8 uur heb ik begrepen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:41 schreef Varen het volgende:
Hoelaat komt Quintin?
Ze hebben Lieke nog nooit laten uitpraten, en het zou me verbazen als ze ineens allemaal fatsoenlijk genoeg waren om haar dat nu wel te laten doen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Marieke_B het volgende:
Ik ben benieuwd of Lieke nog zo'n ' afscheidsspeach' op de bank gaat houden..met een persoonlijk woordje voor iedereen..
Dan moet ze nog 16 minuten zwijgenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
8 uur heb ik begrepen.
en ik hoorde Lieke net iets met ' 9 uur' mompelen tegen Jaap..misschien dat ze dan vertrekken..
denk je niet dat dit net zo goed door de Febo is georganiseerd? En dus op camera moet?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Lieke wist dus dat er een stroomstoring was en wilde de lunch met Amanda daardoor uitstellen.
Ze wilde nog even goed in beeld, wat een nepwijf.
Vast wel, een speech van een paar uurquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef Marieke_B het volgende:
Ik ben benieuwd of Lieke nog zo'n ' afscheidsspeach' op de bank gaat houden..met een persoonlijk woordje voor iedereen..
Ach, ze hebben ook gezoend enzo, tis maar net hoe de wind stond.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Varen het volgende:
Amanda is dankbaar dat Lieke zo goed met haar omgaat.
Brian merkt op dat de band tussen Amanda en Lieke wel eens anders geweest is.
Het is dat ik hier geen MSN-logs mag posten.. maarre:quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:45 schreef avonne het volgende:
-kutfok-
quote:Leandra® zegt (19:46):
kutfok
Had ze DGK maar niet in moeten komenquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:49 schreef Marrije het volgende:
Pff, Zeurlene te zeiken over dr spullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |