kaartjes?
quote:
Ik ga so wie so, dus ik hoor het wel. Wel gezellig, hoe meer hoe beter... Ik heb de kaartjes hier al liggen. Was net even licht in paniek, ik zocht ze om even te kijken waar het nu precies was. Toen kon ik ze niet vinden. Maar ik heb ze weer!quote:
Daarom willen we Connor meenemenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil naar Graspop! Schijnt voor ons wel gunstig te vallen dit jaar! Nu nog oppas zoeken....Da's wa minder!
Patser!quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ja, lieve Lishe. Ik slaap onder een Noortje dekbed
komt TOOL bij graspop?quote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Daarom willen we Connor meenemen
die wil al tijden naar een concert van TOOL![]()
![]()
vriendje?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Maar als m'n vriendje er is dan pats ik er niet zo mee
![]()
![]()
ja jaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]Maar als m'n vriendje er is dan pats ik er niet zo mee
![]()
![]()
kijk kijk, daar komen ze hoorquote:
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:33 schreef snoopy het volgende:
[..]
kijk kijk, daar komen ze hoorde nieuwsgierige types
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef Lishe het volgende:
Heel verstandig Luchtbel, dat neemt Noortje je vast niet kwalijk! Maar als je vriendje echt een Hunk is, waar je Melig bij Wegzwijmelt, vind hij het vast niet erg, meelbiet van de week.
Hier zijn de "jonkies" nog net een beetje te jong om mee te nemenquote:Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daarom willen we Connor meenemen
die wil al tijden naar een concert van TOOL![]()
![]()
Gaafquote:Op zondag 27 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga hier heen:
[ afbeelding ]
Line up ladies!![]()
btw vette tekening he?
Is alleen maar leuk johquote:Op zondag 27 januari 2008 21:35 schreef Lishe het volgende:
Leuk Saffier! (ligt het aan mij of is er een OUD meets FOT hype?)
Had je gedacht. Het is echt puberaal en ik ben er eigenlijk echt te oud voor. En dat betekent vooral dat we door werk en studies en kind en van alles vooral nul tijd hebben om te gaan zitten giebelen. Soms spreken we ergens op een station af om tien minuten debiel te lummelen en vervolgens weer weg te gaan. Hier zit een toekomst in. Echt.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef Lishe het volgende:
hahaha, Rockabella, daar had ik toch door de mand moeten vallen al. Ik ben namelijk een taalfouten-onbenul.
Maar dank voor de ovulatie!
LBke, daten! Daarmee ontstijg je wel het Tina niveau he! maar: fijn ende leuk!
Jij niet danquote:Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef snoopy het volgende:
Debiel lummelen, kent u die uitdrukking?
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef dutchie het volgende:
Ja LB dat hoop ik ook.
Nog even over mijn fotosessie: ik was ook zo van de hak op de tak en zo onbekend met die belichting enzo. Dus op het ene moment wilde ik plat op de grond liggen voor de foto en vervolgens op de keukentrap. HMII netjes de belichting weer bijstellen (model en ik weer scheel van het flitsen) en vervolgens had ik ineens weer een briljant idee waardoor alles weer veranderd moest worden. En HMII bleef zo geduldig. Terwijl ik dan zoiets zou hebben van: Wat wil je nou muts?
Dat heeft hij vast ook wel gedacht, maar hij heeft zich keurig ingehouden.
wat fijnquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]echt een Hunk
Ja Belana, een nieuwe. Al een tijdje. Maar gewoon met daten en alles dus heel kalm aan. Fijn.
quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef dutchie het volgende:
Ja maar P, ik heb nog steeds nog heel erg het gevoel dat HMII nóg aan het bijkomen is van de 2 tornado's uit het Oosten (oftewel ik als 'leerling'fotograag en mijn 'model'). Dan is zo'n FOTter blij dat hij weer onder FOTters is.
We waren nogal euh... aanwezig.
ik denk het nummer goede moggel jump stylequote:Op zondag 27 januari 2008 17:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
ff een vraagje van mijn kant: wat is de huidige carnavalshit die HOT is bij de basisschooljeugd op dit moment? vriendinnetje van me wil iets leuks doen met haar stageklasje groep 5..
Dat zou Graspop willenquote:
Tja, na het zinnetje 'Haal je lens er eens af!' om dan vervolgens jouw lens op mijn camera te zetten, kán je verwachten dat je die spullen tijdelijk kwijt bent natuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik vond het anders uitermate gezellig om eens met Saffier op pad te zijn
Alleen van foto's maken kwam het niet
Bij mij tenminste niet
Saffier heeft mijn apparatuur gekaapt en heeft nu spierpijn
vrijwillig aangeboden hoor
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef Saffier het volgende:
[..]
Tja, na het zinnetje 'Haal je lens er eens af!' om dan vervolgens jouw lens op mijn camera te zetten, kán je verwachten dat je die spullen tijdelijk kwijt bent natuurlijkdie spierpijn ben ik morgen vast wel kwijt En gezellig was het zeker
Vanmiddag/vanavond verder met soepen
Bar veel plezier in Paris! Wat leuk zeg![]()
too much infoquote:Op maandag 28 januari 2008 10:02 schreef Ynske het volgende:
P zijn speeltjes gespeeld te hebben....
quote:
quote:
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef _Bar_ het volgende:
Dames Dames..... dit wil ik niet eens weten
Ik kan áltijd wel wat kopen bij de hema. Dit keer ga ik voor sokken, tissues en misschien nog wat voor Emmaquote:Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef Saffier het volgende:
P heeft inderdaad erg leuke speeltjes
Jammer van die HEMA-aanbieding, ik heb ook niets nodig nu.
Ik ken ook een vent die goed kan koken en leuke speeltjes heeft, maar dat verkondig ik hier toch ook nietquote:Op maandag 28 januari 2008 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
wat wil je nog meer een vent die kan koken en leuke speeltjes heeft
quote:Op maandag 28 januari 2008 10:58 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik ken ook een vent die goed kan koken en leuke speeltjes heeft, maar dat verkondig ik hier toch ook niet
Proest, wil je hem keertje lenen danquote:Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t is mijn vent niet, dus dan mag je er best over praten
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Proest, wil je hem keertje lenen dan![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 11:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:JAHOE
![]()
Mijn vriendinnetje is bevallen van 2 gezonde meiden ! 8 weken te vroeg, maar alles gaat onwijs goed .
cool!quote:Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat wou ze nog niet zeggen...met andere woorden....volgens mij zijn er nog niet helemaal uit. Ze dachten nog wel even tijd te hebben..hahaha.
Was allemaal wel heftig geweest, dus kort aan de telefoon gehad. Ik bel eind van de week wel weer eens even.
Wat een opluchting, ik was er afgelopen zaterdag (ziekenhuis) en wat had ik met haar te doen. Ze lag aan de CTG met een enorme hard/grote/enorme buik. Pff, maar heerlijk dat de meiden er zijn.
Dom toeval dat we met 3 vriendinnen 3 tweelingen hebben. 6 meiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh ja!quote:Op maandag 28 januari 2008 12:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
dat zou een mooie/leuke fotoshoot worden....
Gezellig, daar ben ik ookquote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef m@x het volgende:
Door al dat concertgepraat van het weekend ben ik maar eens op zoek gegaan naar een leuk concert. Ik ga 23 maart naar Fiction Plane (de band van de zoon van Sting)
Yoga, dat lijkt me ook wel wat.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:56 schreef snoopy het volgende:
Mooi dat het geld op deze manier besteed wordt
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:56 schreef Yoni het volgende:
[..]
Gezellig, daar ben ik ook(bij Fiction Plane dus, yoga is niks voor mij)
Ik ben het helemaal met je eens....dat willen jullie helemaal niet wetenquote:Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef _Bar_ het volgende:
Dames Dames..... dit wil ik niet eens weten
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:26 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en ik ga zo voor het eerst lurken aan Five zijn e-smoker
Doe de groeten aan m'n exquote:
Ja!!quote:Op maandag 28 januari 2008 21:26 schreef m@x het volgende:![]()
Dat wordt een feestje
![]()
![]()
The Cult is nog een maybe maar daar ik neig erg naar een ja
Ik wil wel maar vind de kaartjes erg prijzigquote:
Ik ben jaloers! Ik zou eigenlijk ook gaan maar toen werdik zwanger, en om nu met 21 weken naar Korn toe te gaan vond ik ook weer zoiets.quote:
Veeel plezier!quote:
de allerleukste kinderschoenen deel 3.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:12 schreef ik80 het volgende:
ik kan het schoenentopic nergens vindn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |