Huub weet echt wel dat ze weggaat, hij moet alleen nog even the badguy spelen, leuk voor de reguliere.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef avonne het volgende:
zo te zien is Huub inderdaad volkomen blind.
Hij denkt dat ze blijft ...
Ik MOET zijn gezicht zien als ze weggaat !
Ben echt blij als ze weg is.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef itsme het volgende:
Prognose voor de poll.
Amanda op 1.
Brian 2
Huub heel erg gezakt
Vraag me af wat ze met Lieke's punten doen.
Ze kunnen die moeilijk aan een andere bewoner geven. Mensen hebben niet voor bv een Amanda gebeld.
Lieke geeft ook nog even indirect Brian meer cp's. Zat ze niet te klagen dat hij en del altijd zo veel cp's had?
Dat stond vanmiddag al op VV. Foutje van ze?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef happyme28 het volgende:
Dat er nog mensen zijn die echt geloven dat Huub niet weet dat Lieke gaat. Hij speelt het leuk, maar hij weet het echt wel. En Lieke heeft echt een kronkel in haar rare hoofdje en zeer kort van memorie.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:17 schreef riri het volgende:
Amanda valt mij heel er mee...is toch iemand die heel puur reageert valt me op...moet toch erg terugkomen van wat ik zo af en toe van haar dacht
Neuh, die gaat verder met haar gebash dan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:20 schreef coldstar het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd hoe Selene zo gaat reageren als Lieke weg gaat. als ze het lef heeft om Lieke te kussen, ga ik helemaal over mijn nek van dat mokkel...
Ja dacht ik ook, ook al omdat hij anders is dan anders.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub weet echt wel dat ze weggaat, hij moet alleen nog even the badguy spelen, leuk voor de reguliere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |