Bij mij pas weer na opnieuw opstarten van de pc, ff proberenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef fredfik het volgende:
mijn streams werken nog niet grrrrr
welke werken wel???
wees d'r maar trots opquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian kun je met handelen in wiet en hasj rijk worden op Bonaire, hij kent iemand.......
Ik ga met je mee voor 100 cp´squote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef mspoez het volgende:
Zou me tegenvallen van Lieke hoor, als ze nu zou gaan schoppen of slaan. Is niet haar stijl. Ik geloof er niks van. Zet er 100 CP's op dat ze hem niet fysiek aanpakt.
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef mspoez het volgende:
Zou me tegenvallen van Lieke hoor, als ze nu zou gaan schoppen of slaan. Is niet haar stijl. Ik geloof er niks van. Zet er 100 CP's op dat ze hem niet fysiek aanpakt.
Hebben ze weer ruzie???quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marieke![]()
Amanda vraagt of Brian haar alleen kan laten, ze heeft geen zin in hem. Ze draait het nummer vam Michael Buble...I wish I could change.Brian is moe.
[ afbeelding ]
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef fredfik het volgende:
welke streams hebben jullie??
die van mij werken nog niet al heb ik m,n pc opnieuw gestart grrrr
Brian liep heel braaf weg, wrs op advies van Conyo Bo Mama.quote:
Dan zou ze wel goed door de mand vallen met haar principes. Haar hele verblijf heeft ze nog nooit fysieke agressie getoond en dan zou ze het nu, voor een paar centen waarschijnlijk, wel doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.
Mn eigen, maar welke provider je hebt is belangrijkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef fredfik het volgende:
welke streams hebben jullie??
die van mij werken nog niet al heb ik m,n pc opnieuw gestart grrrr
nog even geduld, dit zijn de afscheids-streamsquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef petraa het volgende:
Constant streams op Lieke!
Dat zou knap stom zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.
Hmmz... ik dacht meteen:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:58 schreef mazaru het volgende:
Aan Mikes gezicht te zien is het nieuws bekend.
[ [img=http://b.imagehost.org/0013/0175.gif]afbeelding[/img] ]
en eenmaal buiten zeg Quinten haar snel gedagquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Ach ze zal wel heel stoer hand in hand samen met haar nieuwe "liefde"de deur uit wandelen.
Hij heeft haar echt bijna op zn knieen gesmeekt om te wachten tot hij zelf weg zou zijn ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
Mike "zelfs zij heeft het door"
Bedoelde hij dat Dilana door had dat Lieke weggaat?
Mike klinkt erg treurig
jammer want ik had het je gegundquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef chufi het volgende:
Was net te laat.. Jammer, want ik vond mijn titel leuker :-)
[COS # 3214] Gaat Lieke nog los op Huub en de rest ?
Maar hier verder dus ! Thx Marieke
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
Pikte nog net even mee.
Huub naar de buren.
Jaap: Laat je niet dwingen hè, je kunt niet toveren.
een mooie toekomst als paaldanseres tegemoetquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Ach ze zal wel heel stoer hand in hand samen met haar nieuwe "liefde"de deur uit wandelen.
Ik hoop het voor dr, Bart en Lesley & Dennis en Nadia zijn tenslotte ook nog bij elkaar. Dat gun ik Lieke ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Bart!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?
ik gok dat mr Quintin een paar centjes heeft ontvangen om met Lieke aan te pappen, puur om reactie bij Huub uit te lokken. Tv maken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik hoop het voor dr, Bart en Lesley & Dennis en Nadia zijn tenslotte ook nog bij elkaar. Dat gun ik Lieke ook.
Tis maar een kwartiertje rijden!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mogen wel opschieten met het ophalen van Jaap.. De live-uitzending begint om 20:30 , als ie echt live is natuurlijk..
Huh? Waarvoor?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:10 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke geeft Jaap een kus op zijn neus, het afgesproken teken.
Lieke vertelde Jaap vannacht dat ze het leukste ging doen wat er was maar niemand mocht het weten. Toen spraken ze af dat Lieke hem een kus op zijn neus zou geven als het zover was.quote:
Jep. Staat vast iets van, ik hoop dat je het goed gedaan hebt bij de Test, maar als jij terug komt ben ik al weer lekker thuis ofzo.quote:
officieel wel, maar het is heel duidelijk dat alles al afgesproken is, dus ik denk dat het wel terugbetaald wordt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?
Jaloersie?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft de hele week nog niets laten merken, maar ik denk eigenlijk dat hij oprecht verdrietig is dat Lieke weggaat.
(en Selene loopt weer over van jaloersie)
Ben ik even blij dat ik Lieke nog even zie. Voor je het weet zie je iemand opeens niet meer als je een dag of 2 niet streamt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Lieke vertelde Jaap vannacht dat ze het leukste ging doen wat er was maar niemand mocht het weten. Toen spraken ze af dat Lieke hem een kus op zijn neus zou geven als het zover was.
Yep, Jaap (en Mike) zijn er echt niet blij mee... en Huub krijgt waarschijnlijk ook nog wel z'n "ik mis haar" momentjequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft de hele week nog niets laten merken, maar ik denk eigenlijk dat hij oprecht verdrietig is dat Lieke weggaat.
en dat Selene niet zo'n mooie mand voor de lunch heeft gehadquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:14 schreef neehe het volgende:
Zeurlene is weer jaloers omdat Amanda wel met Lieke had gedanst en niet met haar.
En bla bla bla.
Misschien is dat wel de reden, dat Jaap er vanavond niet is???quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Jaap het heel jammer vindt dat Lieke weggaat. Het is misschien maar goed dat Jaap er vanavond niet bij is als Lieke vertrekt. Ik weet niet of Jaap in zijn rol had kunnen blijven als Huub op het laatst nog gaat proberen om Lieke te treiteren als zij weggaat.
Het zou zo maar kunnen dat Jaap dan uit zijn rol zou vallen en Huub gewoon door de villa heenmept.
Als er ergens in dat gekkenhuis nog iets van vriendschap bestaat dan is dat denk ik tussen Jaap en Lieke.
Dat Jaap het nu van Huub moet hebben is niet gunstig. Ik denk ook dat Jaap oprecht verdrietig is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:15 schreef avonne het volgende:
Jep, is standaard bij hidiho streams.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Zet me streams aan en dan krijg ik een melding dat de gouden kooi over een paar minuten op tv komt.Hebben jullie die melding ook wel eens gehad.
ja een service van Hidihoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:
Zet me streams aan en dan krijg ik een melding dat de gouden kooi over een paar minuten op tv komt.Hebben jullie die melding ook wel eens gehad.
Oke dan is het goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jep, is standaard bij hidiho streams.
hij zal nog wel zo'n slijmerig afscheidsgesprek willen hebben zoals met Ericquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, Jaap (en Mike) zijn er echt niet blij mee... en Huub krijgt waarschijnlijk ook nog wel z'n "ik mis haar" momentje
Dat denk ik ook. Misschien wel met de bedoeling om Lieke zo ver te krijgen dat ze Huub een klap ofzo geeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou de Febo gevraagd hebben nog eens een keer op haar los te gaan? Voor het contrast
Hohoquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:21 schreef neehe het volgende:
Lieke kan ook nog een glas wijn over Huub gooien, ze hoeft niet te slaan bedacht ik net.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:18 schreef Verida het volgende:
Ik denk dat Jaap het heel jammer vindt dat Lieke weggaat. Het is misschien maar goed dat Jaap er vanavond niet bij is als Lieke vertrekt. Ik weet niet of Jaap in zijn rol had kunnen blijven als Huub op het laatst nog gaat proberen om Lieke te treiteren als zij weggaat.
Het zou zo maar kunnen dat Jaap dan uit zijn rol zou vallen en Huub gewoon door de villa heenmept.
Als er ergens in dat gekkenhuis nog iets van vriendschap bestaat dan is dat denk ik tussen Jaap en Lieke.
Nog even en het is voorbij.Ben benieuwd wie de volgende word.Brian en Amanda mag niet.Dus Huub moet weer iets nieuws zoeken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef Kinga het volgende:
Huub, nu is het genoeg geweest.
Lieke wel. Maar dat doet ze neit. Lieke vertrekt met opgeheven hoofd. En terecht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:26 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Vraag me af of je voor wijn gooien een exit zou krijgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |