Oeh... hoe lang geleden bezwoer Huub nooit meer een relatie met een mede-bewoner aan te gaan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:05 schreef kybe het volgende:
Huub tegen Luc:''morgen slapen Claire en ik in de MB''
Luc:''voor altijd of alleen morgen''
Huub:''nee alleen morgen''
Luc:''dat wordt dus echt ballen''
+1quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef petraa het volgende:
Luc en Selene mogen van mij opzouten nu. Heb die koppen wel lang genoeg gezien.
'quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh..hoe lang geleden bezwoer Huub nooit meer een relatie met een mede-bewoner aan te gaan?
Das tv maken, ben benieuwd hoe dat gaat!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:10 schreef kybe het volgende:
[..]
'
Gisteren nog![]()
Huub zei net dat hij zo geil is dat hij een zelfs een tafelpoot kon neuken
wordt nog problematisch voor hem zonder drankquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:05 schreef kybe het volgende:
Huub tegen Luc:''morgen slapen Claire en ik in de MB''
Luc:''voor altijd of alleen morgen''
Huub:''nee alleen morgen''
Luc:''dat wordt dus echt ballen''
+ 2quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:07 schreef petraa het volgende:
Luc en Selene mogen van mij opzouten nu. Heb die koppen wel lang genoeg gezien.
Maar niet van Margriet!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
Huub belt door dat ze morgenavond JW willen verrassen. Hij vraagt om een pokerset, sleutelhanger met foto, een kok en als klap op de vuurpijl een lapdance.
Nu begrijp ik ook nog wel dat een Ierse volksdans niet zo spannend is maar serieus, alwéér een lapdance?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
Huub belt door dat ze morgenavond JW willen verrassen. Hij vraagt om een pokerset, sleutelhanger met foto, een kok en als klap op de vuurpijl een lapdance.
misschien wil Lieke wel komen voor haar eerste schnabblequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wil Lieke wel komen voor haar eerste schnabble
Echt niemand in dat huis is gezegend met een creatieve geest die verder denkt dan platte seksualiteit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
Geldt die regel dat je doordeweek om 02.00 uur moet gaan slapen niet meer?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:20 schreef beequeen het volgende:
Brian is zijn bed niet uit te rammen, hij heeft tot ongeveer 5.00 uur op de PSP gespeeld volgens Amanda.
Moet je nagaan, het is nu 11.20 uur.![]()
Verstandig want ik zou mijn handen voor mijn ogen doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:21 schreef petraa het volgende:
Brian heeft een stijve lul en Amanda moet voor hem lopen, want hij wil niet dat de camera hem ziet.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Verstandig want ik zou mijn handen voor mijn ogen doen.
Dan kan ze professioneel haar benen spreiden, wat is het toch een ordinair wijf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:17 schreef Verida het volgende:
[..]
(Promotie Carnavalsnummer ?)quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat hij reclame maken voor MediaMarkt?
Voor iedereen behalve het kindje van God hè?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
Geldt die regel dat je doordeweek om 02.00 uur moet gaan slapen niet meer?
Ze moeten om 2 uur in bed liggen, maar lezen ze de hele nacht of psp=en ze de hele nacht of seksen ze de hele nacht dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geldt die regel dat je doordeweek om 02.00 uur moet gaan slapen niet meer?
Onvoorstelbaar. Hij schrijft Lieke ook wel op zijn rekening. Geef hem één dag.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Brian realiseert zich nu pas dat er een speler minder is. Hij en Amanda hebben er toch maar mooi voor gezorgd dat Naad en Dennix weg zijn, Lieke noemt hij niet omdat Huub erbij zit. Gisteravond klopte hij zichzelf nog op de borst omdat hij samen met Amanda Huub en Lieke uit elkaar hebben gekregen.
Amanda heeft er bij die verdeling geen gekregen, geloof ik.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, klopt en dan hoeveel aan Amanda 150 of 200?
Saaaaai. Er valt niks te melden. Amanda heeft het weer over sex en relaasies, en Brian....je ziet het.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Kooi is dood?
(10 januari)quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef tipsch het volgende:
Amanda heeft er bij die verdeling geen gekregen, geloof ik.
Mikey zal wel graag een drinkmaatje hebben, maar als ratje niet gaat drinken dan zou het idd verstandig zijn om zelf ook maat te houden, hopelijk gaat Mannie helemaal los en houdt Brian zich aan zijn soberheidsgelofte, kan ook het nodige vuurwerk opleveren.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
Vanavond carnaval in dat hok. Huub baalt dat hij niet mag drinken, carnaval zonder drank is niks.
Mikey belt de FEBO en spreekt in of het alcoholverbod van Huub voor vanavond opgeheven kan worden, da's toch wel lief. Of het verstandig is weet ik niet.
Nou..lief..Mike werkt voor Brian..Huub alcohol laten drinken is DE manier om Huub over de zeik te krijgen..met misschien als wenselijk resultaat voor Brian een exit of op zijn minst een boete voor Huub..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
Vanavond carnaval in dat hok. Huub baalt dat hij niet mag drinken, carnaval zonder drank is niks.
Mikey belt de FEBO en spreekt in of het alcoholverbod van Huub voor vanavond opgeheven kan worden, da's toch wel lief. Of het verstandig is weet ik niet.
Ik begrijp iets niet en volgens mij klopt het ook niet. De laatste keer dat Lieke haar moeder belde zei ze tegen Amanda dat ze nog 100 ceepees had dus na dat telefoontje had ze er nog 50 en geen 200, vreemd hoor.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
die heeft Brian dus gepakt voor de 20 jarige Benjamin spelerAmanda.
Daar heb je gelijk in, daarom denk ik dat Huub niet mag drinken vanavond en dat is maar goed ook, hoe kinderachtig die maatregel ook is.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef Katewalker het volgende:
Nou..lief..Mike werkt voor Brian..Huub alcohol laten drinken is DE manier om Huub over de zeik te krijgen..met misschien als wenselijk resultaat voor Brian een exit of op zijn minst een boete voor Huub..
volgens mij al een tijdjequote:Op donderdag 24 januari 2008 12:49 schreef Copycat het volgende:
Kooi is dood?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:13 schreef Katewalker het volgende:
James..hij zingt mooi en kan goed gitaar spelen..maar dat mutsje moet hij afzetten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |