Volgens mij is dat ook zo. In het begin is pfeiffer vaak niet te onderscheiden van een gewone keelontsteking. Vaak wordt het ontdekt door de huiduitslag die volgt na het innemen van de antibiotica.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht altijd dat Pfeiffer een geheel eigen virus was. Nooit geweten dat je dat kan krijgen van een verwaarloosde keelontsteking.
Lol we vertrekken as maandagmiddag al dineren daar overnachten daar en dinsdagaavond weer terugquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef dutchie het volgende:
Lois, Lishe, Suzanna beterschap.
Hier gaat het een stuk beter nu. Nog wel vandaag thuis, om het echt goed uit te zieken.
Bar, naar Parijs wat leuk! Met wie ga je en hoe lang?
Er zijn zoveel leuke dingen die je kunt doen daar.
hoe is het nu met Noa Suzanne?quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:07 schreef Suzanna het volgende:
Heb ik net gedaan. Zij vond het zo zorgelijk klinken dat ze niet wilde wachten tot Noa eventueel wakker zou worden, maar aanraadde haar wakker te maken en zometeen naar de HAP te gaan. Dus dat doen we maar. Heb dus toch maar even op eigen houtje gebeld...
(erg vervelend voor m'n man, hij heeft het ook... maarja, wat moet je anders)
Verschonen van luiers, daarbij ligt ze gewoon een beetje te liggen, en ik beweeg haar zo min mogelijk omdat ze alles pijnlijk lijkt te vinden. Ook als ik haar optil dan klaagt ze over dat ik haar pijn doe.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat leuk dat ik mee mag, Diaan![]()
('t valt te proberen toch?)
Ja we mogen echt niet klagen hoor, en dat doen we ook niet, we vinden het zelfs een "luxe"dat we dit weekend gewoon kunnen zeggen dat we vol zitten en geen reserveringen meer aannemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:26 schreef marit1978 het volgende:
Bar, het loopt echt heel goed volgens mij he !?
ik heb me voorgenomen om eens te komen eten als ik bij fam. in Middelburg ben
* Ynske zet flesjes Corrona neer...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Leah het volgende:
Zijn we nog wakker? LLM's?
[/sub] Als in, Late Late night Moeders[/sub]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:35 schreef Leah het volgende:
Zijn we nog wakker? LLM's?
Als in, Late Late night Moeders
Herkenbaar!!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, niet helemaal voor het eerst, ik ben al eerder heel even de stad in geweest, maar dat was echt naar het Kruidvat en terug.
Dit voelde wel meer als 'zonder hem'.Inclusief de sms naar huis of alles nog goed ging.
![]()
![]()
Wel 2 hele uren.
Da's toch wel anders dan een keertje boodschappen doen.
Oh hemel.. Ik wil je wel wakker houden hoor, maar dat ga ik echt niet reddenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:56 schreef p_iglet het volgende:
hahaha BE het loslaten is begonnen
pfff mijn eerste nachtdienst in ruim een jaar tijd komende nacht... terwijl afgelopen ochtend de wekker om 7.00 ging. Iemand zin om de hele nacht tegen me aan te kletsen en me wakker te houden?
quote:
ben net binnenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:02 schreef snoopy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik zo toch maar wel naar bed ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |