> omdat ze eindelijk weg magquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef kit2u het volgende:
-
-
Lieke gaat weg omdat ze eindelijk weg mag, en dat zal wel met 1 of andere deal zijn.
We moeten niet vergeten dat de red. alles bepaalt en de bewoners zich aan een wurgcontract moeten houden.
-
-
Ik zou nog geen minuut langer met dat vullis willen samen zijn en zeker niet met de meest onrespectvolle ex die er bestaat.
Hij zit in de pizzadozen te rommelen in de keuken, hij zoekt restjes...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy![]()
Jaap zit nog steeds lekker met een muziekje achter de PC.... kennelijk geen behoefte aan al dat feestgedruis
voor als de de vorige 12 posten hierover gemist hebt... ze zei op de allereerste avond dat huub het type is waar ze op valt...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef coldstar het volgende:
Claire zei zelf dat ze niet op dit type man valt.
Dat zei ze ook van Huub, nu biedt ze zichzelf zelfs al aan, aan hem. Kijk hem met zaadvragende oogje aan
Die krijg je als je veel meisjes neukt en opeens niet meer mag ! Verstopping , laatst veegde hij er al eentje af aan Palma's rug...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
Wat heeft Huub vieze puistjes op zij voorhoofd, het lijkt wel een krentebol...
wat nou bewijs, die meid drinkt twee drankjes door elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaal het bewijs!E waarom komt ie met die flessen naar boven ?? Trap-cameras ? Nee die zijn er nog steeds niet
Zou jij het doen als je haar was?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam![]()
Weet iemand of Lieke de rest al verteld heeft dat ze alweer haar 24 uur aangevraagd heeft?
[ afbeelding ]
Jammer dat we dezelfde quota niet terugzien bij het aantal pakjes condoomsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
Huub: In dit huis, als je rookt.. je rookt je helemaal de tering, zo twee, drie pakjes per dag.
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam![]()
Weet iemand of Lieke de rest al verteld heeft dat ze alweer haar 24 uur aangevraagd heeft?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk weet ze zelf niet eens meer wat ze gezegd hebt. De eene keer was het Brain waar ze wel sex mee kon hebben. Met Huub sex ging echt niet gebeuren. Haar vader heeft ze bijna moeten zweren dat ze niet met Huub naar bed ging. Toevallig schrijft haar vader vandaag een brief, dat hij toch zijn toestemming geeft. Ptobeeer weer niet alles met de mantel der liefde te bedekken, werkt echt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor als de de vorige 12 posten hierover gemist hebt... ze zei op de allereerste avond dat huub het type is waar ze op valt...
Waarom moet ie met haar naar boven met glas en flessen en al door de trap, alwaar er nog steeds geen cameras zijn . Met daarnaast het feit dat ie continue alle cameras checkt of ie wel of niet in beeld is ..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
wat nou bewijs, die meid drinkt twee drankjes door elkaar.
Nu mag het wel, eerst moest ze aan de telefoon komen, Toen kwam er een SL, toen moest ze twee keer haar 24 uur aanvragen, want de 1e stond er niet goed opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagd, volgens mij heeft iemand een aantal COSsen terug gepost dat ze morgen samen met Quinten zou vertrekken, vooruitziende blik??? Eerst maar de poort uit zien lopen en dan geloven
Dan moeten die piepeltjes weg zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef jassy het volgende:
Er staan iig nog 21 minuten op
quote:
nou dat heeft een hoop indruk gemaakt...over doodgeslagen verhaallijnen gesproken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagd, volgens mij heeft iemand een aantal COSsen terug gepost dat ze morgen samen met Quinten zou vertrekken, vooruitziende blik??? Eerst maar de poort uit zien lopen en dan geloven
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
[..]
nou dat heeft een hoop indruk gemaakt...over doodgeslagen verhaallijnen gesproken!
Waar wil je naar toequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
Ik ga morgern helemaal gestrekt van het lachen als die poupuol komnt, Lieke behoolijk wat styemmen gekregen hebt en dan zegt....ik blijf toch maar. nou dasn kan je mij wegbrengen....
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu mag het wel, eerst moest ze aan de telefoon komen, Toen kwam er een SL, toen moest ze twee keer haar 24 uur aanvragen, want de 1e stond er niet goed op
Alle camera's weer op scherp. Ook achteraf voor de zekerheid even alle plasma's tellen. Die hele Brain-clan steelt als de raven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef Varen het volgende:
Ze gaan nu al weg?
Die popipoll moet in ieder geval voor morgenavond 22.15 zijn geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef jassy het volgende:
Script:
Vanavond, sneller als verwacht, Popupoll, en dat Lieke adhv de uitslag aangeeft dat ze nu echt vertrekt.
Zolang mensen blijven SMSen hebben ze ook alle reden om dat aan te nemen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijn![]()
Moet je opletten dat nu ook niet geldt dat de 24 uur pas ingaat na het gesprek met Anitaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijn![]()
Nou mijn ook.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
Ik ga morgern helemaal gestrekt van het lachen als die popu poul komt, Lieke behoolijk wat stemmen gekregen hebt en dan zegt....ik blijf toch maar. nou dan kan je mij wegbrengen....![]()
ik zag anders Claire en Huub nog op de trap zoenen, dus ze kunnen heel wat zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom moet ie met haar naar boven met glas en flessen en al door de trap, alwaar er nog steeds geen cameras zijn . Met daarnaast het feit dat ie continue alle cameras checkt of ie wel of niet in beeld is ..
JdM en consorten krijgen geen eurocent van mij!! Zou ook niet weten voor wie ik een sms zou moeten sturen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang mensen blijven SMSen hebben ze ook alle reden om dat aan te nemen...
Hij ging net naar de wc ook, zal die ook wel weer gesnoven hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zag anders Claire en Huub nog op de trap zoenen, dus ze kunnen heel wat zien.
Maar jij je zin, Huub loopt stom dronken door de villa.
Ja joh, Huub zorgt er dan weer voor dat Nathanael een potje moet janken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik zeg: terug Natasia, Nathanael en co en open dat vuur op Huub.![]()
![]()
![]()
![]()
Mickey blijft voor mij een toppertje....ik hoop echt dat er goed voor hhem gezorgd gaat worden als hij buiten is. Ik gun het hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike heeft zich weer prima vermaakt
Algemene minachting naar de streamers.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Oja die komt morgen dj les geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Natasja zal wel weer door twee man beveiliging er uit gegooid worden. en die co daar weten we ook wel raad meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja joh, Huub zorgt er dan weer voor dat Nathanael een potje moet janken.
and that is realityquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Algemene minachting naar de streamers.
Ze verzinnen gewoon het script, laten dit uitvoeren door de acteurs, knippen en plakken een leuke tv uitzending bij elkaar. Waarom nog moeilijk doen. Ze kunnen ook voor de streamers precies in beeld brengen inmiddels wat ze ons willen laten zien. Af en toe een leuk streamlockje tussendoor om de spanning erin te houden maar dat is het dan wel.
Ze hebben geleerd van de kracht van de streamers tijdens de 6-2 situatie en zullen het gewoon niet meer zo ver laten komen.
Er wordt nog een leuk einde aan gebreid en dat was het dan.
Ze was wel boos op Brian en Keneth ook begreep ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Las ik nu eerder op de COS dat Brian een brief heeft ontvangen van mama Netty en dat hij verstoten is door zijn familie?.Of weer wishfull thinking....
Mamma Nettie vind dat die wat liever voor Amanda moet zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Las ik nu eerder op de COS dat Brian een brief heeft ontvangen van mama Netty en dat hij verstoten is door zijn familie?.Of weer wishfull thinking....
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Drive-by-shooting's in Almere-Haven enzo, je weetz...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
Die ene chick is een echte homie van LL...wat zij allemaal niet meegemaakt hebben...
jaja
En gaat Brian daar zijn lessen uittrekken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mamma Nettie vind dat die wat liever voor Amanda moet zijn.
En brother dinges kijkt niet meer naar de uitzendingen op tv omdat die Brian te cru tegen Amanda vind doen.
Brian en Amanda kregen er ruzie over.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En gaat Brian daar zijn lessen uittrekken?
Die gaan een gouden toekomst tegemoet...hij draait plaatjes en zij danst paal...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Oja die komt morgen dj les geven.
nou van mij mag ze, hoelang zou dat duren Quinten en Lieke.
Je vergeet te zeggen dat hij nu niet meer gaat drinken, en Amanda mag ook niet meer drinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.
De familie heeft hem dus niet verstoten, maar slechts gemeld dat ze er niet trots op zijn, voor Brian is dat uiteraard een afwijzing van de eerste orde en hij doet dientengevolge alsof hij verstoten is
zie hier, Claire is een uurtje in de kooi en zei:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef coldstar het volgende:
Claire zei zelf dat ze niet op dit type man valt.
Dat zei ze ook van Huub, nu biedt ze zichzelf zelfs al aan, aan hem. Kijk hem met zaadvragende oogje aan
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Ze valt wel op types als Huub..mensen die op de voorgrond treden en opvallen.
Hij is niet superaantrekkelijk..ze snapt niet wat al die meisjes met hem willen.
Het begin is er dus...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian en Amanda kregen er ruzie over.
Tja, in de ondergrondse Tilburgse rapwereld maak je veel mee!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
Die ene chick is een echte homie van LL...wat zij allemaal niet meegemaakt hebben...
jaja
Ach, verstoten, ik zit met smart te wachten op de dag dat hij stoten van dichtbij gaat krijgen, in de kickboxring.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.
De familie heeft hem dus niet verstoten, maar slechts gemeld dat ze er niet trots op zijn, voor Brian is dat uiteraard een afwijzing van de eerste orde en hij doet dientengevolge alsof hij verstoten is
Ik begreep dat de les die hij eruit heeft getrokken is dat het de schuld is van Amanda want die knoeit nog met eten, later zal het Huub zijn schuld wel wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Neeee, Amanda moet daar wat van leren,want het is haar schuldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het probleem nu dus opgelost............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeee, Amanda moet daar wat van leren,want het is haar schuld
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, in de ondergrondse Tilburgse rapwereld maak je veel mee!
Toch Luc?
Ja en nee, want je telt voor twee. Tilburgse rap is keihard en mat. Vergelijk het met Cif, het vroegere Jif. De ondergondse Tilburgse riool, als je er rondloopt klinken die buizen als een viool. Want ik ben Luc en kan goed rappen, dus niemand durft me te neppen!
Yo yo, weet je wel wat je meemaakt als je m'n homie bent, ik weet er alles van want ik ben een echte vent. Laat die chick in haar waarde, anders bestel ik voor jou 6 planken en wat aarde!
Zooooo, die knalt erin, en dit is nog maar het begin! Tilburg underground want ik ben geen watje, en ook niet je schatje! Ik heet luc, en dit is m'n sound !!!
Ok, Luc, dank je wel
Nog een paar weekjes....... 17 februari is ie aan de beurtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, verstoten, ik zit met smart te wachten op de dag dat hij stoten van dichtbij gaat krijgen, in de kickboxring.
![]()
En Brian werd al medium parra, maar toen kwam helaas de visitequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik begreep dat de les die hij eruit heeft getrokken is dat het de schuld is van Amanda want die knoeit nog met eten, later zal het Huub zijn schuld wel worden
Tja... goed snood plan Brian, Amanda, Luc en Selene, Huub en Claire hebben nu echt een heftige ruzie door jullie supersnode planquote:
hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke vertrekt straks............
Ik dacht het Paraday was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes....... 17 februari is ie aan de beurt
De laatste keer werd Huub er door de beveiliging uitgegooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Natasja zal wel weer door twee man beveiliging er uit gegooid worden. en die co daar weten we ook wel raad mee
Je geeft het niet op he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef chufi het volgende:
S tegen H: Wat heb je gedronken
H: Niks alleen maar Red-Bull......
Zn kop staat strak van een combi van drugs en drank...
[ afbeelding ]
Niet voor de popipollquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke vertrekt straks............
Laat die sterke plannen maar aan Brian over, hij bedenkt ze, een ander voert ze uit...resultaat...nul, komma, nul...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Tja... goed snood plan Brian, Amanda, Luc en Selene, Huub en Claire hebben nu echt een heftige ruzie door jullie supersnode plan
briljantquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, in de ondergrondse Tilburgse rapwereld maak je veel mee!
Toch Luc?
Ja en nee, want je telt voor twee. Tilburgse rap is keihard en mat. Vergelijk het met Cif, het vroegere Jif. De ondergondse Tilburgse riool, als je er rondloopt klinken die buizen als een viool. Want ik ben Luc en kan goed rappen, dus niemand durft me te neppen!
Yo yo, weet je wel wat je meemaakt als je m'n homie bent, ik weet er alles van want ik ben een echte vent. Laat die chick in haar waarde, anders bestel ik voor jou 6 planken en wat aarde!
Zooooo, die knalt erin, en dit is nog maar het begin! Tilburg underground want ik ben geen watje, en ook niet je schatje! Ik heet luc, en dit is m'n sound !!!
Ok, Luc, dank je wel
Een "gemeend" samenzijn.............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:33 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke wil morgen uitgebreid lunchen met amanda. Met luxe hapjes en gebakjes...
Weet je toevallig ook de naam van die dealer.... I'm running out...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef chufi het volgende:
S tegen H: Wat heb je gedronken
H: Niks alleen maar Red-Bull......
Zn kop staat strak van een combi van drugs en drank...
[ afbeelding ]
ik denk dat ze heel gemeend nog even luxe hapjes wil zolang het nog kanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een "gemeend" samenzijn.............
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een "gemeend" samenzijn.............
En dan dat lachje erbij.............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
StookMike vertelt Brian en Amanda dat sex nog veel erger is vor je vechtprestaties dan drank..
[ afbeelding ]
Die grap vind ik wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:36 schreef Marieke_B het volgende:
StookMike vertelt Brian en Amanda dat sex nog veel slechter is voor je vechtprestaties dan drank..
[ afbeelding ]
hebbe ze d r engelenvleugels afgeknipt??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke met haar allergie-pleisters
nee, want amanda moest haar excuses nog aanbieden. Zonder uitleg er aan toe te voegen. Want die wil hij niet meer horen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het probleem nu dus opgelost............
Brian kon zijn handen niet thuis houden.............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:38 schreef jassy het volgende:
Wat heeft lieke op dr rug zitten dan ?!?!?!?!?!?!
Ikke niet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
dit vraag ik me echt al heel lang af: waarom slaapt Lieke altijd met een BH aan?Doen meer vrouwen dat? Iemand?
ze trekt hem toch uit? niet dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
dit vraag ik me echt al heel lang af: waarom slaapt Lieke altijd met een BH aan?Doen meer vrouwen dat? Iemand?
no way! knelt vreselijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
Het script moet versneld afgewerkt worden, aangezien ze snel gaan stoppen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
Wat doorzichtig weer:Mike
vraagt aan Claire hoe het was om andere mannen om zich heen te hebben en of ze nog steeds gevoelens heeft voor Huub...
Kom op Febo.. je moet toch een minder doorzichtig script gaan gebruiken dan dit... misschien ff een weekje wachten met een feestje om Huub en Claire voor een ander te laten vallen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ze trekt hem toch uit?[/s] niet dus.
nix en nadaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef Leandra het volgende:
Huub en Claire "echt verliefd" hand in hand in de tuin... waar heb ik dat toch eerder gezien??
Oh ja, het Nathanael en Patricia script
Daar kunnen ze dan in deze topics hun hartezeer over luchten...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ot maar dit bericht zal mening vrouwenhart hier breken;)
http://edition.cnn.com/20(...)dger.dead/index.html
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ot maar dit bericht zal mening vrouwenhart hier breken;)
http://edition.cnn.com/20(...)dger.dead/index.html
Kan ie wel tegen. Minder lekker is een natte hond op je droge bed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef Liess het volgende:
Lekker die hond met dit weer in het koude water
Misschien kan hij daarom ook juist goed beoordelen hoeveel het waard isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:45 schreef Guuskeee het volgende:
mickey zegt tegen claire dat 1 miljoen het niet waard is om je leven voor weg te gooien...
als er iemand in dat huis zit die ervaring heeft met 'je leven vergooien' is het idd mickey wel...
En hij gaat er niet frisser van ruiken; elke dag in de vijver.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ie wel tegen. Minder lekker is een natte hond op je droge bed.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dan in deze topics hun hartezeer over luchten...
Nee! Niet mijn Heath
en
Heath Ledger overleden
En voor de vijver is het ook niet prettigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef 2live het volgende:
[..]
En hij gaat er niet frisser van ruiken; elke dag in de vijver.
Zo ongeveer wel... de chill was zelfs eerst gereserveerd voor Brian en Amanda, die vervolgens Jaap en Huub erbij haalden waarna die laatste 2 de chill daarna nog ff voor zichzelf hadden om de gemaakte afspraken nog even door te nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef avonne het volgende:
even recapituleren.
Gisteren is de stemming stilgelegd omdat er een of ander script niet werkte. Huubs commentaar "vroeger werden stemmingen van tevoren besproken"
Vandaag was de stemming er, waarschijnlijk volledig voorgekookt. Dus dan is ook van tevoren afgesproken dat daarin gevraagd wordt wie Lieke zal wegstemmen.
En nu vraagt ze haar 24 uur aan. Kan toch niet anders dan dat dit bij bovenstaand script hoort en d us ook afgesproken is?
exact!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan hij daarom ook juist goed beoordelen hoeveel het waard is
Voornamelijk door de kleine lettertjes in het contract denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke over Huub: "Ik denk, doe lekker je ding en verder zal het mij boeien."
Ik denk nu dat ze zich letterlijk genaaid voelt.
Jaap zei dat Lieke had gezegd dat Huub dominant in discussies.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
Jaap heeft het erover dat Huub dominant is in discussies en altijd alles wil winnen.
Lieke op eigen gelegenheid eruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
Jaap heeft het erover dat Huub dominant is in discussies en altijd alles wil winnen.
Amanda tegen Jaap?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke op eigen gelegenheid eruit.
Huub de volgende ontslagronde.
Brian op 17 februari.
Wordt het toch nog leuk tegen het einde.
ja vaag stukje was datquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
J: Jij bent uitgespeeld, maar ik ben ook uitgespeeld.
L; De gouden kooi is jou dekking ?
J: Huub denkt dat.
Wat zou Jaap nou bedoelen??quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
Ja vond ik ook!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ja vaag stukje was dat
Jaap zei ook nog: dat denk ik iig, weet het niet zeker hoe dat zit....... weird??
LL Luc presents: Een echte ventquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
L: Waarom zou het mij boeien, ik heb een kerel die 10x leuker dan hem is.
ze is idd behoorlijk vrolijk...... fijn voor derquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke is blij. Haar laatste nacht!
Moet je binnen een half uur thuis zijn dan heb je misschien nog mazzelquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef droomkoningin het volgende:
hoe laat heeft lieke dr 24 aangevraagd? ik moet morgen werken tot half 10... dus ik hoop dat ze dan nog niet weg is
Kan ik prima begrijpen... Heeft Huub het al gehoord dat Jaap tegen Lieke zei dat ze hem mochten wegsturen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
Jammer, en Luc heeft nog wel een mooie rap voor je geschreven?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Het gescripte gezoen tussen Huub en Claire hoef ik niet te zien en de rest ook niet eigenlijk!!! Truste.
Die rap was wederom geweldig * I LOVE LL*quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Jammer, en Luc heeft nog wel een mooie rap voor je geschreven?
Zou best kunnen dat hij dat bedoelde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan ik prima begrijpen... Heeft Huub het al gehoord dat Jaap tegen Lieke zei dat ze hem mochten wegsturen?
Tenminste ik heb uit de COS begrepen dat dat gezegd zou zijn. Ik kan wel begrijpen dat hij um nu knijpt maar denk dat meer in Jaap's hoofd speelt.
Trustequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Het gescripte gezoen tussen Huub en Claire hoef ik niet te zien en de rest ook niet eigenlijk!!! Truste.
Als ie dat maar weetquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Die rap was wederom geweldig * I LOVE LL*
Truste Petraquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
De volgende keer gaat Luc een rap over jou schrijvenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er ook van tussen... laters
Voor mij is het ook tijd. Truste Leandraquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Petra![]()
![]()
Ook jij fijne nachtrustquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is het ook tijd. Truste Leandra![]()
en de rest ook.
In dat geval werd Jaap mooi op het verkeerde been gezet... als ie openlijk voor Lieke had gekozen en tegen Huub was er misschien nog een kans geweest dat Lieke zou willen blijven. Maar tja Jaap wou beide en met beide een spelletje spelen.... In your face Jaap... In your face.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij dat bedoelde.
Ik dacht dat hij zei:''ik ben ook uitgespeeld maar dan op een andere manier"
Slaap lekker Petraa en Leandraquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Petra![]()
![]()
ik denk dat Huub toch kiest voor Japie (ipv Claire)quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
In dat geval werd Jaap mooi op het verkeerde been gezet... als ie openlijk voor Lieke had gekozen en tegen Huub was er misschien nog een kans geweest dat Lieke zou willen blijven. Maar tja Jaap wou beide en met beide een spelletje spelen.... In your face Jaap... In your face.....
neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
Eerderop postte ik ook dat het meer in Jaap's hoofd speelt... alle scenario's nagelopen behalve deze... en zoals gewoonlijk is Jaap dan de weg kwijt. Ik geloof nooit dat de febo hem inruilt voor een Claire. Het was leuk bedacht van Jaap dat wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat Huub toch kiest voor Japie (ipv Claire)
Maar Japie is de laatst paar dagen behoorlijk ongemotiveerd bezig..... waarschijnlijk omdat zijn opzet tegen Huub mislukt is..... (voor zover het hokje hierin mee ging)
Of hij vind de ontwikkeling Huub-Claire niet tof. Jaap heeft altijd uitgesproken een trio te willen (als teammatties dan..) maar denk dat hij gelijkwaardig bedoelde en niet stelletje + Jaap.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat Huub toch kiest voor Japie (ipv Claire)
Maar Japie is de laatst paar dagen behoorlijk ongemotiveerd bezig..... waarschijnlijk omdat zijn opzet tegen Huub mislukt is..... (voor zover het hokje hierin mee ging)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
Toch is Selene wel grappig... ik vind het echt een coole chick heur.![]()
Ze is één of ander reiki-verhaal aan het vertellen en Mikey komt er steeds doorheen met opmerkingen, die nergens op slaan.
In het verhaal gaat ze ineens stenen opstapelen om een geluidsmuur te bouwen, zodat ze Mikey niet meer kunnen horen.
Als jullie dit ook gewoon overdag doen dan? Maar neequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gelukkiglijkt me ook knap vervelend
Zeker welquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
Selene kan best leuk zijn, ja. Ze is vooral lekker pittig. Jammer dat ze zo kan zeurenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
Ze is één of ander reiki-verhaal aan het vertellen en Mikey komt er steeds doorheen met opmerkingen, die nergens op slaan.
In het verhaal gaat ze ineens stenen opstapelen om een geluidsmuur te bouwen, zodat ze Mikey niet meer kunnen horen.
toch zet ik er geen cps op in dat ze seks gaan hebben. ze zoenen een beetje lafjes.quote:
Slaapzequote:Op woensdag 23 januari 2008 01:09 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
toch zet ik er geen cps op in dat ze seks gaan hebben. ze zoenen een beetje lafjes.![]()
Time for bed. Slaap lekker paar Cossers die er nog zijn
quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Da's Lieke. Ze zijn weer bij elkaar
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 23 januari 2008 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het feestje gemist vanavond, maar wat ben ik blij dat Lieke eindelijk oprot morgen
Goeie morgen....quote:Op woensdag 23 januari 2008 05:33 schreef Dianne_h.l.fan het volgende:
huub is gewoon een teringventje geworden
Waarom is dit zo ontzettend logisch?quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het feestje gemist vanavond, maar wat ben ik blij dat Lieke eindelijk oprot morgen
ze heeft weer 24.00uur aangevraagdquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom is dit zo ontzettend logisch?Heeft ze dat gezegd ofzo?
Dat heeft ze al een paar keer eerder gedaan en mevouw zit er nog steeds.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:31 schreef blomst het volgende:
[..]
ze heeft weer 24.00uur aangevraagd
1 keer geloof ik, samen met Bart omdat Huub toen niet naar huis moest.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:41 schreef Lobasca het volgende:
Heeft Brian weleens 24-uur aangevraagd?
Maar vanavond kan ze mooi met haar nieuwe "vriend"vertrekken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft ze al een paar keer eerder gedaan en mevouw zit er nog steeds.![]()
Zien is geloven
Leuk wel, als je dit op de streams hoort terwijl bijna tegelijk op de televisie Selene Claire voor rotte vis uitmaakt in haar nepmarrokaans...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:53 schreef Marieke_B het volgende:
Selene vindt Claire echt aardig maar ze speelt met B&A..
Huub wil hem eerst even aan de tand voelen in een groepsgesprekquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar vanavond kan ze mooi met haar nieuwe "vriend"vertrekken.
Wat een gedoe zeg, Selene 'speelt' met Brian en Amanda. Wat heeft ze daar nou helemaal te zoeken en waarom is het belangrijk met wie zij speelt? Het is een gastspeler. En inmiddels een irritante gastspeler, laat haar lekker naar huis gaan en die dubbele L meenemen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Leuk wel, als je dit op de streams hoort terwijl bijna tegelijk op de televisie Selene Claire voor rotte vis uitmaakt in haar nepmarrokaans...
En mike niet te vergeten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg, Selene 'speelt' met Brian en Amanda. Wat heeft ze daar nou helemaal te zoeken en waarom is het belangrijk met wie zij speelt? Het is een gastspeler. En inmiddels een irritante gastspeler, laat haar lekker naar huis gaan en die dubbele L meenemen.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:45 schreef blomst het volgende:
[..]
1 keer geloof ik, samen met Bart omdat Huub toen niet naar huis moest.
Dat had geen effect, en de keer daarom wilde hij zelfmoord plegen, wat hem een nachtje Hotel opleverde
Ze zijn gisteren heeeeeel vroeg naar bed gegaan en volgens mij niet echt meer in beeld geweest daarna, dus er zal wel een hartig woordje onder de dekens gesproken zijn door zijne heiligheid.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Brian en Amanda al hun ruzie bijgelegd door het stof gekropen en haar excuses aangeboden?
Komt Q dan weer vanavond, wat komt hij nou weer doen, behalve Lieke ophalen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:52 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar vanavond kan ze mooi met haar nieuwe "vriend"vertrekken.
Mooi, kan ze iig netjes verzorgd de villa uit. Dat is het minste wat ze verdient.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:35 schreef blomst het volgende:
Tilly komt zo, dus kan Lieke nog net haar nagels laten vernieuwen of bijwerken.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, kan ze iig netjes verzorgd de villa uit. Dat is het minste wat ze verdient.
Aha, dat kun je inderdaad wel blindelings invullen, hoe het er in bed aan toe is gegaan. Eerst flink beschuldigen en dan op de knietjes voor vergeving en een veegquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:34 schreef Verida het volgende:
Ze zijn gisteren heeeeeel vroeg naar bed gegaan en volgens mij niet echt meer in beeld geweest daarna, dus er zal wel een hartig woordje onder de dekens gesproken zijn door zijne heiligheid.
Misschien komt er vandaag wel weer een brief van mamanettyof nog beter een collect call
djles gevenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt Q dan weer vanavond, wat komt hij nou weer doen, behalve Lieke ophalen?
Nope, zelfs Jaap niet. Ik ben benieuwd hoe ze het met de rest van haar spullen gaat doen, inpakken zeg maar.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Weet iedereen inmiddels dat Lieke vanavond echt weg gaat?
Laat ons nou vrolijk zijnquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:48 schreef Deisyy het volgende:
Weet iedereen inmiddels dat Lieke vanavond echt weg gaat?
nee, zijn positie verslechterd weer, en die van Huub versterkt weer.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef Leandra het volgende:
Terwijl de slaapkamer beneden nog in diepe rust is, lijkt Jaap zich te realiseren dat Lieke echt weggaat... en zo te zien is hij daar niet vrolijk van...
[ afbeelding ]
En dus? hij wordt er niet vrolijk van!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:54 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, zijn positie verslechterd weer, en die van Huub versterkt weer.
Wie had dat kunnen bedenken
Gisteren zei Lieke dat ze het 'next best thing' mocht doen. Jaap wilde weten wat en sprak af dat als hij dacht te weten wat het was hij op dat moment zou vragen; is dit de gele kanarie.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:50 schreef Leandra het volgende:
Terwijl de slaapkamer beneden nog in diepe rust is, lijkt Jaap zich te realiseren dat Lieke echt weggaat... en zo te zien is hij daar niet vrolijk van...
[ afbeelding ]
Even later spraken zij af dat Lieke hem een kus op zijn neus zou geven i.p.v. kanarie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Gisteren zei Lieke dat ze het 'next best thing' mocht doen. Jaap wilde weten wat en sprak af dat als hij dacht te weten wat het was hij op dat moment zou vragen; is dit de gele kanarie.....
Beetje lullig voor Jaap, vannacht nog heel veel lol met elkaar hebben, terwijl zij weet dat ze weg gaat en hij niet. Maar ja, het spel he.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, zelfs Jaap niet. Ik ben benieuwd hoe ze het met de rest van haar spullen gaat doen, inpakken zeg maar.
Op de plasma stond dat Lieke naar de Private moet komen.
ik bedoel dus met de nee, daar word hij niet vrolijk vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus? hij wordt er niet vrolijk van!
Daarbij neem ik aan dat Jaap zich ook uitstekend realiseert dat Lieke een van de normaalste personen in die fucking kutvilla was, dus dan zit hij daar strax met alleen maar egocentrische idioten, waarmee hij geen normaal gesprek kan voeren, op Huub na, maar Huub vindt het ook niet interessant als het niet over Huub, Huub, Huub gaat.
Omdat hij geen enkele aansluiting met ze heeft, het zijn mensen die hij normaal niet eens tegen zou komen, laat staan er mee om zou moeten gaan. Hij heeft gewoon de meeste aansluiting met Lieke, met Huub kan hij rellen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef blomst het volgende:
[..]
ik bedoel dus met de nee, daar word hij niet vrolijk van
Maar Jaap is heeft ook geen interesse in zijn mede miljonairs buiten het spel.
Als er iemand is die haar plaats daar niet weet is het Selène wel... jezus, laten ze dat onbeschofte stuk vreten heel snel de straat op schoppen... daar hoort ze thuis en valt haar gedrag minder uit de toon.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef petraa het volgende:
P: Selene ga jij ook yoga doen met Nancy
S: Nee ik wil niet in de buurt van Lieke zijn
P: Als er gasten zijn doen we normaal.
Selene reageert niet
P: Heb je me gehoord, loop niet weg
S: Ik loop niet weg, ik loop ff hierheen. Ik ga niet meedoen aan yoga
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iemand is die haar plaats daar niet weet is het Selène wel... jezus, laten ze dat onbeschofte stuk vreten heel snel de straat op schoppen... daar hoort ze thuis en valt haar gedrag minder uit de toon.
Ik vind haar wel lekker directquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iemand is die haar plaats daar niet weet is het Selène wel... jezus, laten ze dat onbeschofte stuk vreten heel snel de straat op schoppen... daar hoort ze thuis en valt haar gedrag minder uit de toon.
Hoe durf je! Bied nu meteen je excuses aan! Het ligt aan Nancy.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef petraa het volgende:
Jammer dat ik nu geen gifje kan maken! Brian is echt een houten klaas.
Dat was gisteren avond al uitgepraat, toen net het bezoek binnen was zaten Brian en Amanda even op hun bed en hebben ze het één en ander besproken waarna ze mekaar een knuffel gaven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Brian en Amanda al hun ruzie bijgelegd door het stof gekropen en haar excuses aangeboden?
Amanda en Huub mogen op woensdag altijd uitslapen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:31 schreef petraa het volgende:
Waarom hoeft Amanda niet mee te doen, als het voor alle miljonairs vrijwillig verplicht is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |