Bij mij pas weer na opnieuw opstarten van de pc, ff proberenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef fredfik het volgende:
mijn streams werken nog niet grrrrr
welke werken wel???
wees d'r maar trots opquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian kun je met handelen in wiet en hasj rijk worden op Bonaire, hij kent iemand.......
Ik ga met je mee voor 100 cp´squote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef mspoez het volgende:
Zou me tegenvallen van Lieke hoor, als ze nu zou gaan schoppen of slaan. Is niet haar stijl. Ik geloof er niks van. Zet er 100 CP's op dat ze hem niet fysiek aanpakt.
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef mspoez het volgende:
Zou me tegenvallen van Lieke hoor, als ze nu zou gaan schoppen of slaan. Is niet haar stijl. Ik geloof er niks van. Zet er 100 CP's op dat ze hem niet fysiek aanpakt.
Hebben ze weer ruzie???quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marieke![]()
Amanda vraagt of Brian haar alleen kan laten, ze heeft geen zin in hem. Ze draait het nummer vam Michael Buble...I wish I could change.Brian is moe.
[ afbeelding ]
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef fredfik het volgende:
welke streams hebben jullie??
die van mij werken nog niet al heb ik m,n pc opnieuw gestart grrrr
Brian liep heel braaf weg, wrs op advies van Conyo Bo Mama.quote:
Dan zou ze wel goed door de mand vallen met haar principes. Haar hele verblijf heeft ze nog nooit fysieke agressie getoond en dan zou ze het nu, voor een paar centen waarschijnlijk, wel doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.
Mn eigen, maar welke provider je hebt is belangrijkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef fredfik het volgende:
welke streams hebben jullie??
die van mij werken nog niet al heb ik m,n pc opnieuw gestart grrrr
nog even geduld, dit zijn de afscheids-streamsquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef petraa het volgende:
Constant streams op Lieke!
Dat zou knap stom zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.
Hmmz... ik dacht meteen:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:58 schreef mazaru het volgende:
Aan Mikes gezicht te zien is het nieuws bekend.
[ [img=http://b.imagehost.org/0013/0175.gif]afbeelding[/img] ]
en eenmaal buiten zeg Quinten haar snel gedagquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Ach ze zal wel heel stoer hand in hand samen met haar nieuwe "liefde"de deur uit wandelen.
Hij heeft haar echt bijna op zn knieen gesmeekt om te wachten tot hij zelf weg zou zijn ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
Mike "zelfs zij heeft het door"
Bedoelde hij dat Dilana door had dat Lieke weggaat?
Mike klinkt erg treurig
jammer want ik had het je gegundquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef chufi het volgende:
Was net te laat.. Jammer, want ik vond mijn titel leuker :-)
[COS # 3214] Gaat Lieke nog los op Huub en de rest ?
Maar hier verder dus ! Thx Marieke
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
Pikte nog net even mee.
Huub naar de buren.
Jaap: Laat je niet dwingen hè, je kunt niet toveren.
een mooie toekomst als paaldanseres tegemoetquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Ach ze zal wel heel stoer hand in hand samen met haar nieuwe "liefde"de deur uit wandelen.
Ik hoop het voor dr, Bart en Lesley & Dennis en Nadia zijn tenslotte ook nog bij elkaar. Dat gun ik Lieke ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Bart!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?
ik gok dat mr Quintin een paar centjes heeft ontvangen om met Lieke aan te pappen, puur om reactie bij Huub uit te lokken. Tv maken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor dr, Bart en Lesley & Dennis en Nadia zijn tenslotte ook nog bij elkaar. Dat gun ik Lieke ook.
Tis maar een kwartiertje rijden!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen wel opschieten met het ophalen van Jaap.. De live-uitzending begint om 20:30 , als ie echt live is natuurlijk..
Huh? Waarvoor?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke geeft Jaap een kus op zijn neus, het afgesproken teken.
Lieke vertelde Jaap vannacht dat ze het leukste ging doen wat er was maar niemand mocht het weten. Toen spraken ze af dat Lieke hem een kus op zijn neus zou geven als het zover was.quote:
Jep. Staat vast iets van, ik hoop dat je het goed gedaan hebt bij de Test, maar als jij terug komt ben ik al weer lekker thuis ofzo.quote:
officieel wel, maar het is heel duidelijk dat alles al afgesproken is, dus ik denk dat het wel terugbetaald wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?
Jaloersie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft de hele week nog niets laten merken, maar ik denk eigenlijk dat hij oprecht verdrietig is dat Lieke weggaat.
(en Selene loopt weer over van jaloersie)
Ben ik even blij dat ik Lieke nog even zie. Voor je het weet zie je iemand opeens niet meer als je een dag of 2 niet streamt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Lieke vertelde Jaap vannacht dat ze het leukste ging doen wat er was maar niemand mocht het weten. Toen spraken ze af dat Lieke hem een kus op zijn neus zou geven als het zover was.
Yep, Jaap (en Mike) zijn er echt niet blij mee... en Huub krijgt waarschijnlijk ook nog wel z'n "ik mis haar" momentjequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft de hele week nog niets laten merken, maar ik denk eigenlijk dat hij oprecht verdrietig is dat Lieke weggaat.
en dat Selene niet zo'n mooie mand voor de lunch heeft gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:14 schreef neehe het volgende:
Zeurlene is weer jaloers omdat Amanda wel met Lieke had gedanst en niet met haar.
En bla bla bla.
Misschien is dat wel de reden, dat Jaap er vanavond niet is???quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Jaap het heel jammer vindt dat Lieke weggaat. Het is misschien maar goed dat Jaap er vanavond niet bij is als Lieke vertrekt. Ik weet niet of Jaap in zijn rol had kunnen blijven als Huub op het laatst nog gaat proberen om Lieke te treiteren als zij weggaat.
Het zou zo maar kunnen dat Jaap dan uit zijn rol zou vallen en Huub gewoon door de villa heenmept.
Als er ergens in dat gekkenhuis nog iets van vriendschap bestaat dan is dat denk ik tussen Jaap en Lieke.
Dat Jaap het nu van Huub moet hebben is niet gunstig. Ik denk ook dat Jaap oprecht verdrietig is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jep, is standaard bij hidiho streams.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Zet me streams aan en dan krijg ik een melding dat de gouden kooi over een paar minuten op tv komt.Hebben jullie die melding ook wel eens gehad.
ja een service van Hidihoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Zet me streams aan en dan krijg ik een melding dat de gouden kooi over een paar minuten op tv komt.Hebben jullie die melding ook wel eens gehad.
Oke dan is het goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jep, is standaard bij hidiho streams.
hij zal nog wel zo'n slijmerig afscheidsgesprek willen hebben zoals met Ericquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, Jaap (en Mike) zijn er echt niet blij mee... en Huub krijgt waarschijnlijk ook nog wel z'n "ik mis haar" momentje
Dat denk ik ook. Misschien wel met de bedoeling om Lieke zo ver te krijgen dat ze Huub een klap ofzo geeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou de Febo gevraagd hebben nog eens een keer op haar los te gaan? Voor het contrast
Hohoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef neehe het volgende:
Lieke kan ook nog een glas wijn over Huub gooien, ze hoeft niet te slaan bedacht ik net.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Jaap het heel jammer vindt dat Lieke weggaat. Het is misschien maar goed dat Jaap er vanavond niet bij is als Lieke vertrekt. Ik weet niet of Jaap in zijn rol had kunnen blijven als Huub op het laatst nog gaat proberen om Lieke te treiteren als zij weggaat.
Het zou zo maar kunnen dat Jaap dan uit zijn rol zou vallen en Huub gewoon door de villa heenmept.
Als er ergens in dat gekkenhuis nog iets van vriendschap bestaat dan is dat denk ik tussen Jaap en Lieke.
Nog even en het is voorbij.Ben benieuwd wie de volgende word.Brian en Amanda mag niet.Dus Huub moet weer iets nieuws zoeken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef Kinga het volgende:
Huub, nu is het genoeg geweest.
Lieke wel. Maar dat doet ze neit. Lieke vertrekt met opgeheven hoofd. En terecht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Vraag me af of je voor wijn gooien een exit zou krijgen trouwens.
Ik denk dat Jaap allang weet wat er vanavond gaat gebeuren, ze hebben gisteren onder het mom van nep-vrijen een hele tijd onder de dekens gezeten, tijd zat om wat door te praten en anders per briefje, Lieke heeft de afgelopen dagen heel veel geschreven in het kantoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap mept niet
eigenlijk wel goed van Lieke om het Jaap dus niet te vertellen. Kan hij ook niet uit zijn rol vallen. Maar jammer is het wel dat het geen fatsoenlijk afscheid is.
Bashfree diner???quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:28 schreef Leandra het volgende:
Wat heerlijk.. a bashfree dinnertime.. (vooralsnog)
[ afbeelding ]
Ik weet niet of hij dat nog gaat doen, volgens mij is hij veel te bang voor de positie die hem dat bij Claire oplevert.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
hij zal nog wel zo'n slijmerig afscheidsgesprek willen hebben zoals met Eric
Bah, wat was dat hypocriet.
Ik verwacht dat Lieke hem hooguit een kusje op de wang geeft en verder straal voorbij loopt. Laat hem maar lekker in zijn negativiteit gaar koken, zonder de kans te krijgen zich schoon te praten.
Huub was net naar achteren en maakte daarna weer vervelende opmerkingen.
Zou de Febo gevraagd hebben nog eens een keer op haar los te gaan? Voor het contrast
Vanaf t moment dat ik m'n streams aanheb iig wel...... hier moest ook gegeten worden enzo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Bashfree diner???
Huub zit niet naar te zuigen en Zeurlene doet vrolijk mee. Jaloers kreng dat zij is.
En van Huub begin ik kotsneigingen te krijgen. Dat is toch die man, die nog steeds zegt, gevoelens voor Lieke te hebben?
Dat is dus die man, die wie dan ook zou verkopen, als het maar geld oplevert?
Zo'n jongen moet je ver uit je buurt houden. Echte vriendschap bestaat bij hem niet. Bah![]()
En vlak de gangmaker Mikey ook niet uit!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef Scandalous het volgende:
Nou, gelukkig is coltruitje Luc er nog, als Lieke straks weg is! Anders zou het saai worden!
Dat is wat het me meest stoort aan Lieke.Dankzij Brian en Amanda heeft Lieke het maanden zwaar gehad en daardoor ook steeds ruzies gekregen met Huub.Vergeet nooit meer wat Amanda en Brian bij haar hebben gedaan en kan er daarom slecht tegen hoe Lieke met hun geslijmt heeft en ze nu een goede rol geeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
Brian en Amanda spelen weer de kindjes van God.....doet het goed in de reguliere, bril-fucking-jant.
Met andere woorden als je Brian pakt dan mag je ook niet meer optreden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Marieke_B het volgende:
Mike vraagt waarom Huub Brian nooit aanpakt..
Huub zegt dat hij al de nodige clashes met Brian gehad heeft en dat ze nu de gezamelijke optredens hebben waardoor de band nu best goed is.
8 uur heb ik begrepen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
Hoelaat komt Quintin?
Ze hebben Lieke nog nooit laten uitpraten, en het zou me verbazen als ze ineens allemaal fatsoenlijk genoeg waren om haar dat nu wel te laten doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Marieke_B het volgende:
Ik ben benieuwd of Lieke nog zo'n ' afscheidsspeach' op de bank gaat houden..met een persoonlijk woordje voor iedereen..
Dan moet ze nog 16 minuten zwijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
8 uur heb ik begrepen.
en ik hoorde Lieke net iets met ' 9 uur' mompelen tegen Jaap..misschien dat ze dan vertrekken..
denk je niet dat dit net zo goed door de Febo is georganiseerd? En dus op camera moet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Lieke wist dus dat er een stroomstoring was en wilde de lunch met Amanda daardoor uitstellen.
Ze wilde nog even goed in beeld, wat een nepwijf.
Vast wel, een speech van een paar uurquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Marieke_B het volgende:
Ik ben benieuwd of Lieke nog zo'n ' afscheidsspeach' op de bank gaat houden..met een persoonlijk woordje voor iedereen..
Ach, ze hebben ook gezoend enzo, tis maar net hoe de wind stond.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Varen het volgende:
Amanda is dankbaar dat Lieke zo goed met haar omgaat.
Brian merkt op dat de band tussen Amanda en Lieke wel eens anders geweest is.
Het is dat ik hier geen MSN-logs mag posten.. maarre:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
-kutfok-
quote:Leandra® zegt (19:46):
kutfok
Had ze DGK maar niet in moeten komenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Marrije het volgende:
Pff, Zeurlene te zeiken over dr spullen.
De ene keer retetraag en de andere keer snelquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
-kutfok-
Dat was nou een goeie vraag van Mikey, en Huub de Plopoog Kabouter heeft het weer over maanden geleden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:39 schreef Marieke_B het volgende:
Mike vraagt waarom Huub Brian nooit aanpakt..
Huub zegt dat hij al de nodige clashes met Brian gehad heeft en dat ze nu de gezamelijke optredens hebben waardoor de band nu best goed is.
waarom is dit zeiken..... het zijn haar eigen spullen en Lieke heeft meerdere keren spullen van haar gebruikt zonder te vragen (terwijl ze weet dat Selene dit niet wil)quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Marrije het volgende:
Pff, Zeurlene te zeiken over dr spullen.
Weet je waarom? Mike moet nu vroeg zijn bed uit om Dilana uit te laten, dat doet Lieke normaal gesproken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:52 schreef Leandra het volgende:
Mike weet dat Lieke gaat.... en is niet blij![]()
Of hij waardeert haar om wie ze is, en dat ze wel gewoon gesprekken met hem heeft...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je waarom? Mike moet nu vroeg zijn bed uit om Dilana uit te laten, dat doet Lieke normaal gesproken.
Misschien kan hij zijn mentor Brian nu vragen om dat te doen.
Logisch, ze zit over een paar uur thuis dus waarom zou ze er nog op ingaan allemaal..quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:53 schreef Varen het volgende:
Lieke geeft aan niemand antwoord en iedereen praat over haar en geeft antwoord namens haar.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je waarom? Mike moet nu vroeg zijn bed uit om Dilana uit te laten, dat doet Lieke normaal gesproken.
Misschien kan hij zijn mentor Brian vragen om dat te doen.
Brian gaat nu 3 week hard trainen ala Rocky en die stond ook altijd vroeg op! Geen probleem dusquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan hij zijn mentor Brian vragen om dat te doen.
Vanaf het eerste moment had Lieke twijfels over het echte "zwerver zijn" van Mike, dit itt tot de rest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:56 schreef Leandra het volgende:
Of hij waardeert haar om wie ze is, en dat ze wel gewoon gesprekken met hem heeft...
Zou dat ook nog een mogelijkheid kunnen zijn?
Een luizig miserabel nepleven.....zoals hij dat al een jaar of 26 heeft.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef avonne het volgende:
tis script, maar hoeveel levert het je op, Huub?
Denk niks.Ze maken hem daar achter zo gek.Huub doet alles wel.Goedkope medewerker en een goede marionet.Later zal hij er pas achter komen hoe hij misbruikt is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef avonne het volgende:
Huub "elke keer als ze niet huilend van tafel gaat, dan denk ik "Jámmer!"
tis script, maar hoeveel levert het je op, Huub?
Ach, misschien is Lieke een beetje kat-uit-de-boom-kijkerig, maar wat ik de laatste tijd van haar gezien heb was welzeker oprecht, en het belangrijkste: ze behandelde hem als een mens, en niet als een 2de rangs burger, zoals (sommige) anderen dat wel zo "oprecht" doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment had Lieke twijfels over het echte zwerverzijn van Mike, dit itt tot de rest.
Mike werd hartelijke ontvangen tijdens het kerstdiner, Lieke hoorde hem alleen maar uit.
Voor zover de oprechtheid van Lieke.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een luizig miserabel nepleven.....zoals hij dat al een jaar of 26 heeft.....
Huub is jaloers op het nieuwe vriendje van z'n ex... dit is vooral leuk voor z'n verse verkeringquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Quintin komt zo en Huub wil een groepsgesprek met hem ... Er is niet echt veel interesse...
Maar Huub gaat hem toch wat vragen ..Alhoewel ie niets tegen hem heeft .. Moet ik dat geloven ??
+1quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien is Lieke een beetje kat-uit-de-boom-kijkerig, maar wat ik de laatste tijd van haar gezien heb was welzeker oprecht, en het belangrijkste: ze behandelde hem als een mens, en niet als een 2de rangs burger, zo als (sommige) anderen dat wel zo "oprecht" doen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien is Lieke een beetje kat-uit-de-boom-kijkerig, maar wat ik de laatste tijd van haar gezien heb was welzeker oprecht, en het belangrijkste: ze behandelde hem als een mens, en niet als een 2de rangs burger, zo als (sommige) anderen dat wel zo "oprecht" doen.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef neehe het volgende:
Huub staat de brieven van Lieke te lezen.
? Wat deed Huub?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:05 schreef schatje het volgende:
Persoonlijk bezit stond er op het plasma.
heeft geen nut, ze moet motiveren waarom, en dan is ze er niet meer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft nog snel een ontslagronde aangevraagd voor Huub
Misselijk script kan ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:09 schreef Kinga het volgende:
Selene is echt een misselijke persoonlijkheid.
Ik denk dat Huubs nieuwe dinnetje hem een enorme loer gaat draaien.....(met behulp van achter natuurlijk)quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Is Jaap de volgende??
Alle mensen, die Huub mocht rennen het huis uit.
Je bent lekker bezig hoor Huub.
Lieke heeft een zeer goede beslissing genomen om zo ver mogelijk van jou vandaan te gaan.
Eng mannetje ben jij. Je kan je al lekker meten met Brain.
Whatever, eat your heart out, het is ook makkelijk om niets goeds in iemand te willen zien als je maar blind bent voor een ander, succes ermeequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
TuurlijkHeb jij een gevolg gezien op de brieven naar haar vader om een baantje voor Mike te zoeken?
Leuk voor de tv....ik trap daar niet in, het blijft een nepwijf.
Ze heeft een ontslagronde aangevraagd voor Huub, stoer.
Het zijn die opmerkingen tussendoor, dat is geen script. Zo is zij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Misselijk script kan ook
Juist, je hebt het helemaal door, leuk spel toch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:08 schreef itsme het volgende:
Gatverdarrie zeg. Wat een schijnheilig zooitje is het daar toch.
Volgens mij is het de bedoeling om Brian en Amanda populairder te maken, end at lukt ze blijkbaar aardig. Del nu opeens zo lief en slijmerig tegen lieke. Huub is nu de vijand van de arme Lieke.
zo te zien is Huub inderdaad volkomen blind.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub geen zak vaar haar snapt.
Ja dag, gisteren waren ze aan het fluisteren in the chill na haar 24 uur. Amanda was blij dat het zo opgelost was.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda huilt, ze had geen idee
dat hoop jequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Huubs nieuwe dinnetje hem een enorme loer gaat draaien.....(met behulp van achter natuurlijk)
Hiermee ben ik het volkomen eens.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef neehe het volgende:
Amanda zegt het al, straks als je weggaat staat Huub weer te huilen en te slijmen, trap er niet in.
Dat had ik ook al voorspeld.
Dat doet hij puur voor een tv moment om een beeeeetje symphathiek over te komen.
Hij denkt natuurlijk dat de kijkers gek zijn dat ze daar in trappen.
Huub weet echt wel dat ze weggaat, hij moet alleen nog even the badguy spelen, leuk voor de reguliere.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef avonne het volgende:
zo te zien is Huub inderdaad volkomen blind.
Hij denkt dat ze blijft ...
Ik MOET zijn gezicht zien als ze weggaat !
Ben echt blij als ze weg is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef itsme het volgende:
Prognose voor de poll.
Amanda op 1.
Brian 2
Huub heel erg gezakt
Vraag me af wat ze met Lieke's punten doen.
Ze kunnen die moeilijk aan een andere bewoner geven. Mensen hebben niet voor bv een Amanda gebeld.
Lieke geeft ook nog even indirect Brian meer cp's. Zat ze niet te klagen dat hij en del altijd zo veel cp's had?
Dat stond vanmiddag al op VV. Foutje van ze?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:
Dat er nog mensen zijn die echt geloven dat Huub niet weet dat Lieke gaat. Hij speelt het leuk, maar hij weet het echt wel. En Lieke heeft echt een kronkel in haar rare hoofdje en zeer kort van memorie.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef riri het volgende:
Amanda valt mij heel er mee...is toch iemand die heel puur reageert valt me op...moet toch erg terugkomen van wat ik zo af en toe van haar dacht
Neuh, die gaat verder met haar gebash dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef coldstar het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe Selene zo gaat reageren als Lieke weg gaat. als ze het lef heeft om Lieke te kussen, ga ik helemaal over mijn nek van dat mokkel...
Ja dacht ik ook, ook al omdat hij anders is dan anders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub weet echt wel dat ze weggaat, hij moet alleen nog even the badguy spelen, leuk voor de reguliere.
Brian en amanda hebben haar toch al die maanden er door heen gesleept.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Lieke geeft 150 ceepees aan Brian en Amanda.....ik heb hier echt geen woorden voor.
[ afbeelding ]
Hij trapt met open ogen in de val van de Febo.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:13 schreef riri het volgende:
Huub maakt de meeste stomme tv nu die hij zich maar kan bedenken...hij weet niet eens wat er straks staat te gebeuren...met zijn opmerkingen zit er er helemaal naast.....
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef Varen het volgende:
Brian vraagt of ze Huub nog iets aan wil doen. Lieke wil Huub eigenlijk wel een knal geven, maar ze weet niet of ze het kan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef Varen het volgende:
Brian vraagt of ze Huub nog iets wil doen.Lieke wil Huub eigenlijk wel een knal geven, maar ze weet niet of ze het kan.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
Lieke geeft 150 ceepees aan Brian en Amanda.....ik heb hier echt geen woorden voor.
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je dat heeft flens 'm ingefluisterd toen hij haar een beurt gaf vanmiddag tijdens off-stream.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:27 schreef Varen het volgende:
Brian vraagt of ze Huub nog iets wil doen.Lieke wil Huub eigenlijk wel een knal geven, maar ze weet niet of ze het kan.
Er doorheen gesleept? Haar dwarsgezeten bedoel je, gestompt, geslagen, belachelijk gemaakt, met zijn allen haar aangepakt,en nu geeft ze ze punten?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian en amanda hebben haar toch al die maanden er door heen gesleept.
Die verdienen de cp's
Huub zegt dat hij een visioen heeft
Hij komt echt aan de beurt....laat hem maar volgens vele, lekker TV maken, daar is hij goed voor toch? Daarna mag hij zonder wat vertrekken..... Hij zal zichzelf beter wer kunnen vestigen in Amerika. Hier zal hij altijd en heel lang, de wandelende hoeren loper blijven. Lieke kan met opgeheven hoofd naar buiten gaanquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij trapt met open ogen in de val van de Febo.
Ik quote Nicolaas nog maar weer een keertje "Jij bent toch zo intelligent? Ik merk er niks van!"
Fok quote mezelf, de knopje werken ook niet goedquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:29 schreef Kinga het volgende:
Wtf doet fok?
Dat is een kwestie van fatsoen, of vooral het ontbreken daarvan, bij de overige bewoners...quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef avonne het volgende:
Niet zo leuk voor JW.
Als hij later de foto's nog eens bekijkt herinnert hij zich niet aardige woorden voor hem, maar sneren naar Lieke.
Weg gespoeld door het douche putjequote:Op woensdag 23 januari 2008 20:32 schreef Charmian het volgende:
Waar is eigenlijk de intense haat die Amanda voor Lieke had eigenlijk gebleven
Vrij lullig inderdaad.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef schatje het volgende:
Dat is ook een klap in het gezicht van Jaap want hij krijgt de cp's niet.
O, ja, dat is lullig!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:36 schreef schatje het volgende:
Dat is ook een klap in het gezicht van Jaap want hij krijgt de cp's niet.
Doe maarquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef Kinga het volgende:
Zullen we ff een apart topic maken voor de IQ test?
samen met d'r haarquote:
Ik zie de Huubfans vooral domme en kortzichtige dingen roepen... zo kunnen we nog wel ff doorgaan met stigmatiseren en wordt het er vooral gezelliger op hierquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:41 schreef blomst het volgende:
Ik zie dat de Lieke fans overgaan naar Amanda.
prominentenquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het vak met de prominenten
[ afbeelding ]
We zouden een boekje kunnen vullen met uitspraken van Bquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef beequeen het volgende:
Brian verstopt zijn ceepees "buiten de tuin". Hoe bedoel U?
Dat is er al, maar misschien is het voor sommige DGK FOK!kers een beetje te eng om de beschermde omgeving van het DGK subforum te verlaten:quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:40 schreef Kinga het volgende:
Zullen we ff een apart topic maken voor de IQ test?
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie de Huubfans vooral domme en kortzichtige dingen roepen... zo kunnen we nog wel ff doorgaan met stigmatiseren en wordt het er vooral gezelliger op hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |