abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 januari 2008 @ 07:53:40 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56267977
Linkje naar de vorige: [OUD] Het verenigd speeltuinbankje!
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 07:51 schreef Lois het volgende:
M@x weebee

LadyS dat klinkt echt afschuwelijk Sterkte!

Webkim ik heb genoten van je verslag! Geweldig en gefeliciteerd.

Ik ben verminderd aanwezig, heb al sinds maandagavond de griep. Vlagen van hoge koorts afgewisseld met hele hoge koorts, zo erg dat ik amper weet welke dag het is Ik heb vannacht om 3 uur wat dingen bijgelezen toen ik zo dorstig als een kameel in de sahara wakker werd maar vond dat een belachelijk tijdstip om te posten.
Oeh, beterschap
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_56268051
Beterschap Lois. Hier nog 1 met buikgriep. Het ergste leed is geleden, nu alleen nog wat gammel. Maar wat haat ik het, bah, dat spugen, en de kinderen waar je gewoon echt niet voor kunt zorgen. Gelukkig was het hun kdv-dag, en heeft opa ze opgehaald en weggebracht. Ik moest bij het aankleden al 2 keer naar het toilet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_56268097
Aah Lishe, hier hetzelfde ... buikgriep. Ik eerst, toen Noa, en nu mijn man. De andere kinderen lijken nog niet 'aangetast' maar zijn wel huilerig. Hopelijk blijft het hun bespaard...

(Noa was een hele nacht om de 5-10 minuten aan het overgeven en de volgende dag ook nog zo'n 12 keer...arm meiske!)
pi_56268101
Oh ja, en Noa heeft van de huisarts Domperidon voorgeschreven gekregen, het helpt tegen het braken en de ergste misselijkheid. Als 1 van jullie kinderen het erg krijgt en erg gevoelig op de maag is, kan dat misschien ook helpen. We hebben de zuigelingenversie en dat hielp al, sinds gisteravond heeft ze niet meer overgegeven.
pi_56268213
Beterschap iedereen, wat een narigheid toch!

LadyS, wat klinkt dat afschuwelijk, zeg. Nooit geweten dat dat zo ging en zoveel pijn doet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56268220
Hmm Noah heeft 37,4 verhoging, en normaal gaat ie naar kdv vandaag....

Het liefst zou ik met hem thuis blijven, maar weet niet of mn werk dat in dank gaat afnemen, weet ook niet hoe druk het is.
Of gewoon naar de creche sturen en kijken hoe het gaat (is wel eens eerder geweest dat ie beetje verhoging had maar zette niet door zeg maar).
Of m'n ouders wakker bellen en vragen of die op kunnen passen.

Toestanden altijd als je kind ziek(ig) is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 24 januari 2008 @ 08:29:44 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56268225
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, en Noa heeft van de huisarts Domperidon voorgeschreven gekregen, het helpt tegen het braken en de ergste misselijkheid. Als 1 van jullie kinderen het erg krijgt en erg gevoelig op de maag is, kan dat misschien ook helpen. We hebben de zuigelingenversie en dat hielp al, sinds gisteravond heeft ze niet meer overgegeven.
Dat is echt eeen wondermiddel dat heb ik ook
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 08:32:47 #8
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56268251
37,4 vind ik niet echt verhoging Tex, en nu ga ik echt als een beul klinken vrees ik, maar daar zou ik niet voor thuisblijven als hij verder niet hangerig/huilerig/vervelend is.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 24 januari 2008 @ 08:36:02 #9
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56268275
37,4 is idd niet iets waar ik me zorgen over zou maken.

Pfff wat een ziekenboeg hier. Ik klop af!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_56268298
Ik zou Emma ook bengen met 37,4 met de mededeling of ze het in de gaten willen houden en bellen als het erger wordt.

Nog geen zieken hier, als je heftige neusverkoudheid niet meerekent.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_56268309
Ik bedacht me net ook dat het pas vanaf 37,5 berhoging is Nou voelt ie wel echt warm aan en is zn normale temp meestal onder de 37. En hij is wel een beetje hangerig en pieperig. Hij was zelfs laat wakker voor zijn doen de laatste tijd.

Het is alleen zo dat ik NU nog dingen kan regelen zoals ouders bellen. Maar als ik hem naar het kdv breng en we worden over een paar uur gebeld of we hem op kunnen halen, dan is dat een stukje lastiger. Vandaar dat ik er nu een beetje over loop te piekeren.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56268350
Kun je niet nu al je ouders bellen om te vragen of zij stand-by kunnen zijn voor het geval dat Noah zieker wordt?
  donderdag 24 januari 2008 @ 08:43:30 #13
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56268363
Noah ook al ziek aan het worden?
Amber is ook nog steeds koortsig, vanaf maandagochtend vroeg al Iris is ook niet te genieten Niks is goed, klein gifkikkertje

Scrappen is leuk Laatst heb ik deze gemaakt:

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_56268382
Lief LadyS!
pi_56268421
Wat leuk LadyS!! Creatief hoor.
Ik ben alles behalve crea
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56269154
Beterschap zieken!
Ik mankeer momenteel van alles maar heb godzijdank geen buikgriep erbij
leuk LadyS
Saartje
pi_56269202
Nou ik heb hem toch maar gewoon gebracht. Micha kan eventueel thuis verder werken mocht Noah opgehaald moeten worden.

LadyS dat ziet er gezellig uit. Leuk idee om dat in zo'n ingelijste foto te doen
©Dumbo
pi_56269204
Dat zal er nog aan ontbreken Maneki!
pi_56269363
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:48 schreef Jelief het volgende:
Dat zal er nog aan ontbreken Maneki!
Als er ergens iets te halen valt heb ik meestal wel prijs ja. Tijd dat ik aan de loterij mee ga doen
Saartje
pi_56269529
mag ik met griep op het bankje schuiven?

gelukkig kan v. thuiswerken vandaag,
kan ik me op mezelf (en forum) concentreren.

Mijn baas belde net,
ik heb afgelopen week nèt een gesprek gehad over mijn 3 ziekmeldingen afgelopen jaar... hihi
Dit is nummer één dit jaar.
Start counting.
pi_56269828
Kim en ik zijn ook niet lekker. Gelukkig geen griep!
Beterschap zieken!
  donderdag 24 januari 2008 @ 10:23:46 #22
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56269863
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 22:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik dacht... voor de fans
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:15 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jeetje dat ziet er niet uit zeg... waar is die mooie man in "A knights' tale" ? Een film die ik toch wel gezien heb.

Even snel..
Dat is volgens mij tijdens opnamen voor de film "The Imaginarium of Doctor Parnassus" waar hij dus nog midden in zat.

Hoeiii.. Wat een zieken hier..
* Noli. schuift wat kopjes (slappe) thee door..

Lady-S hoe groot is/was je niersteen nu?
Ik heb er ook al jaren een maar bij mij willen ze er niks aan doen omdat ie (gelukkig) klein blijft.
(ca. 1 mm. maar ze hopen stiekum ook dat ie -omdat ie zo klein is- er vanzelf uitkomt )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_56270266
* _Bar_ blijft maar ver weg van het ziekenboeg speeltuinbankje aangezien ik me helemaal niet beroerd ofzo voel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_56270487
* _Bar_ heeft zin in Dinsdag, dan ga ik naar Parijs
pi_56270579
oh leuk Parijs!
2,5week terug was ik daar ook .. altijd weer leuk!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 24 januari 2008 @ 10:58:38 #26
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56270609
Mijn moeder had vorige week ook nierstenen, arme mams heeft dubbel gelegen van de pijn. Ze zijn er wel vanzelf uitgekomen ook.
pi_56270627
Wat een hoop zieken hier!
Beterschap dames.

Ik sla tot nu toe alle griepjes nog over.
pi_56270652
hier is het voor het werk hoor
pi_56270694
Parijs, leuk! Ik wil ook.
Heb je naast het werk nog wel wat tijd voor jezelf Bar?
pi_56270782
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef appelsap het volgende:
Parijs, leuk! Ik wil ook.
Heb je naast het werk nog wel wat tijd voor jezelf Bar?
Jawel, tis ook niet zozeer een werkdagje daar, meer een ontspannen samen zijn, ideeen opdoen, lekker eten en drinken
pi_56272006
Hmz, grieperig speeltuinbankje? Dan hoor ik er vandaag ook bij denk ik
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:58:11 #32
190853 RockabeIIa
pi_56272121
Leuk Bar! Ik ben volgende week alleen met Brent. Vriendje gaat naar Barcelona... (Stiekem ind ik het soms wel eens lekker om alleen de zorg voor Brent te hebben. Ondanks dat het icm flexibele werktijden moeilijk plennen is. Is dat gek?)
pi_56272214
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 11:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuk Bar! Ik ben volgende week alleen met Brent. Vriendje gaat naar Barcelona... (Stiekem ind ik het soms wel eens lekker om alleen de zorg voor Brent te hebben. Ondanks dat het icm flexibele werktijden moeilijk plennen is. Is dat gek?)
Neehoor, ineens valt de zorg alleen op jou schouders, en met geen vaste werkdagen lijkt me dat best wel lastig enzo
  donderdag 24 januari 2008 @ 12:15:33 #34
190853 RockabeIIa
pi_56272521
Ja, is ook zo. Ben blij dat ik de back up heb

Ik wil vakantie! En beter weer!!!
Ben trouwens naar de fietsenwinkel geweest voor een nieuw zadel. Mijn fiets is 3,5 jaar oud en de zadels kunnen niet meer geleverd worden. Grrrrr... nu zit er dus een grijs zadel op mijn witte fiets met lichtbruine accenten. De volgende fiets wordt gewoon zwart. Ik schrok alleen zo van de prijzen...
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:43:59 #35
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56274367
Lois, Lishe, Suzanna beterschap.
Hier gaat het een stuk beter nu. Nog wel vandaag thuis, om het echt goed uit te zieken.

Bar, naar Parijs wat leuk! Met wie ga je en hoe lang?
Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt doen daar.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:02:53 #36
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56274834
Veel plezier alvast, Bar!

Wij gaan morgen naar Kopenhagen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 24 januari 2008 @ 14:40:55 #37
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56275745
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef Sugar het volgende:
Veel plezier alvast, Bar!

Wij gaan morgen naar Kopenhagen!
Wij over 2 weken! Bereid ze maar vast voor.
Veel plezier in ieder geval.

hebben trouwens nog niet geboekt, maar heb je nog tips?
pi_56276288
Ik zet het ook nog even hier neer:
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef snoopy het volgende:
Ik kom even inbreken. Werd net gebeld door Pluphy dat ze vanmorgen op weg naar de zitting een vreselijke pijnaanval heeft gehad (iets met haar galblaas) en ze ligt nu in het ziekenhuis.
Ze heeft 2 minuten meegemaakt van de zitting. Die ging dus wel door.

Inmiddels heeft ze iets tegen de pijn gekregen dat goed werkt gelukkig en gaan ze beraden hoe nu verder met de behandeling.

Intussen heeft de advocaat laten weten dat de zitting heel goed verlopen is en dat de rechter alle punten van haar advocaat heeft overgenomen. Dat is goed nieuws begreep ik.

Voorlopig komt ze hier dus niet posten en wilde dat even laten weten.

Als ik meer weet dan zal ik dat ongetwijfeld melden!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56276587
Veel plezier Bar en Sugar!

Ach nee Phluphy, beterschap, hopelijk komen ze er snel achter wat het is.
Wel fijn dat de zitting goed verlopen is!
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:28:58 #40
190853 RockabeIIa
pi_56276754
Kopenhagen! Daar wil ik wel foto's van zien

Pluphster, wat maak je ons nou! Veel kusjes voor beterschap...
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:57:35 #41
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56277349
Ach Pluphy, heel veel beterschap!
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:01:09 #42
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_56277422
Ah shit, Fluf!
Dat van de zitting is wel goed nieuws, maar jee, ik hoop dat je er snel bovenop bent!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_56282695
Chaca, voorlezen is dinsdag pas. Dank voor de tips, verslag volgt!

Hoe gaat het met de zieken? Ik ben weer bijna de oude. Gelukkig.

Suug, veel plezier in Kopenhagen, ben benieuwd wat je ervan vond! Lijkt me erg mooi en fijn.
Phluph, ook hier nog 's... Veel beterschap!!
pi_56283001
Fluf beterschap! En andere zieken ook trouwens!
Fake it till you make it...
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:20:50 #45
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56283050
Kopenhagen is leuk!

Vergeet de Nyhavn niet! Lekker op terrasje zitten, dekentje om je heen (die liggen gewoon op de terrassen klaar) en verbaas je over de Denen die gewoon in hun t-shirtje lopen
Op Nyhavn kun je ook goed eten trouwens
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator donderdag 24 januari 2008 @ 20:25:11 #46
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56283144
Kopenhagen is geweldig! Als je op zoek gaat naar de kleine zeemeermin, richt je dan vooral op het woordje kleine. Kijk niet helemaal naar Zweden maar vlak voor je voeten en dan kun je haar niet missen.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 24 januari 2008 @ 20:50:14 #47
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56283858
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 10:23 schreef Noli. het volgende:

[..]

[..]

Lady-S hoe groot is/was je niersteen nu?
Ik heb er ook al jaren een maar bij mij willen ze er niks aan doen omdat ie (gelukkig) klein blijft.
(ca. 1 mm. maar ze hopen stiekum ook dat ie -omdat ie zo klein is- er vanzelf uitkomt )
Mijn niersteen was 10.1 mm. Ik weet niet hoe groot hij nu is, maar niet veel kleiner volgens de uroloog. Deze kan er dan ook niet via de natuurlijke weg uit (in zjn geheel dan )

Pluphy, ik leef met je mee..... Ik heb begrepen dat een galsteenaanval een beetje hetzelfde is als nierstenen.... Beterschap :x
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:37:18 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_56285274
phluphy, beterschap! gelukkig redelijk goed nieuws vanuit de zitting!

Ow Kopenhagen 1 keer geweest in de winter, hadden ze een soort sneeuwmachines op de daken staann de stad, dat gaf een hele aparte sfeer
en die meermin... mmmmm... we hebben d'r gevonden
Ze staat in zo'n ontzettend lelijk gebied verder, echt niks an:N maarja, je moet 'r gezien hebben he
veel plezier sugar!
stormy waters...
sailin'
pi_56285320
Sjoeg, veel plezier in Kopenhagen
pi_56285324
Veel plezier in Kopenhagen, Sugar! Nog nooit geweest, maar als ik het hier zo lees, is het zeker de moeite waard.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:10:39 #51
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56286362
Sugar veel plezier! En Bar naar Parijs, wat leuk allemaal!
Alle zieken beterschap, het is echt wel heel erg nu he? Lois hoge koorts en hele hoge koorts klinkt niet best hoor. Phluphy in het zh zelfs!! Ik hoop dat je snel opknapt.
Dutch ik ben blij dat je nog 'lekker' thuis zit om uit te zieken. Ik had 't van de week al willen zeggen maar had er geen tijd meer voor dus nu toch alsnog maar even; ik heb ook Pfeiffer gehad in een verschrikkelijke vorm. Ik heb 8 weken lang 23 uur per dag geslapen en daarna elke week een half uurtje langer wakker. Het heeft me een jaar van mijn opleiding gekost. Nog elk jaar moet ik rond dezelfde tijd heel erg goed op mezelf passen want ik heb zo een terugslag te pakken. Het is nog steeds te relateren aan de Pfeiffer van toen en dat is al bijna 14 jaar (!!!!) geleden. Dus.. goed uitzieken!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:18:28 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56286642
Ik dacht altijd dat Pfeiffer een geheel eigen virus was. Nooit geweten dat je dat kan krijgen van een verwaarloosde keelontsteking.
  donderdag 24 januari 2008 @ 22:23:07 #53
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56286801
Zoals het mij is uitgelegd begint Pfeiffer met 'aan keelontsteking gelijkende symptomen'. Als je een keelontsteking verwaarloosd ben je veel vatbaarder voor (o.a.) Pfeiffer. Sowieso is het natuurlijk altijd een goed idee om goed uit te zieken, maar als ze het dan toch over Pfeiffer gaan hebben schik ikaltijd een beetje, het heeft zó'n inpact (gehad) hier dat ik daarvoor wilde waarschuwen.
Ik had overigens een keelontsteking die dat dus niet was maar Pfeiffer.
Ylana
pi_56286838
Mag ik even klagen?

Een paar dagen geleden werd ik ziek (buikgriep, geen idee waarvandaan) en daarna Noa. Noa is nog steeds ziek, en heeft nu dus al een dag ook koorts. We zijn gisteren met haar naar de ha geweest (omdat ze niets binnenhield), die heeft een anti-braakmiddel voor baby's en ORS voorgeschreven. Nu een dag later is het alleen maar erger geworden (nou ja, ze spuugt niet meer constant, maar is wel heel koortsig en ziek) en nu wordt ze heel vaak wakker en huilt keihard, niet duidelijk waarom, zegt 'au au' en wijst dan naar een volstrekt willekeurige plek (op haar arm nu) die pijn zou doen. Na een kusje is het hysterische gekrijs dan ineens over. Het lijkt op ijlen, maar geen idee of dat het is. Ik heb haar nog nooit zo meegemaakt ... mijn man vindt dat ik niet naar de huisarts hoef met haar, maar ik maak me zorgen. Is dit normaal??

Het lijkt op het norovirus overigens, iemand daar ervaring mee?

Oh ja, en Julia heeft net ook haar bed volgespuugd, echt duidelijk ook ziek. Echt, ik zie het even niet meer zitten hoor ...
pi_56287255
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht altijd dat Pfeiffer een geheel eigen virus was. Nooit geweten dat je dat kan krijgen van een verwaarloosde keelontsteking.
Volgens mij is dat ook zo. In het begin is pfeiffer vaak niet te onderscheiden van een gewone keelontsteking. Vaak wordt het ontdekt door de huiduitslag die volgt na het innemen van de antibiotica.
Wel is het zo dat je het eerder merkt bij een verlaagde weerstand. Je kan ook pfeiffer hebben, maar een hoge weerstand en er dan dus weinig tot niets van merken.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_56288113
Suzanna, ik ben niet zo'n snelle doktersbezoeker maar een kind dat koortsig is en "pijn" heeft zou me ook niet lekker zitten. Kan ze zonder pijn haar kin op haar borst doen of haar knietjes richting haar hoofd zoals je doet bij het verschonen van een luier?
Ronja en ik hebben het Norovirus gehad, het klinkt wel enigzins herkenbaar. Hopelijk is je meisje er snel van af, het is niet niks.
Sowieso, als je je zorgen maakt kan je altijd de HAP bellen.
pi_56288332
Heb ik net gedaan. Zij vond het zo zorgelijk klinken dat ze niet wilde wachten tot Noa eventueel wakker zou worden, maar aanraadde haar wakker te maken en zometeen naar de HAP te gaan. Dus dat doen we maar. Heb dus toch maar even op eigen houtje gebeld...
(erg vervelend voor m'n man, hij heeft het ook... maarja, wat moet je anders )

Verschonen van luiers, daarbij ligt ze gewoon een beetje te liggen, en ik beweeg haar zo min mogelijk omdat ze alles pijnlijk lijkt te vinden. Ook als ik haar optil dan klaagt ze over dat ik haar pijn doe.
pi_56289821
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef dutchie het volgende:
Lois, Lishe, Suzanna beterschap.
Hier gaat het een stuk beter nu. Nog wel vandaag thuis, om het echt goed uit te zieken.

Bar, naar Parijs wat leuk! Met wie ga je en hoe lang?
Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt doen daar.
Lol we vertrekken as maandagmiddag al dineren daar overnachten daar en dinsdagaavond weer terug

We gaan met het werk, mijn baas is vroeger reisleider daar geweest
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 januari 2008 @ 06:51:01 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56292071
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Suzanna het volgende:
Heb ik net gedaan. Zij vond het zo zorgelijk klinken dat ze niet wilde wachten tot Noa eventueel wakker zou worden, maar aanraadde haar wakker te maken en zometeen naar de HAP te gaan. Dus dat doen we maar. Heb dus toch maar even op eigen houtje gebeld...
(erg vervelend voor m'n man, hij heeft het ook... maarja, wat moet je anders )

Verschonen van luiers, daarbij ligt ze gewoon een beetje te liggen, en ik beweeg haar zo min mogelijk omdat ze alles pijnlijk lijkt te vinden. Ook als ik haar optil dan klaagt ze over dat ik haar pijn doe.
hoe is het nu met Noa Suzanne?

Veel plezier daar Bar

Beterschap Phlulph

Hier compleet gebroken door de ochtenddiensten, was er niet uit te branden vanmorgen. T is gelukkig de laatste voor deze week. Morgen lekker naar Blijdorp, en daarna maaar weer aan de werkweek beginnen.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 25 januari 2008 @ 07:44:13 #60
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56292202
Suzanna, hoe is het met Noa. Klinkt wel eng idd
Beterschap
  Moderator vrijdag 25 januari 2008 @ 08:04:56 #61
5428 crew  miss_sly
pi_56292304
Beterschap met Noa, Suzanna!

Bar, wat leuk! En zo'n baas weet precies waar jullie heen moeten natuurlijk!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:47:09 #62
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56292617
Dat klinkt idd wel eng Suzanna, ben benieuwd wat de HAP zei en hoe het nu met Noa is...

Noah is nu ook echt ziek. Gisteravond 38,2 en nu 39,0. Maar zelf zegt ie dat ie niet ziek is Ondertussen ligt ie als een slappe vaatdoek in ons bed tv te kijken.
©Dumbo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 08:48:51 #63
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56292626
Arme zieke kindjes. Suzanna, goed dat je toch gebeld hebt. (En wat naar als je zelf ook ziek bent,dat gesleep dan, beterschap ook voor je man.)

Bar, veel plezier in Parijs!
pi_56293453
jeeetje, vervelend Suus!

hier was het niet het echte griepje..voel me vandaag echt weer stúkken beter!
zit zelfs weer aan de koffie!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:58:18 #65
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_56293612
Jeetje wat een zieken zeg, allemaal van harte beterschap en snel weer beter worden hoor.

Suzanna wat zeiden ze bij de HAP?

Bar naar Parijs, Sugar naar Kopenhagen lekker hoor.... Heel veel plezier!! Ik wil daar ook nog een keer naartoe. We gaan dan wel naar Denemarken in de zomer maar dat ligt net helemaal aan de andere kant.

Wij gaan over 2 weekjes lekker een weekend uitwaaiden in Zeeland
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:42:53 #66
190853 RockabeIIa
pi_56294436
Wat leuk dat ik mee mag, Diaan
('t valt te proberen toch?)
pi_56294502
Ik heb net een antibioticakuurtje gekregen van de huisarts voor mijn hoest. Ze weet niet zeker of het gaat helpen maar ik word er echt zo moe van.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:03:32 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56294883
zooo heerlijk fris uitgeslapen valt me trouwens op dat ik van de week een stuk minder moe ben dan de afgelopen weken het geval was, ergens wel ontzettend fijn

scheelt misschien ook omdat het eigenlijk de afgelopen 2 dagen niet zo heel bere druk geweest is
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:08:30 #69
114177 Diaan73
pi_56294990
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat ik mee mag, Diaan
('t valt te proberen toch?)

Helaas het huisje is al vol, mn ouders en broertje met aanhang gaan ook mee. Sorry. Maar je mag volgende week wel een keer langskomen om in de zak van "Max" te koekeloeren.
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:17:13 #70
190853 RockabeIIa
pi_56295227
Da's ook leuk natuurlijk

ik moet er vandoor!
fijne middag!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:22:05 #71
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56295344
* _Bar_ gaat straks nog maar eens een fiets ophalen, en daarna eens de stad induiken daar nog even wat shoppen voor het carnaval, en dan vanavond keertje werken
Zitten gewoon het hele weekend vol
pi_56295470
Bar, het loopt echt heel goed volgens mij he !?

ik heb me voorgenomen om eens te komen eten als ik bij fam. in Middelburg ben
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 januari 2008 @ 11:28:52 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56295553
als alles doorgaat ga ik weer een cursus doen, met expositie

Theaterfotografie
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:30:03 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56295585
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef marit1978 het volgende:
Bar, het loopt echt heel goed volgens mij he !?

ik heb me voorgenomen om eens te komen eten als ik bij fam. in Middelburg ben
Ja we mogen echt niet klagen hoor, en dat doen we ook niet, we vinden het zelfs een "luxe"dat we dit weekend gewoon kunnen zeggen dat we vol zitten en geen reserveringen meer aannemen
pi_56296027
Ik ben benieuwd hoe het met Noa is.
WIj gaan eind maart een weekendje weg met met de familie van hubs. EIgenlijk wil ik daarvoor ook nog ff weg al is het maar een nachtje, ben er nog niet uit of ik dat met of zonder kind wil doen.
pi_56298226
Lief dat jullie naar Noa vroegen. Het gaat nu wel wat beter, de ha kon niets vinden en zei dat het waarschijnlijk allemaal van de koorts kwam. Ze was gelukkig niet uitgedroogd, waar ik wel bang voor was.
Ze is nog wel heel huilerig, wil niks, wil alles, is gewoon een verwende uitziek-patient. Maar goed, zo'n erge koorts heeft ze gelukkig niet meer gehad! Nadat mijn man terug was van de HAP heeft ze ook de hele nacht verder geslapen gelukkig.
pi_56298347
das fijn Suzanna, kus voor Noa
  vrijdag 25 januari 2008 @ 13:41:46 #78
114177 Diaan73
pi_56298641
Wat fijn dat het niets ernstigs was, Suzanna. Hopelijk knapt ze nu ook snel op.
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 januari 2008 @ 14:08:31 #79
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56299266
Gelukkig Suzanna, ik weet hoeveel zorgen je je kunt maken als je kind ziek is.

Saffier. Wat een verhaal joh. Mijn zus heeft vroeger ook Pfeiffer gehad en die lag ook veel te slapen. Maar wel er doorheen gekomen helemaal.
Het werd mij maandag alleen als waarschuwing mee gegeven, maar ik schrik wel van jullie uitleg. Ik herken dat moe zijn wel goed eigenlijk. Ben al sinds december regelmatig moe. Wijt het aan de gebroken nachten en zo. Maar als je dit zo leest, dan zet het me wel even aan het nadenken. Maar goed, dit was echt een keelontsteking. Ook gezien de zwelling in de keel. Die is nu nog licht aanwezig, maar ik denk dat dat nog wel even zo hoort.
Vanmorgen met Cas naar de kapper geweest (voor het eerst! was bang dat zijn babykrulletjes eruit geknipt zouden worden, maar hij heeft alleen maar meer nu. lief ) en met de jongens gewinkeld. Maar voel me nu wel weer moe. Het zal wel niet zo zijn dat het helemaal in een keer weer normaal is.
Ik wist echt niet dat het zo'n impact zou hebben. Bedoel, het is 'maar' een keelontsteking.

Heb trouwens ook regenlaarzen gekocht. Maar dan wel zo eentje met een gestoffeerde bovenkant en kekke print. En als je die omslaat heb je een bontrandje. Bedoel, heel nuttig hoor en zo voor in het bos en op de camping, maar moet er wel een beetje leuk uitzien.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:35:06 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_56311290
Foto Dutchie!

Het gaat overigens wel een tijdje duren voor Ruben je oude kleertjes aankan, hij past nu nog met gemak in maatje 50
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:35:54 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56311305
Zijn we nog wakker? LLM's?
Als in, Late Late night Moeders
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 25 januari 2008 @ 23:37:54 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56311339
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Leah het volgende:
[/sub] Als in, Late Late night Moeders [/sub]
* Ynske zet flesjes Corrona neer...
En sapjes voor de BVmama's

Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:39:33 #83
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56311358
Bakkie thee meeneemt en aanschuift. wat doe ik hier? ik ging vroeg naar bed!
Ylana
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:40:54 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56311381
Dutch, ook met regenlaarzen op de camping moet je er kèk uitzien natuurlijk
Doe je nog wel rustig aan met die keel van je?
Ylana
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:44:18 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311444
* Brighteyes schenkt hier net een flink glas thee in...

Even wachten maar op de fles van half 1, heeft toch geen zin om nu nog te gaan slapen.

Ik ben net even bij mijn oude band gaan kijken, voor het eerst in bijna een jaar denk ik. (Ze waren uit elkaar, maar nu weer terug met een paar nieuwe mensen enzo.)
Leuk hoor, echt nostalgie. Zelfs die vieze lucht van verschraalde rook!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:48:19 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56311495
En dan 's avonds laat (of 's nachts) nog je haren wassen omdat anders zelfs je kussen naar de rook stinkt de volgende ochtend Was dus wel leuk, BE?
Dames ik taai toch maar af nu, druk weekend voor de boeg, en laat de thee lekker staan.
Ylana
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:50:44 #87
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56311544
Dat is voor het eerst even weg bij Sasha toch? Goed hoor! Nog meer als de bevalling(en) weet ik nog het moment dat ik voor het eerst zonder "jong" weg ging.
pi_56311604
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Leah het volgende:
Als in, Late Late night Moeders
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:54:14 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311606
Nee, niet helemaal voor het eerst, ik ben al eerder heel even de stad in geweest, maar dat was echt naar het Kruidvat en terug.
Dit voelde wel meer als 'zonder hem'. Inclusief de sms naar huis of alles nog goed ging.
Wel 2 hele uren.
Da's toch wel anders dan een keertje boodschappen doen.

Maar het was wel leuk, leuk om iedereen weer te zien en sowieso, ik heb heel lang echt niets om die hele band of de muziek gegeven zeg maar, en nu had ik echt weer zoiets van 'ik heb er zin in. Dat was ook al wel een fijn gevoel. Beetje iets van lang geleden terug.
pi_56311636
hahaha BE het loslaten is begonnen

pfff mijn eerste nachtdienst in ruim een jaar tijd komende nacht... terwijl afgelopen ochtend de wekker om 7.00 ging. Iemand zin om de hele nacht tegen me aan te kletsen en me wakker te houden?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:57:39 #91
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56311658
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet helemaal voor het eerst, ik ben al eerder heel even de stad in geweest, maar dat was echt naar het Kruidvat en terug.
Dit voelde wel meer als 'zonder hem'. Inclusief de sms naar huis of alles nog goed ging.
Wel 2 hele uren.
Da's toch wel anders dan een keertje boodschappen doen.
Herkenbaar!!!
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:59:37 #92
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56311698
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef p_iglet het volgende:
hahaha BE het loslaten is begonnen

pfff mijn eerste nachtdienst in ruim een jaar tijd komende nacht... terwijl afgelopen ochtend de wekker om 7.00 ging. Iemand zin om de hele nacht tegen me aan te kletsen en me wakker te houden?
Oh hemel.. Ik wil je wel wakker houden hoor, maar dat ga ik echt niet redden
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:00:12 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_56311711
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 23:54 schreef snoopy het volgende:

[..]

stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:00:32 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311714
Oef! Nachtdienst... Sterkte ermee! Ik kan prima wakker zijn met reizen en jet lags enzo, maar hier in dit ritme lijkt het me zo zwaar!
pi_56311752
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:00 schreef Belana het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zo toch maar wel naar bed ga
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:02:20 #96
24188 Belana
kloon van belana
pi_56311756
leah, meestal ben ik er niet zo laat....is het fototijd?
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:04:30 #97
24188 Belana
kloon van belana
pi_56311779
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:02 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik zo toch maar wel naar bed ga
ben net binnen ff bijkomen en dan ook tukkies doen ja
stormy waters...
sailin'
pi_56311805
hihi je mag best proberen Leah, kijk maar hoever je komt
Dat was ook mijn inzet voor vannacht, stort ik in dan wordt ik wel wakker van het alarm indien nodig.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:08:06 #99
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56311839
Laat ik eens gek doen

[ Bericht 59% gewijzigd door Leah op 26-01-2008 00:16:38 ]
pi_56311879
wat een schatjes
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:10:48 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_56311884
ah! wat een prachtkinders
echt leuk om ze even te zien!

nu kan ik rustig slapen
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:15:05 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311962
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:16:41 #103
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_56311991
Leah, ze zijn echt

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:19:08 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56312033
Ja, wel leuk gebakken hè. Al zeg ik het zelf
pi_56312047
ssssst m@x dat moet je niet verklappen
pi_56312060
Leuk gebakken zijn ze zeker Leah, zien er uit als 2 gezellige ondeugende koters.
pi_56312124
Grrr, net te laat.
pi_56312286

kan ik iemand blij maken met een bak koffie?? Net de hele koffieautomaat schoongespoeld...
geloof dat de rest van de schoonmaakwerkzaamheden hier met de franse slag gaan vannacht. Echt geen puf voor 3 uur intensief schoonmaakwerk.

nu op www.artihove.nl een afscheidskado voor een collega aan het uitzoeken die na 9 jaar hier werken (das hier HEEEEL lang) afscheid neemt, das nog knap lastig.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:35:57 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56312322
Mooie dingen hebben ze daar.
Ik heb niet altijd iets met de omschrijvingen (ik wil liever zelf bepalen wat ik zie en daarbij voel ) maar wel hele mooie dingen dus. We hebben daar voor mijn zus en haar man een trouwkado gekocht en wij hebben ook weer daarvan een kado gekregen toen we trouwden.
pi_56312327
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 00:08 schreef Leah het volgende:
Laat ik eens gek doen
Altijd, maar dan ook altijd ben ik net te laat. Ik lurk hier al jaaaaaaaaaaaaaaren mee, en het is met nooit gelukt om de kinderen van Leah te kunnen bewonderen
pi_56312380
tsja dat heb ik dus ook BE, dat met die omschrijvingen.

Maar weet ook niet of een een beeld zo bij die collega past. Om "gewoon" een beelld voor de sier te geven dan moet het wel 200% passen vind ik.

Neig meer naar bijvoorbeeld het "zorg voor elkaar"notitieblokhouder ding wat ze hebben, en/of het " horen zien en doen" fotolijstje. Dan is het tenminste ook nog nuttig.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:42:44 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56312427
Kan ik me idd iets bij voorstellen.

Ik zag net trouwens ook iets langs komen waarvan ik dacht 'mooi!' 1750 Euro!
pi_56312493
hahaha je mag ook wel ff meezoeken met mij hoor

collega, die dus na 9 jaar weg gaat. werkplek als persoonlijk begeleider van kinderen met een lichamelijke of meervoudige handicap in een woonvoorziening.
niet bepaald het type zweverig, gewoon van 2 benen op de grond en doen.
wil bij d'r afscheid ook geen stukjes, gedichtjes liedjes etc. (das mooi ik moet het afscheid regelen en wil die ook niet maken )
budget geen idee, maar binnen het redelijke, tot 150 euro ofzo krijg ik het er zeker wel door.

gezocht dus een afscheidskado... leidinggevende kwam met die artihove website.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 00:49:04 #114
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56312538
Sorry, ik moet even passen.
Sasha ging gisteren pas om half 3 slapen en dus is mijn kaarsje nu wel een beetje aan het uit gaan.
De laatste fles zit erin, hij slaapt dus ik ga hem uit papa's armen overhevelen naar zijn bedje en dan snel mijn eigen bed in.

Sterkte met je dienst vannacht!
pi_56312559
dank je, jij welterusten.
Als je morgen tijd over hebt om op die website te neuzen dan mag het hoor.
Ik hoef het niet vanacht te beslissen. Maar dat soort kunstzinnig gedoe is niet bepaald mijn ding. Vind dat soort dingen lastig om uit te zoeken voor iemand anders.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 11:31:21 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56316374
Had ik het maar geweten Piglet, van je nachtdiens, hier gisteren pas klaar om 03.00 uur daarna nog even blijven hangen en om 4.30 uur was ik thuis

En zo weer werken
pi_56317165
Nou ik heb het overleefd. Ben mooi ff op de bank gaan liggen vannacht.
En net van 9-12 geslapen. Straks van den haag naar hengelo, dus dan kan ik hopelijk ook weer 2 uur slapen.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 13:16:41 #118
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_56317985
Vandaag, heb ik weer een training gehad. Maar je ziet, we zijn vroeg weer thuis, gekomen.
Het is me even ''teveel'' geworden. Ik ging niet tekeer, maar raakte steeds mijn ouders kwijt en werd, erg somber.
Donderdag heb ik een gesprek, met mijn nieuwe psychiater. Hij wil mijn medicatie, veranderen. Zodat ik minder last heb van onrust, in mijn hoofd. Ik zou dan Dipiperon krijgen.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_56319851
brr, heb net de oproep van het ziekenhuis gekregen....
7 februari word ik opgenomen en 8 februari geopereerd... Het komt nou wel erg dichtbij ineens!! Maar wel goed, want de pijn is echt heftig aan het worden de laatste weken....
Forever yours, forever mine, forever ours...
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 16:45:29 #120
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56321268
luca en ik waren vandaag in nemo.
sta ik op een gegeven moment bij zo'n brug en ik denk: wat een achterlijk petje.
kijk ik nog eens beter: verrek zo'n achterlijk ajax petje.
kijk ik nog eens, sta ik naast die jeroen van babyboom.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 16:47:24 #121
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56321301
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:16 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag, heb ik weer een training gehad. Maar je ziet, we zijn vroeg weer thuis, gekomen.
Het is me even ''teveel'' geworden. Ik ging niet tekeer, maar raakte steeds mijn ouders kwijt en werd, erg somber.
Donderdag heb ik een gesprek, met mijn nieuwe psychiater. Hij wil mijn medicatie, veranderen. Zodat ik minder last heb van onrust, in mijn hoofd. Ik zou dan Dipiperon krijgen.
waarom oxy ?
misschien gaat het wel beter.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 16:59:59 #122
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_56321537
Omdat ik me gewoon, niet goed voel, de laatste tijd.
En dan met de psychiater, moeten praten, is extra moeilijk. Maar ik heb het, volgens mijn moeder, op z'n Oxy'st voorbereid: een soort collageposter gemaakt met plaatjes, uit tijdschriften, over hoe ik mij voel.
Misschien, gaat het met de nieuwe medicatie, wel weer beter, ik blijf hoop houden!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  zaterdag 26 januari 2008 @ 17:00:50 #123
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_56321550
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
kijk ik nog eens beter: verrek zo'n achterlijk ajax petje.
kijk ik nog eens, sta ik naast die jeroen van babyboom.
Haha!
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 19:27:17 #124
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56324379
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 16:59 schreef Oxymoron het volgende:
Omdat ik me gewoon, niet goed voel, de laatste tijd.
En dan met de psychiater, moeten praten, is extra moeilijk. Maar ik heb het, volgens mijn moeder, op z'n Oxy'st voorbereid: een soort collageposter gemaakt met plaatjes, uit tijdschriften, over hoe ik mij voel.
Misschien, gaat het met de nieuwe medicatie, wel weer beter, ik blijf hoop houden!
ach wat naar meid.
ik hoop echt van harte dat de nieuwe medicatie er voor zorgt dat je je beter gaat voelen.
ik gun het je zo.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 20:20:56 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56325593
Heb je een handtekening gevraagd lady?

Wat jammer dat het even niet zo goed met je gaat Oxy. Hopelijk kan de psychiater je helpen dan.
pi_56325723
zo ben vandaag wer even heel goed bezig geweest in het hok thuis.Het is bijna klaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 21:31:15 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56327815
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je een handtekening gevraagd lady?
welnee. hij was met een aantal kinderen daar. (hij is toch jongerenwerker? )
ik had het in eerste instantie ook absoluut niet door. het was dat petje, dat rare flodder-ajaxpetje.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:31:54 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56327839
Haha, had ik ook neit gedaan hoor.
Maar wel grappig!
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 21:37:31 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56327999
het lag wel op het puntje van mijn tong om te vragen hoe het met diana ging hoor, maar toch vond ik dat te ver gaan. (ik zoek het wel op op hun log)
  † In Memoriam † zaterdag 26 januari 2008 @ 21:38:44 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56328030
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
zo ben vandaag wer even heel goed bezig geweest in het hok thuis.Het is bijna klaar
kan je wat van die energie noordwaards sturen?
ik zit wat huishoudelijke bezigheden betreft nogal in een dip.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:45:35 #131
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56328227
Leah, nou ik heb de foto's van je koters gemist.
Ben toch wel erg nieuwsgierig.
* dutchie kucht iets als *pm*

Oxy, wat rot dat je je zo voelt. Wat vind je van je nieuwe psychiater, heb je daar een klik mee of moet je echt weer wennen?

Ben eind v.d. middag met mijn moeder naar Alles is Liefde geweest. Echt zo'n heerlijk chick-film.
Maar die bioscoop, wat een superplek! Slechts 4 stoelen in een rij, met heel veel beenruimte en voor je een tafeltje met lampje en belletje. Als je op het belletje drukte kwamen ze bestelling opnemen/brengen of het nu een tosti was of gewoon een flesje cola.
Naar de bioscoop gaan is gewoon weer leuk! Ik vond het altijd zo'n drama; benen in je nek, iemand voor je die voor het scherm zat, lange rijen voor de bar/w.c. tijdens de pauze. Maar nu:
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:13:11 #132
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56328821
Jee, hebben jullie allemaal een sociaal leven ofzo? Zit ik hier in mijn eentje.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:22:11 #133
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56329032
Sociaal leven
Ziek kind

Noah riep net om de haverklap huilend dat ie een snottebel had
En hij ligt nu met 2 extra dekentjes te slapen en heeft het nog koud
©Dumbo
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:25:44 #134
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56329125
Arm jong.
Waar ze zich dan druk over maken hè, om een snottebel.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:25:47 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56329126
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef dutchie het volgende:
*kuch* Idols *kuch*
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:27:32 #136
24188 Belana
kloon van belana
pi_56329177
dutchie, zaterdag is idols avond
ow en bijkomen na een verjaardag en opladen voor morgen als kozakken met meneer kozakken en kindjes en cattie met Ive komen
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:31:01 #137
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56329271
Oxy... ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat!En Tex..beterschap voor Noah!

Zo ik ben vandaag crea bezig geweest...en het nog goed gelukt ook!! Ik ben daar niet zo goed namelijk!

Heb vandaag mijn foto's opgehaald van mijn meet en greet met Linkin Park...en had daar terplekke de poster meegeroofd waarbij we moesten verzamelen...en nu heb ik vanalles een soort van collage gemaakt Had nog een grote lijst staan..

Ga hem in de gang hangen...zodat ik dagelijks nog ff in gedachte terug kan gaan naar afgelopen maandag!

[ Bericht 6% gewijzigd door Suzziieee op 26-01-2008 22:39:34 ]
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:34:57 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56329379
Ja... dat vraagt natuurlijk om een foto van die collage!

Hier ook een klein beetje crea geweest. stukken vilt op de koof bij de keuken geplakt zodat we dat als prikbord kunnen gaan gebruiken. Voor Sasha's eerste tekening straks enzo.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:41:50 #139
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56329530
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

*kuch* Idols *kuch*
Ja maar, die waren backstage. Daar is toch niets spannends aan?
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:45:19 #140
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56329610
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja... dat vraagt natuurlijk om een foto van die collage!

Hier ook een klein beetje crea geweest. stukken vilt op de koof bij de keuken geplakt zodat we dat als prikbord kunnen gaan gebruiken. Voor Sasha's eerste tekening straks enzo.
Die vraag had ik al verwacht dus daar was ik nou al precies mee bezig
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:54:32 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56329856
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:41 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ja maar, die waren backstage. Daar is toch niets spannends aan?
Nee, maar dan moet er geplast, de afwasmachine uit- en ingeruimd, de keuken even aan kant gemaakt, de tanden gepoetst, even flink flossen en wat er verder nog meer gedaan moet worden voor men in bed kan stappen om daar de uitslag te kijken.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 23:26:32 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_56330676
Zo, terug van lekker uit eten geweest vanwege de verjaardag van Berts oma. Toch wel weer fijn om dan Ruben weer op te halen bij het oppasadres
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 januari 2008 @ 01:18:13 #143
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56332575
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef dutchie het volgende:
vandaag voor t eerst bij een optreden van een bandje mee mogen gaan om te fotograferen

@ troel, vond je t niet moeilijk?
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 27 januari 2008 @ 08:53:18 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_56334895
Nee, niet echt eigenlijk. Ik wist dat hij op een kwartiertje afstand zat en in zeer goede handen was en dat hij waarschijnlijk 1 keer een flesje zou willen en een schone luier en de rest zou slapen...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 januari 2008 @ 09:19:40 #145
114177 Diaan73
pi_56334975
Suziieee dat ziet er cool uit hoor. Hoe was het eigenlijk die meet en greet?

Welk bandje heb je gefotografeerd Ynske?

Zow wij gaan vandaag zwemmen met Twan en daarna een dvd huren, mag Twan uitzoeken. Nu eerst even wachten totdat Peaceman wakker is.
Make love, not war ☮
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 januari 2008 @ 09:25:23 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56335001
@troel, dat scheelt dat hij ook nog lekker dichtbij was enzo

@diaan, Boilersuit. PdeHoog ging daar naar toe voor 3voor12 en ik mocht mee
stond er helemaal verbaasd van dat er gewoon een paar fotos aardig gelukt zijn bij mij... maar dat lag vast aan de lens van P die ik mocht lenen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56335252
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kan je wat van die energie noordwaards sturen?
ik zit wat huishoudelijke bezigheden betreft nogal in een dip.
* Vicky stuurt wat energie naar Lady-wrb

ga zo maar even snel naar de Ikea voordat de afritten van delft weer afgesloten worden.
Moet even wat opbergdozen halen.

Ben net bezig gweest met het uitzoeken van kleren van Amber. Had bijna alles nog bewaard maar eht werd steeds meer. Heb nu 3 zakken die naar de voedselbank gaan. Er zijn nog 3 doosjes over...
Kwam net het 1e pakje tegen dat ze aan had
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 27 januari 2008 @ 10:31:01 #148
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_56335394
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:45 schreef dutchie het volgende:
Oxy, wat rot dat je je zo voelt. Wat vind je van je nieuwe psychiater, heb je daar een klik mee of moet je echt weer wennen?
Ik heb hem nog nooit ontmoet! Het is donderdag, echt het eerste gesprek irl. Mijn moeder en groepsleiding hebben al, gebeld met hem. Die vinden hem aardig en goed.
Ik denk, dat ik wel moet wennen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 januari 2008 @ 11:31:05 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56336136
@ diaan, hier staat 1 van de fotos van gister van mij Concertfotografie deel 4
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 27 januari 2008 @ 11:34:44 #150
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56336176
quote:
Op zondag 27 januari 2008 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Suziieee dat ziet er cool uit hoor. Hoe was het eigenlijk die meet en greet?

Ja..de meet en greet was heeeeel erg suf..stelt eigenlijk niets voor!! Veel wachten...veel frustraties omdat niemand iets wist van het stadion!Maar uiteindelijk mochten we naar binnen...snel langs ze lopen...snel fototje proberen te maken...handtekeningetje vragen en binnen een minuut sta je weer buiten!!

Maar het concert was helemaal waanzinnig!! En vond het heel leuk om mee te maken en om Chester van een metertje afstand te kunnen zien doet een hoop van de ellende te vergeten Dus toch wel een leuke en goede ervaring!!

Je bent echt weer een puber op dat moment!!
  zondag 27 januari 2008 @ 12:03:14 #151
190853 RockabeIIa
pi_56336670
Jeetje wat een tegenvaller... Mooi dat het concert dat stukje heeft goedgemaakt Suzz!
  zondag 27 januari 2008 @ 12:14:13 #152
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56336875
Ja... gelukkig had ik op internet al gezien hoe die meet en greets gaan...dus was voorbereid dat je snel weer buiten stond Maar toch was het leuk!! en het concert was echt waaaaanzinnig.Ben er af en toe nog vol van...en dat heb ik jaren niet meer gehad dat ik zolang in de sfeer van een concert zat!!
pi_56337512
Maar toch, wel jammer dat het zo snel ging die turbo meet & greet. Er schijnen wel meer bands te zijn die het zo doen, maar heb het nog nooit meegemaakt. Saaie mannen

8 maart ga ik weer naar één van mijn favoriete bands. Maar mijn tijd van meeten en greeten is voorbij....
  zondag 27 januari 2008 @ 12:59:07 #154
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56337843
Waar ga je heen??

Ga je nog naar Megadeth? Wij wel En als het goed is ook ff meet en greeten LOL
  zondag 27 januari 2008 @ 14:07:53 #155
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56339532
Noah ligt hier onder mij op de grond, onder het bureau te slapen
©Dumbo
pi_56340140
Ik ga naar the Cult, in amsterdam. Ken je ze?
Ik wil wel naar Megadeth, maar dat komt écht niet uit. Ik heb een paar dagen ervoor en een paar dagen erna een tentamen. En in die periode ook al kaartjes voor o.a. Arie en Silvester. En ik moet die week ook nog een dag extra werken... Ik baal er wel van, maar ja. Hopelijk komen ze snel nog een keer.
  zondag 27 januari 2008 @ 15:18:33 #157
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56341090
Kicken man..de Cult..was ik vroegah helemaal weg van!! She sells sanctuary enzo... Wist niet eens dat ze nog bestonden!!

Jammer dat je niet meekan naar Megadeth.. maar ze komen nog wel een keer... !! Tenminste dat neem ik wel aan
  zondag 27 januari 2008 @ 15:29:44 #158
24188 Belana
kloon van belana
pi_56341332
quote:
Op zondag 27 januari 2008 14:33 schreef Igraine het volgende:
Ik ga naar the Cult, in amsterdam. Ken je ze?
Ik wil wel naar Megadeth, maar dat komt écht niet uit. Ik heb een paar dagen ervoor en een paar dagen erna een tentamen. En in die periode ook al kaartjes voor o.a. Arie en Silvester. En ik moet die week ook nog een dag extra werken... Ik baal er wel van, maar ja. Hopelijk komen ze snel nog een keer.
The Cult jeugdsentiment

wij gaan naar The Cure
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 januari 2008 @ 15:31:06 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56341361
Hier net ff bij de pre-cdrelease van Ayreon geweest.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56342862
Het wordt weer tijd voor het festival-seizoen
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_56342878
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:18 schreef Suzziieee het volgende:
Kicken man..de Cult..was ik vroegah helemaal weg van!! She sells sanctuary enzo... Wist niet eens dat ze nog bestonden!!

Jammer dat je niet meekan naar Megadeth.. maar ze komen nog wel een keer... !! Tenminste dat neem ik wel aan
Nou ehm, je kan eventueel mee.
Ik heb hier twee kaartjes en mijn man hoeft niet echt. Hij gaat alleen maar mee zodat ik dan niet alleen hoef haha.

Ze zijn in 1995 uit elkaar gegaan, toen in 2001 weer bij elkaar, cd gemaakt, toen weer uit elkaar en nu dus weer bij elkaar sinds twee jaar ofzo. Die zanger heeft in de tussentijd gezongen bij de Doors, ben ik ook een paar keer heen geweest.

The Cure is ook tof Belana, die heb ik nog nooit live gezien.
  zondag 27 januari 2008 @ 16:53:37 #162
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56343153
quote:
Op zondag 27 januari 2008 16:40 schreef Igraine het volgende:

[..]

Nou ehm, je kan eventueel mee.
Ik heb hier twee kaartjes en mijn man hoeft niet echt. Hij gaat alleen maar mee zodat ik dan niet alleen hoef haha.

Ze zijn in 1995 uit elkaar gegaan, toen in 2001 weer bij elkaar, cd gemaakt, toen weer uit elkaar en nu dus weer bij elkaar sinds twee jaar ofzo. Die zanger heeft in de tussentijd gezongen bij de Doors, ben ik ook een paar keer heen geweest.

The Cure is ook tof Belana, die heb ik nog nooit live gezien.
Denk dat ik niet heel veel nummers meer ken Maaaaaar.....voor concerten ben ik altijd in..dus als je vent liever niet gaat....dan wil ik wel met je mee!En het ligt er een beetje aan wat het kaartje kost natuurlijk

Avondje uit ben ik altijd voor in
  zondag 27 januari 2008 @ 17:03:43 #163
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_56343330
ff een vraagje van mijn kant: wat is de huidige carnavalshit die HOT is bij de basisschooljeugd op dit moment? vriendinnetje van me wil iets leuks doen met haar stageklasje groep 5..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:23:32 #164
3142 m@x
pi_56343679
De Cult! Waar? Wanneer? Zijn er nog kaartjes?
pi_56343812
m@x
pi_56344023
8 maart in paradiso.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:50:20 #167
190853 RockabeIIa
pi_56344157
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:23 schreef m@x het volgende:
De Cult! Waar? Wanneer? Zijn er nog kaartjes?
Ik wil ook!
pi_56344186
Oh, ik voel een fok-cultmeet opkomen
pi_56344225
correctie trouwens, het is niet paradiso maar de melkweg. En er zijn nog kaartjes.
Suuz, ik zal het eens met manlief opnemen, dan pm ik je wel.
  zondag 27 januari 2008 @ 17:57:44 #170
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_56344297
Zou wel gezellig zijn een Fok-concert-meet

Ik hoor het wel Shir!
  zondag 27 januari 2008 @ 18:06:19 #171
3142 m@x
pi_56344457
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:52 schreef Igraine het volgende:
Oh, ik voel een fok-cultmeet opkomen

Haai Faaif
pi_56344470
Ik wil naar Graspop! Schijnt voor ons wel gunstig te vallen dit jaar! Nu nog oppas zoeken....Da's wa minder!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_56344634
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:06 schreef m@x het volgende:

[..]

Haai Faaif
Ik ga so wie so, dus ik hoor het wel. Wel gezellig, hoe meer hoe beter... Ik heb de kaartjes hier al liggen. Was net even licht in paniek, ik zocht ze om even te kijken waar het nu precies was. Toen kon ik ze niet vinden. Maar ik heb ze weer!

Ze lagen tussen een ander stapeltje...
pi_56345371
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:06 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil naar Graspop! Schijnt voor ons wel gunstig te vallen dit jaar! Nu nog oppas zoeken....Da's wa minder!
Daarom willen we Connor meenemen

die wil al tijden naar een concert van TOOL
  zondag 27 januari 2008 @ 19:49:30 #175
114177 Diaan73
pi_56346601
Mooie foto Ynske, leuk hoor om er zo tussen te komen. HOpelijk krijg je nog meer opdrachten.

Suziieee dat klinkt echt als een tegenvaller maar toch wel leuk Het is altijd leuk om artiesten van dichtbij te zien.

The Cure... heb ik gezien op Werchter in 2004 vond ze toen erg tegenvallen, maar dat komt omdat ze erg veel nieuw werk speelden en bijna geen oude nummers die ik geweldig vind. Van The Cult ken ik niet zoveel...

Festivals .... we gaan dit jaar waarschijnlijk weer naar Rock Werchter en Lowlands 1 juli gaan we eerst nog even naar Radiohead.. genoeg leuke dingen. En misschien gaat R.E.M. dit jaar ook weer touren dat zou het een topjaar maken.

Heerlijke dag gehad vandaag... lekker zwemmen, daarna dvd-tje kijken en samen op de bank pizza eten. Twan lag om 19:00 helemaal uitgeput al te slapen. Ben alleen heel erg verkouden geworden. het water loopt me gewoon de neus uit.
Make love, not war ☮
  zondag 27 januari 2008 @ 20:32:54 #176
190853 RockabeIIa
pi_56347601
Ik ga hier heen:

Line up ladies!

btw vette tekening he?
  zondag 27 januari 2008 @ 20:37:04 #177
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56347680
Is die van jouw hand? Ik herken niks van de bands. Dat betekent waarschijnlijk dat ik ingekakt en hopeloos moeder geworden ben.
Wij hebben binnenkort op mijn werk een hardcore/punk festival. Dat zijn echt de allerleukste momenten om te werken.
  zondag 27 januari 2008 @ 20:43:13 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_56347813
Ik wil altijd nog een keer naar Sonata Arctica, maar altijd als die in de buurt zijn kan ik niet. Eigenlijk lig ik altijd in het ziekenhuis als ze komen

En om nou naar een festival te gaan voor 1 band, terwijl man en kind thuisblijven vind ik ook weer wat.
Wacken en Graspop komen ze dit jaar...

Edit: Graspop is natuurlijk te combineren met de zomervakantie en daar staan meer leuke bands

[ Bericht 22% gewijzigd door Troel op 27-01-2008 20:52:31 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 januari 2008 @ 20:50:07 #179
190853 RockabeIIa
pi_56347973
Lishe yeps, maar je (her)kent de muzieksoort dus wel!
  zondag 27 januari 2008 @ 20:54:41 #180
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56348069
Goed gedaan man vrouw! Ja tuurlijk. Tot 5 jaar terug ging ik alleen maar van optreden naar festival naar conert. En dan vooral hardcore.
Troel, die band waar jij het over hebt ken ik niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lishe op 27-01-2008 21:01:45 ]
  zondag 27 januari 2008 @ 20:57:13 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_56348128
Die is echt super

www.sonataarctica.nl en officieel .info
Aanradertje!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 27 januari 2008 @ 20:59:51 #182
190853 RockabeIIa
pi_56348194
hihi Lishe, gaaf
  zondag 27 januari 2008 @ 20:59:53 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56348197
Ja, lieve Lishe. Ik slaap onder een Noortje dekbed
  zondag 27 januari 2008 @ 21:08:18 #184
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56348378
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef Luchtbel het volgende:
Ja, lieve Lishe. Ik slaap onder een Noortje dekbed
Patser!

Ja, Rockabella, gezien mijn schooljuffen imago zal ik me hier toch maar een beetje van mijn pre-mom-schap neergooien he.
pi_56348529
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:

komt TOOL bij graspop?
  zondag 27 januari 2008 @ 21:14:00 #186
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56348537
Ik heb een stukje van sonata artica gezien, toen gingen ze samen met een andere band spelen. Dat was op wacken. Viel mij een beetje tegen, maar dat kwam ook doordat het intro heeeeeel lang duurde. En waarschijnlijk doordat ze met een andere band speelden. Ik heb toen wel genoten van het enige en zeer goede concert van nightwish dat ik heb gezien (was nog net met Tarja). Nog krijg ik bij bepaalde nummers weer gedachten naar toen.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:25:10 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56348813
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:08 schreef Lishe het volgende:

[..]

Patser!
Maar als m'n vriendje er is dan pats ik er niet zo mee
  zondag 27 januari 2008 @ 21:29:04 #188
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56348898
Leuke weekeinden allemaal!
Ik heb vandaag foto-les van PdeHoog gehad en daarna ook nog foto-soeples Heerlijke dag geweest, heel veel geleerd van P. en nu heel moe van alle indrukken en veel buiten zijn.
Ylana
  zondag 27 januari 2008 @ 21:29:59 #189
190853 RockabeIIa
pi_56348929
* RockabeIIa giechelt een beetje om Lishe

zondag 27 januari 2008 @ 21:31:01 #190
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56348957
Heel verstandig Luchtbel, dat neemt Noortje je vast niet kwalijk! Maar als je vriendje echt een Hunk is, waar je Melig bij Wegzwijmelt, vind hij het vast niet erg, meelbiet van de week.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:31:35 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_56348969
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

vriendje?
stormy waters...
sailin'
pi_56349000
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

ja ja
pi_56349019
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef Belana het volgende:

[..]

vriendje?
kijk kijk, daar komen ze hoor de nieuwsgierige types
  zondag 27 januari 2008 @ 21:35:46 #194
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56349069
Leuk Saffier! (ligt het aan mij of is er een OUD meets FOT hype? )

Giegelt? Ik wil een staande ovatie Rockabella! Ik had hier eerst 10 vieze woorden getypt maar die heb ik maar weer weggehaald.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:36:23 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_56349079
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:33 schreef snoopy het volgende:

[..]

kijk kijk, daar komen ze hoor de nieuwsgierige types
natuurlijk! Ik mis altijd alles hier
had dat niet even in het update topic gekund?
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 januari 2008 @ 21:38:02 #196
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56349128
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:31 schreef Lishe het volgende:
Heel verstandig Luchtbel, dat neemt Noortje je vast niet kwalijk! Maar als je vriendje echt een Hunk is, waar je Melig bij Wegzwijmelt, vind hij het vast niet erg, meelbiet van de week.
echt een Hunk

Ja Belana, een nieuwe. Al een tijdje. Maar gewoon met daten en alles dus heel kalm aan. Fijn.
pi_56349230
quote:
Op zondag 27 januari 2008 18:51 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Hier zijn de "jonkies" nog net een beetje te jong om mee te nemen
Oudste twee zouden het ook wel kunnen waarderen!
pi_56349270
quote:
Op zondag 27 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga hier heen:
[ afbeelding ]

Line up ladies!

btw vette tekening he?
Gaaf

en

zondag 27 januari 2008 @ 21:43:47 #199
190853 RockabeIIa
pi_56349281
Lishe, ik was aan het wachten tot je je overblijfleesmoeder/bijnajuf-taak op je zou nemen en mijn taalfouten zou verbeteren

Staande ovulatie. Bij deze en ook echt verdiend ook!

@Luchtbel: Ik krijg zo wel een heel ander beeld van je. Ik durf te wedden dat je vriend een Sponge Bob dekbedovertrek heeft!
  zondag 27 januari 2008 @ 21:51:22 #200
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56349491
Hmmm ik weet niet wat voor een beeld je van me had/ hebt Rockabella en ook niet of ik dat wel wil weten natuurlijk... maar het dekbed heb ik een keer tweedehands gekocht. Dat was zoiets dat ik vroeger graag wilde hebben maar niet had.
  zondag 27 januari 2008 @ 21:52:20 #201
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56349518
hahaha, Rockabella, daar had ik toch door de mand moeten vallen al. Ik ben namelijk een taalfouten-onbenul.
Maar dank voor de ovulatie!

LBke, daten! Daarmee ontstijg je wel het Tina niveau he! maar: fijn ende leuk!
  zondag 27 januari 2008 @ 21:54:03 #202
190853 RockabeIIa
pi_56349580
Luchtbel, ik zeg ook niet dat mijn beeld klopt natuurlijk
Ik vind het wel een heel typisch iets trouwens, een Noortje-dekbed. Ik zou het nooit gezien hebben als een ander het niet gezegd had.

Lishe, ajb!
pi_56349678
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:35 schreef Lishe het volgende:
Leuk Saffier! (ligt het aan mij of is er een OUD meets FOT hype? )
Is alleen maar leuk joh Elke keer op pad met die saaie FOT-ters is ook niet alles
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 27 januari 2008 @ 21:58:45 #204
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56349731
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef Lishe het volgende:
hahaha, Rockabella, daar had ik toch door de mand moeten vallen al. Ik ben namelijk een taalfouten-onbenul.
Maar dank voor de ovulatie!

LBke, daten! Daarmee ontstijg je wel het Tina niveau he! maar: fijn ende leuk!
Had je gedacht. Het is echt puberaal en ik ben er eigenlijk echt te oud voor. En dat betekent vooral dat we door werk en studies en kind en van alles vooral nul tijd hebben om te gaan zitten giebelen. Soms spreken we ergens op een station af om tien minuten debiel te lummelen en vervolgens weer weg te gaan. Hier zit een toekomst in. Echt.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:00:59 #205
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56349817
Ja maar P, ik heb nog steeds nog heel erg het gevoel dat HMII nóg aan het bijkomen is van de 2 tornado's uit het Oosten (oftewel ik als 'leerling'fotograag en mijn 'model'). Dan is zo'n FOTter blij dat hij weer onder FOTters is.
We waren nogal euh... aanwezig.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:04:18 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56349927
Hahaha Dutch!

Debiel lummelen is misschien wel wat ze in de viva (!) het nieuwe daten zouden noemen. Weet jij veel. Als het leuk is, hoop ik dat je er van geniet.
pi_56350077
Debiel lummelen, kent u die uitdrukking?
  zondag 27 januari 2008 @ 22:11:38 #208
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56350171
Ja LB dat hoop ik ook.

Nog even over mijn fotosessie: ik was ook zo van de hak op de tak en zo onbekend met die belichting enzo. Dus op het ene moment wilde ik plat op de grond liggen voor de foto en vervolgens op de keukentrap. HMII netjes de belichting weer bijstellen (model en ik weer scheel van het flitsen ) en vervolgens had ik ineens weer een briljant idee waardoor alles weer veranderd moest worden. En HMII bleef zo geduldig. Terwijl ik dan zoiets zou hebben van: Wat wil je nou muts?
Dat heeft hij vast ook wel gedacht, maar hij heeft zich keurig ingehouden.
  zondag 27 januari 2008 @ 22:21:06 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56350493
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:08 schreef snoopy het volgende:
Debiel lummelen, kent u die uitdrukking?
Jij niet dan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 27 januari 2008 @ 22:24:03 #210
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56350589
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:11 schreef dutchie het volgende:
Ja LB dat hoop ik ook.

Nog even over mijn fotosessie: ik was ook zo van de hak op de tak en zo onbekend met die belichting enzo. Dus op het ene moment wilde ik plat op de grond liggen voor de foto en vervolgens op de keukentrap. HMII netjes de belichting weer bijstellen (model en ik weer scheel van het flitsen ) en vervolgens had ik ineens weer een briljant idee waardoor alles weer veranderd moest worden. En HMII bleef zo geduldig. Terwijl ik dan zoiets zou hebben van: Wat wil je nou muts?
Dat heeft hij vast ook wel gedacht, maar hij heeft zich keurig ingehouden.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56350657
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:21 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jij niet dan
Ik lummel nooit debiel
  zondag 27 januari 2008 @ 22:31:01 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_56350773
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

echt een Hunk

Ja Belana, een nieuwe. Al een tijdje. Maar gewoon met daten en alles dus heel kalm aan. Fijn.
wat fijn
stormy waters...
sailin'
  zondag 27 januari 2008 @ 22:33:23 #213
190853 RockabeIIa
pi_56350835
Ik herinner me dat ik ooit mijn jongere broer (destijds een jaar of 6-7) debiel noemde en ik zette mijn woorden kracht bij door het met een stift op zijn arm te schrijven. Hij lachte me uit: HAHA! Je schrijft debiel aan elkaar!!!'
pi_56352052
quote:
Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef dutchie het volgende:
Ja maar P, ik heb nog steeds nog heel erg het gevoel dat HMII nóg aan het bijkomen is van de 2 tornado's uit het Oosten (oftewel ik als 'leerling'fotograag en mijn 'model'). Dan is zo'n FOTter blij dat hij weer onder FOTters is.
We waren nogal euh... aanwezig.
Ik vond het anders uitermate gezellig om eens met Saffier op pad te zijn Alleen van foto's maken kwam het niet Bij mij tenminste niet Saffier heeft mijn apparatuur gekaapt en heeft nu spierpijn
vrijwillig aangeboden hoor
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 28 januari 2008 @ 00:09:12 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56353141
quote:
Op zondag 27 januari 2008 17:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
ff een vraagje van mijn kant: wat is de huidige carnavalshit die HOT is bij de basisschooljeugd op dit moment? vriendinnetje van me wil iets leuks doen met haar stageklasje groep 5..
ik denk het nummer goede moggel jump style
  maandag 28 januari 2008 @ 00:22:55 #216
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56353438
mensen ik vertrek morgenmiddag tegen 13 uur richting PARIS
En kom ergens pas middernacht dinsdag weer terug thuis, heb er echt onwijs veel zin in en neem camera mee misschien wat leuke fotos schieten
  maandag 28 januari 2008 @ 00:28:36 #217
190853 RockabeIIa
pi_56353551
Veel plezier en goeie reis Bar!
  Moderator maandag 28 januari 2008 @ 08:23:20 #218
5428 crew  miss_sly
pi_56355390
Veel plezier in Parijs, Bar!
pi_56355676
quote:
Op zondag 27 januari 2008 21:13 schreef bixister het volgende:

[..]

komt TOOL bij graspop?
Dat zou Graspop willen
  maandag 28 januari 2008 @ 08:59:00 #220
114177 Diaan73
pi_56355746
Tool kan mij echt niet bekoren... ik vind het geen muziek. Maar gelukkig heel veel anderen wel.

Bar goede reis en heel veel plezier in Parijs!!
Make love, not war ☮
  maandag 28 januari 2008 @ 09:29:45 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56356136
quote:
Op zondag 27 januari 2008 23:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vond het anders uitermate gezellig om eens met Saffier op pad te zijn Alleen van foto's maken kwam het niet Bij mij tenminste niet Saffier heeft mijn apparatuur gekaapt en heeft nu spierpijn
vrijwillig aangeboden hoor
Tja, na het zinnetje 'Haal je lens er eens af!' om dan vervolgens jouw lens op mijn camera te zetten, kán je verwachten dat je die spullen tijdelijk kwijt bent natuurlijk die spierpijn ben ik morgen vast wel kwijt En gezellig was het zeker
Vanmiddag/vanavond verder met soepen

Bar veel plezier in Paris! Wat leuk zeg
Ylana
  maandag 28 januari 2008 @ 10:01:11 #222
3011 E.T.
pi_56356632
Bar veel plezier

Ik krijg net trouwens een mailtje dat er a.s. woensdag weer koopavond bij de Hema is met 15% korting
Wel even de uitnodiging uitprinten van http://www.hema.nl/upload/Nieuws/VriendenkoopavondToegang.pdf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:02:22 #223
3011 E.T.
pi_56356655
hier kun je zien welke hema's mee doen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 10:02:30 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56356657
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:29 schreef Saffier het volgende:

[..]

Tja, na het zinnetje 'Haal je lens er eens af!' om dan vervolgens jouw lens op mijn camera te zetten, kán je verwachten dat je die spullen tijdelijk kwijt bent natuurlijk die spierpijn ben ik morgen vast wel kwijt En gezellig was het zeker
Vanmiddag/vanavond verder met soepen

Bar veel plezier in Paris! Wat leuk zeg
kijk daar maar mee uit... ik ben al op zoek naar een geldboom door met P zijn speeltjes gespeeld te hebben....

helaas nog niet gevonden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56356685
Da`s nou jammer..ik heb net niks meer nodig
Hier vannacht een hoop kabaal buiten, veel gebonk en gedoe..dus ik lag weer eens met grote ogen in bed. Bleek dat er een vos aan het proberen was het kippenhok en later het konijnenhok open te maken.
Best groot nog die beesten!

Bar veel plezier in Parijs
Saartje
  maandag 28 januari 2008 @ 10:04:39 #226
3011 E.T.
pi_56356703
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:02 schreef Ynske het volgende:

P zijn speeltjes gespeeld te hebben....
too much info
  maandag 28 januari 2008 @ 10:06:08 #227
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56356720
P heeft inderdaad erg leuke speeltjes

Jammer van die HEMA-aanbieding, ik heb ook niets nodig nu.
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 10:06:59 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56356730
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:04 schreef E.T. het volgende:

[..]

too much info
euhm, ja..
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef Saffier het volgende:
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2008 @ 10:37:49 #229
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56357374
Dames Dames..... dit wil ik niet eens weten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 10:40:03 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56357407
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef _Bar_ het volgende:
Tuurlijk wel
wat wil je nog meer een vent die kan koken en leuke speeltjes heeft
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2008 @ 10:54:34 #231
62233 Jelief
ikke lief!
pi_56357677
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef Saffier het volgende:

Jammer van die HEMA-aanbieding, ik heb ook niets nodig nu.
Ik kan áltijd wel wat kopen bij de hema. Dit keer ga ik voor sokken, tissues en misschien nog wat voor Emma
  maandag 28 januari 2008 @ 10:57:44 #232
3011 E.T.
pi_56357744
Staan leuke meisjes-baby-pyama's in de folder
  maandag 28 januari 2008 @ 10:58:04 #233
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56357757
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

Tuurlijk wel
wat wil je nog meer een vent die kan koken en leuke speeltjes heeft
Ik ken ook een vent die goed kan koken en leuke speeltjes heeft, maar dat verkondig ik hier toch ook niet
  maandag 28 januari 2008 @ 11:00:31 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56357798
Ik zag de briefjes ook liggen bij ons bij de Hema van de week.
Nadat ik afgerekend had.
En ik heb ook nog wat spullen via internet besteld. Die kan ik woensdag gaan halen.
En ik kan helemaal niet woensdagavond, baby-show-avond van de pufclub!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 11:01:52 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56357830
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:58 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik ken ook een vent die goed kan koken en leuke speeltjes heeft, maar dat verkondig ik hier toch ook niet

ach t is mijn vent niet, dus dan mag je er best over praten
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2008 @ 11:05:30 #236
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56357903
* _Bar_ moet nog spullen inpakken voor Parijs maar komt niks uit mijn handen en ben nog zooooo druk....
  maandag 28 januari 2008 @ 11:06:52 #237
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56357930
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

ach t is mijn vent niet, dus dan mag je er best over praten
Proest, wil je hem keertje lenen dan
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 11:10:55 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56358008
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:06 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Proest, wil je hem keertje lenen dan
als ie lekker kookt
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2008 @ 11:13:04 #239
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56358049
hij kan lekker koken ja
pi_56358678
JAHOE

Mijn vriendinnetje is bevallen van 2 gezonde meiden ! 8 weken te vroeg, maar alles gaat onwijs goed .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 11:42:48 #241
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56358692
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
JAHOE

Mijn vriendinnetje is bevallen van 2 gezonde meiden ! 8 weken te vroeg, maar alles gaat onwijs goed .
gefeliciteerd K_P.
ben blij dat het goedgegaan is.
Hoe heten de dames?
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 28 januari 2008 @ 11:45:45 #242
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56358743
KP, wat fijn!

Bar veel plezier in Parijs!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_56358769
Dat wou ze nog niet zeggen...met andere woorden....volgens mij zijn er nog niet helemaal uit. Ze dachten nog wel even tijd te hebben..hahaha.

Was allemaal wel heftig geweest, dus kort aan de telefoon gehad. Ik bel eind van de week wel weer eens even.

Wat een opluchting, ik was er afgelopen zaterdag (ziekenhuis) en wat had ik met haar te doen. Ze lag aan de CTG met een enorme hard/grote/enorme buik. Pff, maar heerlijk dat de meiden er zijn.

Dom toeval dat we met 3 vriendinnen 3 tweelingen hebben. 6 meiden
  † In Memoriam † maandag 28 januari 2008 @ 11:48:37 #244
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_56358804
Bar heel veel plezier in Parijs
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 28 januari 2008 @ 11:51:46 #245
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56358864
quote:
Op maandag 28 januari 2008 11:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Dat wou ze nog niet zeggen...met andere woorden....volgens mij zijn er nog niet helemaal uit. Ze dachten nog wel even tijd te hebben..hahaha.

Was allemaal wel heftig geweest, dus kort aan de telefoon gehad. Ik bel eind van de week wel weer eens even.

Wat een opluchting, ik was er afgelopen zaterdag (ziekenhuis) en wat had ik met haar te doen. Ze lag aan de CTG met een enorme hard/grote/enorme buik. Pff, maar heerlijk dat de meiden er zijn.

Dom toeval dat we met 3 vriendinnen 3 tweelingen hebben. 6 meiden
cool!
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 januari 2008 @ 12:27:14 #246
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56359636
Drie tweelingen! Wow
pi_56359804
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:27 schreef Yoni het volgende:
Drie tweelingen! Wow
dat zou een mooie/leuke fotoshoot worden....
  maandag 28 januari 2008 @ 12:36:09 #248
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56359820
Wat fijn dat alles goed is met de meiden KP
En wat zit er in het water bij jullie met 3 tweelingen?
Ylana
  maandag 28 januari 2008 @ 12:42:15 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56359951
Fijn dat het goed met ze gaat K_P!
Wat een enorm toeval zeg!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 januari 2008 @ 12:58:25 #250
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56360271
quote:
Op maandag 28 januari 2008 12:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

dat zou een mooie/leuke fotoshoot worden....
Oeh ja!

Eén tweeling trouwens ook wel hoor
pi_56370237
3 meidentweelingen

Ik ben voor het eerst dit jaar weer naar yoga geweest (juf was op vakantie en ik had een brakker rug). Maar het is toch wel erg fijn zeg Voel me echt helemaal lekker nu.
  maandag 28 januari 2008 @ 20:50:12 #252
3142 m@x
pi_56370421
Door al dat concertgepraat van het weekend ben ik maar eens op zoek gegaan naar een leuk concert. Ik ga 23 maart naar Fiction Plane (de band van de zoon van Sting)

Yoga, dat lijkt me ook wel wat.
  Jubileum moderator maandag 28 januari 2008 @ 20:53:34 #253
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56370498
Hier ook maar even:

Na overleg met Tan, kunnen we meedelen dat al jullie gulle gaven zijn geschonken aan de Nierstichting.

Er is op giro 88 000 220 euro overgemaakt ter nagedachtenis aan Ayden Jiro.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 januari 2008 @ 20:54:23 #254
190853 RockabeIIa
pi_56370517
Yogi lijkt mij wel wat

Heyyyyy m@xidame

Lois, wat knap!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 januari 2008 @ 20:56:36 #255
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56370566
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef m@x het volgende:
Door al dat concertgepraat van het weekend ben ik maar eens op zoek gegaan naar een leuk concert. Ik ga 23 maart naar Fiction Plane (de band van de zoon van Sting)

Yoga, dat lijkt me ook wel wat.
Gezellig, daar ben ik ook (bij Fiction Plane dus, yoga is niks voor mij)
pi_56370573
Mooi dat het geld op deze manier besteed wordt
  maandag 28 januari 2008 @ 20:58:19 #257
114177 Diaan73
pi_56370608
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:56 schreef snoopy het volgende:
Mooi dat het geld op deze manier besteed wordt
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Fiction Plane klinkt best leuk ze waren ook bij de serious requests in december.
Make love, not war ☮
  maandag 28 januari 2008 @ 20:58:36 #258
3142 m@x
pi_56370613
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:56 schreef Yoni het volgende:

[..]

Gezellig, daar ben ik ook (bij Fiction Plane dus, yoga is niks voor mij)
Dan zien we elkaar dan ook weer

Mooi idee Tan
  maandag 28 januari 2008 @ 21:00:46 #259
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56370670
Fijn, Lois! En Tan, ik vind het een mooi doel.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 januari 2008 @ 21:08:25 #260
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56370796
quote:
Op maandag 28 januari 2008 20:58 schreef m@x het volgende:

[..]

Dan zien we elkaar dan ook weer
Ja leuk! Ben ik eindelijk eens een keer niet Remi bij een concert (moet fotograferen dus)
  Moderator maandag 28 januari 2008 @ 21:09:13 #261
5428 crew  miss_sly
pi_56370821
Mooi doel uitgekozen

Fiction Plane hebben wij gezien in het voorprogramma van The Police afgelopen jaar. We waren aagenaam verrast want kenden er alleen dat nummer van dat op dat moment in de top 40 (heet dat nog zo ) stond. Klonk wel prima.
pi_56370924
quote:
Op maandag 28 januari 2008 10:37 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens....dat willen jullie helemaal niet weten Tjongejonge zeg....ik dacht dat mannen erg waren, maar die vrouwen.....
  maandag 28 januari 2008 @ 21:13:21 #263
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56370926
Iemand trouwens enig idee wanneer Sugar terug komt?

Veel plezier op al die concerten... Het enige waar wij naartoe gaan is K3. Hiephoi.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 28 januari 2008 @ 21:18:02 #264
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56371051
Ik ken van Fiction Plane ook alleen maar dat ene liedje eigenlijk, maar dat vind ik een errrug leuk liedje, dus ben heel benieuwd naar de rest
  maandag 28 januari 2008 @ 21:24:53 #265
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_56371215
Ik ben er ook bijhoor ik net van M@x
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 28 januari 2008 @ 21:26:22 #266
3142 m@x
pi_56371263
Dat wordt een feestje

The Cult is nog een maybe maar daar ik neig erg naar een ja
  maandag 28 januari 2008 @ 21:26:35 #267
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_56371266
Oh en ik ga zo voor het eerst lurken aan Five zijn e-smoker
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 28 januari 2008 @ 21:27:38 #268
3142 m@x
pi_56371302
Dat klinkt heel dubieus Loena
  maandag 28 januari 2008 @ 21:37:09 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_56371529
wij gaan morgenavond naar Korn
stormy waters...
sailin'
pi_56371597
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:26 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh en ik ga zo voor het eerst lurken aan Five zijn e-smoker
  maandag 28 januari 2008 @ 21:55:28 #271
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  maandag 28 januari 2008 @ 22:13:46 #272
3011 E.T.
pi_56372420
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef Belana het volgende:
Doe de groeten aan m'n ex
Die zal daar ook wel naar toe gaan denk ik
pi_56372461
quote:
Op maandag 28 januari 2008 21:26 schreef m@x het volgende:
Dat wordt een feestje

The Cult is nog een maybe maar daar ik neig erg naar een ja
Ja!!
Doen joh!
pi_56372513
Ik kom m'n ex ook nog weleens tegen bij concerten, beetje jammer is dat.

Oh en de ex van manlief ook trouwens.
  maandag 28 januari 2008 @ 22:18:30 #275
3142 m@x
pi_56372557
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:15 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ja!!
Doen joh!
Ik wil wel maar vind de kaartjes erg prijzig
pi_56372610
Hmm ja, ok dat snap ik wel. Zijn ze ook wel. Maar ze zijn het wél waard.
pi_56372914
quote:
Gaaf!!
  maandag 28 januari 2008 @ 22:37:15 #278
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56373093
quote:
Ik ben jaloers! Ik zou eigenlijk ook gaan maar toen werdik zwanger, en om nu met 21 weken naar Korn toe te gaan vond ik ook weer zoiets. Bovendien krijg ik al een harde buik in de Ikea.

Veel plezier!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 08:57:38 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_56378190
dankjewel
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 08:59:20 #280
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56378220
Goedemorgen!!

Ik wilde vandaag al gaan werken maar sta nog te zwaaien op mijn benen. Vandaag nog even uitzieken dus en morgen weer fijn aan het werk
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:23:11 #281
3011 E.T.
pi_56378548
Tijn heeft mijn genen volgens mij... Hij wordt nu pas wakker
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:27:11 #282
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56378624
Heb jij ook al zo een slaapkop? Iris slaapt nu ook nog steeds
pi_56378800
Lois, als je nu nog op je benen zwaait lijkt morgen werken ook nog niet zo'n goed idee
Rustig aan hè
  dinsdag 29 januari 2008 @ 09:37:48 #284
24188 Belana
kloon van belana
pi_56378820
heej lois, doe je wel rustig aan?

lekker die uitslapertjes

Ezra ligt er hier alweer in, maar dat is omdat ik straks Liam weer uit school moet halen en dan weer weg brengen, eigenlijk precies in de tijd dat Ezra normaal naar bed is. Ik ga Liam voortaan naar de tso doen, want dit is echt heel onhandig en bovendien vind ik dat geheen- en weer helemaal niks.
stormy waters...
sailin'
pi_56392298
quote:
Veeel plezier!
Dr is nog maar weinig van die band over, ze zijn nu nog met zn tweeen
Ik ben na het vertrek van gitarist Head (Brian) een beetje afgehaakt, laatste album dat ik heb is See you on the other side.
Wel heeeele leuke dingen meegemaakt, in 2000 in Ahoy in de cage op het podium gestaan en in 2005 mocht ik als Nederlander mee met KoRn in privevliegtuig van London naar New York om daar een persconferentie en concert met meet en greet bij te wonen, die paar dagen waren echt
En ik heb ze zo'n 8 keer live gezien, maar deze keer ga ik dus niet.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 29 januari 2008 @ 19:20:53 #286
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56392848
Ik was net de 4e in de rij bij de enige open kassa in de Jumbo, dus ik zat me net te bedenken of ik nu toch eens moest gaan roepen dat ik recht had op gratis boodschappen, toen er een andere kassa open ging. Ik sluit daar, als eerste aan, en grap vervolgens tegen het meisje achter de kassa dat ik nu ein-de-lijk eens de 4e was en nu alsnog misgreep. Dus ze kijkt naar de andere rij, drukt op een knop...et voila, al mijn boodschapjes gratis!

Jammer dat ik geen kar vol had
  dinsdag 29 januari 2008 @ 19:51:45 #287
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56393564
Tof, Yoni. Voor hoeveel had je ongeveer boodschappen dan?
Toch mooi meegenomen!

Lois, ik wil niet dat je morgen al gaat werken. Het is nog te vroeg.
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 20:00:08 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56393744
Naja zeg Phluphy.... Ik ga lekker toch
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:06:31 #289
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_56393905
Yoni goed gedaan!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:07:28 #290
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56393932
Loiske, Loiske
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 20:10:17 #291
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56393988
Ja maar, mevrouw-van-agent, ik mis mijn werk Ik mis mijn collega's ook een beetje, gelukkig bellen ze vaak met heel veel vragen, en wat ik vooral enorm, ontzettend mis is de Kalverstraat. Al die uitverkoop, en dat zonder mij
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:12:20 #292
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_56394046
ik kan het schoenentopic nergens vindn...
  Jubileum moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 20:13:58 #293
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56394083
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:12 schreef ik80 het volgende:
ik kan het schoenentopic nergens vindn...
de allerleukste kinderschoenen deel 3.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_56394144
De Kalverstraat missen?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 29 januari 2008 @ 20:21:53 #295
95752 crew  Chell
Kluns
pi_56394260
Ik had maar voor 9 euro boodschappen. Dus ws. deed ze er daarom niet zo moeilijk over ook. Maar toch! Ik werd er helemaal blij van
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:22:07 #296
190853 RockabeIIa
pi_56394266
Hey phluphel, hoe is het met je? Ben je een beetje opgeknapt?
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:55:43 #297
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56395108
Loisje-Woisje, is een half dagje werken dan een compromis misschien?
Zonder gein, ik maak me wel een beetje bezorgd om je. Je lijf geeft je een signaal, dat doet het niet voor niks!

Rockefeller, ja het gaat eigenlijk sinds vandaag weer o.k. Afgelopen dagen nog wat wankel op de benen, en met name steeds die angst dat het terugkomt. Brrrr.
Heb er nu wel weer vertrouwen in dat het rustig blijft en kan me nu met veel zin op het verhuizen storten.

Vandaag al begonnen met inpakken. Mooi op tijd, toch?
... ♥ ik mis je ♥
pi_56395153
mooi op tijd noemt ze dat
Ik ga er maar vanuit dat je niet zoveel in te pakken hebt Phluph
  dinsdag 29 januari 2008 @ 20:59:30 #299
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56395179
Niet zo voorbarig, Snoopy. Je kunt er namelijk ook van uit gaan dat ik gewoon efficiënt, doelgericht en effectief te werk ga.
... ♥ ik mis je ♥
pi_56395210
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:02:14 #301
190853 RockabeIIa
pi_56395234
Phlupher, ik was echt geschrokken van je berichtje. Fijn dat het weer wat beter gaat en veel sterkte met verhuizen. Ik zag al wat je er voor terug gaat krijgen en ik hoop dat het echt zo fantastisch is als dat het eruit ziet op de foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')