quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:27 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
LIEKE.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+PLUS DIE RAT.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN NIET TE VERGETEN DIE SLICONESNOL.
![]()
![]()
![]()
gelukkig heeft hij Brian nog.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:24 schreef petraa het volgende:
Mike had gisteren ook de poort willen uitlopen, toen Lieke wegging. Palma vindt dat hij dat moet zeggen, van zijn hart geen moordkuil maken.
Mike had een goede klik met Lieke en goede gesprekken.
gelukkig vergeet huub nooit waar het om gaatquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieke gaat gebeuren in de PoPo.
Ik ook.
Volgens LL wel, ik vind het ook maar vreemd, dat is toch plagiaat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me toch af, of je zomaar de muziek van een ander mag jatten om er zelf een tekstje op te fabriceren.
Wederom een dijk van een hit. Tupac draait zich om in zijn graf uit jaloezie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:28 schreef petraa het volgende:
He lieve mama, je staat niet alleen, ik sta altijd voor je klaar en zonder probleem. Droog je tranen blablalba
Je gaf me de liefde die ik nodig had en alleen heb je me groot gebracht.
B: Ik moet wel rekening met de maat houden, want zo hebben we hem geschreven.
Gitaarleraar had commentaar.
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef beequeen het volgende:
Huub vraagt zich af wat er met de stemmen voor Lieke gaat gebeuren in de PoPo.
Ik ook.
Dat dacht ik ook !quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij zit op muziek toch echt een soort van copyright.
Het is geen nummer van een ander volgens mij....quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:29 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me toch af, of je zomaar de muziek van een ander mag jatten om er zelf een tekstje op te fabriceren.
Ok, jammer!! Had ze wel een flinke boete aan hun reet willen zien hebben!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Het is geen nummer van een ander volgens mij....![]()
Het refrein is alleen ff ingezongen door die maat van Luc als ik het goed begrepen heb (die gast die er eergisteren ook was met dat feestje wat geregeld was door Luc en Selene)
Klinkt nog best oké.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:39 schreef petraa het volgende:
Ok de volgende rap. De snollenrap
Dat heb ik gehoord. Toch is het vreemd, er zullen toch mensen voor Lieke hebben geSMS't die stemmen gaan nu verloren, dat slaat toch nergens op?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)
Lieke wist te vertellen aan Jaap dat er tijdens de popipoll 15.000
sms-jes binnen komen, en dat de zus van Dennis had gezegd dat
forum Nowlive.eu bestaat uit 11.000 Huub fans....................
Ze zijn al smoesjes aan het verzinnen voor Huub zijn populariteit vanaf de eerste keer dat bleek dat hij zo populair was.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Popularteitspoll die liep tot afgelopen zondag , Lieke deed ook mee)
Lieke wist te vertellen aan Jaap dat er tijdens de popipoll 15.000
sms-jes binnen komen, en dat de zus van Dennis had gezegd dat
forum Nowlive.eu bestaat uit 11.000 Huub fans....................
Echt waar hè.......quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Mijn naam is Brian en je weet het, Al die handjes in de lucht en je hoort me naam. Brian, doe niet of je me niet kent. Door ene glazen deur blabla
Soms chill ik een weekje. Schatje kom eens hier. Ik sta 24/7 dagen op de beeldbuis. In de reality soap wel bewezen, nu ga ik verder bouwen aan mijn toekomst.
Dus hij heeft in da club (...) een deerne opgepikt die enkel is gekleed in bh en slipje?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:44 schreef petraa het volgende:
En the next rap.
In de club zie ik je, hopelijk versier ik je. Laat me voelen hoe we heerlijk samen komen. Ga je mee naar me huis, dan kleed ik je uit, van je bh tot aan je slipje. Laat je gaan en schaam je niet. Vanavond gaan we los. Samen een romance lekker, samen lekker los.
Ik denk dat de smsjes voor Lieke niet meetellen in het uiteindelijke procentuele resultaat..quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord. Toch is het vreemd, er zullen toch mensen voor Lieke hebben geSMS't die stemmen gaan nu verloren, dat slaat toch nergens op?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn al smoesjes aan het verzinnen voor Huub zijn populariteit vanaf de eerste keer dat bleek dat hij zo populair was.
Maar vlak daar achteraan roepen ze gelijk dat de popipoll helemaal niet belangrijk is, en dat het ze niets kan schelen.
Huub is gewoon de populairste in het huis.
Bij Vol leek het er op dat er alleen maar antiHuubfiguren waren, maar zelfs daar op de popipoll stond Huub ver bovenaan.
De mensen die Huub leuk vinden worden overschreeuwd door de mensen die hem niet leuk vinden.
Holle vaten klinken nu eenmaal het hardst.
Dizzz izzzzz de gouden kooi, geleidt door Flenzzzzzquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:14 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik denk dat de smsjes voor Lieke niet meetellen in het uiteindelijke procentuele resultaat..
Het totaal is 100% gedeeld door het aantal miljonairs waarvoor gestemd kan worden..dat is dus nu 5 ipv 6..
bv
100 sms jes voor huub
75 voor jaap
50 voor Brian
40 voor Claire
30 voor Lieke
20 voor Amanda
315 is dan die 100% en dan berekenen hoeveel % 100 (Huub) is en hoeveel % 75 (Jaap) enzo verder..
Zonder Lieke zou dan 285 smsjes 100% zijn...de berekening is dan hetzelfde..
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:02 schreef noekje het volgende:
Huub: Jaap, je moet een lekker luchtje op doen.
Jaap: Stink ik zo erg?
Huub: Nee, je stinkt niet.
Huub spuit het luchtje op Jaap. Jaap staat met zijn armen wijd en Huub doet de kraag van Jaap aan de kant.
Zo schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |