ze trekt hem toch uit? niet dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
dit vraag ik me echt al heel lang af: waarom slaapt Lieke altijd met een BH aan?Doen meer vrouwen dat? Iemand?
no way! knelt vreselijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:39 schreef Vandaag... het volgende:
dit vraag ik me echt al heel lang af: waarom slaapt Lieke altijd met een BH aan?Doen meer vrouwen dat? Iemand?
Het script moet versneld afgewerkt worden, aangezien ze snel gaan stoppen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:40 schreef Leandra het volgende:
Wat doorzichtig weer:Mike
vraagt aan Claire hoe het was om andere mannen om zich heen te hebben en of ze nog steeds gevoelens heeft voor Huub...
Kom op Febo.. je moet toch een minder doorzichtig script gaan gebruiken dan dit... misschien ff een weekje wachten met een feestje om Huub en Claire voor een ander te laten vallen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:41 schreef blomst het volgende:
[..]
ze trekt hem toch uit?[/s] niet dus.
nix en nadaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef Leandra het volgende:
Huub en Claire "echt verliefd" hand in hand in de tuin... waar heb ik dat toch eerder gezien??
Oh ja, het Nathanael en Patricia script
Daar kunnen ze dan in deze topics hun hartezeer over luchten...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ot maar dit bericht zal mening vrouwenhart hier breken;)
http://edition.cnn.com/20(...)dger.dead/index.html
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef farscapevr6 het volgende:
ot maar dit bericht zal mening vrouwenhart hier breken;)
http://edition.cnn.com/20(...)dger.dead/index.html
Kan ie wel tegen. Minder lekker is een natte hond op je droge bed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:44 schreef Liess het volgende:
Lekker die hond met dit weer in het koude water
Misschien kan hij daarom ook juist goed beoordelen hoeveel het waard isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:45 schreef Guuskeee het volgende:
mickey zegt tegen claire dat 1 miljoen het niet waard is om je leven voor weg te gooien...
als er iemand in dat huis zit die ervaring heeft met 'je leven vergooien' is het idd mickey wel...
En hij gaat er niet frisser van ruiken; elke dag in de vijver.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan ie wel tegen. Minder lekker is een natte hond op je droge bed.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kunnen ze dan in deze topics hun hartezeer over luchten...
Nee! Niet mijn Heath
en
Heath Ledger overleden
En voor de vijver is het ook niet prettigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef 2live het volgende:
[..]
En hij gaat er niet frisser van ruiken; elke dag in de vijver.
Zo ongeveer wel... de chill was zelfs eerst gereserveerd voor Brian en Amanda, die vervolgens Jaap en Huub erbij haalden waarna die laatste 2 de chill daarna nog ff voor zichzelf hadden om de gemaakte afspraken nog even door te nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:51 schreef avonne het volgende:
even recapituleren.
Gisteren is de stemming stilgelegd omdat er een of ander script niet werkte. Huubs commentaar "vroeger werden stemmingen van tevoren besproken"
Vandaag was de stemming er, waarschijnlijk volledig voorgekookt. Dus dan is ook van tevoren afgesproken dat daarin gevraagd wordt wie Lieke zal wegstemmen.
En nu vraagt ze haar 24 uur aan. Kan toch niet anders dan dat dit bij bovenstaand script hoort en d us ook afgesproken is?
exact!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan hij daarom ook juist goed beoordelen hoeveel het waard is
Voornamelijk door de kleine lettertjes in het contract denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:54 schreef yellowfirst het volgende:
Lieke over Huub: "Ik denk, doe lekker je ding en verder zal het mij boeien."
Ik denk nu dat ze zich letterlijk genaaid voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |