JdM en consorten krijgen geen eurocent van mij!! Zou ook niet weten voor wie ik een sms zou moeten sturen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zolang mensen blijven SMSen hebben ze ook alle reden om dat aan te nemen...
Hij ging net naar de wc ook, zal die ook wel weer gesnoven hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zag anders Claire en Huub nog op de trap zoenen, dus ze kunnen heel wat zien.
Maar jij je zin, Huub loopt stom dronken door de villa.
Ja joh, Huub zorgt er dan weer voor dat Nathanael een potje moet janken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ik zeg: terug Natasia, Nathanael en co en open dat vuur op Huub.![]()
![]()
![]()
![]()
Mickey blijft voor mij een toppertje....ik hoop echt dat er goed voor hhem gezorgd gaat worden als hij buiten is. Ik gun het hem.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:15 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike heeft zich weer prima vermaakt
Algemene minachting naar de streamers.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze 'achter' steeds minder moeite doen om te verbergen dat de hele bende gescript is, tenzij ze denken dat wij allemaal koekoek zijn![]()
Oja die komt morgen dj les geven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
Heeft ze alweer haar 24 uur aangevraagd, volgens mij heeft iemand een aantal COSsen terug gepost dat ze morgen samen met Quinten zou vertrekken, vooruitziende blik??? Eerst maar de poort uit zien lopen en dan geloven
En Natasja zal wel weer door twee man beveiliging er uit gegooid worden. en die co daar weten we ook wel raad meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja joh, Huub zorgt er dan weer voor dat Nathanael een potje moet janken.
and that is realityquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Algemene minachting naar de streamers.
Ze verzinnen gewoon het script, laten dit uitvoeren door de acteurs, knippen en plakken een leuke tv uitzending bij elkaar. Waarom nog moeilijk doen. Ze kunnen ook voor de streamers precies in beeld brengen inmiddels wat ze ons willen laten zien. Af en toe een leuk streamlockje tussendoor om de spanning erin te houden maar dat is het dan wel.
Ze hebben geleerd van de kracht van de streamers tijdens de 6-2 situatie en zullen het gewoon niet meer zo ver laten komen.
Er wordt nog een leuk einde aan gebreid en dat was het dan.
Ze was wel boos op Brian en Keneth ook begreep ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Las ik nu eerder op de COS dat Brian een brief heeft ontvangen van mama Netty en dat hij verstoten is door zijn familie?.Of weer wishfull thinking....
Mamma Nettie vind dat die wat liever voor Amanda moet zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Las ik nu eerder op de COS dat Brian een brief heeft ontvangen van mama Netty en dat hij verstoten is door zijn familie?.Of weer wishfull thinking....
"Verstoten" is een groot woord, maar vooral Brian voelt de reprimande die zijn moeder hem per brief gaf over zijn gedrag tegen Amanda zo... en het feit dat Kenneth niet meer streamt omdat hij niet bepaald trots is op z'n agressieve broertje maakt het allemaal niet veel beter.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:16 schreef yellowfirst het volgende:
Drive-by-shooting's in Almere-Haven enzo, je weetz...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:20 schreef Marieke_B het volgende:
Die ene chick is een echte homie van LL...wat zij allemaal niet meegemaakt hebben...
jaja
En gaat Brian daar zijn lessen uittrekken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mamma Nettie vind dat die wat liever voor Amanda moet zijn.
En brother dinges kijkt niet meer naar de uitzendingen op tv omdat die Brian te cru tegen Amanda vind doen.
Brian en Amanda kregen er ruzie over.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En gaat Brian daar zijn lessen uittrekken?
Die gaan een gouden toekomst tegemoet...hij draait plaatjes en zij danst paal...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Oja die komt morgen dj les geven.
nou van mij mag ze, hoelang zou dat duren Quinten en Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |