En nu ben ik potdomme wéér nieuwsgierig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Wow, dat is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien bij haar en dát wil wat zeggen.
Enorm roze, strak met een positie-snit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu ben ik potdomme wéér nieuwsgierig!
Je bedoelt dat roze geval......echt, te erg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Wow, dat is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien bij haar en dát wil wat zeggen.
Met een jeans eronder zou het in principe nog kunnen. Maar Amanda verstaat de twijfelachtige kunst alles tot ordinair te degraderen.quote:
Beetje late reaktiequote:
Vind ik niks gek, hij heeft net getraind en niet gedouched, dat plakt best lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:45 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat Brian het warm krijgt van de outfitjes van Amanda. Amanda heeft op haar beurt wel trek om ff d'r tanden in het lichaam van Brian te zetten. Ze draaien een beetje om mekaar heen en plakken af en toe ff aan mekaar.
Nee, geloof me. Dat kan echt niet. Je had haar van de zijkant moeten zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een jeans eronder zou het in principe nog kunnen. Maar Amanda verstaat de twijfelachtige kunst alles tot ordinair te degraderen.
Zeker gecombineerd met het knoei-vermogen van Amandaquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
Altijd leuk, een spierwitte broek in de winter.
Huh...wie is Claire?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft geen interesse in het kleding passen van Claire omdat ze kleine borsten heeft?
Okay, ik geloof je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
Nee, geloof me. Dat kan echt niet. Je had haar van de zijkant moeten zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
- Ik vind haar stom omdat ze een irritante stem/accent heeft zelfs al zegt ze geen koetsiewoetsie (zal vast nog wel komen, net als skattie/schatje/etc)
- Ik vind haar stom omdat ze als een hondje achter Huub aanloopt en hem zelfs toestemming vraagt als ze even naar boven wil gaan (gisteravond toen hij aan het dj-en was)
- Ik vind haar stom omdat ze helemaal pro Lieke was en plotsklaps als een hondje achter Huub aan zat en opeens heel stoer ging doen tegen Lieke.
- Ik vind haar stom omdat ze zonder Huub niets is.
- Ik vind haar stom omdat je je simpelweg toch op geen enkele mogelijke manier tot Huub aangetrokken kan voelen als vrouw zijnde, omdat: hij klein ventje met rare kop is en zijn karakter naar vrouwen toe verrot is en je als vrouw toch werkelijk niet vol trots kan zeggen dat Huub je vriendje is.
- Ik vind dat ze niet sterk in een discussie is, behalve toegeven en daarmee sarcastisch zijn.
- Ik vind haar stom omdat ze een irritant mondje heeft met irritante tandjes en een vervelend hoofd.
- Ik vind haar stom omdat ze de plaats van Lieke inneemt.
- Ik vind haar stom omdat ze niet begrijpt dat Lieke aardig deed tegen Selene en zij de volgende dag precies hetzelfde doet.
- Ik vind haar stom omdat ze geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij heeft iemand nodig om iemand te kunnen zijn![]()
Mag ze nu weg?
Ik moest wel lachen om dit lijstje. Ben het volkomen met je eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
- Ik vind haar stom omdat ze een irritante stem/accent heeft zelfs al zegt ze geen koetsiewoetsie (zal vast nog wel komen, net als skattie/schatje/etc)
- Ik vind haar stom omdat ze als een hondje achter Huub aanloopt en hem zelfs toestemming vraagt als ze even naar boven wil gaan (gisteravond toen hij aan het dj-en was)
- Ik vind haar stom omdat ze helemaal pro Lieke was en plotsklaps als een hondje achter Huub aan zat en opeens heel stoer ging doen tegen Lieke.
......
deel geknipt
Helaas wel ja...zou echt moe worden van al die schijtfeestjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben vanavond carnaval, hoorde ik dat goed?
Dan hoeft Amanda, Brian, Mikey, en Luc zich iig niet te verkleden. Brian en Luc zien eruit als een clown, en Amanda als een klingon van het derde buitenaardse rijk. Oh en Mikey ziet eruit als Amy Winehousequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben vanavond carnaval, hoorde ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |