Even later spraken zij af dat Lieke hem een kus op zijn neus zou geven i.p.v. kanarie.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Gisteren zei Lieke dat ze het 'next best thing' mocht doen. Jaap wilde weten wat en sprak af dat als hij dacht te weten wat het was hij op dat moment zou vragen; is dit de gele kanarie.....
Beetje lullig voor Jaap, vannacht nog heel veel lol met elkaar hebben, terwijl zij weet dat ze weg gaat en hij niet. Maar ja, het spel he.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, zelfs Jaap niet. Ik ben benieuwd hoe ze het met de rest van haar spullen gaat doen, inpakken zeg maar.
Op de plasma stond dat Lieke naar de Private moet komen.
ik bedoel dus met de nee, daar word hij niet vrolijk vanquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dus? hij wordt er niet vrolijk van!
Daarbij neem ik aan dat Jaap zich ook uitstekend realiseert dat Lieke een van de normaalste personen in die fucking kutvilla was, dus dan zit hij daar strax met alleen maar egocentrische idioten, waarmee hij geen normaal gesprek kan voeren, op Huub na, maar Huub vindt het ook niet interessant als het niet over Huub, Huub, Huub gaat.
Omdat hij geen enkele aansluiting met ze heeft, het zijn mensen die hij normaal niet eens tegen zou komen, laat staan er mee om zou moeten gaan. Hij heeft gewoon de meeste aansluiting met Lieke, met Huub kan hij rellen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:06 schreef blomst het volgende:
[..]
ik bedoel dus met de nee, daar word hij niet vrolijk van
Maar Jaap is heeft ook geen interesse in zijn mede miljonairs buiten het spel.
Als er iemand is die haar plaats daar niet weet is het Selène wel... jezus, laten ze dat onbeschofte stuk vreten heel snel de straat op schoppen... daar hoort ze thuis en valt haar gedrag minder uit de toon.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:08 schreef petraa het volgende:
P: Selene ga jij ook yoga doen met Nancy
S: Nee ik wil niet in de buurt van Lieke zijn
P: Als er gasten zijn doen we normaal.
Selene reageert niet
P: Heb je me gehoord, loop niet weg
S: Ik loop niet weg, ik loop ff hierheen. Ik ga niet meedoen aan yoga
quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iemand is die haar plaats daar niet weet is het Selène wel... jezus, laten ze dat onbeschofte stuk vreten heel snel de straat op schoppen... daar hoort ze thuis en valt haar gedrag minder uit de toon.
Ik vind haar wel lekker directquote:Op woensdag 23 januari 2008 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iemand is die haar plaats daar niet weet is het Selène wel... jezus, laten ze dat onbeschofte stuk vreten heel snel de straat op schoppen... daar hoort ze thuis en valt haar gedrag minder uit de toon.
Hoe durf je! Bied nu meteen je excuses aan! Het ligt aan Nancy.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:32 schreef petraa het volgende:
Jammer dat ik nu geen gifje kan maken! Brian is echt een houten klaas.
Dat was gisteren avond al uitgepraat, toen net het bezoek binnen was zaten Brian en Amanda even op hun bed en hebben ze het één en ander besproken waarna ze mekaar een knuffel gaven.quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Brian en Amanda al hun ruzie bijgelegd door het stof gekropen en haar excuses aangeboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |