Denk het ook niet.Hij moet nu al naar achter.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef chufi het volgende:
Huub wil nu Brian aanpakken ... ? Gaat hem niet worden
Dat word leukquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Huub wil Amanda op de stoel.
Jaap en hij willen "een Amanda op de stoel" feest
OOk ???quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja de Huub fans waren ook niet meer zo welkom op het vol forum geloof ik. OOk al in de minderheid.
Makkie, ze hebben nu een meerderheid. Dus, hop, op de stoel met dat kreng.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Weinig kans als Huub en Jaap voor Amanda gaan aanvragen!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef riri het volgende:
Lieke heeft vandaag een ontslagronde voor Huub aangevraagd...ze heeft dat alleen tegen Amanda gezegd en ze moesten er allebei hartelijk om lachen
Die moeten ze eruit gooien.Laat het spel nu maar beginnen zonder hulp.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat word leuk![]()
Jammer dat alle gastspelers voor amanda en Brian zijn.
Wat zou het een stunt zijn als brain amanda eruit zou stemmenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Dat klinkt als muziek in de orenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:54 schreef Varen het volgende:
Misschien ziet Huub er achter wel iets van .....quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:58 schreef petraa het volgende:
Selene lult weer alles door naar Brian
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef riri het volgende:
Huub: Ik heb zin in wodka
Tuurlijk...drink je rotgevoel maar weg
Naar huisquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
Waar is Lieke?
Slaap lekker !!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:57 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig heeft Ricardo leuke verhaaltjes om de hele boel op te fleuren...
[ afbeelding ]
Ik word er iig slaperig van..... toedeledokie![]()
![]()
Ze zien 'achter' heel vaak streams idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien ziet Huub er achter wel iets van .....
Die moet nu nieuwe orders krijgen.Want hij wil tegen Brian gaan en dat mag niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien ziet Huub er achter wel iets van .....
Lieke heeft een 80 jarig uitje. Thuis met Clintonquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:00 schreef Frasier het volgende:
Waar is Lieke?
viel mij ook al op..... ze hadden het erover om nu Brian en Amanda aan te pakken en een Amanda-op-de-stoel feest te geven..... en Huub moest naar achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk het ook niet.Hij moet nu al naar achter.
Volgens mij niet meer. Iig niet te merkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:56 schreef neehe het volgende:
[..]
OOk ???
Hier zijn toch meer Huubfans lijkt mij.
Selene, het plaatje dat ze laat zien is lekker, wat er tussen die oortjes zit is zum kotzen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:59 schreef Varen het volgende:
Selene en Luc liggen al op bed.
Selene de spion, brengt verslag uit aan Brian over Huub
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Lieke heeft een 80 jarig uitje. Thuis met Clinton
Ik hoop dat hij morgenochtend wakker wordt en er achter komt dat zijn stembanden zijn verwijderdquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef blomst het volgende:
het is twaalf uur, Kan Ricardo niet naar huis.
Iedere keer als Huub en zijn maatjes meerderheid hadden dan gebeurde er weer wat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
[..]
viel mij ook al op..... ze hadden het erover om nu Brian en Amanda aan te pakken en een Amanda-op-de-stoel feest te geven..... en Huub moest naar achter
Ik weet niet of ik onder de categorie "Huubfan" val.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer. Iig niet te merken
Zo'n gevoel dat er heel weinig te 'nachtploegen' valt vandaag ....... Dit ingeslapen zooitje zal wel binnenkort gaan slapen en Huub hooguit een beetje semi-tenten bouwen met Claire ......quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Selene, het plaatje dat ze laat zien is lekker, wat er tussen die oortjes zit is zum kotzen.
Truste Fok!
![]()
Nachtploeg, ik reken op jullie
Als je nog een plek voor die banner nodig hebtquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als anderen deze banner ook willen gebruiken als reactie op willekeurige geobsedeerde en riritante posters dan juich ik dat van harte toe.
Brian en amanda zullen wel weer gespaard worden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:04 schreef Desii het volgende:
[..]
viel mij ook al op..... ze hadden het erover om nu Brian en Amanda aan te pakken en een Amanda-op-de-stoel feest te geven..... en Huub moest naar achter
Hoeveel heb je hier nu voor betaald dat je iemand die geen deel meer van het spel uitmaakt Puta te noemen ?quote:
Hoelang heb jij Spaans moeten leren om de betekenis van het woord puta te weten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hier nu voor betaald dat je iemand die geen deel meer van het spel uitmaakt Puta te noemen ?
Beetje zielig van een IRL vriend van Huub .......quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel heb je hier nu voor betaald dat je iemand die geen deel meer van het spel uitmaakt Puta te noemen ?
Ik haat banners..die zijn zoooo riritantquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als anderen deze banner ook willen gebruiken als reactie op willekeurige geobsedeerde en riritante posters dan juich ik dat van harte toe.
Ach ja, zij heeft een bekende broer he??quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:36 schreef riri het volgende:
er hangt een soort nare arrogantie over Claire....
Een slimme meid is tenslotte op de toekomst voorbereidquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft veel geleerd in de villa. Ze kijkt zelfs naar de dag op de strip van haar pil. Voorheen pakte ze gewoon 'n willekeurige pil uit de strip ....
[ afbeelding ]
No lo quieres saber .. maar dat was het eerste woord ooit 20 jaar terug.. Ken er nog veel meer maar zal niet in het plat Spaans beginnen want dan wordt het toch al gauw te onvestaanbaar..quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoelang heb jij Spaans moeten leren om de betekenis van het woord puta te weten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |