abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 10:40:09 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56149094
Linkje naar de vorige: [OUD] Het speeltuinbankje!

Ik blijf maar alles sluiten vandaag

swets is weer in Nederland
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:34 schreef E.T. het volgende:

We zijn weer compleet

ik werd ge-sms't dat hij geland was toen ik bij het brugrestaurant op de A4 reed. (toen moesten ze dus nog naar de gate taxieen) Auto weggezet op Schiphol en toen had Swets z'n koffer al te pakken normaal zijn ze nooit zo snel daar. Hij had me naar de wc zien lopen en toen ik terug kwam hoorde ik 'm roepen naar Saskia. We konden dus meteen weer in de auto naar huis
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef E.T. het volgende:
Was trouwens wel een kort en vermoeiend nachtje... Twee kinderen die normaal zonder problemen de hele nacht slapen, waren nu aan het spoken (omstebeurt natuurlijk ) en dan om 6 uur de wekker..
Maar wel weer lekker met zn allen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:42:49 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_56149127
E.T. , bijna gered, dat om 10 uur online zijn
Morgen weer lekker samen ontbijten <3

En hoe was de reactie van de koters?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:46:12 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56149173
Saskia rende meteen naar papa toe 'waar is m'n kadootje?' (zakenreis betekent kadootje, en Jeroen had gister op de webcam de tas van DisneyHk al laten zien) en Tijn vond 't geweldig dat we weer compleet waren. Die bleef van de een naar de ander kijken in de auto
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56149182
Fijn ET, dat hij weer thuis is

Ik heb pas een chicklit boet gelezen, Sushi voor beginners van Marian Keyes en hoewel ik het echt heel erg leuk vond, heb ik verder nog niets gelezen. Ben toch meer van de detectives en thrillers enzo. Aangezien ik de laatste tijd echter weer meer lees, kan ik nog wel eens wat chicklit er tussendoor doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 10:49:10 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56149210
ik las vroeger echt zo ontzettend veel. Ook veel tijdens het treinreizen, maar ook savonds. Sinds ik hier werk, kom ik er niet meer aan toe, heb de rust niet om te gaan zitten en lezen. Je word zo'n ontzettende nieuwsslurper. Continu nieuwsberichten volgen etc.
Gisteravond dus weer eens een avond tv uitgehad, gelezen, en voelde me een stuk rustiger toen ik ging slapen

En boeken kopen t word tijd dat de boekenbeurs weer is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56149233
ET, fijn dat jullie allemaal weer samen zijn!

Wij lezen allebei onwijs veel. Ik lees vooral voor het slapen gaan, maar ook overdag wel. Ik vind het heerlijk! Kan me helemaal inleven in het boek en vergeet dan de tijd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:53:35 #7
3011 E.T.
pi_56149263
ik vind Sophie Kinsella zo'n leuke chick-lit schrijfster De Shopaholic-omnibus had ik in twee dagen uit ofzo
heb ook Jill Mansell staan, ook leuk maar die haalt 't nog niet bij Sophie kinsella
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 10:54:15 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_56149271
ET en Swets weer verenigd
das toch beter
stormy waters...
sailin'
pi_56149441
Jeej Swets is weer thuis, lekker E.T.
Saartje
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:14:42 #10
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56149618
Wat fijn weer met z'n allen thuis E.T.
Wat een hoop tips met boeken en schrijvers, leuk en lief allemaal
Phluphy, natuurlijk raak ik ook betoverd door jouw vlindetje
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56149846
En was het klef ET?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_56149875
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:53 schreef E.T. het volgende:
ik vind Sophie Kinsella zo'n leuke chick-lit schrijfster De Shopaholic-omnibus had ik in twee dagen uit ofzo
heb ook Jill Mansell staan, ook leuk maar die haalt 't nog niet bij Sophie kinsella
Wat fijn dat jullie weer compleet zijn

Dan kan ik je blij maken, op 16 februari komt er een nieuwe Kinsella uit
pi_56150185
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef bibi het volgende:
Dan kan ik je blij maken, op 16 februari komt er een nieuwe Kinsella uit
Joehoe, daar maak je mij ook blij mee

Sophie Kinsella vind ik geweldig. Heb ik alle boeken tot nu toe van. Jill Mansell heb ik één boek van gelezen, maar vond het niet echt geweldig eigenlijk. Leest wel makkelijk weg, maar het verhaal boeide me niet zo.

Wat ik ook hele leuke boeken vond zijn de boeken van Shanna Swendson. Tovenaar op het witte paard, Op vleugels en Als bij toverslag.

Cathy Kelly vind ik ook niet echt geweldig trouwens. Had één boek gelezen wat ik wel aardig vond. Nu een ander boek geprobeerd, ben er al 2 keer in begonnen maar het verhaal houdt me (nog) niet vast, kom er niet lekker in.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:50:24 #14
3011 E.T.
pi_56150251
ah, nieuwe Kinsella Ik heb hier trouwens ook een boek liggen onder haar eigen naam geschreven. (nog niet aan toegkekomen.. mag pas als ik HP uit heb )

Swets was zeker klef met z'n kinderen..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 11:58:44 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56150397
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef E.T. het volgende:
ah, nieuwe Kinsella Ik heb hier trouwens ook een boek liggen onder haar eigen naam geschreven. (nog niet aan toegkekomen.. mag pas als ik HP uit heb )

Swets was zeker klef met z'n kinderen..

HP had ik met 2 dagen uit toen ik ziek was
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56150442
Je bedoelt haar Wickham boek. Die heb ik ook nog liggen, maar hij trekt me niet zo heel erg. Ik heb hier alle Mansell boeken, en er maar 1 van gelezen tot nu toe. Het las zeker makkelijk weg, maar vond het ook niet zo heel erg leuk.

Tex, die boeken van Swendson zijn zeker ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, ik heb toevallig afgelopen donderdag op het boekenfestijn die nieuwste Als bij toverslag gekocht. Ben ik erg blij mee
pi_56150473
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef bibi het volgende:
Tex, die boeken van Swendson zijn zeker ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, ik heb toevallig afgelopen donderdag op het boekenfestijn die nieuwste Als bij toverslag gekocht. Ben ik erg blij mee
Ik ben een beetje verliefd op Owen
Ik kijk dus nu al uit naar het 4e boek, dat komt in april. Maar da's de engelse versie en ik heb alles in het Nederlands....
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 12:07:35 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56150534
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef bibi het volgende:
Je bedoelt haar Wickham boek. Die heb ik ook nog liggen, maar hij trekt me niet zo heel erg. Ik heb hier alle Mansell boeken, en er maar 1 van gelezen tot nu toe. Het las zeker makkelijk weg, maar vond het ook niet zo heel erg leuk.

ik heb er een aantal:
Hals over kop
Solo
De prins op het verkeerde paard
De boot gemist
Kiezen of delen
Top hit
Kapers op de kust
Niet storen

Waarbij ik Top Hit t minste vond geloof ik
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56150582
Zo ik ben eindleijk weer boven water of beter gezegd boven de deken. Phff wat ben ik ziek geweest. Nog steeds wel maar ik kan weer nadenken en rechtop zitten.
Eergister heb ik van mijn tante nieuw behang in de woonkamer gekregen. Zal later vandaag eens fotos posten. Het is mooi en ik vind het zo supergaaf. Heeft me wel mijn fototoestel gekost want die heeft zwemles gehad van Mikael en het niet overleefd Gelukkig kan ik die van Kevin voorlopig gebruiken.
En vandaag ben ik jarig Dus word me nog wat. Ik wil wel heel eiegnwijs mijn verjaardag vieren dus heb vandaag lekker goed uitgeslapen en hoop dat ik het zo vanvond nog lekker volhoudt. Mikael is vanacht bij Kevin geweest wat ik wel heel jammer vond maar ja was voor ons beiden wel beter. Ik mis de kleine man ook gigantisch nu. Maar nog een uur dan s ie weer thuis.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_56150658
Fijn dat je beter bent, MeNicole. En gefeliciteerd
  † In Memoriam † zaterdag 19 januari 2008 @ 12:18:31 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_56150687
Ik doe vandaag ook weer een poging boven water te zijn, maar het wil niet erg... Daarbij komt ook nog eens dat ik gister te horen heb gekregen dat al mijn pijnklachten wijzen op een versleuten heup, vermoedelijk doordat ik vroeger geen spreidbroek heb gehad, hier waren toen twijfels over als baby zijnde en dan zit je nu met de gebakken peren.. Maar goed, we wachten het maar af.

Gefeliciteerd Nicole!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 19 januari 2008 @ 12:19:30 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56150701
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:18 schreef moussy het volgende:
Ik doe vandaag ook weer een poging boven water te zijn, maar het wil niet erg... Daarbij komt ook nog eens dat ik gister te horen heb gekregen dat al mijn pijnklachten wijzen op een versleuten heup, vermoedelijk doordat ik vroeger geen spreidbroek heb gehad, hier waren toen twijfels over als baby zijnde en dan zit je nu met de gebakken peren.. Maar goed, we wachten het maar af.

Gefeleciteerd Nicole!
yeumig dat is ook niet niks. sterkte erme

menicole gefeliciteerd
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56150936
Gefeliciteerd, MeNicole

Versleten heup klinkt niet fijn Sterkte ermee, moussy!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56151026
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik heb er een aantal:
Hals over kop
Solo
De prins op het verkeerde paard
De boot gemist
Kiezen of delen
Top hit
Kapers op de kust
Niet storen

Waarbij ik Top Hit t minste vond geloof ik
Dat zijn boeken van Jill Mansel? Ik heb alleen Schot in de roos, daarna ben ik afgehaakt

Wat ik trouwens ook een geweldig boek vond, is Buikgevoel van Risa Green. Eens geen roze wolk zwangerschap, maar gewoon een nuchter en grappig verhaal. Inmiddels is er ook een 2e boek, babypraat, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
©Dumbo
pi_56151037
MeNicole gefeliciteerd

Moussy sterkte, klinkt niet fijn een versleten heup
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')