Huub: ik zit met een heel dubbel gevoel vanavond.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft veel geleerd in de villa. Ze kijkt zelfs naar de dag op de strip van haar pil. Voorheen pakte ze gewoon 'n willekeurige pil uit de strip ....
Selene moet ook erg zeuren over Lieke en de aandacht die Amanda haar gaf.
Luc vond haar een zeur.
[
Neen. Hoe het precies zit, zal ik hier niet berichten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Van je moeder?![]()
Er komt toch geen seks hoor, zo te zien.
Ze liggen in elkaars armen te praten over van alles en nog wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Hoe het precies zit, zal ik hier niet berichten.![]()
Geen sex? Wat goed!
Tenminste, zoiets dan...
Druk je eens wat nader uit elkaar ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:01 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Huub had en heeft helemaal niks te vertellen over de voortgang van het programma en dat geldt ook voor de andere miljonairs. Het is nog steeds de regie die bepaalt wat er gebeurt of verandert en moet goedkeuren dat er hoeren en strippers de villa binnenkomen. Kennelijk was de oude DKG stijl met wijnproeverijen en sigarenmaken te saai en zijn ze een andere koers gaan varen die meer kijkcijfers oplevert.
Wat lief. Ze hebben echt een klik he?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze liggen in elkaars armen te praten over van alles en nog wat.
Tuurlijk, er bestaan zoveel vormen van genegenheid. Ze zijn nu gewoon lief voor elkaar.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat lief. Ze hebben echt een klik he?![]()
Ik heb het idee dat Claire het allemaal meent. Huub (nog) niet.
Ook uit nood geboren liefde bestaat, toch?
Luc in zijn act als L2quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:07 schreef Kinga het volgende:
Wie snurkt daar zo? Mike?
Ik zou daar echt de hele nacht wakker van liggen.
Het wekt wel heel sterk de indruk dat Huub een afdruiprekje zoekt .......quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Tuurlijk, er bestaan zoveel vormen van genegenheid. Ze zijn nu gewoon lief voor elkaar.
Zie paar posts boven je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft het anwoord ? Wat doet die koptelefoon bij Brian. Ze hebben toch geen MP3 of mobiele telefoons ? Of mag hij via de intercom meeluisteren van Huub en Claire bespreken ?
[ afbeelding ]
De PSP is persoonlijk bezit van MIke !quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Kinga het volgende:
hahahaha check brian psp-en
En Claire is de nieuwe spermabankquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het wekt wel heel sterk de indruk dat Huub een afdruiprekje zoekt .......
Laatste paar dagen zie ik alleen Brian daarmee...quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De PSP is persoonlijk bezit van MIke !
dat word weer de hele dag gapen morgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:16 schreef Kinga het volgende:
hahahaha check brian psp-en
oorwarmers?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie heeft het anwoord ? Wat doet die koptelefoon bij Brian. Ze hebben toch geen MP3 of mobiele telefoons ? Of mag hij via de intercom meeluisteren van Huub en Claire bespreken ?
[ afbeelding ]
Ja, en dan gaan anderen uitleggen dat Claire een ijsklont is waar Kabouterzaad wordt ingevroren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
En Claire is de nieuwe spermabank![]()
Gebal ? Zeur heeft geen soort van ballen en L2 komt ook niet ver ...... Handdoekje !!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:24 schreef Prospera het volgende:
Hoor ik alleen dat gebal?
Zijn Zeur en LL bezig?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat dat het geluid van Brian was op zn PsP,quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gebal ? Zeur heeft geen soort van ballen en L2 komt ook niet ver ...... Handdoekje !!!!
Opa ? Dat weet ik niet. Ik neuk nog gewoon zonder oorwarmers en dingentjes op batterijen ........quote:
Dat denk ik ook hij zorgt iig voor de meeste tvmomenten, of Jaap misschien, maar helaas gaat er 1 van de fam. Kubatz ermee vandoorquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:30 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Huub moet winnen!
Oke, hij is niet ok, maar er is geen beter alternatief in dat huis.
Gillend de poort uit ? Jij hebt best wel goede visioenen, miesyquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:38 schreef miesy het volgende:
hoop dat PsP brian niet laat winnen en hem de hele nacht wakker houd.
die kan natuurlijk niet tegen zijn verlies.
wie had dat ooit verwacht?quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gillend de poort uit ? Jij hebt best wel goede visioenen, miesy
heb er ook last van.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een teringherrie op S3 ....... Is dat een "erectie-condoom-op-batterijen" voor Huub ?
Ga maar slapen, ik weet de uitkomst al: het is allemaal de schuld van de PSP met zijn focking piepende kutschjmoelquote:Op donderdag 24 januari 2008 02:52 schreef Leandra het volgende:
De hele villa in diepe rust en Brian houdt al PSP'end de wacht... geen wonder dat ik niet kan slapen
Welnee, tipsch is de schuld van alles .....quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga maar slapen, ik weet de uitkomst al: het is allemaal de schuld van de PSP met zijn focking piepende kutschjmoel
quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welnee, tipsch is de schuld van alles .....
Vergeet de punten die /Claire mocht verdelen niet, zij kreeg er 100quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Goedemorgen.
Gaf Lieke 200 contactpunten aan Amanda ?
ik lees net in de COS, dat het 150 is,
eventueel ga ik dit veranderen in de update.
Toch alleen punten van 14 december van de popupoll? 100?
2 keer gebeld, 1 keer uit de pot, of kreeg die niet.
Ja, klopt en dan hoeveel aan Amanda 150 of 200?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:13 schreef CHAOS_ het volgende:
Vergeet de punten die /Claire mocht verdelen niet, zij kreeg er 100
200, eerst 150 en ze vertelde dat er nog 50 in de lade lagen, die heeft brian er later voor Amanda uit gehaald.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, klopt en dan hoeveel aan Amanda 150 of 200?
LIEKE.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik dacht 150, maar later vond Brian volgens mij nog 50 punten, die hij in eigen zak stak.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:26 schreef blomst het volgende:
[..]
200, eerst 150 en ze vertelde dat er nog 50 in de lade lagen, die heeft brian er later voor Amanda uit gehaald.
Daarom hebben ze er ook een stel sprankelende, vol humor zittende, spraakmakende gastspelers bijgezetquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef maril het volgende:
T wordt er allemaal niet leuker op, Jaap heeft zijn tv momentjes, Huub zoekt weer iemand en vind haar ook om te neuken , Brain heeft zijn paramomenten, en Amanda het domme blondje,
wordt saai.
Ik moet het nog zien dat zij Lieke gaan uitnodigen. Alhoewel, is natuurlijk een 'leuk' pestmiddel tegen Huub. En een goed alternatief als Amanda's 'gezin' en vriendinnen het weer eens laten afweten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:33 schreef T-lex het volgende:
klopt. Die punten zijn allemaal naar Amanda gegaan. Maar slaat nergens op, want van die punten gaat ze ook Lieke een keer uitnodigen, dus uiteindelijk heeft maar 50cp's over straks.
Wat dat aangaat zou het ook niet verkeerd zijn als ze er een eind aan breien. Ze zijn over het hoogtepunt heen en het worden alleen maar een herhalingen van zetten. We zien ze al te lang, we kennen al hun zwarte kanten waardoor er bijna geen good guy of bad guy meer is. De enige die ik nog wel leuk vind is Claire maar dat komt ook alleen omdat ze nog nieuw en fris is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef maril het volgende:
T wordt er allemaal niet leuker op, Jaap heeft zijn tv momentjes, Huub zoekt weer iemand en vind haar ook om te neuken , Brain heeft zijn paramomenten, en Amanda het domme blondje,
wordt saai.
Hij had een gedeelde tweede plaats.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef kit2u het volgende:
Jaap heeft verteld dat hij tweede is geworden terwijl hij eigenlijk de derde plaats heeft bij de iq test.
En dan ook nog terug komen met een mbo intelligentie dus we kunnen rustig stellen een door de mand val momentje.
Ik heb de IQ test niet gezien, maar een score van 123 is toch verre van MBO-niveau?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef kit2u het volgende:
Jaap heeft verteld dat hij tweede is geworden terwijl hij eigenlijk de derde plaats heeft bij de iq test.
En dan ook nog terug komen met een mbo intelligentie dus we kunnen rustig stellen een door de mand val momentje.
En mocht Lieke toch wel uitgenodigd worden, dan moet ik nog zien of Lieke wel komt, zodra ze weer in het leven buiten de kooi is zal ze misschien helemaal geen zin hebben in die neppe toestand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien dat zij Lieke gaan uitnodigen. Alhoewel, is natuurlijk een 'leuk' pestmiddel tegen Huub. En een goed alternatief als Amanda's 'gezin' en vriendinnen het weer eens laten afweten.
Morning!
Word voor Palma alleen maar meer werk.Gaat nu een grote zooi worden.Ze kunnen amper een wasmachine aanzetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef blomst het volgende:
Waarom geeft Palma de schoonmakers vrij?
Om te vieren dat Lieke naar huis is?
Mijn zoon werd getest op 117, en zat hiermee tegen hoog begaafd aan. (volgens de leraar)quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de IQ test niet gezien, maar een score van 123 is toch verre van MBO-niveau?
en 140?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef David_Aames het volgende:
boven 120 is inderdaad "hoogbegaafd"
De indeling van IQ waarden is als volgt: (en) [1]quote:Voor het IQ bestaat bijzonder veel belangstelling, omdat een persoon daarmee gemakkelijk te beoordelen lijkt. Wat de Nederlandse televisieomroep BNN 'De Nationale IQ Test' noemt, heeft niets met wetenschappelijke IQ-meting te maken. Resultaten die in dat televisieprogramma behaald zijn, zeggen helemaal niets over de IQ-score die de deelnemers in een echte IQ-test zouden bereiken.
On Topic: Waarom alleen streams op de slaapkamer, er zijn toch mensen boven?quote:>130 Hoogbegaafd
116-130 Boven gemiddeld begaafd
101-115 Begaafd
100 Gemiddeld
85-99 Beneden Gemiddeld
70-84 Moeilijk lerend
55-69 Lichte verstandelijke beperking
40-54 Matige verstandelijke beperking
25-39 Ernstige verstandelijke beperking
< 25 Diepe verstandelijke beperking
Die maken boven nog minder tv dan iedereen in de slapakamer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Waarom alleen streams op de slaapkamer, er zijn toch mensen boven?
Het ligt er helemaal aan wat voor test je doet. je hebt tests die maar tot 140 schalen en dan kun je een iq van 180 hebben, je zult nooit meer dan 140 scoren. Er zijn er geloof ik ook die tot 150 schalen, dan heb je weer een heel andere verdeling zoals je ziet in de post hierboven. Iemand die 140 op de eerste test scoort kan best een hoger iq hebben dan iemand die 143 op de tweede scoort. Buiten dat zit je dan gewoon in het algemeen over zeer inteligente mensen te praten. Of je die paar punten verschil zult merken valt te betwijfelen. Zelfs bij een officiele iq test (afgenomen door een gecertificeerde psycholoog) zit een onvoorspelbaarheid van ik geloof een punt of 6. Dus scoor je 120 dan ligt je iq ergens tussen de 117 en 123.quote:
Wanneer je de hele tijd in het huis roept dat je hyper intelligent bent is een score van 123 bijzonder laag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de IQ test niet gezien, maar een score van 123 is toch verre van MBO-niveau?
krijg je het betaal scherm?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef fredfik het volgende:
heel boos ben ik......heb nog steeds geen streams!!!
Ze doen het wel....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef fredfik het volgende:
heel boos ben ik......heb nog steeds geen streams!!!
heb je hier al eens gekeken Problemen met Streams en Abonnement # 3quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:10 schreef fredfik het volgende:
[..]
nee krijg een melding dat hij geen contact met de server kan maken
heel leuk hoor Palma, je hebt je tvmomentje wel weer gehad. Maar nu wel snel aan het werk, want zonder Lieke zul je veel meer moeten schoonmaken en opruimenquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
José toost op het vertrek van Lieke en op een vrije dag. Volgens Huub hebben Herma en José altijd gelijk gehad , Lieke deugd niet.
[ afbeelding ]
Waar blijft Amanda, heeft ze weer last van een ochtendgriepje?
Jammer dat Herma toch op het laatst enorm pro-Lieke was dus die opmerking is niet zo slim. Gelukkig zou hij wel goed scoren met de IQ-test.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
José toost op het vertrek van Lieke en op een vrije dag. Volgens Huub hebben Herma en José altijd gelijk gehad , Lieke deugd niet.
[ afbeelding ]
Zo.. wie zijn er nou de rancuneuze bitches??quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Zitten alleen nog maar tokkies in....heb de streams ook al helemaal net meer aan staan..behoefte om te kijken is er helemaal niet..denk dat er steeds meer kijkers gaan afvallen..programma is op sterven na doodquote:Op donderdag 24 januari 2008 03:21 schreef scanman01 het volgende:
Dus Lieke is nu ook weg? Ik volgde het programma al nauwelijks nog, maar nu houdt het helemaal op.
Lieke, jammer...
Ik denk dat Herma helemaal geen zin heeft in confrontaties met wie dan ook. Toen Natasja er nog was was Herma veel nadrukkelijker aanwezig, tegenwoordig hoor je haar bijna niet meer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
Jammer dat Herma toch op het laatst enorm pro-Lieke was dus die opmerking is niet zo slim. Gelukkig zou hij wel goed scoren met de IQ-test.
Nou, die viel Huub behoorlijk af, samen met Sharon. Opeens steunde ze Lieke wel. Niet dat ze het rechtstreeks tegen Huub zei want dat is haar ding ook niet. Ze bleef alleen lekker dicht bij Lieke haar gevoel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Herma helemaal geen zin heeft in confrontaties met wie dan ook. Toen Natasja er nog was was Herma veel nadrukkelijker aanwezig, tegenwoordig hoor je haar bijna niet meer.
Palma: (Zingt) Ik zou het van de toren willen schreeuwen, dat Lieke er niet meer is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
José toost op het vertrek van Lieke en op een vrije dag.
Volgens Huub hebben Herma en José altijd gelijk gehad , Lieke deugd niet.
Ach... geen haat zonder liefde, het zal dus wel diep zitten bij een aantal mensen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:48 schreef noekje het volgende:
Hopelijk is dit Lieke-geneuzel snel afgelopen want straks is ze inderdaad weer belangrijk genoeg gemaakt zodat ze weer terug mag komen in een andere rol.
Mickey was verdrietig.
Gaat hij reclame maken voor MediaMarkt?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Even dan wat anders.
Jaap gaat naar de Mediamarkt en de komende tijd nog meer bezoekjes aan hen.
Ik ben toch zeker niet gek, zoiets was de slogan toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat hij reclame maken voor MediaMarkt?
Ja. En hoe heet dat lied van Jaap ook weer? Dat sluit er geloof ik redelijk naadloos op aan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
Ik ben toch zeker niet gek, zoiets was de slogan toch?
Dat is toch niet normaal, zoiets. Ja, knap bedacht.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En hoe heet dat lied van Jaap ook weer? Dat sluit er geloof ik redelijk naadloos op aan.
Hoe reageerde Amandaquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
José zegt tegen Amanda dat ze gisteravond kotsmisselijk werd van Amanda en haar geslijm naar Lieke toe.
Gelukkig kreeg hij van z'n verse verkering ook gelijk al te horen dat hij bij z'n gevoel moest blijven...quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
Huub: het was wel een emotionele avond gisteren.
Mwoah
Ze zei dat ze de laatste maand Lieke beter heeft leren kennen en Amanda is natuurlijk heel vergevingsgezind.quote:
Oeh... hoe lang geleden bezwoer Huub nooit meer een relatie met een mede-bewoner aan te gaan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:05 schreef kybe het volgende:
Huub tegen Luc:''morgen slapen Claire en ik in de MB''
Luc:''voor altijd of alleen morgen''
Huub:''nee alleen morgen''
Luc:''dat wordt dus echt ballen''
+1quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef petraa het volgende:
Luc en Selene mogen van mij opzouten nu. Heb die koppen wel lang genoeg gezien.
'quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh..hoe lang geleden bezwoer Huub nooit meer een relatie met een mede-bewoner aan te gaan?
Das tv maken, ben benieuwd hoe dat gaat!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:10 schreef kybe het volgende:
[..]
'
Gisteren nog![]()
Huub zei net dat hij zo geil is dat hij een zelfs een tafelpoot kon neuken
wordt nog problematisch voor hem zonder drankquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:05 schreef kybe het volgende:
Huub tegen Luc:''morgen slapen Claire en ik in de MB''
Luc:''voor altijd of alleen morgen''
Huub:''nee alleen morgen''
Luc:''dat wordt dus echt ballen''
+ 2quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef petraa het volgende:
Luc en Selene mogen van mij opzouten nu. Heb die koppen wel lang genoeg gezien.
Maar niet van Margriet!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
Huub belt door dat ze morgenavond JW willen verrassen. Hij vraagt om een pokerset, sleutelhanger met foto, een kok en als klap op de vuurpijl een lapdance.
Nu begrijp ik ook nog wel dat een Ierse volksdans niet zo spannend is maar serieus, alwéér een lapdance?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
Huub belt door dat ze morgenavond JW willen verrassen. Hij vraagt om een pokerset, sleutelhanger met foto, een kok en als klap op de vuurpijl een lapdance.
misschien wil Lieke wel komen voor haar eerste schnabblequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wil Lieke wel komen voor haar eerste schnabble
Echt niemand in dat huis is gezegend met een creatieve geest die verder denkt dan platte seksualiteit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
Geldt die regel dat je doordeweek om 02.00 uur moet gaan slapen niet meer?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef beequeen het volgende:
Brian is zijn bed niet uit te rammen, hij heeft tot ongeveer 5.00 uur op de PSP gespeeld volgens Amanda.
Moet je nagaan, het is nu 11.20 uur.![]()
Verstandig want ik zou mijn handen voor mijn ogen doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:21 schreef petraa het volgende:
Brian heeft een stijve lul en Amanda moet voor hem lopen, want hij wil niet dat de camera hem ziet.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Verstandig want ik zou mijn handen voor mijn ogen doen.
Dan kan ze professioneel haar benen spreiden, wat is het toch een ordinair wijf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
(Promotie Carnavalsnummer ?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat hij reclame maken voor MediaMarkt?
Voor iedereen behalve het kindje van God hè?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Geldt die regel dat je doordeweek om 02.00 uur moet gaan slapen niet meer?
Ze moeten om 2 uur in bed liggen, maar lezen ze de hele nacht of psp=en ze de hele nacht of seksen ze de hele nacht dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt die regel dat je doordeweek om 02.00 uur moet gaan slapen niet meer?
Onvoorstelbaar. Hij schrijft Lieke ook wel op zijn rekening. Geef hem één dag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Brian realiseert zich nu pas dat er een speler minder is. Hij en Amanda hebben er toch maar mooi voor gezorgd dat Naad en Dennix weg zijn, Lieke noemt hij niet omdat Huub erbij zit. Gisteravond klopte hij zichzelf nog op de borst omdat hij samen met Amanda Huub en Lieke uit elkaar hebben gekregen.
Amanda heeft er bij die verdeling geen gekregen, geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, klopt en dan hoeveel aan Amanda 150 of 200?
Saaaaai. Er valt niks te melden. Amanda heeft het weer over sex en relaasies, en Brian....je ziet het.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Kooi is dood?
(10 januari)quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef tipsch het volgende:
Amanda heeft er bij die verdeling geen gekregen, geloof ik.
Mikey zal wel graag een drinkmaatje hebben, maar als ratje niet gaat drinken dan zou het idd verstandig zijn om zelf ook maat te houden, hopelijk gaat Mannie helemaal los en houdt Brian zich aan zijn soberheidsgelofte, kan ook het nodige vuurwerk opleveren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
Vanavond carnaval in dat hok. Huub baalt dat hij niet mag drinken, carnaval zonder drank is niks.
Mikey belt de FEBO en spreekt in of het alcoholverbod van Huub voor vanavond opgeheven kan worden, da's toch wel lief. Of het verstandig is weet ik niet.
Nou..lief..Mike werkt voor Brian..Huub alcohol laten drinken is DE manier om Huub over de zeik te krijgen..met misschien als wenselijk resultaat voor Brian een exit of op zijn minst een boete voor Huub..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
Vanavond carnaval in dat hok. Huub baalt dat hij niet mag drinken, carnaval zonder drank is niks.
Mikey belt de FEBO en spreekt in of het alcoholverbod van Huub voor vanavond opgeheven kan worden, da's toch wel lief. Of het verstandig is weet ik niet.
Ik begrijp iets niet en volgens mij klopt het ook niet. De laatste keer dat Lieke haar moeder belde zei ze tegen Amanda dat ze nog 100 ceepees had dus na dat telefoontje had ze er nog 50 en geen 200, vreemd hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
die heeft Brian dus gepakt voor de 20 jarige Benjamin spelerAmanda.
Daar heb je gelijk in, daarom denk ik dat Huub niet mag drinken vanavond en dat is maar goed ook, hoe kinderachtig die maatregel ook is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef Katewalker het volgende:
Nou..lief..Mike werkt voor Brian..Huub alcohol laten drinken is DE manier om Huub over de zeik te krijgen..met misschien als wenselijk resultaat voor Brian een exit of op zijn minst een boete voor Huub..
volgens mij al een tijdjequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Kooi is dood?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef Katewalker het volgende:
James..hij zingt mooi en kan goed gitaar spelen..maar dat mutsje moet hij afzetten..
quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:27 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
LIEKE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+PLUS DIE RAT.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN NIET TE VERGETEN DIE SLICONESNOL.
![]()
![]()
![]()
gelukkig heeft hij Brian nog.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:24 schreef petraa het volgende:
Mike had gisteren ook de poort willen uitlopen, toen Lieke wegging. Palma vindt dat hij dat moet zeggen, van zijn hart geen moordkuil maken.
Mike had een goede klik met Lieke en goede gesprekken.
gelukkig vergeet huub nooit waar het om gaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieke gaat gebeuren in de PoPo.
Ik ook.
Volgens LL wel, ik vind het ook maar vreemd, dat is toch plagiaat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me toch af, of je zomaar de muziek van een ander mag jatten om er zelf een tekstje op te fabriceren.
Wederom een dijk van een hit. Tupac draait zich om in zijn graf uit jaloezie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
He lieve mama, je staat niet alleen, ik sta altijd voor je klaar en zonder probleem. Droog je tranen blablalba
Je gaf me de liefde die ik nodig had en alleen heb je me groot gebracht.
B: Ik moet wel rekening met de maat houden, want zo hebben we hem geschreven.
Gitaarleraar had commentaar.
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieke gaat gebeuren in de PoPo.
Ik ook.
Dat dacht ik ook !quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zit op muziek toch echt een soort van copyright.
Het is geen nummer van een ander volgens mij....quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me toch af, of je zomaar de muziek van een ander mag jatten om er zelf een tekstje op te fabriceren.
Ok, jammer!! Had ze wel een flinke boete aan hun reet willen zien hebben!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is geen nummer van een ander volgens mij....![]()
Het refrein is alleen ff ingezongen door die maat van Luc als ik het goed begrepen heb (die gast die er eergisteren ook was met dat feestje wat geregeld was door Luc en Selene)
Klinkt nog best oké.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef petraa het volgende:
Ok de volgende rap. De snollenrap
Dat heb ik gehoord. Toch is het vreemd, er zullen toch mensen voor Lieke hebben geSMS't die stemmen gaan nu verloren, dat slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)
Lieke wist te vertellen aan Jaap dat er tijdens de popipoll 15.000
sms-jes binnen komen, en dat de zus van Dennis had gezegd dat
forum Nowlive.eu bestaat uit 11.000 Huub fans....................
Ze zijn al smoesjes aan het verzinnen voor Huub zijn populariteit vanaf de eerste keer dat bleek dat hij zo populair was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)
Lieke wist te vertellen aan Jaap dat er tijdens de popipoll 15.000
sms-jes binnen komen, en dat de zus van Dennis had gezegd dat
forum Nowlive.eu bestaat uit 11.000 Huub fans....................
Echt waar hè.......quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Mijn naam is Brian en je weet het, Al die handjes in de lucht en je hoort me naam. Brian, doe niet of je me niet kent. Door ene glazen deur blabla
Soms chill ik een weekje. Schatje kom eens hier. Ik sta 24/7 dagen op de beeldbuis. In de reality soap wel bewezen, nu ga ik verder bouwen aan mijn toekomst.
Dus hij heeft in da club (...) een deerne opgepikt die enkel is gekleed in bh en slipje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:44 schreef petraa het volgende:
En the next rap.
In de club zie ik je, hopelijk versier ik je. Laat me voelen hoe we heerlijk samen komen. Ga je mee naar me huis, dan kleed ik je uit, van je bh tot aan je slipje. Laat je gaan en schaam je niet. Vanavond gaan we los. Samen een romance lekker, samen lekker los.
Ik denk dat de smsjes voor Lieke niet meetellen in het uiteindelijke procentuele resultaat..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord. Toch is het vreemd, er zullen toch mensen voor Lieke hebben geSMS't die stemmen gaan nu verloren, dat slaat toch nergens op?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn al smoesjes aan het verzinnen voor Huub zijn populariteit vanaf de eerste keer dat bleek dat hij zo populair was.
Maar vlak daar achteraan roepen ze gelijk dat de popipoll helemaal niet belangrijk is, en dat het ze niets kan schelen.
Huub is gewoon de populairste in het huis.
Bij Vol leek het er op dat er alleen maar antiHuubfiguren waren, maar zelfs daar op de popipoll stond Huub ver bovenaan.
De mensen die Huub leuk vinden worden overschreeuwd door de mensen die hem niet leuk vinden.
Holle vaten klinken nu eenmaal het hardst.
Dizzz izzzzz de gouden kooi, geleidt door Flenzzzzzquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat de smsjes voor Lieke niet meetellen in het uiteindelijke procentuele resultaat..
Het totaal is 100% gedeeld door het aantal miljonairs waarvoor gestemd kan worden..dat is dus nu 5 ipv 6..
bv
100 sms jes voor huub
75 voor jaap
50 voor Brian
40 voor Claire
30 voor Lieke
20 voor Amanda
315 is dan die 100% en dan berekenen hoeveel % 100 (Huub) is en hoeveel % 75 (Jaap) enzo verder..
Zonder Lieke zou dan 285 smsjes 100% zijn...de berekening is dan hetzelfde..
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Huub: Jaap, je moet een lekker luchtje op doen.
Jaap: Stink ik zo erg?
Huub: Nee, je stinkt niet.
Huub spuit het luchtje op Jaap. Jaap staat met zijn armen wijd en Huub doet de kraag van Jaap aan de kant.
Zo schattig.
En zijn accent is ook haast wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda komt Brian nu veel beter uit zijn woorden dan in het begin, niet meer zo langdradig.
haha, dat kleine stapje naar achter van die dikke en hij slaat geen deuk meer in een pakje boterquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef mazaru het volgende:
Daar wordt gehakt van gemaakt
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:17 schreef heksehiel het volgende:
Ik vind Claire stom!
Het lijkt ook alsof die moeite heeft die bokshandschoenen hoog te houdenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Aramacil het volgende:
[..]
haha, dat kleine stapje naar achter van die dikke en hij slaat geen deuk meer in een pakje boter
Huub zit er toch niet bij? Die staat te kijken naar Brian.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:29 schreef mazaru het volgende:
Lieke wordt door haar "beste vriendin" flink de grond in getrapt.
Zelfs nu is er maar 1 die voor haar op komt. En dat is weer Huub.
ja de jongen weet z'n momentjes wel te kiezenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:29 schreef mazaru het volgende:
Lieke wordt door haar "beste vriendin" flink de grond in getrapt.
Zelfs nu is er maar 1 die voor haar op komt. En dat is weer Huub.
Nee, nu niet. Maar daarnet aan tafel zaten ze haar ook allemaal af te kraken. En toen zei Huub er iets van.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub zit er toch niet bij? Die staat te kijken naar Brian.
Hij neemt het al zeven maanden voor haar op. Alleen de laatste week was hij het zat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja de jongen weet z'n momentjes wel te kiezen
En heel erg onsportief ook. Hij trapt iemand zonder ervaring en zo'n 20 kilo lichter, gewoon een gebroken rib.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef Katewalker het volgende:
getver...die Hans is een harde klootzak...
Ja, heel raar. Wat het nog vreemder maakt, is dat Lieke dus echt geen 200 punten had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(10 januari)
Nieuwe miljonare Claire mocht op 10 januari 350 contactpunten verdelen,
Claire gaf zichzelf 150, Lieke 100, Jaap 50, Brian 30 en Amanda 0000000
(Ex-miljonaire Lieke had schaarse contactpunten in overvloed)
Ik hoorde Brian zeggen, van bijna al onze tegenstanders krijgen
wij punten als ze vertrekken, nu van Lieke weer 200.
(Uit de COS begrijp ik nu)
Lieke gaf aan Amanda 150 contactpuntnen,
en er lag ook nog 50 contactpunten bloot in haar lade,
die heeft Brian dus gepakt voor de 20 jarige Benjamin spelerAmanda.
Nee, want ze moest punten bedelen om haar moeder te bellen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Wat het nog vreemder maakt, is dat Lieke dus echt geen 200 punten had.
het enige wat hij zei, was dit zijn cheap-shots... nou ze er zelf niet bij is om te verdedigen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja de jongen weet z'n momentjes wel te kiezen
Ja, ze heeft zelfs nog punten uit de gezamenlijk pot moeten halen om te bellen (zonder daarvoor toestemming te vragen). Dit was allemaal al dagen nadat Claire die punten had bedeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, want ze moest punten bedelen om haar moeder te bellen.
Misschien had Lieke wel 15 % in de popupoll en heeft ze de cp al gekregen gisteravond.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Wat het nog vreemder maakt, is dat Lieke dus echt geen 200 punten had.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarom?
Ik waardeer haar omdat ze niet zo koetsiewoetsieschatjeknuffelikhouuuuvanjoukoeisiewoetsie is...
Ik waardeer haar omdat ze lief voor Huub is..
Ik waardeer haar omdat ze wel grappige dingen zegt tijdens een ruzie..bv...als Amanda een pisopmerking tegen haar maakt zegt Clare tegen Huub "hoor jij ook een kameel schijten"?..![]()
..of Amanda Tineketakketrol noemt..![]()
Ik waardeer haar omdat ze zo rustig en nononsens is en korte tenen heeft..
Ik vind heur haar leuk zitten en ook haar kleren zijn leuk...
Was het Brian?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En heel erg onsportief ook. Hij trapt iemand zonder ervaring en zo'n 20 kilo lichter, gewoon een gebroken rib.
Okee...duidelijk...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
- Ik vind haar stom omdat ze een irritante stem/accent heeft zelfs al zegt ze geen koetsiewoetsie (zal vast nog wel komen, net als skattie/schatje/etc)
- Ik vind haar stom omdat ze als een hondje achter Huub aanloopt en hem zelfs toestemming vraagt als ze even naar boven wil gaan (gisteravond toen hij aan het dj-en was)
- Ik vind haar stom omdat ze helemaal pro Lieke was en plotsklaps als een hondje achter Huub aan zat en opeens heel stoer ging doen tegen Lieke.
- Ik vind haar stom omdat ze zonder Huub niets is.
- Ik vind haar stom omdat je je simpelweg toch op geen enkele mogelijke manier tot Huub aangetrokken kan voelen als vrouw zijnde, omdat: hij klein ventje met rare kop is en zijn karakter naar vrouwen toe verrot is en je als vrouw toch werkelijk niet vol trots kan zeggen dat Huub je vriendje is.
- Ik vind dat ze niet sterk in een discussie is, behalve toegeven en daarmee sarcastisch zijn.
- Ik vind haar stom omdat ze een irritant mondje heeft met irritante tandjes en een vervelend hoofd.
- Ik vind haar stom omdat ze de plaats van Lieke inneemt.
- Ik vind haar stom omdat ze niet begrijpt dat Lieke aardig deed tegen Selene en zij de volgende dag precies hetzelfde doet.
- Ik vind haar stom omdat ze geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij heeft iemand nodig om iemand te kunnen zijn![]()
Mag ze nu weg?
Das weer eens iets anders dan een boom omhakken en ermee om zijn nek door de paardenbak gaan rennen, zoals hij zelf van plan was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
Brian mag ff rennen op de loopband...voor het echte Rocky gevoel denk ik.
Laat bijdehandte huilsmiley eens achterwege, anders stuur ik jou wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee...duidelijk...![]()
Maar ze mag niet weg..
Dat acht ik niet erg waarschijnlijk. Bij Dennis had ik overigens ook het gevoel dat hij het percentage van Japio had gekregen, om onduidelijke reden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien had Lieke wel 15 % in de popupoll en heeft ze de cp al gekregen gisteravond.
15 of 20 % zou heel niet gek zijn, Dennis had ook ineens 17 % voor hij wegging.
Ze had geen 50 over. Alles was op, inclusief het tegoedje uit de gezamenlijke pot.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze wisselden toen de 100 punten van Claire, dus had ze nog 50 punten over. Die in haar la lagen? Die 150 klopten dus niet, of waren dat al de punten die ze zou gaan krijgen van de popipoll? Je weet het van achter nooit, want ze kon ook ineens weg, dus ik denk dat ze misschien de uitslag af moest wachten.
Denk dat Brian vanavond wel lekker zal slapen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:50 schreef Kinga het volgende:
damn die training.
Ze heeft toen toch 2x gebeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
CHAOS heeft gelijk. De laatste keer , voordat ze haar moeder ging bellen had ze nog 100 ceepees, dit zei ze tegen Amanda, restant dus 50 ceepees.
Die 100 ceepees kreeg ze van Claire.
Ik vermoed dat deze (sloop)conditietraining nodig is omdat Hans heeft gemerkt dat Brian nogal wat conditie tekort komt voor een gevecht. Is natuurlijk niet gek als je de hele dag een beetje loopt te hangen in zo'n huis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat Brian vanavond wel lekker zal slapen.![]()
Al een paar dagen zwaar trainen. En vandaag een lekkere sloop training er achteraan.![]()
(Ik had al 3 keer dood geweest denk ik.)
Eens, en 200 ceepees waren het zeker niet. Wat ik ook niet begrijp is dat je je ceepees zomaar weg mag geven, dat was nooit het geval. Volgens mij moest je die inleveren bij de FEBO.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:58 schreef tipsch het volgende:
Transparantie van dat cp systeem is helemaal weg, zonde en reteirritant.![]()
Nogal ja...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streams zijn ook reteirritant, wat een saaiheid.![]()
En voor zijn carrière als getormenteerd hiphophead!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef T-lex het volgende:
Nogal ja...![]()
Ik ga me echt steeds meer irriteren aan die LamLul....kunnen ze hem niet even een nekschot geven. Misschien niet echt RTL, maar zeker goed voor de kijkcijfers.
Er is in de loop van DGK een regel bijgekomen die stelde dat het lenen van cp's niet meer mocht. Waarom die regel was gekomen, weet ik even niet meer. De regel geldt in elk geval zeker niet voor Amanda en Brian.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, en 200 ceepees waren het zeker niet. Wat ik ook niet begrijp is dat je je ceepees zomaar weg mag geven, dat was nooit het geval. Volgens mij moest je die inleveren bij de FEBO.
De streams zijn ook reteirritant, wat een saaiheid.![]()
En nu ben ik potdomme wéér nieuwsgierig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Wow, dat is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien bij haar en dát wil wat zeggen.
Enorm roze, strak met een positie-snit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu ben ik potdomme wéér nieuwsgierig!
Je bedoelt dat roze geval......echt, te erg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Wow, dat is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien bij haar en dát wil wat zeggen.
Met een jeans eronder zou het in principe nog kunnen. Maar Amanda verstaat de twijfelachtige kunst alles tot ordinair te degraderen.quote:
Beetje late reaktiequote:
Vind ik niks gek, hij heeft net getraind en niet gedouched, dat plakt best lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:45 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat Brian het warm krijgt van de outfitjes van Amanda. Amanda heeft op haar beurt wel trek om ff d'r tanden in het lichaam van Brian te zetten. Ze draaien een beetje om mekaar heen en plakken af en toe ff aan mekaar.
Nee, geloof me. Dat kan echt niet. Je had haar van de zijkant moeten zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een jeans eronder zou het in principe nog kunnen. Maar Amanda verstaat de twijfelachtige kunst alles tot ordinair te degraderen.
Zeker gecombineerd met het knoei-vermogen van Amandaquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
Altijd leuk, een spierwitte broek in de winter.
Huh...wie is Claire?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft geen interesse in het kleding passen van Claire omdat ze kleine borsten heeft?
Okay, ik geloof je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
Nee, geloof me. Dat kan echt niet. Je had haar van de zijkant moeten zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
- Ik vind haar stom omdat ze een irritante stem/accent heeft zelfs al zegt ze geen koetsiewoetsie (zal vast nog wel komen, net als skattie/schatje/etc)
- Ik vind haar stom omdat ze als een hondje achter Huub aanloopt en hem zelfs toestemming vraagt als ze even naar boven wil gaan (gisteravond toen hij aan het dj-en was)
- Ik vind haar stom omdat ze helemaal pro Lieke was en plotsklaps als een hondje achter Huub aan zat en opeens heel stoer ging doen tegen Lieke.
- Ik vind haar stom omdat ze zonder Huub niets is.
- Ik vind haar stom omdat je je simpelweg toch op geen enkele mogelijke manier tot Huub aangetrokken kan voelen als vrouw zijnde, omdat: hij klein ventje met rare kop is en zijn karakter naar vrouwen toe verrot is en je als vrouw toch werkelijk niet vol trots kan zeggen dat Huub je vriendje is.
- Ik vind dat ze niet sterk in een discussie is, behalve toegeven en daarmee sarcastisch zijn.
- Ik vind haar stom omdat ze een irritant mondje heeft met irritante tandjes en een vervelend hoofd.
- Ik vind haar stom omdat ze de plaats van Lieke inneemt.
- Ik vind haar stom omdat ze niet begrijpt dat Lieke aardig deed tegen Selene en zij de volgende dag precies hetzelfde doet.
- Ik vind haar stom omdat ze geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij heeft iemand nodig om iemand te kunnen zijn![]()
Mag ze nu weg?
Ik moest wel lachen om dit lijstje. Ben het volkomen met je eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
......
deel geknipt
Helaas wel ja...zou echt moe worden van al die schijtfeestjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben vanavond carnaval, hoorde ik dat goed?
Dan hoeft Amanda, Brian, Mikey, en Luc zich iig niet te verkleden. Brian en Luc zien eruit als een clown, en Amanda als een klingon van het derde buitenaardse rijk. Oh en Mikey ziet eruit als Amy Winehousequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben vanavond carnaval, hoorde ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |