Denk dat ze er aan 1 wel genoeg heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:34 schreef Twinky het volgende:
en ik zei dat ik wel Ynske wilde stalken als ze dat wilde
Effect is een kleurrijke tekening, doordat je met ecoline erover gaat, is er geen wit meer te zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef Memmel het volgende:
een Pluim is leuk, ja, kun je zelf van alles en nog wat uitzoeken!
wasco en ecoline? Wat voor effect geeft dat dan?
tis bruinquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:55 schreef cattie het volgende:
Hmmm, de geur van verbrand mensenvlees!![]()
![]()
Dat is naar Ynske, heb je je erg verbrand?
he getquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
G*dver. Damn wat stinkt het als je met je hand aan t hete element van de oven blijft plakken
ik was de aardappelschijfjes aan t omdraaien in de oven, en zei toen t element gedagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef Saffier het volgende:
Het is geen gelukkig bankje om te beginnen zeg![]()
Spuug wat verschrikkelijk balen van je knie, heb je al wat vooruitgang wel?
Ynske hoe is het met je hand? Hoe kwam je nou aan dat element?
Twinky
KP je bent lekker op dreef met je ideeen! Leuk! LadyS een plantje is ook zo afgezaagd he, ik zou voor een parfumeriebon of pluim gaan
Ik ben morgen vrij, gek hoor, moet voortaan op donderdg en vrijdag werken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Had je de zomer in je bol dat je alvast ging bbq-en Ynske?
Spuuglokjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mij viel het ook al op Snoop, alleen ik dacht dat ik heeeel erg achter liep!![]()
Dat die borsten er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef snoopy het volgende:
Maneki, dat is ook balen van je huis![]()
BE, ik vraag me steeds af wat je hier mee bedoelt:
[..]
Spuuglokjeop je knie
Hoi Twinky![]()
Ynske, wat vervelend zo'n griet. Heeft ze niks anders te doen?
En goed je hand koelen!
Ik ga morgen weer een halve dag proberen te werken. Het gaat een stuk beter met mijn rug.
was pas sinds vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat die borsten er niet meer zijn.
Je doelde toch op de banners? Dacht ik?
Ik zag dus vanmiddag ineens een bliksemschigt en een plein vol met mensen maar durfde nergens te vragen 'hoe lant is dat al' omdat ik dacht dat ik weer eens achter zou lopen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:53 schreef Noli. het volgende:
Zie ik het goed, de billen zijn weg?
Ja he? Ja he?
Hihi, ik had een bloedneus en maakte er foto's van.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:28 schreef snoopy het volgende:
Wat heb jij nou voor griezelig plaatje Sjoeg?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:43 schreef Sugar het volgende:
Sorry.
doe dan zelf eerst met wasco allemaal kleuren op een papier (helemaal vullen) zwarte ecoline eroverheenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:46 schreef LadyS het volgende:
ja, een tekening met ecoline is leuk! Ze kan alleen nog niet zo goed tekenen, ze doet alleen maar krassen eigenlijk. (meestal.... heel soms een poppetje, als ze zin heeft.) tnx KP
www.pluimen.nl doet het niet
Vandaag was ik voor de 2e keer bij de fysio. En ik ging zonder krukken, vond het wel knap dat dat al zo goed gaat, ook al is het wat mank loperig. Zegt de fysio dat het beter is om met 1 kruk te lopen, omdat m'n knie dan teveel kan gaan zwellen, waardoor het herstel toch teveel vertraagd wordt. Aan de ene kant is beweging goed, maar niet teveel belasting. Nou ja, dat voelt dus als een stapje terug.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef Saffier het volgende:
Spuug wat verschrikkelijk balen van je knie, heb je al wat vooruitgang wel?
Het stormt momenteel letterlijk in je dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef Ynske het volgende:
om de dag helemaal goed te maken, we hebben een lek, kamer van huisgenooitje lekt, t water gutst langs de raam en muur naar benee.
komt waarschijnlijk van t balkon van boven, maar daar is niemand thuis
tis me een dagje wel
Alphen aan den Rijn!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend!
In Gouda? Of in Z'meer? (Daar wilden jullie toch heen?
Heel veel spoelen met bocason, en heel veel vitamines eten, en jus drinkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Maak es een foto bar! Hello Kitty is zoen jij ook dus a must see!
Ik heb opeens een mond vol aften. Al dagen verrotte keelpijn en nu opeens dit. Heeft iemand een huis/tuin/keuken paardenmiddel hiervoor?
uhmm nee ik zit wel gewoon op een stoel, maar ook die zitten lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Lishe het volgende:
Sugar, wat Owlet zegt. (De grote foto's ervan vond ik een beetje naar, maar ik haat bloedneuzen.)
Veel plezier met tutten morgen E.T! Het zijn soms net grote barbies die dametjes.
Bar, geniet ervan! (Je zit toch zeker wel lekker op de bank? zoals het hoort in 'huispakken')
JAZEKERSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:42 schreef DaviniaHR het volgende:
KP, heb je een bod uitgebracht vandaag?
quote:
gefeliciteerdquote:Yeey ik heb een nieuwe baan die ik heel graag wou
beterschapquote:Shit ik ben gisteren van de trap gevallen van boven helemaal naar beneden , score: 1 gekneusde rib, linkerarm gekneusd, beide knieeen gekneusd (waarvan rechts behoorlijk ernstig), overal spierpijn en redelijk balend
Poetsen met zendium (de klassieke versie). Helpt echt!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Davinia, ik dacht eerlijk gezegd dat ik het van de kiwi's had!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker strijken! Daar hebben ze tegenwoordig heel leuke apparaatski's voor
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef snoopy het volgende:
Mijn moeder heeft hier gisteren alles gestreken
Okay dan zal ik zorgen dat ik vrijdag een mooie kaart/cq brief in elkaar gezet hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:01 schreef Lois het volgende:
Welja een bubbelbad, doe maar even luxe zeg!![]()
Wij mogen blij zijn dat er 2 (baby)badjes in passen op de vloer, dan heb je alle vrije ruimte wel benut in onze badkast.
De kaartjes voor Tan stromen binnenik ga ze deze week en volgende week nog verzamelen en dan volgende week donderdag doorsturen. (dan weten jullie hoeveel tijd jullie nog hebben
)
Er komt een tijd, dan móet je. Geloof me!quote:
Een vroegertje dus, Bar! Lekkah!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:02 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben gewoon al thuisom 21 uur was het nog steeds best wel rustig en toen kreeg ik de vraag wil je blijven of wil je naar huis, dan doen we het morgen precies andersom
wanneer dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er komt een tijd, dan móet je. Geloof me!![]()
Strijk je ook niet de overhemden van kbot? Of draagt hij die niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Belana het volgende:
[..]
wanneer dan?ik strijk nog steeds nooit heur
Ik ook niet, mijn man strijktquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Belana het volgende:
[..]
wanneer dan?ik strijk nog steeds nooit heur
Nou, ik hang het gewoon netjes op. En heel soms ja, als ik een net bloesje nodig heb ofzo... Ik heb wel een strijkijzer maar als je een T-shirt aantrekt is het na tien minuten hetzelfde, of het nou gestreken is of niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er komt een tijd, dan móet je. Geloof me!![]()
By the way, is dit misschien een idee voor jou?: Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 2
[..]
Een vroegertje dus, Bar! Lekkah!
welk liedje van KvK?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef Lois het volgende:
Welkom Twinky en wat heb jij een aparte voornaamIk moest wel gelijk denken aan dat liedje van kinderen voor kinderen maar dat hoor je vast vaker
owjahquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef Lois het volgende:
♫ ♪
Op een onbewoond eiland
Loopt niemand voor je neus
Ja je voelt je d'r blij want
Lekker leven is de leus
Geen pietsie pech want je hoeft er niets
Valt er niet van je fiets
Ligt op je luie Hadewych
(ja dat klopt niet helemaal dat weet ik, maar dat liedje zit nu echt in mijn hoofd)
Hoihoi!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik ben Twinky, in het echte leven Hadewych (of Hawy).
Dat doet me aan de brandweeroverhemden van mijn paps denkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef phluphy het volgende:
Nog even over dat strijken, he![]()
Het enige dat hier echt gestreken moet worden, zijn de politieoverhemden. 2 jaar geleden zijn er nieuwe overhemden geïntroduceerd, die strijkvrij zouden zijn. Mooi niet hé!En om het nog erger te maken, hebben ze bepaalde emblemen vastgemaakt bovenop de schouder, zodat je de mouw niet eens goed kan uitvouwen om 'm te strijken.
Waarom wordt daar nou niet goed over nagedacht!
![]()
Als manlief ze zelf strijkt, duurt het ongeveer een half uur per hemd. Dat kan ik niet aanzien, vandaar dat ik het zelf maar doe. Dat zouden jullie toch ook doen?
Deze reactie had ik helemaal nog niet gezien. Valse vouwen, herkenbaar, soms wel 3 in één mouw!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk phluphy, ik kan dat ook niet aanzienschaap draagt eigenlijk altijd t-shirts, en die strijk ik ook nooit. Soms als we ergens heengaan, wil hij wel een mooie bloes aan en dan strijk ik hem ook maar, anders duurt het veel te lang en ziet het er niet echt goed uit met allemaal valse vouwen erin gestreken
Nee, no mercyquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef phluphy het volgende:
Nog even over dat strijken, he![]()
....
Dat zouden jullie toch ook doen?
Ik ben ook ineens een stuk huishoudelijker lijkt het wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:22 schreef Lishe het volgende:
Ik strijk pas sinds Lena er is. En ik vind het helemaal niet erg meer. (Eerst haatte ik eigenlijk alles wat huishoudelijk was en wat nooit ophoud. Stofzuigen, poetsen, strijken... Nu heb ik alleen nog maar een hekel aan opruimen.)
Maar gisteravond ben ik toch maar op de bank geploft. Doe ik het vanavond onder 'wie is de mol'. Hadewych, welkom.Ik vind het een mooie en bijzondere naam.
idd dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier zijn gelukkig geen overhemden die gestreken moeten worden. En de strijkkralenrage is weer even voorbij hier, dus de strijkbout ligt nu te verstoffen op zolder.
Da's niet goedkoop Ynske! Kun je bij een andere kapper wel 2x voor geknipt worden.
Nieuwsgierigheid verder triggert: Hij maakt ook altijd schoon en ruimt de rommel in huis opquote:Op donderdag 17 januari 2008 10:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik begin nu erg nieuwsgierig te worden naar Easy Going's man, die het wél zelf doet.
Het zoontje van mijn broer heet Nickquote:
Dat herken ik ook....quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het strijken op zich ook nog niet eens het probleem. Zeker niet als ik de strijkplank voor de tv kan zetten en tv-kijkend kan strijkenik vind het alleen altijd teveel moeite om de strijkplank op te zetten, het is zo'n onhandig groot ding.
Woehoe!!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:30 schreef Noli. het volgende:
Whaaaaaaaaaaa Suzieee wat gaaaaaaaaaaaaf!LIИKIИ PARK!
Chester
quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:45 schreef easy-going het volgende:
en Sven's knuffelbeer repareren als daar de gaten invallen
ik zou zo veel mogelijk wachten tot de volgende voeding BE. En voeding terug geven lijkt altijd erger dan het is is mijn ervaring. Ik denk dat als je nu gelijk weer gaat voeden hij nog vol is, de fles niet leeg gaat en dat je dan in een vicieuze cirkel terecht komt. Lastig en vervelend dat het steeds zo moeilijk lijkt te gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:53 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook maar, ik weet niet waar het sneller gezien wordt.![]()
Vraagje, Sasha en ik zijn vandaag weer een klein beetje aan het prutsen met de flessen dus ik was net helemaal blij dat hij in zijn slaap zomaar een heel flesje weg leek te lurken.
Totdat zeker 1/3e als het al niet meer was in hele grote golven eruit kwam zetten.
Nu ligt hij inmiddels omgekleed heel tevreden in de box, maar wat nou als hij over een half uurtje begint te mekkeren om eten?
Zouden jullie het dan even proberen te rekken (mbv pink oid) om zijn maagje wat rust te gunnen? Of toch gelijk voeden?
johannesbroodpitmeel?quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:09 schreef Belana het volgende:
wat debuurvrouw zegt BE.
meestal spugen die kleintjes omdat ze teveel gedronken hebben trouwens. het is een automatisch overload systeem![]()
ik begrijp dat Sasha er meer last van heeft? soms wil iets dikkere voeding helpen, je kunt verdikken met, hoe heet die bende nou ook alweer? ff zoeken.
leren vertrouwen op het kind zelf.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:40 schreef Belana het volgende:
ook flessenkindjes hebben regeldagen hoor
Ezra was ook een lastige eter, heb ik me veel (onnodig) zorgen over gemaakt. flesjes niet leegdrinken is helemaal niet erg, maar je wordt er wel nerveus van.
Spannend! Ik duim voor je!quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:30 schreef Noli. het volgende:
Whaaaaaaaaaaa Suzieee wat gaaaaaaaaaaaaf!LIИKIИ PARK!
Chester
![]()
![]()
Husb belde net.. ik moet nu ECHT ECHT gaan huishouden in huis.
![]()
Morgen een bezichtiging!
ik raakte bijna in lichte paniek.Het is hier echt een zooi, die was boven, de douche ziet er niet uit, ik moet vanavond stof halen, ik moet nog post zetten en rond brengen, ik heb morgen vroeg als ze komen ook een afspraak (misschien werk) al-met-al; STRESS! (en daar kan ik al zo goed tegen..)
Oké.. adem-in, adem-uit, adem-in, adem-uit, adem-in, adem-uit.. Eén ding tegelijk.
Jaaaaa dat vind ik soms ook zo irritant. Vaak als we een verjaardag hebben gehad, en ik ben eerder op de volgende ochtend, dan komt ie niet eens binnen om goedemorgen te zeggen ofzow, maar dan is ie al in de keuken bezigquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:11 schreef Lishe het volgende:
Ik zou ook wel iemand willen hebben die hier schoonmaakt. Van lief moet ik maar gewoon op zoek gaan. Maar eigenlijk, eigenlijk vind ik dat ik het zelf moet kunnen.
Gek is dat he BE? Na Luuke had ik er trouwens nog geen 'last' van. En ik ben ook gezegend met een opruimlief. Al vind ik het soms heeeel erg irritant dat hij zo vaak druk loopt te ruimen en te wassen. Dan voel ik me bijna verplicht mee te doen terwijl ik daar dan echt geen zin in hebt. Nouja, het is ook nooit goed.
kijkers? Ben je in de war? Of ben ik in de war?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:35 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy! Spannend hoor, kijkers!
Wel balen van je werk zeg...Ook al zou het leuke nieuwe kansen bieden is het toch even slikken lijkt me idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dat moest ff, sorry.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Showen!quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef Ynske het volgende:
Vanmorgen om 6 begonnen met werken nu pas thuis
maar wel lekker naar de kapper geweest tussendoor
* Ynske is nu zwart met blauwe gloed
zal vragen of iemand zondag ff een foto maaktquote:
Snoopy: let je wel op dat het netjes geregeld wordt? Mijn situatie was op zich maar een klein beetje anders, maar de beloftes zijn soms niet zo hard als ze lijkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef snoopy het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik zo ongeveer op zoek kan gaan naar een andere baan. Er komt een grote reorganisatie aan en nu is duidelijk geworden dat er op mijn afdeling heel wat gaat veranderen. Er moeten mensen weg en het werk gaat straks uit alleen een administratieve functie bestaan en dat wil ik niet.
Met behulp van het bedrijf kan ik op zoek naar ander werk. Aan de ene kant misschien goed, leuk en een nieuwe stap in mijn leven maar aan de andere kant eng en jammer want ik wilde helemaal niet perse weg![]()
Ik werk er al 16 jaar
oehquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Krijg net telefoontje van een vriendin. Zij krijgt ook 2 meisjes (hoezo toevallig??), maar ligt met gebroken vliezen in zkh. Ze is pas 30 weken, dus we/ze/zij hopen dat de meiden nog minstens 2 a 3 weken blijven zitten.
Als alles goed gaat, mag ze volgende week gewoon naar het zkh in Nieuwegein, daar kunnen ze de meiden dan ook goed verzorgen. Mochten ze nu geboren worden dan hebben ze die kennis/hulpmiddelen niet in huis.
Pfff valt me best wel "zwaar", weet precies hoe zwaar het allemaal is om 2 babies groot te maken.
Als het goed is wordt alles vastgelegd in een digitaal systeem. Maar ik zal er zeker op letten dat ik er goed uit kom. Dankjewelquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Snoopy: let je wel op dat het netjes geregeld wordt? Mijn situatie was op zich maar een klein beetje anders, maar de beloftes zijn soms niet zo hard als ze lijken(we zitten nu nog met elkaar te vechten in de rechtbank
)
Dat systeem is volgens mij wél goed geregeld, overigens. Daar kwam ik niet voor in aanmerking.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Als het goed is wordt alles vastgelegd in een digitaal systeem. Maar ik zal er zeker op letten dat ik er goed uit kom. Dankjewel
Misschien bij de action?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:03 schreef dutchie het volgende:
Och Snoop wat een pech. Misschien is dit wel een soort omslag, hoop het voor je. Succes!
KP, ik duim gewoon met je mee.
Weet iemand waar je leuke (dinosaurus)nachtlampjes kunt vinden? Cars nachtlampjes zijn hier in de buurt niet meer te krijgen en Léon wil toch liever iets met dinosaurussen. Wel iets online gevonden, maar is ¤ 11 excl. verzendkosten. Ook wel leuke piratenlampen gezien. Maar er zijn vast nog wel betere adresjes te vinden.
ik weet dat ze bij de action in Heerlen er ook hadden met Winny de Pooh, Prinsessen, Dieren, Cars en Nemoquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:14 schreef dutchie het volgende:
Denk je? Volgens mij hebben ze daar alleen van die standaard nachtlampjes, zonder decoratie.
Ik heb helemaal niet aan de Action gedacht eigenlijk.
Noli dus idd, zie ik nu bij het teruglezen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:40 schreef snoopy het volgende:
[..]
kijkers? Ben je in de war? Of ben ik in de war?
Zekers...hoop dat het een goed eind zal krijgen. Meiden zijn nu 30 weken en allebei 1500 gram, dus het gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Phoe KP, dat lijkt me ook wel confronterend, of niet? Een vriendin zwanger van een tweeling en dan in het zkh...
Maar ook hier even jompelen voor je nieuwe huis![]()
Heb werkgroep overleefd, ga nu slapen
Dat kan nog wel minstens 9 maanden duren, dus voldoende tijd om iets anders te zoeken.quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:04 schreef DaviniaHR het volgende:
Snoopy, hebben ze eigenlijk gezegd per wanneer het ontslag ingaat?
Wat zijn je overwegingen om mss als freelancer te gaan werken?
Het zoeken viel wel mee, mijn fiets is nogal opvallend:oranje met witte fietstassenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:04 schreef RockabeIIa het volgende:Fuente heb ik iets gemist? Heb je een ongeluk gehad ofzo?
DiaanMooi ook dat je collega naar een fiets moest zoeken om er vervolgens iets uit de tas te halen. 'Gelukkig' maar dat er geen oplettende burgers meer zijn
Ik vond net voor de 2e x deze week een bij in de kamer van Brent. Een levende... dus ik ga zo alles uit zijn kamer halen en kijken waar het vandaan kan komen. Daar gaat mijn vrije dag...
Nee, gewoon de eerste tree finaal missenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef dutchie het volgende:
Bijen in de winter? Die horen toch in rust te zijn?
Succes ermee.
Fuente wat erg joh. Gelukkig gaat het iets beter. Toch niet met volle handen de trap af willen lopen?
Yup, ze zitten in de spouwmuur en daar is het warm ofzo...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:59 schreef dutchie het volgende:
Bijen in de winter? Die horen toch in rust te zijn?
Moet dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:32 schreef E.T. het volgende:yeah, mijn vent is weer onderweg naar NL
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:32 schreef E.T. het volgende:yeah, mijn vent is weer onderweg naar NL
Dat is nog een beetje de vraag... hij is met een uur vertraging vanaf HongKong vertrokken, maar op schiphol.nl staat een ETA die 1,5 uur later is.quote:
en dat was de overstap...quote:
Bummer! Dat zal even heftig tegenvallen.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Bummer! Dat zal even heftig tegenvallen.
Veel plezier met de hereniging morgen ET! Hoe heette dat kleffe lied ook weer.... Reunited!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:56 schreef snoopy het volgende:
HIj zal zich zeker klef voelen na 21 uur reizen
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
Saskia vond 't na een half uurtje wel weer gewoon normaal dat papa er weer was.
Ik ben benieuwd hoe de kinderen morgen reageren
Pffff, ehmmmm...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Saffier, van wat voor boeken hou je?
Ah, dat wilde ik dus ook net komen vragen. Maakte me al helemaal zorgen, en heb geen beltegoed dus kon niet smsen. Morgen maar even halen. Wel balen van die laptop, maar ben stiekem wel opgelucht dat er niet iets ernstigs is.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 22:50 schreef Saffier het volgende:
Phluphy, ik vind het altijd fijn als jij voorbij komt op het bankje, je 'leest' zo lekker
alle boeken van Jill Mansel zijn heerlijk niet nadenken gewoon lezen boekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:08 schreef Saffier het volgende:
[..]
Pffff, ehmmmm...
Van lekker-makkelijk-niet-nadenken-romannetjes tot Harry Potter naar Grisham en Jean M. Auel. Baantje en de CSI-achtigen doen het ook goed. (ben erg slecht in namen en titels onthouden, dat echtpaar schrijversduo vind ik ook leuk en over Kluun heb goede verhalen gehoord)
Ik hou niet van Jan Wolkers of oorlogsverhalen.
¡Estupendo!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:19 schreef Maggie het volgende:
Phluphy, kinder dvds zijn heel goedkoop. Ik kom niet vaak in Nederland maar ik wil je gerust wat opsturen hoor? Alles wordt gedubt (gedubd?) dus er is keus genoeg! Ik kan volgend weekend wel even voor je kijken, dan ga ik naar de Carrefour en daar hebben ze volop. Vind ik echt niet erg om te doen. Die paar Euro lig ik niet wakker van
Laat me je adres maar weten als je interesse hebt (voordeel: ik kom niet vaak in Nederland dus ik kan je ook niet gaan stalken)
Komt een vrouw bij de dokter hier ook in een ruk uitgelezenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:25 schreef Maggie het volgende:
Ik had "Komt een vrouw bij de dokter" gekocht op Schiphol toen ik daar een tussenlanding had toen ik naar Amerika ging. Voor in het vliegtuig. Ik heb het toen in 1 ruk uitgelezen en hield het niet droog. Zat ik daar te snikken midden in het vliegtuigOp de terugweg "De Weduwnaar" gekocht toen, maar daar heb ik het wel droog bij gehouden.
¡Muy bien!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:24 schreef phluphy het volgende:
¡Estupendo!![]()
Misschien kan ik jou dan blij maken met wat spullen, of iets lekkers, uit Nederland? Of uit Duitsland?![]()
Ik zal je wel even pm'n.
Jij werkt ook veel he Ynske, of lijkt dat maar zo?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:26 schreef Ynske het volgende:
en nu snel naar de auto moet over een half uur alweer werken
ik heb de laatste tijd idd weken van 46 uur, ietwat aan de hoge kantquote:Op zaterdag 19 januari 2008 08:51 schreef Maggie het volgende:
[..]
Jij werkt ook veel he Ynske, of lijkt dat maar zo?
dat is echt veel te veelquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:55 schreef Maggie het volgende:
Oh da´s wel lekker. Ik werk ook ontzettend veel op het moment. Altijd veel, maar nu té veel. 61 uur deze afgelopen weekAls ik het zo allemaal optel is het echt teveel. Volgende week hoop ik beter.
als ik nog weet waar ik aan toe ben kan ik me erop instellenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:04 schreef Maggie het volgende:
Ik had er niet bij stilgestaan dat het zó veel was geweest. Geen wonder dat ik wat moe ben
Ja, hiervoor werkte ik op een andere afdeling in hetzelfde bedrijf en deden we om en om dag en nacht. 4 dagen werken, 4 vrij, 4 nachten werken, 4 vrij, etc. Het lijkt ideaal die 4 dagen vrij, maar het kostte me zoveel moeite weer in mijn ritme te komen (als dat er al was?) dat ik constant bekaf was. Onregelmatigheid sucks.
Maar wel weer lekker met zn allenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:36 schreef E.T. het volgende:
Was trouwens wel een kort en vermoeiend nachtje... Twee kinderen die normaal zonder problemen de hele nacht slapen, waren nu aan het spoken (omstebeurt natuurlijk) en dan om 6 uur de wekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |