Daarom hebben ze er ook een stel sprankelende, vol humor zittende, spraakmakende gastspelers bijgezetquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef maril het volgende:
T wordt er allemaal niet leuker op, Jaap heeft zijn tv momentjes, Huub zoekt weer iemand en vind haar ook om te neuken , Brain heeft zijn paramomenten, en Amanda het domme blondje,
wordt saai.
Ik moet het nog zien dat zij Lieke gaan uitnodigen. Alhoewel, is natuurlijk een 'leuk' pestmiddel tegen Huub. En een goed alternatief als Amanda's 'gezin' en vriendinnen het weer eens laten afweten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:33 schreef T-lex het volgende:
klopt. Die punten zijn allemaal naar Amanda gegaan. Maar slaat nergens op, want van die punten gaat ze ook Lieke een keer uitnodigen, dus uiteindelijk heeft maar 50cp's over straks.
Wat dat aangaat zou het ook niet verkeerd zijn als ze er een eind aan breien. Ze zijn over het hoogtepunt heen en het worden alleen maar een herhalingen van zetten. We zien ze al te lang, we kennen al hun zwarte kanten waardoor er bijna geen good guy of bad guy meer is. De enige die ik nog wel leuk vind is Claire maar dat komt ook alleen omdat ze nog nieuw en fris is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:53 schreef maril het volgende:
T wordt er allemaal niet leuker op, Jaap heeft zijn tv momentjes, Huub zoekt weer iemand en vind haar ook om te neuken , Brain heeft zijn paramomenten, en Amanda het domme blondje,
wordt saai.
Hij had een gedeelde tweede plaats.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef kit2u het volgende:
Jaap heeft verteld dat hij tweede is geworden terwijl hij eigenlijk de derde plaats heeft bij de iq test.
En dan ook nog terug komen met een mbo intelligentie dus we kunnen rustig stellen een door de mand val momentje.
Ik heb de IQ test niet gezien, maar een score van 123 is toch verre van MBO-niveau?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:19 schreef kit2u het volgende:
Jaap heeft verteld dat hij tweede is geworden terwijl hij eigenlijk de derde plaats heeft bij de iq test.
En dan ook nog terug komen met een mbo intelligentie dus we kunnen rustig stellen een door de mand val momentje.
En mocht Lieke toch wel uitgenodigd worden, dan moet ik nog zien of Lieke wel komt, zodra ze weer in het leven buiten de kooi is zal ze misschien helemaal geen zin hebben in die neppe toestand.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien dat zij Lieke gaan uitnodigen. Alhoewel, is natuurlijk een 'leuk' pestmiddel tegen Huub. En een goed alternatief als Amanda's 'gezin' en vriendinnen het weer eens laten afweten.
Morning!
Word voor Palma alleen maar meer werk.Gaat nu een grote zooi worden.Ze kunnen amper een wasmachine aanzetten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:28 schreef blomst het volgende:
Waarom geeft Palma de schoonmakers vrij?
Om te vieren dat Lieke naar huis is?
Mijn zoon werd getest op 117, en zat hiermee tegen hoog begaafd aan. (volgens de leraar)quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de IQ test niet gezien, maar een score van 123 is toch verre van MBO-niveau?
en 140?quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:42 schreef David_Aames het volgende:
boven 120 is inderdaad "hoogbegaafd"
De indeling van IQ waarden is als volgt: (en) [1]quote:Voor het IQ bestaat bijzonder veel belangstelling, omdat een persoon daarmee gemakkelijk te beoordelen lijkt. Wat de Nederlandse televisieomroep BNN 'De Nationale IQ Test' noemt, heeft niets met wetenschappelijke IQ-meting te maken. Resultaten die in dat televisieprogramma behaald zijn, zeggen helemaal niets over de IQ-score die de deelnemers in een echte IQ-test zouden bereiken.
On Topic: Waarom alleen streams op de slaapkamer, er zijn toch mensen boven?quote:>130 Hoogbegaafd
116-130 Boven gemiddeld begaafd
101-115 Begaafd
100 Gemiddeld
85-99 Beneden Gemiddeld
70-84 Moeilijk lerend
55-69 Lichte verstandelijke beperking
40-54 Matige verstandelijke beperking
25-39 Ernstige verstandelijke beperking
< 25 Diepe verstandelijke beperking
Die maken boven nog minder tv dan iedereen in de slapakamer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:45 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Waarom alleen streams op de slaapkamer, er zijn toch mensen boven?
Het ligt er helemaal aan wat voor test je doet. je hebt tests die maar tot 140 schalen en dan kun je een iq van 180 hebben, je zult nooit meer dan 140 scoren. Er zijn er geloof ik ook die tot 150 schalen, dan heb je weer een heel andere verdeling zoals je ziet in de post hierboven. Iemand die 140 op de eerste test scoort kan best een hoger iq hebben dan iemand die 143 op de tweede scoort. Buiten dat zit je dan gewoon in het algemeen over zeer inteligente mensen te praten. Of je die paar punten verschil zult merken valt te betwijfelen. Zelfs bij een officiele iq test (afgenomen door een gecertificeerde psycholoog) zit een onvoorspelbaarheid van ik geloof een punt of 6. Dus scoor je 120 dan ligt je iq ergens tussen de 117 en 123.quote:
Wanneer je de hele tijd in het huis roept dat je hyper intelligent bent is een score van 123 bijzonder laag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb de IQ test niet gezien, maar een score van 123 is toch verre van MBO-niveau?
krijg je het betaal scherm?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef fredfik het volgende:
heel boos ben ik......heb nog steeds geen streams!!!
Ze doen het wel....quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:04 schreef fredfik het volgende:
heel boos ben ik......heb nog steeds geen streams!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |