> omdat ze eindelijk weg magquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef kit2u het volgende:
-
-
Lieke gaat weg omdat ze eindelijk weg mag, en dat zal wel met 1 of andere deal zijn.
We moeten niet vergeten dat de red. alles bepaalt en de bewoners zich aan een wurgcontract moeten houden.
-
-
Ik zou nog geen minuut langer met dat vullis willen samen zijn en zeker niet met de meest onrespectvolle ex die er bestaat.
Hij zit in de pizzadozen te rommelen in de keuken, hij zoekt restjes...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy![]()
Jaap zit nog steeds lekker met een muziekje achter de PC.... kennelijk geen behoefte aan al dat feestgedruis
voor als de de vorige 12 posten hierover gemist hebt... ze zei op de allereerste avond dat huub het type is waar ze op valt...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef coldstar het volgende:
Claire zei zelf dat ze niet op dit type man valt.
Dat zei ze ook van Huub, nu biedt ze zichzelf zelfs al aan, aan hem. Kijk hem met zaadvragende oogje aan
Die krijg je als je veel meisjes neukt en opeens niet meer mag ! Verstopping , laatst veegde hij er al eentje af aan Palma's rug...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:02 schreef coldstar het volgende:
Wat heeft Huub vieze puistjes op zij voorhoofd, het lijkt wel een krentebol...
wat nou bewijs, die meid drinkt twee drankjes door elkaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaal het bewijs!E waarom komt ie met die flessen naar boven ?? Trap-cameras ? Nee die zijn er nog steeds niet
Zou jij het doen als je haar was?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam![]()
Weet iemand of Lieke de rest al verteld heeft dat ze alweer haar 24 uur aangevraagd heeft?
[ afbeelding ]
Jammer dat we dezelfde quota niet terugzien bij het aantal pakjes condoomsquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:46 schreef Leandra het volgende:
Huub: In dit huis, als je rookt.. je rookt je helemaal de tering, zo twee, drie pakjes per dag.
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef Marieke_B het volgende:
savonds tezaam![]()
Weet iemand of Lieke de rest al verteld heeft dat ze alweer haar 24 uur aangevraagd heeft?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk weet ze zelf niet eens meer wat ze gezegd hebt. De eene keer was het Brain waar ze wel sex mee kon hebben. Met Huub sex ging echt niet gebeuren. Haar vader heeft ze bijna moeten zweren dat ze niet met Huub naar bed ging. Toevallig schrijft haar vader vandaag een brief, dat hij toch zijn toestemming geeft. Ptobeeer weer niet alles met de mantel der liefde te bedekken, werkt echt niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:03 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
voor als de de vorige 12 posten hierover gemist hebt... ze zei op de allereerste avond dat huub het type is waar ze op valt...
Waarom moet ie met haar naar boven met glas en flessen en al door de trap, alwaar er nog steeds geen cameras zijn . Met daarnaast het feit dat ie continue alle cameras checkt of ie wel of niet in beeld is ..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
wat nou bewijs, die meid drinkt twee drankjes door elkaar.
Nu mag het wel, eerst moest ze aan de telefoon komen, Toen kwam er een SL, toen moest ze twee keer haar 24 uur aanvragen, want de 1e stond er niet goed opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagd, volgens mij heeft iemand een aantal COSsen terug gepost dat ze morgen samen met Quinten zou vertrekken, vooruitziende blik??? Eerst maar de poort uit zien lopen en dan geloven
Dan moeten die piepeltjes weg zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef jassy het volgende:
Er staan iig nog 21 minuten op
quote:
nou dat heeft een hoop indruk gemaakt...over doodgeslagen verhaallijnen gesproken!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagd, volgens mij heeft iemand een aantal COSsen terug gepost dat ze morgen samen met Quinten zou vertrekken, vooruitziende blik??? Eerst maar de poort uit zien lopen en dan geloven
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:10 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
[..]
nou dat heeft een hoop indruk gemaakt...over doodgeslagen verhaallijnen gesproken!
Waar wil je naar toequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
Ik ga morgern helemaal gestrekt van het lachen als die poupuol komnt, Lieke behoolijk wat styemmen gekregen hebt en dan zegt....ik blijf toch maar. nou dasn kan je mij wegbrengen....
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu mag het wel, eerst moest ze aan de telefoon komen, Toen kwam er een SL, toen moest ze twee keer haar 24 uur aanvragen, want de 1e stond er niet goed op
Alle camera's weer op scherp. Ook achteraf voor de zekerheid even alle plasma's tellen. Die hele Brain-clan steelt als de raven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef Varen het volgende:
Ze gaan nu al weg?
Die popipoll moet in ieder geval voor morgenavond 22.15 zijn geweestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef jassy het volgende:
Script:
Vanavond, sneller als verwacht, Popupoll, en dat Lieke adhv de uitslag aangeeft dat ze nu echt vertrekt.
Zolang mensen blijven SMSen hebben ze ook alle reden om dat aan te nemen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijn![]()
Moet je opletten dat nu ook niet geldt dat de 24 uur pas ingaat na het gesprek met Anitaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijn![]()
Nou mijn ook.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:11 schreef coldstar het volgende:
Ik ga morgern helemaal gestrekt van het lachen als die popu poul komt, Lieke behoolijk wat stemmen gekregen hebt en dan zegt....ik blijf toch maar. nou dan kan je mij wegbrengen....![]()
ik zag anders Claire en Huub nog op de trap zoenen, dus ze kunnen heel wat zien.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom moet ie met haar naar boven met glas en flessen en al door de trap, alwaar er nog steeds geen cameras zijn . Met daarnaast het feit dat ie continue alle cameras checkt of ie wel of niet in beeld is ..
JdM en consorten krijgen geen eurocent van mij!! Zou ook niet weten voor wie ik een sms zou moeten sturen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang mensen blijven SMSen hebben ze ook alle reden om dat aan te nemen...
Hij ging net naar de wc ook, zal die ook wel weer gesnoven hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zag anders Claire en Huub nog op de trap zoenen, dus ze kunnen heel wat zien.
Maar jij je zin, Huub loopt stom dronken door de villa.
Ja joh, Huub zorgt er dan weer voor dat Nathanael een potje moet janken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik zeg: terug Natasia, Nathanael en co en open dat vuur op Huub.![]()
![]()
![]()
![]()
Mickey blijft voor mij een toppertje....ik hoop echt dat er goed voor hhem gezorgd gaat worden als hij buiten is. Ik gun het hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike heeft zich weer prima vermaakt
Algemene minachting naar de streamers.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Oja die komt morgen dj les geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
En Natasja zal wel weer door twee man beveiliging er uit gegooid worden. en die co daar weten we ook wel raad meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja joh, Huub zorgt er dan weer voor dat Nathanael een potje moet janken.
and that is realityquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Algemene minachting naar de streamers.
Ze verzinnen gewoon het script, laten dit uitvoeren door de acteurs, knippen en plakken een leuke tv uitzending bij elkaar. Waarom nog moeilijk doen. Ze kunnen ook voor de streamers precies in beeld brengen inmiddels wat ze ons willen laten zien. Af en toe een leuk streamlockje tussendoor om de spanning erin te houden maar dat is het dan wel.
Ze hebben geleerd van de kracht van de streamers tijdens de 6-2 situatie en zullen het gewoon niet meer zo ver laten komen.
Er wordt nog een leuk einde aan gebreid en dat was het dan.
Ze was wel boos op Brian en Keneth ook begreep ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Las ik nu eerder op de COS dat Brian een brief heeft ontvangen van mama Netty en dat hij verstoten is door zijn familie?.Of weer wishfull thinking....
Mamma Nettie vind dat die wat liever voor Amanda moet zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Las ik nu eerder op de COS dat Brian een brief heeft ontvangen van mama Netty en dat hij verstoten is door zijn familie?.Of weer wishfull thinking....
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Drive-by-shooting's in Almere-Haven enzo, je weetz...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
Die ene chick is een echte homie van LL...wat zij allemaal niet meegemaakt hebben...
jaja
En gaat Brian daar zijn lessen uittrekken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mamma Nettie vind dat die wat liever voor Amanda moet zijn.
En brother dinges kijkt niet meer naar de uitzendingen op tv omdat die Brian te cru tegen Amanda vind doen.
Brian en Amanda kregen er ruzie over.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En gaat Brian daar zijn lessen uittrekken?
Die gaan een gouden toekomst tegemoet...hij draait plaatjes en zij danst paal...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Oja die komt morgen dj les geven.
nou van mij mag ze, hoelang zou dat duren Quinten en Lieke.
Je vergeet te zeggen dat hij nu niet meer gaat drinken, en Amanda mag ook niet meer drinken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.
De familie heeft hem dus niet verstoten, maar slechts gemeld dat ze er niet trots op zijn, voor Brian is dat uiteraard een afwijzing van de eerste orde en hij doet dientengevolge alsof hij verstoten is
zie hier, Claire is een uurtje in de kooi en zei:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:58 schreef coldstar het volgende:
Claire zei zelf dat ze niet op dit type man valt.
Dat zei ze ook van Huub, nu biedt ze zichzelf zelfs al aan, aan hem. Kijk hem met zaadvragende oogje aan
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:24 schreef Marieke_B het volgende:
Ze valt wel op types als Huub..mensen die op de voorgrond treden en opvallen.
Hij is niet superaantrekkelijk..ze snapt niet wat al die meisjes met hem willen.
Het begin is er dus...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Brian en Amanda kregen er ruzie over.
Tja, in de ondergrondse Tilburgse rapwereld maak je veel mee!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
Die ene chick is een echte homie van LL...wat zij allemaal niet meegemaakt hebben...
jaja
Ach, verstoten, ik zit met smart te wachten op de dag dat hij stoten van dichtbij gaat krijgen, in de kickboxring.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.
De familie heeft hem dus niet verstoten, maar slechts gemeld dat ze er niet trots op zijn, voor Brian is dat uiteraard een afwijzing van de eerste orde en hij doet dientengevolge alsof hij verstoten is
Ik begreep dat de les die hij eruit heeft getrokken is dat het de schuld is van Amanda want die knoeit nog met eten, later zal het Huub zijn schuld wel wordenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Neeee, Amanda moet daar wat van leren,want het is haar schuldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het probleem nu dus opgelost............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeee, Amanda moet daar wat van leren,want het is haar schuld
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, in de ondergrondse Tilburgse rapwereld maak je veel mee!
Toch Luc?
Ja en nee, want je telt voor twee. Tilburgse rap is keihard en mat. Vergelijk het met Cif, het vroegere Jif. De ondergondse Tilburgse riool, als je er rondloopt klinken die buizen als een viool. Want ik ben Luc en kan goed rappen, dus niemand durft me te neppen!
Yo yo, weet je wel wat je meemaakt als je m'n homie bent, ik weet er alles van want ik ben een echte vent. Laat die chick in haar waarde, anders bestel ik voor jou 6 planken en wat aarde!
Zooooo, die knalt erin, en dit is nog maar het begin! Tilburg underground want ik ben geen watje, en ook niet je schatje! Ik heet luc, en dit is m'n sound !!!
Ok, Luc, dank je wel
Nog een paar weekjes....... 17 februari is ie aan de beurtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, verstoten, ik zit met smart te wachten op de dag dat hij stoten van dichtbij gaat krijgen, in de kickboxring.
![]()
En Brian werd al medium parra, maar toen kwam helaas de visitequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:25 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik begreep dat de les die hij eruit heeft getrokken is dat het de schuld is van Amanda want die knoeit nog met eten, later zal het Huub zijn schuld wel worden
Tja... goed snood plan Brian, Amanda, Luc en Selene, Huub en Claire hebben nu echt een heftige ruzie door jullie supersnode planquote:
hoe weet je dat ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke vertrekt straks............
Ik dacht het Paraday was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes....... 17 februari is ie aan de beurt
De laatste keer werd Huub er door de beveiliging uitgegooit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En Natasja zal wel weer door twee man beveiliging er uit gegooid worden. en die co daar weten we ook wel raad mee
Je geeft het niet op he?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef chufi het volgende:
S tegen H: Wat heb je gedronken
H: Niks alleen maar Red-Bull......
Zn kop staat strak van een combi van drugs en drank...
[ afbeelding ]
Niet voor de popipollquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef farscapevr6 het volgende:
lieke vertrekt straks............
Laat die sterke plannen maar aan Brian over, hij bedenkt ze, een ander voert ze uit...resultaat...nul, komma, nul...............quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
Tja... goed snood plan Brian, Amanda, Luc en Selene, Huub en Claire hebben nu echt een heftige ruzie door jullie supersnode plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |