Bij mij pas weer na opnieuw opstarten van de pc, ff proberenquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef fredfik het volgende:
mijn streams werken nog niet grrrrr
welke werken wel???
wees d'r maar trots opquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:21 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian kun je met handelen in wiet en hasj rijk worden op Bonaire, hij kent iemand.......
Ik ga met je mee voor 100 cp´squote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef mspoez het volgende:
Zou me tegenvallen van Lieke hoor, als ze nu zou gaan schoppen of slaan. Is niet haar stijl. Ik geloof er niks van. Zet er 100 CP's op dat ze hem niet fysiek aanpakt.
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:38 schreef mspoez het volgende:
Zou me tegenvallen van Lieke hoor, als ze nu zou gaan schoppen of slaan. Is niet haar stijl. Ik geloof er niks van. Zet er 100 CP's op dat ze hem niet fysiek aanpakt.
Hebben ze weer ruzie???quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:42 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Marieke![]()
Amanda vraagt of Brian haar alleen kan laten, ze heeft geen zin in hem. Ze draait het nummer vam Michael Buble...I wish I could change.Brian is moe.
[ afbeelding ]
http://www.dondj.nl/streams.htmlquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef fredfik het volgende:
welke streams hebben jullie??
die van mij werken nog niet al heb ik m,n pc opnieuw gestart grrrr
Brian liep heel braaf weg, wrs op advies van Conyo Bo Mama.quote:
Dan zou ze wel goed door de mand vallen met haar principes. Haar hele verblijf heeft ze nog nooit fysieke agressie getoond en dan zou ze het nu, voor een paar centen waarschijnlijk, wel doen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.
Mn eigen, maar welke provider je hebt is belangrijkerquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef fredfik het volgende:
welke streams hebben jullie??
die van mij werken nog niet al heb ik m,n pc opnieuw gestart grrrr
nog even geduld, dit zijn de afscheids-streamsquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:51 schreef petraa het volgende:
Constant streams op Lieke!
Dat zou knap stom zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:44 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik zet er 300 CP op dat ze het wel doet, klap, trap of flinke duw.
Hmmz... ik dacht meteen:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:58 schreef mazaru het volgende:
Aan Mikes gezicht te zien is het nieuws bekend.
[ [img=http://b.imagehost.org/0013/0175.gif]afbeelding[/img] ]
en eenmaal buiten zeg Quinten haar snel gedagquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Ach ze zal wel heel stoer hand in hand samen met haar nieuwe "liefde"de deur uit wandelen.
Hij heeft haar echt bijna op zn knieen gesmeekt om te wachten tot hij zelf weg zou zijn ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef avonne het volgende:
Mike "zelfs zij heeft het door"
Bedoelde hij dat Dilana door had dat Lieke weggaat?
Mike klinkt erg treurig
jammer want ik had het je gegundquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:40 schreef chufi het volgende:
Was net te laat.. Jammer, want ik vond mijn titel leuker :-)
[COS # 3214] Gaat Lieke nog los op Huub en de rest ?
Maar hier verder dus ! Thx Marieke
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:54 schreef beequeen het volgende:
Pikte nog net even mee.
Huub naar de buren.
Jaap: Laat je niet dwingen hè, je kunt niet toveren.
een mooie toekomst als paaldanseres tegemoetquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Ach ze zal wel heel stoer hand in hand samen met haar nieuwe "liefde"de deur uit wandelen.
Ik hoop het voor dr, Bart en Lesley & Dennis en Nadia zijn tenslotte ook nog bij elkaar. Dat gun ik Lieke ook.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:55 schreef itsme het volgende:
Bart!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hij moet misschien toch hoe dan ook een reactie uitlokken. Ik denk dat Lieke eerder voor een Nicolaasje zou gaan - met wat materiaal de camera's afdekken en je zelf op die manier eruit werken. Of is ze dan 'officieel' haar borg kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |