quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel hangen die als groupies achter je aan!!!!
![]()
Hmzz ik heb me eigen naam ook nog enne ............ beschuitje eten!
Heeft ie de hik?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:58 schreef mazaru het volgende:
Aan Mikes gezicht te zien is het nieuws bekend.
[ afbeelding ]
Ik moest ook al aan brian zijn stuipen denkenquote:
Dat gevoel kreeg ik er wel bij.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Lieke dat Huub Lieke aan het uilokken is om hem een knal te verkopen....wat een rat is het ook.
Of is dit het script?
En Brian moeten ze voor schut zetten bij iedere klap hij krijft op 17 februariquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:09 schreef mootie het volgende:
Brian lult uit zn nek. Hij vindt dat Jaap iedereen voor schut moet zetten als ze een vraag fout hebben.
Nou lampie, dat zie je dus niet tijdens de test.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:43 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat Huub oprot, nu zoekt hij weer dekking bij Claire.
Huub niet op de streams. Zou hij instructies krijgen hoe de klap/trap te incasseren?quote:
Dat verwacht ik eigenlijk niet, nu al in diverse media bekend is gemaakt dat Lieke vanavond de villa zal verlaten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef neehe het volgende:
Die klap of trap komt er wel, het valt niet op, eerst inpakken en dan ,,impulsief" een klap of trap geven.
Dat is het vreemde. Jaap is er vanavond niet ivm de IQ test dus verwacht ik geen PoPo of het moet tijdens het eten gebeuren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als Lieke echt weggaat, heeft iedereen die voor haar een SMS heeft gestuurd dus voor de kat z'n viool geld uitgegeven?
Ik het genist want ik had niet in de gaten dat de streams het weer dede.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Lieke dat Huub Lieke aan het uilokken is om hem een knal te verkopen....wat een rat is het ook.
Of is dit het script?
Ja, maar dan nog. Lieke kan die CP's niet buiten de kooi als valuta gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
Dat is het vreemde. Jaap is er vanavond niet ivm de IQ test dus verwacht ik geen PoPo of het moet tijdens het eten gebeuren.
Dat was ook met Dennis en Nadia in December, de populariteitspoll liepquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als Lieke echt weggaat, heeft iedereen die voor haar een SMS
heeft gestuurd dus voor de kat z'n viool geld uitgegeven?
Er wordt altijd wel voor iemand ge SMS't dan zou je nooit kunnen weggaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als Lieke echt weggaat, heeft iedereen die voor haar een SMS heeft gestuurd dus voor de kat z'n viool geld uitgegeven?
In principe maakt het niet veel uit, ook bij vrijwillig vertrek kan Lieke vervangen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef akveor het volgende:
Ik het genist want ik had niet in de gaten dat de streams het weer dede.
Kan het ook zijn dat hij Huub juiste waarschuwde... want ook Brian heeft weinig belang bij een nieuwe mocht Lieke gaan meppen. Overigens lijkt me dat niet Lieke's stijl.
Nee hoor die smsjes gaan naar Brian! Remember kindje van Godquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Misschien mag ze de ceepees weggeven en als klap op de vuurpijl is ze enorm gestegen in de PoPo en geeft ze aan Amanda.......ceepeepotje moet weer gespekt worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dan nog. Lieke kan die CP's niet buiten de kooi als valuta gebruiken.
Vrijwillig vertrek is geen exit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
In principe maakt het niet veel uit, ook bij vrijwillig vertrek kan Lieke vervangen worden.
Het is gewoon des Brian's.
Dat klinkt als een heel plausibel script!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Misschien mag ze de ceepees weggeven en als klap op de vuurpijl is ze enorm gestegen in de PoPo en geeft ze aan Amanda.......ceepeepotje moet weer gespekt worden.
Denk erom dat,dat die RAT niet lekker zit ,de RAT niet op de voorgrond,dat zal pijn doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:19 schreef Kinga het volgende:
Gouden plaat voor Jaap volgens mij....
Ik zal er eens op letten volgende week. Maar denk het niet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:27 schreef Vandaag... het volgende:
Dat nummer![]()
Zou me niet verbazen al het nog aanslaat met carnaval ook
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten volgende week. Maar denk het niet...
Ik ga hier weer tegenin, dit staat in het Regelboek.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:25 schreef akveor het volgende:
Vrijwillig vertrek is geen exit.
Filmpje van de beruchte brief: http://nl.youtube.com/watch?v=igPCyA2keEs
De brief werd voorgelezen op 17 november 2007, het Regelboek is van 19 november 2007.quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Als ze toch weggaat, kan ze kompleet los gaan op hem bewijzen van sprekenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef neehe het volgende:
Die klap of trap komt er wel, het valt niet op, eerst inpakken en dan ,,impulsief" een klap of trap geven.
IDD dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga hier weer tegenin, dit staat in het Regelboek.
[..]
De brief werd voorgelezen op 17 november 2007, het Regelboek is van 19 november 2007.
Dit is de laatste keer dat ik hier op reageer, ik val in herhaling.
Juist, ik hoop dat ze haar rol heel goed speelt, het moet wel overtuigend overkomen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:38 schreef maril het volgende:
[..]
Als ze toch weggaat, kan ze kompleet los gaan op hem bewijzen van spreken![]()
Mafkees!quote:Jaap wil zaterdag naakt door de Kalverstraat rennen
Bij ieder ander zou ik denken "Bluf... " maar bij Jaap verbaast niets me meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:48 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Jaap wil zaterdag naakt door de Kalverstraat rennen
Dat zei Huub net zelf op kantoor hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
Of is dit het script?
ben je dom?Zijn single werd het meeste gedownload in week 3quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
Zo dan. De single van Huub en Brian heeft dus nooit in de winkel gelegen, was alleen te downloaden.
Hoe kan het dan dat Brian gewonnen heeft dmv downloads en winkelverkoop?
Waarom moet dit erbij?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:55 schreef diedirk het volgende:
[..]
ben je dom?Zijn single werd het meeste gedownload in week 3
Niet zo raar doen hé, net of je dat niet weetquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
Zo dan. De single van Huub en Brian heeft dus nooit in de winkel gelegen, was alleen te downloaden.
Hoe kan het dan dat Brian gewonnen heeft dmv downloads en winkelverkoop?
Moet je mij hebben? Dat mag hoor maar PM me dan even, hier geven we Commentaar op Streams, niet op users.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:55 schreef diedirk het volgende:
ben je dom?Zijn single werd het meeste gedownload in week 3
Wat ik ervan begrepen heb krijgt hij vrijdag een cadeau en volgende week maandag voor het laatst.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:59 schreef KimiK het volgende:
Is vandaag JW ook voor het laatst?
Thanksquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb krijgt hij vrijdag een cadeau en volgende week maandag voor het laatst.
rechtsboven bij opties kun je de banner na de 1e post uitzetten. (In de baggerlayout i.i.g.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef itsme het volgende:
Waarom hebben we nu die kut advertenties. eerst alleen een vrij grote link op elke nieuwe page, eerste post.
Nu zijn ze fokking nog groter.
Vrijdagquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:59 schreef KimiK het volgende:
Is vandaag JW ook voor het laatst?
Huh Pm ?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je mij hebben? Dat mag hoor maar PM me dan even, hier geven we Commentaar op Streams, niet op users.
Foksilver ftw!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:56 schreef itsme het volgende:
Waarom hebben we nu die kut advertenties. eerst alleen een vrij grote link op elke nieuwe page, eerste post.
Nu zijn ze fokking nog groter.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Huh Pm ?
Waarom zou je een pm van iemand willen die je uitscheld?![]()
maar goed. Wie zijn al die mensen nu weer?
Jaap krijgt een gouden?plaat?
Ligt Lieke nu in bed, zag ik dat goed?quote:
Thanks. Wat een opluchting. Vond het al raar dat niemand er over klaagde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
rechtsboven bij opties kun je de banner na de 1e post uitzetten. (In de baggerlayout i.i.g.)
Ik heb al een tijd bagger.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:01 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
rechtsboven bij opties kun je de banner na de 1e post uitzetten. (In de baggerlayout i.i.g.)
Omdat Jaap er eergisteren door heen gezakt is .. Vandaar dus ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:13 schreef Kinga het volgende:
Wat is die bureaustoel waar lieke in zit uitgezakt zeg....
Samen de toekomst tegemoet. Voor zolang het duurt ...quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef Margo37 het volgende:
Quintin zou ook nog komen toch, ik denk dat Lieke met hem de poort uitloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |