Wat een oprechte liefde ook, hij ergert zich kapot aan alles wat Amanda zegt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:58 schreef avonne het volgende:![]()
nou krijgt Netty de volle laag. Ze heeft hem "altijd afgepist"
en Amanda ook weer
die gozer is zó verknipt
haha..zijn bloedeigen moeder valt hem af..hij staat voor lul...dit trekt 'ie niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:58 schreef avonne het volgende:![]()
nou krijgt Netty de volle laag. Ze heeft hem "altijd afgepist"
en Amanda ook weer
die gozer is zó verknipt
Wauw! Dat klinkt alsof de oogkleppen van de familie Kubatz een beetje doorschijnend zijn gewordenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:00 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik ken mijn moeder langer dan vandaag, ze doet dat altijd, altijd eenzijdig mij de schuld geven!
En dat Kenneth niet meer wil kijken vind ik, dat hij mij, zijn eigen broer, in de steek laat.
ik denk het wel, hoor, want elke keer als Kenneth er is zegt hij "je moet aardiger voor Amanda zijn"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:01 schreef STAP01 het volgende:
Kennie is ook boos op m! Sure!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:31 schreef avonne het volgende:
Kan Claire eens rechtop gaan zitten?
Ik erger me er al dágen aan.
En impliciet verbiedt ie Aman dus ook om niet meer te drinken , gaat zij ook in training ??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:05 schreef Varen het volgende:
Brian gaat 3 weken niet drinken, behalve 1 a 2 wijntjes
Zijn reputatie is naar de klote dus dat moet opgevijzeld worden!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wauw! Dat klinkt alsof de oogkleppen van de familie Kubatz een beetje doorschijnend zijn geworden [ afbeelding ]
Je hebt het toch niet over Brian hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:06 schreef Lady-night het volgende:
Hoe kan het dat iemand zo weinig zelfreflectie heeft.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik de frustratie van Huub, dat mag niet van het hokje.
Het enige dat hij mag is proberen haar zo te treiteren (verbaal) dat ze voor de ontslagronde genoeg van hem heeft, hem een dreun verkoopt en gewoon de poort uitloopt.
Ik zou me alleen heel stom voelen als ik Claire was en dwars door dit getreiter heen moest gaan zitten vertellen dat ik verliefd aan het worden ben of die stompzinnige, keiharde, over het paard getilde tuinkabouter.
Same here brother, broerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:07 schreef mootie het volgende:
Ik haat het als Brian een engelse uitdrukking gebruikt, en het dan even in het nederlands vertaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |