quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:34 schreef E.T. het volgende:![]()
We zijn weer compleet
ik werd ge-sms't dat hij geland was toen ik bij het brugrestaurant op de A4 reed. (toen moesten ze dus nog naar de gate taxieen) Auto weggezet op Schiphol en toen had Swets z'n koffer al te pakkennormaal zijn ze nooit zo snel daar. Hij had me naar de wc zien lopen en toen ik terug kwam hoorde ik 'm roepen naar Saskia. We konden dus meteen weer in de auto naar huis
Maar wel weer lekker met zn allenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef E.T. het volgende:
Was trouwens wel een kort en vermoeiend nachtje... Twee kinderen die normaal zonder problemen de hele nacht slapen, waren nu aan het spoken (omstebeurt natuurlijk) en dan om 6 uur de wekker..
Wat fijn dat jullie weer compleet zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:53 schreef E.T. het volgende:
ik vind Sophie Kinsella zo'n leuke chick-lit schrijfsterDe Shopaholic-omnibus had ik in twee dagen uit ofzo
heb ook Jill Mansell staan, ook leuk maar die haalt 't nog niet bij Sophie kinsella
Joehoe, daar maak je mij ook blij meequote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:29 schreef bibi het volgende:
Dan kan ik je blij maken, op 16 februari komt er een nieuwe Kinsella uit
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:50 schreef E.T. het volgende:
ah, nieuwe KinsellaIk heb hier trouwens ook een boek liggen onder haar eigen naam geschreven. (nog niet aan toegkekomen.. mag pas als ik HP uit heb
)
Swets was zeker klef met z'n kinderen..
Ik ben een beetje verliefd op Owenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef bibi het volgende:
Tex, die boeken van Swendson zijn zeker ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, ik heb toevallig afgelopen donderdag op het boekenfestijn die nieuwste Als bij toverslag gekocht. Ben ik erg blij mee
ik heb er een aantal:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:01 schreef bibi het volgende:
Je bedoelt haar Wickham boek. Die heb ik ook nog liggen, maar hij trekt me niet zo heel erg. Ik heb hier alle Mansell boeken, en er maar 1 van gelezen tot nu toe. Het las zeker makkelijk weg, maar vond het ook niet zo heel erg leuk.
Tex, die boeken van Swendson zijn zeker ook heeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk, ik heb toevallig afgelopen donderdag op het boekenfestijn die nieuwste Als bij toverslag gekocht. Ben ik erg blij mee
yeumig dat is ook niet niks. sterkte ermequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:18 schreef moussy het volgende:
Ik doe vandaag ook weer een poging boven water te zijn, maar het wil niet erg... Daarbij komt ook nog eens dat ik gister te horen heb gekregen dat al mijn pijnklachten wijzen op een versleuten heup, vermoedelijk doordat ik vroeger geen spreidbroek heb gehad, hier waren toen twijfels over als baby zijnde en dan zit je nu met de gebakken peren.. Maar goed, we wachten het maar af.
Gefeleciteerd Nicole!
Dat zijn boeken van Jill Mansel? Ik heb alleen Schot in de roos, daarna ben ik afgehaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb er een aantal:
Hals over kop
Solo
De prins op het verkeerde paard
De boot gemist
Kiezen of delen
Top hit
Kapers op de kust
Niet storen
Waarbij ik Top Hit t minste vond geloof ik
Forum Opties | |