Wie is dat dan weer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan zo met het reizend circus mee
Daarom was ze enthousiast toen ze van achter kwam....het mocht.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:09 schreef Disana het volgende:
Niet weer he. 24 uur.
En ze zegt nu definitief, voor wat het waard is.quote:
Dat is dan weer een andere 24 uur als dat je gewoon je 24 uur aanvraagt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:09 schreef Lady-night het volgende:
Lieke vraagt definitief 24 uur aan
want ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:10 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik hoop dat lieke het niemand verteld.
echt??? net gemistquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:09 schreef chufi het volgende:
Lieke vraagt definitief haar 24 uur aan
Iemand? Wie is dit?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef Vandaag... het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan zo met het reizend circus mee
Misschien kunnen haar ouders morgen pas om deze tijdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan weer een andere 24 uur als dat je gewoon je 24 uur aanvraagt.
Want deze vraagt ze aan nadat ze aan de telefoon is geroepen, vlak na een SL
Ik vind het niet erg om bedonderd te worden, maar doe het dan tenminste een beetje geloofwaardig
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:11 schreef chufi het volgende:
Ze is nog achter geweest om iets te regelen en waarschijnlijk is het goed zo .... en dus geregeld met achter. Kan er alsnog een stemming komen om Huub eruit te stemmen
En bij de kinderdisco geldt ook een bedtijd van 01.00 uurquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Het lijkt de lokale kinderdisco daar wel, volgens mij gebeurt dit ook in menig buurthuis op
zaterdagavond.
dat weet niemand. Ze komt uit het blik "mooie vrouwen met niveau" wat de febo altijd opentrekt voor dit soort avonden.quote:
Dit was dus gewoon een dubbele stemming... Hoeven ze over een week niets te regelen of er staat nog iemand op de wip ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
Zou de FEBO nu meewerken omdat iedereen vanavond toegzegd heeft Lieke eruit te stemmen?
Ze kunnen zo weer van mening veranderen, dus dat lijkt me niet de reden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef 2live het volgende:
Zou de FEBO nu meewerken omdat iedereen vanavond toegzegd heeft Lieke eruit te stemmen?
Deze "dame" wil graag een eigen nagelstudio maar heeft zelf opplaknagels.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:16 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub geeft toe datie toch nog met zn andere relatie in zn maag zit
Zou dit dan toch het begin van het einde dgk zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:17 schreef diedirk het volgende:
Ben toch benieuwd hoe ze dan die vervanging gaan regelen, want dat kan niet bij wegstemmen of normale 24 uur aanvraag.
Maar ze heeft wel mooie extensions. Ha, dat had ze niet gehad als ze zondag was vertrokken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is vertrekt Lieke morgen uit dat hok om 22.15 uur. Een gesprek met Anita zal toch niet meer nodig zijn?
Deal gesloten met de FEBO en dag Lieke.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ze komt uit het blik "mooie vrouwen met niveau" wat de febo altijd opentrekt voor dit soort avonden.
Tegen wie, wat of welke camera??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Kan die jongen met dat lulletje lampekatoenkapsel even die bonk kauwgom,die hij zo vakkundig door zijn mond tennist, uitspugen?
Pff, wat een paupertjequote:
ik verwacht dat Lieke zo principieel is dat ze dat niet doet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:21 schreef neehe het volgende:
Ik verwacht toch dat Lieke Huub een klap gaat geven, en zo haar borg verdient.
Nou wat een triest kapsel!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
Kan die jongen met dat lulletje lampekatoenkapsel even die bonk kauwgom,die hij zo vakkundig door zijn mond tennist, uitspugen?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef mootie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |