Ze heeft ontdekt dat de buren dat mooi vinden, of dat het zo gevoelig staat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:20 schreef schatje het volgende:
Lieke kan ieder moment traantjes laten.
Die heeft nu precies waar ze op uit was. De volgende ontslagronde ligt ze er uit en heeft ze haar teergeliefde geld terug.quote:
Ik zal zo blij zijn als ze opgerot is, kan dat mens niet meer luchten of zien. Ze verpest echt de streams met haar sjaggo kop.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
Wat is Lieke toch rancuneus. Zelfs nu moet ze nog even zeggen dat ze Huub geen uitje gunt. Get over it.
Ach Lieke heeft Q toch dus lijkt me dat het haar weinig doet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef Vandaag... het volgende:
Bizar voor Lieke dat Claire en Huub hun prille relatie besproken wordt waar ze bij zit
ik kijk naar t gezicht van jaap en begrijp dat er geen ondervraag uurtje richting a en b MAG komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
En we krijgen weer een ondervraag uurtje voor Huub.Zou zeggen bemoei je er niet mee.
juist!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal zo blij zijn als ze opgerot is, kan dat mens niet meer luchten of zien. Ze verpest echt de streams met haar sjaggo kop.
En dat doet Lieke niet door te zeggen dat Huub een klein en achterbaks mannetje is omdat hij het spel speelt, kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
Huub wordt even overhoord over zijn gevoel (voor Claire)...
Toch jammer dat hij bewust kwetsende opmerkingen als "de vorige 5 vrouwen waren om Lieke te vergeten" niet even voor zich kan houden... het zal je ex maar wezen, wat een galbak
Dat bleek al toen Huub en brian kregen te horen dat ze op mochten treden, dat gunde ze hem ook al niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
De toestanden tussen Huub en Lieke elke avond aan tafel![]()
Wat is Lieke toch rancuneus. Zelfs nu moet ze nog even zeggen dat ze Huub geen uitje gunt. Get over it.
Ze zijn allemaal een beetje moe volgens mij. Kan ik me ook wel weer voorstellen. Duurt zo lang allemaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef Dark het volgende:
[..]
Naar mate de kooi langer duurt, worden ze ook steeds slechter in acteren............zucht.
het zal je nieuwe vriendje maar wezen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
Huub wordt even overhoord over zijn gevoel (voor Claire)...
Toch jammer dat hij bewust kwetsende opmerkingen als "de vorige 5 vrouwen waren om Lieke te vergeten" niet even voor zich kan houden... het zal je ex maar wezen, wat een galbak
Was een flutstemming.Maar dat komt ook omdat Brian zowiezo mocht gaan.Alles krijgen die twee zich in de schoot geworpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:26 schreef avonne het volgende:
nou, het argument gisteren dat de stemming geen goede tv opleverde gaat nu ook niet op.
Wat was dit dan
Trouwens, lekker makkelijk om te zeggen dat je Lieke wegstemt. Nog 9 dagen te gaan.
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heeft nu precies waar ze op uit was. De volgende ontslagronde ligt ze er uit en heeft ze haar teergeliefde geld terug.
nog even en dan zien we vreugdetranen bij juf ooievaarquote:
Gewoon in een deuk gaan liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal zo blij zijn als ze opgerot is, kan dat mens niet meer luchten of zien. Ze verpest echt de streams met haar sjaggo kop.
+1quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal zo blij zijn als ze opgerot is, kan dat mens niet meer luchten of zien.
Ze verpest echt de streams met haar sjaggo kop.
Goh! Nou ja, die twee liggen natuurlijk ook zo vaak onder vuur. Het is nu wel duidelijk dat ze echt niet te breken zijn. Het wordt tijd dat Huub eens onder vuur komt te liggenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik kijk naar t gezicht van jaap en begrijp dat er geen ondervraag uurtje richting a en b MAG komen?
wrong !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lieke valt ook wederom zwaar door de mand, als ze zeker naar huis wil worden
gestemd einde van deze maand, had ze [b]nu moeten blokken.[/b]
Wil ze het spel door blijven spelen, had ze ook moeten blokken.
Dat is wel leuk als je in de tussentijd ook tegen haar mag spelen, maar Lieke hoort nu bij de kindjes van God, en heeft daardoor de zegen van de heilige Flens gekregen voor onschendbaarheidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wrong !
als ik huub was en ik wist dat lieke naar huis wilde en ze verziekte mijn uitje, dan liet ik haar er bij de ontslagronde lekker inzitten. wil je naar huis, loop maar de poort uit dan!
Denk het niet, Huub weet ook dat Lieke zo rancuneus is, dat als ze erin gehoudenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wrong !
als ik huub was en ik wist dat lieke naar huis wilde en ze verziekte mijn uitje, dan liet ik haar er bij de ontslagronde lekker inzitten. wil je naar huis, loop maar de poort uit dan!
Maar dat is denk ik de frustratie van Huub, dat mag niet van het hokje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:31 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
wrong !
Wat een ouwe lul is het toch ook he..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:35 schreef noekje het volgende:
Luc trek zijn colletje maar weer aan. Geil!
Ze ziet er ook uit als een wrak of ze pruimt tabak, dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:38 schreef schatje het volgende:
Lieke loopt naar de Febo en Huub er achteraan roepende 'toch geen tranen hè?'.
oh, ik dacht van Clairequote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop Huub, luister eens beter naar Jaap. Die gaf net aan dat het
optreden van Selene namelijk vrij zwak was.
Ik weet het niet... die getergde lijdzaamheid komt op mij steeds meer als een nieuw ontdekte rol over.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze ziet er ook uit als een wrak of ze pruimt tabak, dat kan ook nog.
Dan heb je niet goed opgelet. Huub mag gewoon mee en Huub gunt Lieke de borg wel. Hij heeft dagenlang tegen haar aan lopen lullen hoe ze dit het best af kon dingen bij de FEBO maar dat is je waarschijnllijk ontgaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:41 schreef neehe het volgende:
Men heeft voor niets zitten wachten op de tranen van Lieke.
En dat Lieke Huub de stemming niet gunde lijkt me nogal logisch.
Zeker hoe hij de laatste tijd doet.
Huub gunt haar de borg nog geen eens, hoe zielig kun je zijn.
Het enigste waar hij het nog over kan hebben is Lieke, hij is nog gek op haar.
Als ze weggaat staat puber Huubje het hardste te huilen.
IK heb wel goed opgelet, Lieke zei : Ik gun het Huub eigenlijk niet, maar omdat Brian Huub en Amanda mee wil hebben stem ik voor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Huub mag gewoon mee en Huub gunt Lieke de borg wel. Hij heeft dagenlang tegen haar aan lopen lullen hoe ze dit het best af kon dingen bij de FEBO maar dat is je waarschijnllijk ontgaan.
Ik hoor nog zo stoer zeggen dat Nadia vluchtgedrag vertoont omdat ze steeds naar achter rende. Lieke woont daar dus al bijna.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet... die getergde lijdzaamheid komt op mij steeds meer als een nieuw ontdekte rol over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |