Denk dat ze er aan 1 wel genoeg heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:34 schreef Twinky het volgende:
en ik zei dat ik wel Ynske wilde stalken als ze dat wilde
Effect is een kleurrijke tekening, doordat je met ecoline erover gaat, is er geen wit meer te zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef Memmel het volgende:
een Pluim is leuk, ja, kun je zelf van alles en nog wat uitzoeken!
wasco en ecoline? Wat voor effect geeft dat dan?
tis bruinquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:55 schreef cattie het volgende:
Hmmm, de geur van verbrand mensenvlees!![]()
![]()
Dat is naar Ynske, heb je je erg verbrand?
he getquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
G*dver. Damn wat stinkt het als je met je hand aan t hete element van de oven blijft plakken
ik was de aardappelschijfjes aan t omdraaien in de oven, en zei toen t element gedagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef Saffier het volgende:
Het is geen gelukkig bankje om te beginnen zeg![]()
Spuug wat verschrikkelijk balen van je knie, heb je al wat vooruitgang wel?
Ynske hoe is het met je hand? Hoe kwam je nou aan dat element?
Twinky
KP je bent lekker op dreef met je ideeen! Leuk! LadyS een plantje is ook zo afgezaagd he, ik zou voor een parfumeriebon of pluim gaan
Ik ben morgen vrij, gek hoor, moet voortaan op donderdg en vrijdag werken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Had je de zomer in je bol dat je alvast ging bbq-en Ynske?
Spuuglokjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mij viel het ook al op Snoop, alleen ik dacht dat ik heeeel erg achter liep!![]()
Dat die borsten er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef snoopy het volgende:
Maneki, dat is ook balen van je huis![]()
BE, ik vraag me steeds af wat je hier mee bedoelt:
[..]
Spuuglokjeop je knie
Hoi Twinky![]()
Ynske, wat vervelend zo'n griet. Heeft ze niks anders te doen?
En goed je hand koelen!
Ik ga morgen weer een halve dag proberen te werken. Het gaat een stuk beter met mijn rug.
was pas sinds vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat die borsten er niet meer zijn.
Je doelde toch op de banners? Dacht ik?
Ik zag dus vanmiddag ineens een bliksemschigt en een plein vol met mensen maar durfde nergens te vragen 'hoe lant is dat al' omdat ik dacht dat ik weer eens achter zou lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |