exact!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan hij daarom ook juist goed beoordelen hoeveel het waard is
Voornamelijk door de kleine lettertjes in het contract denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke over Huub: "Ik denk, doe lekker je ding en verder zal het mij boeien."
Ik denk nu dat ze zich letterlijk genaaid voelt.
Jaap zei dat Lieke had gezegd dat Huub dominant in discussies.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
Jaap heeft het erover dat Huub dominant is in discussies en altijd alles wil winnen.
Lieke op eigen gelegenheid eruit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:56 schreef Leandra het volgende:
Jaap heeft het erover dat Huub dominant is in discussies en altijd alles wil winnen.
Amanda tegen Jaap?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke op eigen gelegenheid eruit.
Huub de volgende ontslagronde.
Brian op 17 februari.
Wordt het toch nog leuk tegen het einde.
ja vaag stukje was datquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
J: Jij bent uitgespeeld, maar ik ben ook uitgespeeld.
L; De gouden kooi is jou dekking ?
J: Huub denkt dat.
Wat zou Jaap nou bedoelen??quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
Ja vond ik ook!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:03 schreef Desii het volgende:
[..]
ja vaag stukje was dat
Jaap zei ook nog: dat denk ik iig, weet het niet zeker hoe dat zit....... weird??
LL Luc presents: Een echte ventquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
L: Waarom zou het mij boeien, ik heb een kerel die 10x leuker dan hem is.
ze is idd behoorlijk vrolijk...... fijn voor derquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke is blij. Haar laatste nacht!
Moet je binnen een half uur thuis zijn dan heb je misschien nog mazzelquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:09 schreef droomkoningin het volgende:
hoe laat heeft lieke dr 24 aangevraagd? ik moet morgen werken tot half 10... dus ik hoop dat ze dan nog niet weg is
Kan ik prima begrijpen... Heeft Huub het al gehoord dat Jaap tegen Lieke zei dat ze hem mochten wegsturen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:00 schreef petraa het volgende:
Jammer, en Luc heeft nog wel een mooie rap voor je geschreven?quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Het gescripte gezoen tussen Huub en Claire hoef ik niet te zien en de rest ook niet eigenlijk!!! Truste.
Die rap was wederom geweldig * I LOVE LL*quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Jammer, en Luc heeft nog wel een mooie rap voor je geschreven?
Zou best kunnen dat hij dat bedoelde.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan ik prima begrijpen... Heeft Huub het al gehoord dat Jaap tegen Lieke zei dat ze hem mochten wegsturen?
Tenminste ik heb uit de COS begrepen dat dat gezegd zou zijn. Ik kan wel begrijpen dat hij um nu knijpt maar denk dat meer in Jaap's hoofd speelt.
Trustequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
Ik haak af! Het gescripte gezoen tussen Huub en Claire hoef ik niet te zien en de rest ook niet eigenlijk!!! Truste.
Als ie dat maar weetquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Die rap was wederom geweldig * I LOVE LL*
Truste Petraquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef petraa het volgende:
De volgende keer gaat Luc een rap over jou schrijvenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben er ook van tussen... laters
Voor mij is het ook tijd. Truste Leandraquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Petra![]()
![]()
Ook jij fijne nachtrustquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij is het ook tijd. Truste Leandra![]()
en de rest ook.
In dat geval werd Jaap mooi op het verkeerde been gezet... als ie openlijk voor Lieke had gekozen en tegen Huub was er misschien nog een kans geweest dat Lieke zou willen blijven. Maar tja Jaap wou beide en met beide een spelletje spelen.... In your face Jaap... In your face.....quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat hij dat bedoelde.
Ik dacht dat hij zei:''ik ben ook uitgespeeld maar dan op een andere manier"
Slaap lekker Petraa en Leandraquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste Petra![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |