quote:Op zondag 27 januari 2008 22:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies. Welke wet zou dan verbroken worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler = No Country for Old Men
[ Bericht 6% gewijzigd door ErikT op 28-01-2008 14:30:17 ]Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
En de scene in het benzinestation dan?quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef Lambiekje het volgende:
No Country for Old Men (2007)
Gast vindt een koffer met geld op een verlaten prairie in Texas. Al snel wordt ie achterna gezeten door een maniacale gek.
Het is een degelijk crime-film dat wel, maar om nu te zeggen #29 met 8.7. Nee.
Er zit naar mijn idee geen memorable scene in.
cijfer 7 / imdb 8.7 #29
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
En de scene in het benzinestation dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef ErikT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Do the math.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zo kan je het ook zien.
[ Bericht 7% gewijzigd door ErikT op 28-01-2008 14:28:54 ]Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
No country for old men spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2008 17:51 schreef Lambiekje het volgende:
No Country for Old Men (2007)
Er zit naar mijn idee geen memorable scene in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5.5 / imdb 6Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op zondag 27 januari 2008 23:01 schreef ErikT het volgende:
Spoiler = No Country for Old MenKlopt, maar dat vond ik nou niet een pluspunt. Ik vond Jones niet al te boeiend, in tegenstelling tot Bardem (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en Brolin.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Ik geef die film een 6.5quote:Op maandag 28 januari 2008 00:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hitman (2007, VS, Xavier Gens)
De spellen waren best gaaf. Maar deze film is een hoopje troep.
cijfer: 4
dat meen je niet. Je maakt een grapje toch ?!quote:Op maandag 28 januari 2008 23:54 schreef Meki het volgende:
Speed 2
Eeen 8.0 veel beter dan speed 1 meer actie
Grappig stukje.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Mainport het volgende:
Als je de moeite had genomen het stukje van Ebert te lezen, Lambiekje...
ik heb het gelezen ... maar ik snap de 3 sterren niet. De film is gewoon een wanprodukt.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:33 schreef Mainport het volgende:
Als je de moeite had genomen het stukje van Ebert te lezen, Lambiekje...
Tis een guilty pleasure van de heer Ebert. Eens in de zoveel maanden is het altijd leuk om van een film leren dat je op cruiseschepen een verdwaalde kettingzaag kunt vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik heb het gelezen ... maar ik snap de 3 sterren niet. De film is gewoon een wanprodukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, de sterren
War of the Worlds:
*** De sterren hebben ze vooral aan de drama in de film te danken.
[ Bericht 4% gewijzigd door koen_pijl op 29-01-2008 16:36:21 ]Xbox Live: koenpijl
Waarom?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:23 schreef JelleS het volgende:
Mod die de post van koen_pijl kan aanpassen en hem meteen kan bannen?
Ben het wel met hem eens eigenlijk ongeveer. Volgens mij ligt dat einde vooral aan het verhaal van Wells zelf wat nogal zwak is. In de originele WotW-versie uit de jaren '50 is het einde namelijk ook al zo kut.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:23 schreef JelleS het volgende:
Mod die de post van koen_pijl kan aanpassen en hem meteen kan bannen?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens eigenlijk ongeveer. Volgens mij ligt dat einde vooral aan het verhaal van Wells zelf wat nogal zwak is. In de originele WotW-versie uit de jaren '50 is het einde namelijk ook al zo kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed baas? Als je dat nou meteen zegt.Xbox Live: koenpijl
Met logisch nadenken kom je al een heel eind.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:32 schreef koen_pijl het volgende:
Zo goed baas? Als je dat nou meteen zegt.
Als jij nou meteen de FAQ had gelezen dan was er helemaal niets aan de hand geweest. Tip van flip, gratis en voor niets.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:39 schreef koen_pijl het volgende:
Als je nou meteen gewoont zegt dat ik alles in spoilers meot zetten.. En niet meteen begint te roepen dat ik geband moet worden....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit daar een hele negatieve kant aan. Geen film waar je heel vrolijk van zal worden dus, maar tussen al het kazige sci-fi en horror geweld uit de jaren 50 en begin jaren 60 is het ook wel eens fijn om een film met een wat minder leuke toon te bekijken.
Helemaal met je eens. Vind het persoonlijk de beste van de drie "I Am Legend" verfilmingen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:54 schreef RuneRose het volgende:
The Last Man on Eerth ('64) Mijn voorkeur gaat toch duidelijk uit naar deze film, tegenover I Am Legend. En dat komt vooral door de toon van deze film. De film is zo pessimistisch, en Vincent Price weet dat perfect over te brengen. Alleen al de opening van de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |