Gelukkig Suzanna, ik weet hoeveel zorgen je je kunt maken als je kind ziek is.
Saffier.

Wat een verhaal joh. Mijn zus heeft vroeger ook Pfeiffer gehad en die lag ook veel te slapen. Maar wel er doorheen gekomen helemaal.
Het werd mij maandag alleen als waarschuwing mee gegeven, maar ik schrik wel van jullie uitleg. Ik herken dat moe zijn wel goed eigenlijk. Ben al sinds december regelmatig moe. Wijt het aan de gebroken nachten en zo. Maar als je dit zo leest, dan zet het me wel even aan het nadenken. Maar goed, dit was echt een keelontsteking. Ook gezien de zwelling in de keel. Die is nu nog licht aanwezig, maar ik denk dat dat nog wel even zo hoort.
Vanmorgen met Cas naar de kapper geweest (voor het eerst!

was bang dat zijn babykrulletjes eruit geknipt zouden worden, maar hij heeft alleen maar meer nu. lief

) en met de jongens gewinkeld. Maar voel me nu wel weer moe. Het zal wel niet zo zijn dat het helemaal in een keer weer normaal is.
Ik wist echt niet dat het zo'n impact zou hebben. Bedoel, het is 'maar' een keelontsteking.
Heb trouwens ook regenlaarzen gekocht. Maar dan wel zo eentje met een gestoffeerde bovenkant en kekke print. En als je die omslaat heb je een bontrandje.

Bedoel, heel nuttig hoor en zo voor in het bos en op de camping, maar moet er wel een beetje leuk uitzien.