quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:27 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
LIEKE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+PLUS DIE RAT.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN NIET TE VERGETEN DIE SLICONESNOL.
![]()
![]()
![]()
gelukkig heeft hij Brian nog.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:24 schreef petraa het volgende:
Mike had gisteren ook de poort willen uitlopen, toen Lieke wegging. Palma vindt dat hij dat moet zeggen, van zijn hart geen moordkuil maken.
Mike had een goede klik met Lieke en goede gesprekken.
gelukkig vergeet huub nooit waar het om gaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieke gaat gebeuren in de PoPo.
Ik ook.
Volgens LL wel, ik vind het ook maar vreemd, dat is toch plagiaat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me toch af, of je zomaar de muziek van een ander mag jatten om er zelf een tekstje op te fabriceren.
Wederom een dijk van een hit. Tupac draait zich om in zijn graf uit jaloezie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
He lieve mama, je staat niet alleen, ik sta altijd voor je klaar en zonder probleem. Droog je tranen blablalba
Je gaf me de liefde die ik nodig had en alleen heb je me groot gebracht.
B: Ik moet wel rekening met de maat houden, want zo hebben we hem geschreven.
Gitaarleraar had commentaar.
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieke gaat gebeuren in de PoPo.
Ik ook.
Dat dacht ik ook !quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zit op muziek toch echt een soort van copyright.
Het is geen nummer van een ander volgens mij....quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me toch af, of je zomaar de muziek van een ander mag jatten om er zelf een tekstje op te fabriceren.
Ok, jammer!! Had ze wel een flinke boete aan hun reet willen zien hebben!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is geen nummer van een ander volgens mij....![]()
Het refrein is alleen ff ingezongen door die maat van Luc als ik het goed begrepen heb (die gast die er eergisteren ook was met dat feestje wat geregeld was door Luc en Selene)
Klinkt nog best oké.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef petraa het volgende:
Ok de volgende rap. De snollenrap
Dat heb ik gehoord. Toch is het vreemd, er zullen toch mensen voor Lieke hebben geSMS't die stemmen gaan nu verloren, dat slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)
Lieke wist te vertellen aan Jaap dat er tijdens de popipoll 15.000
sms-jes binnen komen, en dat de zus van Dennis had gezegd dat
forum Nowlive.eu bestaat uit 11.000 Huub fans....................
Ze zijn al smoesjes aan het verzinnen voor Huub zijn populariteit vanaf de eerste keer dat bleek dat hij zo populair was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)
Lieke wist te vertellen aan Jaap dat er tijdens de popipoll 15.000
sms-jes binnen komen, en dat de zus van Dennis had gezegd dat
forum Nowlive.eu bestaat uit 11.000 Huub fans....................
Echt waar hè.......quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Mijn naam is Brian en je weet het, Al die handjes in de lucht en je hoort me naam. Brian, doe niet of je me niet kent. Door ene glazen deur blabla
Soms chill ik een weekje. Schatje kom eens hier. Ik sta 24/7 dagen op de beeldbuis. In de reality soap wel bewezen, nu ga ik verder bouwen aan mijn toekomst.
Dus hij heeft in da club (...) een deerne opgepikt die enkel is gekleed in bh en slipje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:44 schreef petraa het volgende:
En the next rap.
In de club zie ik je, hopelijk versier ik je. Laat me voelen hoe we heerlijk samen komen. Ga je mee naar me huis, dan kleed ik je uit, van je bh tot aan je slipje. Laat je gaan en schaam je niet. Vanavond gaan we los. Samen een romance lekker, samen lekker los.
Ik denk dat de smsjes voor Lieke niet meetellen in het uiteindelijke procentuele resultaat..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord. Toch is het vreemd, er zullen toch mensen voor Lieke hebben geSMS't die stemmen gaan nu verloren, dat slaat toch nergens op?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn al smoesjes aan het verzinnen voor Huub zijn populariteit vanaf de eerste keer dat bleek dat hij zo populair was.
Maar vlak daar achteraan roepen ze gelijk dat de popipoll helemaal niet belangrijk is, en dat het ze niets kan schelen.
Huub is gewoon de populairste in het huis.
Bij Vol leek het er op dat er alleen maar antiHuubfiguren waren, maar zelfs daar op de popipoll stond Huub ver bovenaan.
De mensen die Huub leuk vinden worden overschreeuwd door de mensen die hem niet leuk vinden.
Holle vaten klinken nu eenmaal het hardst.
Dizzz izzzzz de gouden kooi, geleidt door Flenzzzzzquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat de smsjes voor Lieke niet meetellen in het uiteindelijke procentuele resultaat..
Het totaal is 100% gedeeld door het aantal miljonairs waarvoor gestemd kan worden..dat is dus nu 5 ipv 6..
bv
100 sms jes voor huub
75 voor jaap
50 voor Brian
40 voor Claire
30 voor Lieke
20 voor Amanda
315 is dan die 100% en dan berekenen hoeveel % 100 (Huub) is en hoeveel % 75 (Jaap) enzo verder..
Zonder Lieke zou dan 285 smsjes 100% zijn...de berekening is dan hetzelfde..
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Huub: Jaap, je moet een lekker luchtje op doen.
Jaap: Stink ik zo erg?
Huub: Nee, je stinkt niet.
Huub spuit het luchtje op Jaap. Jaap staat met zijn armen wijd en Huub doet de kraag van Jaap aan de kant.
Zo schattig.
En zijn accent is ook haast wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:25 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda komt Brian nu veel beter uit zijn woorden dan in het begin, niet meer zo langdradig.
haha, dat kleine stapje naar achter van die dikke en hij slaat geen deuk meer in een pakje boterquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef mazaru het volgende:
Daar wordt gehakt van gemaakt
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:17 schreef heksehiel het volgende:
Ik vind Claire stom!
Het lijkt ook alsof die moeite heeft die bokshandschoenen hoog te houdenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:27 schreef Aramacil het volgende:
[..]
haha, dat kleine stapje naar achter van die dikke en hij slaat geen deuk meer in een pakje boter
Huub zit er toch niet bij? Die staat te kijken naar Brian.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:29 schreef mazaru het volgende:
Lieke wordt door haar "beste vriendin" flink de grond in getrapt.
Zelfs nu is er maar 1 die voor haar op komt. En dat is weer Huub.
ja de jongen weet z'n momentjes wel te kiezenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:29 schreef mazaru het volgende:
Lieke wordt door haar "beste vriendin" flink de grond in getrapt.
Zelfs nu is er maar 1 die voor haar op komt. En dat is weer Huub.
Nee, nu niet. Maar daarnet aan tafel zaten ze haar ook allemaal af te kraken. En toen zei Huub er iets van.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:31 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub zit er toch niet bij? Die staat te kijken naar Brian.
Hij neemt het al zeven maanden voor haar op. Alleen de laatste week was hij het zat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja de jongen weet z'n momentjes wel te kiezen
En heel erg onsportief ook. Hij trapt iemand zonder ervaring en zo'n 20 kilo lichter, gewoon een gebroken rib.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:33 schreef Katewalker het volgende:
getver...die Hans is een harde klootzak...
Ja, heel raar. Wat het nog vreemder maakt, is dat Lieke dus echt geen 200 punten had.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(10 januari)
Nieuwe miljonare Claire mocht op 10 januari 350 contactpunten verdelen,
Claire gaf zichzelf 150, Lieke 100, Jaap 50, Brian 30 en Amanda 0000000
(Ex-miljonaire Lieke had schaarse contactpunten in overvloed)
Ik hoorde Brian zeggen, van bijna al onze tegenstanders krijgen
wij punten als ze vertrekken, nu van Lieke weer 200.
(Uit de COS begrijp ik nu)
Lieke gaf aan Amanda 150 contactpuntnen,
en er lag ook nog 50 contactpunten bloot in haar lade,
die heeft Brian dus gepakt voor de 20 jarige Benjamin spelerAmanda.
Nee, want ze moest punten bedelen om haar moeder te bellen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Wat het nog vreemder maakt, is dat Lieke dus echt geen 200 punten had.
het enige wat hij zei, was dit zijn cheap-shots... nou ze er zelf niet bij is om te verdedigen..quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:32 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja de jongen weet z'n momentjes wel te kiezen
Ja, ze heeft zelfs nog punten uit de gezamenlijk pot moeten halen om te bellen (zonder daarvoor toestemming te vragen). Dit was allemaal al dagen nadat Claire die punten had bedeeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, want ze moest punten bedelen om haar moeder te bellen.
Misschien had Lieke wel 15 % in de popupoll en heeft ze de cp al gekregen gisteravond.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, heel raar. Wat het nog vreemder maakt, is dat Lieke dus echt geen 200 punten had.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Waarom?
Ik waardeer haar omdat ze niet zo koetsiewoetsieschatjeknuffelikhouuuuvanjoukoeisiewoetsie is...
Ik waardeer haar omdat ze lief voor Huub is..
Ik waardeer haar omdat ze wel grappige dingen zegt tijdens een ruzie..bv...als Amanda een pisopmerking tegen haar maakt zegt Clare tegen Huub "hoor jij ook een kameel schijten"?..![]()
..of Amanda Tineketakketrol noemt..![]()
Ik waardeer haar omdat ze zo rustig en nononsens is en korte tenen heeft..
Ik vind heur haar leuk zitten en ook haar kleren zijn leuk...
Was het Brian?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
En heel erg onsportief ook. Hij trapt iemand zonder ervaring en zo'n 20 kilo lichter, gewoon een gebroken rib.
Okee...duidelijk...quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
- Ik vind haar stom omdat ze een irritante stem/accent heeft zelfs al zegt ze geen koetsiewoetsie (zal vast nog wel komen, net als skattie/schatje/etc)
- Ik vind haar stom omdat ze als een hondje achter Huub aanloopt en hem zelfs toestemming vraagt als ze even naar boven wil gaan (gisteravond toen hij aan het dj-en was)
- Ik vind haar stom omdat ze helemaal pro Lieke was en plotsklaps als een hondje achter Huub aan zat en opeens heel stoer ging doen tegen Lieke.
- Ik vind haar stom omdat ze zonder Huub niets is.
- Ik vind haar stom omdat je je simpelweg toch op geen enkele mogelijke manier tot Huub aangetrokken kan voelen als vrouw zijnde, omdat: hij klein ventje met rare kop is en zijn karakter naar vrouwen toe verrot is en je als vrouw toch werkelijk niet vol trots kan zeggen dat Huub je vriendje is.
- Ik vind dat ze niet sterk in een discussie is, behalve toegeven en daarmee sarcastisch zijn.
- Ik vind haar stom omdat ze een irritant mondje heeft met irritante tandjes en een vervelend hoofd.
- Ik vind haar stom omdat ze de plaats van Lieke inneemt.
- Ik vind haar stom omdat ze niet begrijpt dat Lieke aardig deed tegen Selene en zij de volgende dag precies hetzelfde doet.
- Ik vind haar stom omdat ze geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij heeft iemand nodig om iemand te kunnen zijn![]()
Mag ze nu weg?
Das weer eens iets anders dan een boom omhakken en ermee om zijn nek door de paardenbak gaan rennen, zoals hij zelf van plan was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
Brian mag ff rennen op de loopband...voor het echte Rocky gevoel denk ik.
Laat bijdehandte huilsmiley eens achterwege, anders stuur ik jou wegquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:43 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Okee...duidelijk...![]()
Maar ze mag niet weg..
Dat acht ik niet erg waarschijnlijk. Bij Dennis had ik overigens ook het gevoel dat hij het percentage van Japio had gekregen, om onduidelijke reden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien had Lieke wel 15 % in de popupoll en heeft ze de cp al gekregen gisteravond.
15 of 20 % zou heel niet gek zijn, Dennis had ook ineens 17 % voor hij wegging.
Ze had geen 50 over. Alles was op, inclusief het tegoedje uit de gezamenlijke pot.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze wisselden toen de 100 punten van Claire, dus had ze nog 50 punten over. Die in haar la lagen? Die 150 klopten dus niet, of waren dat al de punten die ze zou gaan krijgen van de popipoll? Je weet het van achter nooit, want ze kon ook ineens weg, dus ik denk dat ze misschien de uitslag af moest wachten.
Denk dat Brian vanavond wel lekker zal slapen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:50 schreef Kinga het volgende:
damn die training.
Ze heeft toen toch 2x gebeld.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:54 schreef beequeen het volgende:
CHAOS heeft gelijk. De laatste keer , voordat ze haar moeder ging bellen had ze nog 100 ceepees, dit zei ze tegen Amanda, restant dus 50 ceepees.
Die 100 ceepees kreeg ze van Claire.
Ik vermoed dat deze (sloop)conditietraining nodig is omdat Hans heeft gemerkt dat Brian nogal wat conditie tekort komt voor een gevecht. Is natuurlijk niet gek als je de hele dag een beetje loopt te hangen in zo'n huis.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
Denk dat Brian vanavond wel lekker zal slapen.![]()
Al een paar dagen zwaar trainen. En vandaag een lekkere sloop training er achteraan.![]()
(Ik had al 3 keer dood geweest denk ik.)
Eens, en 200 ceepees waren het zeker niet. Wat ik ook niet begrijp is dat je je ceepees zomaar weg mag geven, dat was nooit het geval. Volgens mij moest je die inleveren bij de FEBO.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:58 schreef tipsch het volgende:
Transparantie van dat cp systeem is helemaal weg, zonde en reteirritant.![]()
Nogal ja...quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
De streams zijn ook reteirritant, wat een saaiheid.![]()
En voor zijn carrière als getormenteerd hiphophead!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef T-lex het volgende:
Nogal ja...![]()
Ik ga me echt steeds meer irriteren aan die LamLul....kunnen ze hem niet even een nekschot geven. Misschien niet echt RTL, maar zeker goed voor de kijkcijfers.
Er is in de loop van DGK een regel bijgekomen die stelde dat het lenen van cp's niet meer mocht. Waarom die regel was gekomen, weet ik even niet meer. De regel geldt in elk geval zeker niet voor Amanda en Brian.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, en 200 ceepees waren het zeker niet. Wat ik ook niet begrijp is dat je je ceepees zomaar weg mag geven, dat was nooit het geval. Volgens mij moest je die inleveren bij de FEBO.
De streams zijn ook reteirritant, wat een saaiheid.![]()
En nu ben ik potdomme wéér nieuwsgierig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Wow, dat is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien bij haar en dát wil wat zeggen.
Enorm roze, strak met een positie-snit.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu ben ik potdomme wéér nieuwsgierig!
Je bedoelt dat roze geval......echt, te erg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
Wow, dat is echt het lelijkste wat ik ooit heb gezien bij haar en dát wil wat zeggen.
Met een jeans eronder zou het in principe nog kunnen. Maar Amanda verstaat de twijfelachtige kunst alles tot ordinair te degraderen.quote:
Beetje late reaktiequote:
Vind ik niks gek, hij heeft net getraind en niet gedouched, dat plakt best lekker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:45 schreef T-lex het volgende:
Geloof dat Brian het warm krijgt van de outfitjes van Amanda. Amanda heeft op haar beurt wel trek om ff d'r tanden in het lichaam van Brian te zetten. Ze draaien een beetje om mekaar heen en plakken af en toe ff aan mekaar.
Nee, geloof me. Dat kan echt niet. Je had haar van de zijkant moeten zijn.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een jeans eronder zou het in principe nog kunnen. Maar Amanda verstaat de twijfelachtige kunst alles tot ordinair te degraderen.
Zeker gecombineerd met het knoei-vermogen van Amandaquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:48 schreef mootie het volgende:
Altijd leuk, een spierwitte broek in de winter.
Huh...wie is Claire?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:49 schreef beequeen het volgende:
De FEBO heeft geen interesse in het kleding passen van Claire omdat ze kleine borsten heeft?
Okay, ik geloof je.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
Nee, geloof me. Dat kan echt niet. Je had haar van de zijkant moeten zijn.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
- Ik vind haar stom omdat ze een irritante stem/accent heeft zelfs al zegt ze geen koetsiewoetsie (zal vast nog wel komen, net als skattie/schatje/etc)
- Ik vind haar stom omdat ze als een hondje achter Huub aanloopt en hem zelfs toestemming vraagt als ze even naar boven wil gaan (gisteravond toen hij aan het dj-en was)
- Ik vind haar stom omdat ze helemaal pro Lieke was en plotsklaps als een hondje achter Huub aan zat en opeens heel stoer ging doen tegen Lieke.
- Ik vind haar stom omdat ze zonder Huub niets is.
- Ik vind haar stom omdat je je simpelweg toch op geen enkele mogelijke manier tot Huub aangetrokken kan voelen als vrouw zijnde, omdat: hij klein ventje met rare kop is en zijn karakter naar vrouwen toe verrot is en je als vrouw toch werkelijk niet vol trots kan zeggen dat Huub je vriendje is.
- Ik vind dat ze niet sterk in een discussie is, behalve toegeven en daarmee sarcastisch zijn.
- Ik vind haar stom omdat ze een irritant mondje heeft met irritante tandjes en een vervelend hoofd.
- Ik vind haar stom omdat ze de plaats van Lieke inneemt.
- Ik vind haar stom omdat ze niet begrijpt dat Lieke aardig deed tegen Selene en zij de volgende dag precies hetzelfde doet.
- Ik vind haar stom omdat ze geen eigen persoonlijkheid heeft. Zij heeft iemand nodig om iemand te kunnen zijn![]()
Mag ze nu weg?
Ik moest wel lachen om dit lijstje. Ben het volkomen met je eens.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
......
deel geknipt
Helaas wel ja...zou echt moe worden van al die schijtfeestjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben vanavond carnaval, hoorde ik dat goed?
Dan hoeft Amanda, Brian, Mikey, en Luc zich iig niet te verkleden. Brian en Luc zien eruit als een clown, en Amanda als een klingon van het derde buitenaardse rijk. Oh en Mikey ziet eruit als Amy Winehousequote:Op donderdag 24 januari 2008 16:19 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben vanavond carnaval, hoorde ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |