ik denk dat Huub toch kiest voor Japie (ipv Claire)quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef akveor het volgende:
[..]
In dat geval werd Jaap mooi op het verkeerde been gezet... als ie openlijk voor Lieke had gekozen en tegen Huub was er misschien nog een kans geweest dat Lieke zou willen blijven. Maar tja Jaap wou beide en met beide een spelletje spelen.... In your face Jaap... In your face.....
neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
dit vraag ik me echt al heel lang af: waarom slaapt Lieke altijd met een BH aan?Doen meer vrouwen dat? Iemand?
Eerderop postte ik ook dat het meer in Jaap's hoofd speelt... alle scenario's nagelopen behalve deze... en zoals gewoonlijk is Jaap dan de weg kwijt. Ik geloof nooit dat de febo hem inruilt voor een Claire. Het was leuk bedacht van Jaap dat wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat Huub toch kiest voor Japie (ipv Claire)
Maar Japie is de laatst paar dagen behoorlijk ongemotiveerd bezig..... waarschijnlijk omdat zijn opzet tegen Huub mislukt is..... (voor zover het hokje hierin mee ging)
Of hij vind de ontwikkeling Huub-Claire niet tof. Jaap heeft altijd uitgesproken een trio te willen (als teammatties dan..) maar denk dat hij gelijkwaardig bedoelde en niet stelletje + Jaap.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ik denk dat Huub toch kiest voor Japie (ipv Claire)
Maar Japie is de laatst paar dagen behoorlijk ongemotiveerd bezig..... waarschijnlijk omdat zijn opzet tegen Huub mislukt is..... (voor zover het hokje hierin mee ging)
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
Toch is Selene wel grappig... ik vind het echt een coole chick heur.![]()
Ze is één of ander reiki-verhaal aan het vertellen en Mikey komt er steeds doorheen met opmerkingen, die nergens op slaan.
In het verhaal gaat ze ineens stenen opstapelen om een geluidsmuur te bouwen, zodat ze Mikey niet meer kunnen horen.
Als jullie dit ook gewoon overdag doen dan? Maar neequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gelukkiglijkt me ook knap vervelend
Zeker welquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
Selene kan best leuk zijn, ja. Ze is vooral lekker pittig. Jammer dat ze zo kan zeurenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
Ze is één of ander reiki-verhaal aan het vertellen en Mikey komt er steeds doorheen met opmerkingen, die nergens op slaan.
In het verhaal gaat ze ineens stenen opstapelen om een geluidsmuur te bouwen, zodat ze Mikey niet meer kunnen horen.
toch zet ik er geen cps op in dat ze seks gaan hebben. ze zoenen een beetje lafjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |