Denk dat ze er aan 1 wel genoeg heeftquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:34 schreef Twinky het volgende:
en ik zei dat ik wel Ynske wilde stalken als ze dat wilde
Effect is een kleurrijke tekening, doordat je met ecoline erover gaat, is er geen wit meer te zien.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:13 schreef Memmel het volgende:
een Pluim is leuk, ja, kun je zelf van alles en nog wat uitzoeken!
wasco en ecoline? Wat voor effect geeft dat dan?
tis bruinquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:55 schreef cattie het volgende:
Hmmm, de geur van verbrand mensenvlees!![]()
![]()
Dat is naar Ynske, heb je je erg verbrand?
he getquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
G*dver. Damn wat stinkt het als je met je hand aan t hete element van de oven blijft plakken
ik was de aardappelschijfjes aan t omdraaien in de oven, en zei toen t element gedagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef Saffier het volgende:
Het is geen gelukkig bankje om te beginnen zeg![]()
Spuug wat verschrikkelijk balen van je knie, heb je al wat vooruitgang wel?
Ynske hoe is het met je hand? Hoe kwam je nou aan dat element?
Twinky
KP je bent lekker op dreef met je ideeen! Leuk! LadyS een plantje is ook zo afgezaagd he, ik zou voor een parfumeriebon of pluim gaan
Ik ben morgen vrij, gek hoor, moet voortaan op donderdg en vrijdag werken.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Had je de zomer in je bol dat je alvast ging bbq-en Ynske?
Spuuglokjequote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Mij viel het ook al op Snoop, alleen ik dacht dat ik heeeel erg achter liep!![]()
Dat die borsten er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef snoopy het volgende:
Maneki, dat is ook balen van je huis![]()
BE, ik vraag me steeds af wat je hier mee bedoelt:
[..]
Spuuglokjeop je knie
Hoi Twinky![]()
Ynske, wat vervelend zo'n griet. Heeft ze niks anders te doen?
En goed je hand koelen!
Ik ga morgen weer een halve dag proberen te werken. Het gaat een stuk beter met mijn rug.
was pas sinds vandaagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat die borsten er niet meer zijn.
Je doelde toch op de banners? Dacht ik?
Ik zag dus vanmiddag ineens een bliksemschigt en een plein vol met mensen maar durfde nergens te vragen 'hoe lant is dat al' omdat ik dacht dat ik weer eens achter zou lopen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:53 schreef Noli. het volgende:
Zie ik het goed, de billen zijn weg?
Ja he? Ja he?
Hihi, ik had een bloedneus en maakte er foto's van.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:28 schreef snoopy het volgende:
Wat heb jij nou voor griezelig plaatje Sjoeg?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:43 schreef Sugar het volgende:
Sorry.
doe dan zelf eerst met wasco allemaal kleuren op een papier (helemaal vullen) zwarte ecoline eroverheenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:46 schreef LadyS het volgende:
ja, een tekening met ecoline is leuk! Ze kan alleen nog niet zo goed tekenen, ze doet alleen maar krassen eigenlijk. (meestal.... heel soms een poppetje, als ze zin heeft.) tnx KP
www.pluimen.nl doet het niet
Vandaag was ik voor de 2e keer bij de fysio. En ik ging zonder krukken, vond het wel knap dat dat al zo goed gaat, ook al is het wat mank loperig. Zegt de fysio dat het beter is om met 1 kruk te lopen, omdat m'n knie dan teveel kan gaan zwellen, waardoor het herstel toch teveel vertraagd wordt. Aan de ene kant is beweging goed, maar niet teveel belasting. Nou ja, dat voelt dus als een stapje terug.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef Saffier het volgende:
Spuug wat verschrikkelijk balen van je knie, heb je al wat vooruitgang wel?
Het stormt momenteel letterlijk in je dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef Ynske het volgende:
om de dag helemaal goed te maken, we hebben een lek, kamer van huisgenooitje lekt, t water gutst langs de raam en muur naar benee.
komt waarschijnlijk van t balkon van boven, maar daar is niemand thuis
tis me een dagje wel
Alphen aan den Rijn!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend!
In Gouda? Of in Z'meer? (Daar wilden jullie toch heen?
Heel veel spoelen met bocason, en heel veel vitamines eten, en jus drinkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Maak es een foto bar! Hello Kitty is zoen jij ook dus a must see!
Ik heb opeens een mond vol aften. Al dagen verrotte keelpijn en nu opeens dit. Heeft iemand een huis/tuin/keuken paardenmiddel hiervoor?
uhmm nee ik zit wel gewoon op een stoel, maar ook die zitten lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:00 schreef Lishe het volgende:
Sugar, wat Owlet zegt. (De grote foto's ervan vond ik een beetje naar, maar ik haat bloedneuzen.)
Veel plezier met tutten morgen E.T! Het zijn soms net grote barbies die dametjes.
Bar, geniet ervan! (Je zit toch zeker wel lekker op de bank? zoals het hoort in 'huispakken')
JAZEKERSquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:42 schreef DaviniaHR het volgende:
KP, heb je een bod uitgebracht vandaag?
quote:
gefeliciteerdquote:Yeey ik heb een nieuwe baan die ik heel graag wou
beterschapquote:Shit ik ben gisteren van de trap gevallen van boven helemaal naar beneden , score: 1 gekneusde rib, linkerarm gekneusd, beide knieeen gekneusd (waarvan rechts behoorlijk ernstig), overal spierpijn en redelijk balend
Poetsen met zendium (de klassieke versie). Helpt echt!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Davinia, ik dacht eerlijk gezegd dat ik het van de kiwi's had!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Lekker strijken! Daar hebben ze tegenwoordig heel leuke apparaatski's voor
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:28 schreef snoopy het volgende:
Mijn moeder heeft hier gisteren alles gestreken
Okay dan zal ik zorgen dat ik vrijdag een mooie kaart/cq brief in elkaar gezet hebquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:01 schreef Lois het volgende:
Welja een bubbelbad, doe maar even luxe zeg!![]()
Wij mogen blij zijn dat er 2 (baby)badjes in passen op de vloer, dan heb je alle vrije ruimte wel benut in onze badkast.
De kaartjes voor Tan stromen binnenik ga ze deze week en volgende week nog verzamelen en dan volgende week donderdag doorsturen. (dan weten jullie hoeveel tijd jullie nog hebben
)
Er komt een tijd, dan móet je. Geloof me!quote:
Een vroegertje dus, Bar! Lekkah!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:02 schreef _Bar_ het volgende:
Ik ben gewoon al thuisom 21 uur was het nog steeds best wel rustig en toen kreeg ik de vraag wil je blijven of wil je naar huis, dan doen we het morgen precies andersom
wanneer dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er komt een tijd, dan móet je. Geloof me!![]()
Strijk je ook niet de overhemden van kbot? Of draagt hij die niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Belana het volgende:
[..]
wanneer dan?ik strijk nog steeds nooit heur
Ik ook niet, mijn man strijktquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:36 schreef Belana het volgende:
[..]
wanneer dan?ik strijk nog steeds nooit heur
Nou, ik hang het gewoon netjes op. En heel soms ja, als ik een net bloesje nodig heb ofzo... Ik heb wel een strijkijzer maar als je een T-shirt aantrekt is het na tien minuten hetzelfde, of het nou gestreken is of niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:33 schreef phluphy het volgende:
[..]
Er komt een tijd, dan móet je. Geloof me!![]()
By the way, is dit misschien een idee voor jou?: Stel jezelf voor in Ouder(s) deel 2
[..]
Een vroegertje dus, Bar! Lekkah!
welk liedje van KvK?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:20 schreef Lois het volgende:
Welkom Twinky en wat heb jij een aparte voornaamIk moest wel gelijk denken aan dat liedje van kinderen voor kinderen maar dat hoor je vast vaker
owjahquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:28 schreef Lois het volgende:
♫ ♪
Op een onbewoond eiland
Loopt niemand voor je neus
Ja je voelt je d'r blij want
Lekker leven is de leus
Geen pietsie pech want je hoeft er niets
Valt er niet van je fiets
Ligt op je luie Hadewych
(ja dat klopt niet helemaal dat weet ik, maar dat liedje zit nu echt in mijn hoofd)
Hoihoi!quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:16 schreef Twinky het volgende:
[..]
Ik ben Twinky, in het echte leven Hadewych (of Hawy).
Dat doet me aan de brandweeroverhemden van mijn paps denkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef phluphy het volgende:
Nog even over dat strijken, he![]()
Het enige dat hier echt gestreken moet worden, zijn de politieoverhemden. 2 jaar geleden zijn er nieuwe overhemden geïntroduceerd, die strijkvrij zouden zijn. Mooi niet hé!En om het nog erger te maken, hebben ze bepaalde emblemen vastgemaakt bovenop de schouder, zodat je de mouw niet eens goed kan uitvouwen om 'm te strijken.
Waarom wordt daar nou niet goed over nagedacht!
![]()
Als manlief ze zelf strijkt, duurt het ongeveer een half uur per hemd. Dat kan ik niet aanzien, vandaar dat ik het zelf maar doe. Dat zouden jullie toch ook doen?
Deze reactie had ik helemaal nog niet gezien. Valse vouwen, herkenbaar, soms wel 3 in één mouw!quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:49 schreef miss_sly het volgende:
Tuurlijk phluphy, ik kan dat ook niet aanzienschaap draagt eigenlijk altijd t-shirts, en die strijk ik ook nooit. Soms als we ergens heengaan, wil hij wel een mooie bloes aan en dan strijk ik hem ook maar, anders duurt het veel te lang en ziet het er niet echt goed uit met allemaal valse vouwen erin gestreken
Nee, no mercyquote:Op donderdag 17 januari 2008 09:44 schreef phluphy het volgende:
Nog even over dat strijken, he![]()
....
Dat zouden jullie toch ook doen?
Ik ben ook ineens een stuk huishoudelijker lijkt het wel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 10:22 schreef Lishe het volgende:
Ik strijk pas sinds Lena er is. En ik vind het helemaal niet erg meer. (Eerst haatte ik eigenlijk alles wat huishoudelijk was en wat nooit ophoud. Stofzuigen, poetsen, strijken... Nu heb ik alleen nog maar een hekel aan opruimen.)
Maar gisteravond ben ik toch maar op de bank geploft. Doe ik het vanavond onder 'wie is de mol'. Hadewych, welkom.Ik vind het een mooie en bijzondere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |