quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Kan die jongen met dat lulletje lampekatoenkapsel even die bonk kauwgom,die hij zo vakkundig door zijn mond tennist, uitspugen?
Lijkt me meer een figurante voor de nieuwste cumswapfilm?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Leandra het volgende:
Huub is weer aan het mixen...... drank deze keer
Het is te hopen dat die niet spettert, en er een spetter in zijn gezicht komt! Dan krijgt die nog een strafmaatregelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Leandra het volgende:
Huub is weer aan het mixen...... drank deze keer
Kauwgom met silliconen, dat gaat nooit goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat Amanda een enorm decolleté heeft, een perfect doelwit.
Wat een rare opmerking....hoezo moet je Amanda heette om op dit soort mensen te vallen. Is Claire soms nu op Charles Atlas gevallen....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
mijn god... wat een verschrikking. En dat ze ook oprecht denken dat Claire (of welke vrouw dan ook die geen Amanda is) op dit soort types zou vallen.
Ik blijf gewoon bij hetzelfde Topic.... Daar is ie weer: Zwaai hier Lieke uit: Dag Kleintje. Pas goed op jezelf!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
LOL. Ik word nog bestraft vanwege alle herhalingen in Updates vol 'Lieke vertrekt' en 'Lieke blijft'.
een bukkake-filmpje is ook wel iets voor haar (vin ik)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef Yavido het volgende:
[..]
Lijkt me meer een figurante voor de nieuwste cumswapfilm?(ze likt dan op de achtergrond de vloer schoon).
Goh, ik krijg voorspellende gaves, Mike isJaap aan het opstoken tegen Huubquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:31 schreef mazaru het volgende:
Daar komt Mike weer om Jaap tegen Huub op te stoken
Komt ie dan, speciaal nog een keer voor jou. Deze is speciaal voor Netty geschreven en voor vriend Brian:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef kissa het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat Braaain para werd van een brief van Netty
Jaa, Mike is echt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, ik krijg voorspellende gaves, Mike isJaap aan het opstoken tegen Huub
linkje??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:26 schreef kissa het volgende:
Wat heerlijk om te lezen dat Braaain para werd van een brief van Netty
Trusten BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef beequeen het volgende:
Het is mooi geweest voor vandaag. Ga afsluiten en wens de nachtploeg veel succes ( met name BSOL, Roevka en tipsch). Tot morgen FOK!kers, slaap lekker en tot morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |