Jaa, Mike is echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, ik krijg voorspellende gaves, Mike isJaap aan het opstoken tegen Huub
linkje??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef kissa het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat Braaain para werd van een brief van Netty
Trusten BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag. Ga afsluiten en wens de nachtploeg veel succes ( met name BSOL, Roevka en tipsch). Tot morgen FOK!kers, slaap lekker en tot morgen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef chufi het volgende:
Zag ik Huub nu lopen met een glas Champagne en verdween ie daarme buiten beeld ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef Yavido het volgende:
[..]
Komt ie dan, speciaal nog een keer voor jou. Deze is speciaal voor Netty geschreven en voor vriend Brian:
Double L presents Netty
Hee! Deze rolmops wat door moet gaan voor een vrouw, zo dik als yabba de hut maar Brian trouw.
Wat flauw, weer zo'n leugenachtige bitch, een snitch, een verrader, net Flens, een witch.
Een moeder, een loeder, een broeder voor het spel. Net als het weer veranderd haar karakter snel.
Ooit was ze getrouwd, samen met een man, in de ban van de liefde en sex. Maar tegenwoordig is elke kerel haar ex.
Wie o wie is de vader van brian, niemand kent hem, zelfs niet zijn stem. Is het weer zo'n bajesklant, want dan vind ik het niet interessant. Doe mij dan maar geen vader, geen verrader, of wel dan?
Nettie klinkt als reclame voor netkousen van de neckerman......
Ok, wie maakt m af
Daar achter de paal staat ie met zn glas dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef chufi het volgende:
Zag ik Huub nu lopen met een glas Champagne en verdween ie daarme buiten beeld ?
Jammer dat je twee minuten voor de trekking van de staatsloterij geen loten meer kan kopen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, ik krijg voorspellende gaves, Mike isJaap aan het opstoken tegen Huub
Claire zei zelf dat ze niet op dit type man valt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking....hoezo moet je Amanda heette om op dit soort mensen te vallen. Is Claire soms nu op Charles Atlas gevallen....
Vraag me af hoeveel % die appelsap is.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, rustig maar. Huub zit aan de appelsap
Volgens mij is die ook aan het roken. Dat zal wel wiet zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar achter de paal staat ie met zn glas dus
[ afbeelding ]
is red bull in een wijnglasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef chufi het volgende:
Hehehe, tja, daar zou dan wel wat aan hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Jammer dat je twee minuten voor de trekking van de staatsloterij geen loten meer kan kopen...
op nog nuller als ie nu al staat? kennie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:35 schreef Leandra het volgende:
Lieke geeft een rondleiding en krijgt het advies haar verstand op nul te zetten...
Ze denkt dat mannen daar geil van worden. Nou schat, daar moet je imo iets meer voor doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef fredfik het volgende:
de del voert haar bekende dansje weer uit,zou die nou niks anders kunnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |