Dat verwacht ik eigenlijk niet, nu al in diverse media bekend is gemaakt dat Lieke vanavond de villa zal verlaten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:11 schreef neehe het volgende:
Die klap of trap komt er wel, het valt niet op, eerst inpakken en dan ,,impulsief" een klap of trap geven.
Dat is het vreemde. Jaap is er vanavond niet ivm de IQ test dus verwacht ik geen PoPo of het moet tijdens het eten gebeuren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als Lieke echt weggaat, heeft iedereen die voor haar een SMS heeft gestuurd dus voor de kat z'n viool geld uitgegeven?
Ik het genist want ik had niet in de gaten dat de streams het weer dede.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:05 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen Lieke dat Huub Lieke aan het uilokken is om hem een knal te verkopen....wat een rat is het ook.
Of is dit het script?
Ja, maar dan nog. Lieke kan die CP's niet buiten de kooi als valuta gebruiken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
Dat is het vreemde. Jaap is er vanavond niet ivm de IQ test dus verwacht ik geen PoPo of het moet tijdens het eten gebeuren.
Dat was ook met Dennis en Nadia in December, de populariteitspoll liepquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als Lieke echt weggaat, heeft iedereen die voor haar een SMS
heeft gestuurd dus voor de kat z'n viool geld uitgegeven?
Er wordt altijd wel voor iemand ge SMS't dan zou je nooit kunnen weggaan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Als Lieke echt weggaat, heeft iedereen die voor haar een SMS heeft gestuurd dus voor de kat z'n viool geld uitgegeven?
In principe maakt het niet veel uit, ook bij vrijwillig vertrek kan Lieke vervangen worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:20 schreef akveor het volgende:
Ik het genist want ik had niet in de gaten dat de streams het weer dede.
Kan het ook zijn dat hij Huub juiste waarschuwde... want ook Brian heeft weinig belang bij een nieuwe mocht Lieke gaan meppen. Overigens lijkt me dat niet Lieke's stijl.
Nee hoor die smsjes gaan naar Brian! Remember kindje van Godquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Misschien mag ze de ceepees weggeven en als klap op de vuurpijl is ze enorm gestegen in de PoPo en geeft ze aan Amanda.......ceepeepotje moet weer gespekt worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dan nog. Lieke kan die CP's niet buiten de kooi als valuta gebruiken.
Vrijwillig vertrek is geen exit.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
In principe maakt het niet veel uit, ook bij vrijwillig vertrek kan Lieke vervangen worden.
Het is gewoon des Brian's.
Dat klinkt als een heel plausibel script!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:25 schreef beequeen het volgende:
Misschien mag ze de ceepees weggeven en als klap op de vuurpijl is ze enorm gestegen in de PoPo en geeft ze aan Amanda.......ceepeepotje moet weer gespekt worden.
Denk erom dat,dat die RAT niet lekker zit ,de RAT niet op de voorgrond,dat zal pijn doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:19 schreef Kinga het volgende:
Gouden plaat voor Jaap volgens mij....
Ik zal er eens op letten volgende week. Maar denk het niet...quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:27 schreef Vandaag... het volgende:
Dat nummer![]()
Zou me niet verbazen al het nog aanslaat met carnaval ook
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:29 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten volgende week. Maar denk het niet...
Ik ga hier weer tegenin, dit staat in het Regelboek.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:25 schreef akveor het volgende:
Vrijwillig vertrek is geen exit.
Filmpje van de beruchte brief: http://nl.youtube.com/watch?v=igPCyA2keEs
De brief werd voorgelezen op 17 november 2007, het Regelboek is van 19 november 2007.quote:Bij vrijwillig vertrek van een Miljonair of bij vertrek door het overtreden van de regels (en dus uitzetten door de programmaleiding) kan hij/zij worden vervangen door een nieuwe miljonair. De Miljonair verliest zijn/haar 10.000 euro borg. Deze wordt gestort op de rekening van een, door de Miljonair te bepalen, goed doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |