Altijd, maar dan ook altijd ben ik net te laat. Ik lurk hier al jaaaaaaaaaaaaaaren mee, en het is met nooit gelukt om de kinderen van Leah te kunnen bewonderenquote:
waaromquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:16 schreef Oxymoron het volgende:
Vandaag, heb ik weer een training gehad. Maar je ziet, we zijn vroeg weer thuis, gekomen.
Het is me even ''teveel'' geworden.Ik ging niet tekeer, maar raakte steeds mijn ouders kwijt en werd, erg somber.
Donderdag heb ik een gesprek, met mijn nieuwe psychiater. Hij wil mijn medicatie, veranderen. Zodat ik minder last heb van onrust, in mijn hoofd.Ik zou dan Dipiperon krijgen.
Haha!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:45 schreef lady-wrb het volgende:
kijk ik nog eens beter: verrek zo'n achterlijk ajax petje.
kijk ik nog eens, sta ik naast die jeroen van babyboom.
ach wat naar meid.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:59 schreef Oxymoron het volgende:Omdat ik me gewoon, niet goed voel, de laatste tijd.
En dan met de psychiater, moeten praten, is extra moeilijk. Maar ik heb het, volgens mijn moeder, op z'n Oxy'st voorbereid: een soort collageposter gemaakt met plaatjes, uit tijdschriften, over hoe ik mij voel.
Misschien, gaat het met de nieuwe medicatie, wel weer beter, ik blijf hoop houden!
welnee. hij was met een aantal kinderen daar. (hij is toch jongerenwerker? )quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je een handtekening gevraagd lady?
kan je wat van die energie noordwaards sturen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:25 schreef Vicky het volgende:
zo ben vandaag wer even heel goed bezig geweest in het hok thuis.Het is bijna klaar
*kuch* Idols *kuch*quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef dutchie het volgende:
Jee, hebben jullie allemaal een sociaal leven ofzo?Zit ik hier in mijn eentje.
Ja maar, die waren backstage. Daar is toch niets spannends aan?quote:
Die vraag had ik al verwacht dus daar was ik nou al precies mee bezigquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ja... dat vraagt natuurlijk om een foto van die collage!
Hier ook een klein beetje crea geweest. stukken vilt op de koof bij de keuken geplakt zodat we dat als prikbord kunnen gaan gebruiken. Voor Sasha's eerste tekening straks enzo.![]()
Nee, maar dan moet er geplast, de afwasmachine uit- en ingeruimd, de keuken even aan kant gemaakt, de tanden gepoetst, even flink flossen en wat er verder nog meer gedaan moet worden voor men in bed kan stappen om daar de uitslag te kijken.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:41 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja maar, die waren backstage. Daar is toch niets spannends aan?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:13 schreef dutchie het volgende:
Jee, hebben jullie allemaal een sociaal leven ofzo?Zit ik hier in mijn eentje.
* Vicky stuurt wat energie naar Lady-wrbquote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je wat van die energie noordwaards sturen?
ik zit wat huishoudelijke bezigheden betreft nogal in een dip.
Ik heb hem nog nooit ontmoet!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:45 schreef dutchie het volgende:
Oxy, wat rot dat je je zo voelt. Wat vind je van je nieuwe psychiater, heb je daar een klik mee of moet je echt weer wennen?
quote:Op zondag 27 januari 2008 09:19 schreef Diaan73 het volgende:
Suziieee dat ziet er cool uit hoor. Hoe was het eigenlijk die meet en greet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |