Haar manager? Haar meester? Haar pimp? Haar eigenaar?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:09 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Brian eigenlijk in de private?? Begrijpt hij de betekenis van het woord "private" niet??
Laat dat kind toch eens ff lekker alleen bellen... hij lijkt gvd haar bewaker wel
Jaap en Huub hebben al gesproken met elkaar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:20 schreef rooie3 het volgende:
Leuk dat Huub ook even bij Jaap komt vragen.
Denk dat dat hem niet gaat worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:24 schreef Yavido het volgende:
Oke, dus Claire is de nieuwe neuq stand-in van Lieke. Lieke is weg...
Ik zeg: het volgend stelletje moet KA-POT !!! Brain & Amanda, waarbij Amanda -->
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat hem niet gaat worden.
Liever brianquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:24 schreef Yavido het volgende:
Oke, dus Claire is de nieuwe neuq stand-in van Lieke. Lieke is weg...
Ik zeg: het volgend stelletje moet KA-POT !!! Brain & Amanda, waarbij Amanda -->
Ja schakelde net pas in en viel me op dat Huub niet bij Jaap was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap en Huub hebben al gesproken met elkaar.
Jaap is vrolijk, hij heeft gehoord dat Lieke niet word vervangen.
quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Waarom niet? Zit enige logica in, want Claire speelt dubbelspel en zal straks Huub bedriegen door over te lopen naar Brian. Ze wordt de nieuwe Brain-lover..... Amanda weg, weer balans in de tent:quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat dat hem niet gaat worden.
Als ze in mei stoppen is Claire de volgende.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Huub is next.
Lol is hij dat niet al vanaf dag 1.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:26 schreef petraa het volgende:
Ik las in de vorige COS dat iedereen zich afvroeg, wie het volgende slachtoffer van de streamers gaat worden. Ik denk dat we niet ver hoeven te zoeken, want volgens mij is Huub dat al voor de meeste!
Ja Dat verwacht ik ook. Is tot nu toe altijd zo geweest. M.u.v. Sylvia.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:27 schreef Yavido het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit enige logica in, want Claire speelt dubbelspel en zal straks Huub bedriegen door over te lopen naar Brian. Ze wordt de nieuwe Brain-lover..... Amanda weg, weer balans in de tent:
Huub - Jaap vs Brain - Claire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |