Denk niks.Ze maken hem daar achter zo gek.Huub doet alles wel.Goedkope medewerker en een goede marionet.Later zal hij er pas achter komen hoe hij misbruikt is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:59 schreef avonne het volgende:
Huub "elke keer als ze niet huilend van tafel gaat, dan denk ik "Jámmer!"
tis script, maar hoeveel levert het je op, Huub?
Ach, misschien is Lieke een beetje kat-uit-de-boom-kijkerig, maar wat ik de laatste tijd van haar gezien heb was welzeker oprecht, en het belangrijkste: ze behandelde hem als een mens, en niet als een 2de rangs burger, zoals (sommige) anderen dat wel zo "oprecht" doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment had Lieke twijfels over het echte zwerverzijn van Mike, dit itt tot de rest.
Mike werd hartelijke ontvangen tijdens het kerstdiner, Lieke hoorde hem alleen maar uit.
Voor zover de oprechtheid van Lieke.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een luizig miserabel nepleven.....zoals hij dat al een jaar of 26 heeft.....
Huub is jaloers op het nieuwe vriendje van z'n ex... dit is vooral leuk voor z'n verse verkeringquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Quintin komt zo en Huub wil een groepsgesprek met hem ... Er is niet echt veel interesse...
Maar Huub gaat hem toch wat vragen ..Alhoewel ie niets tegen hem heeft .. Moet ik dat geloven ??
+1quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien is Lieke een beetje kat-uit-de-boom-kijkerig, maar wat ik de laatste tijd van haar gezien heb was welzeker oprecht, en het belangrijkste: ze behandelde hem als een mens, en niet als een 2de rangs burger, zo als (sommige) anderen dat wel zo "oprecht" doen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien is Lieke een beetje kat-uit-de-boom-kijkerig, maar wat ik de laatste tijd van haar gezien heb was welzeker oprecht, en het belangrijkste: ze behandelde hem als een mens, en niet als een 2de rangs burger, zo als (sommige) anderen dat wel zo "oprecht" doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |