(O-nest) maar dat was wel duidelijk.quote:
Ja de Huub fans waren ook niet meer zo welkom op het vol forum geloof ik. OOk al in de minderheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en dat zijn Huubfan's of Huubhaters!
Ah ja. Je bent 40+ hebt hangtieten, dus ga je elkaar maar lastigvallen als zelfs de Handyman zijn kromme boomerangpik niet in je stofige grotje wil stoppenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een soort van "stofzuigerslangen" ........ Elkaar bedreigen met foto's uit het 18+ subforum van mannelijke users .......
Odessa staat voor: Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Odessaof Odes of dessa! ze luistert naar alle 3
ik heb hem twee jaar geleden gedaan en was zo blij met mijn score, dat ik hem niet weer durf te doenquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.
Jaap heeft het over de IQ test, ik heb de hele IQ test niet gezien en ik wil hem zelf ook doen! Wil weten of ik intelligent ben!
Ik denk dat hij het er moeilijk mee heeft dat hij ergens de controle verloren heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:47 schreef Varen het volgende:
Huub vond het heel fijn dat Quintin hem gedag gezegd heeft
Komt mooi uit het is een Duitse Herder!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Odessa staat voor: Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen.
Mooie naam???
Ik ga geen 6 of 7 berichten quoten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was makkelijk als je nou iemand zou quoten. Moet ik me aangesproken voelen
Huub heeft niks te willen, hij is een van de puppets on a string.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef chufi het volgende:
Huub wil niet tegen Amanda spelen ?
Niet tegen Claire toch.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:50 schreef chufi het volgende:
Huub wil niet tegen Amanda spelen ?
http://www.iqtest.bnn.nlquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
(O-nest) maar dat was wel duidelijk.
Jaap heeft het over de IQ test, ik heb de hele IQ test niet gezien en ik wil hem zelf ook doen! Wil weten of ik intelligent ben!
Ben geen fan van één van die twee. Ik kijk en wacht afquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga geen 6 of 7 berichten quoten.
Dat hele gedoe over hoe Huubfans zijn of Liekefans zijn ben ik zat.
Als iemand zich dan nu aangesproken voelt, mooi en doe er iets mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |