quote:
Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km�Land: 79,99 km� Water: 10,60 km�
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km�
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Offici�le website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, \'s-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam \'Westland\' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er \'s nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
quote:De geschiedenis van de Kromme jongens gaat terug naar 1988 toen Rob v/d Meij, Gert Kogeler en Peter Kruithof een begeleidingsband vormde van het interkerkelijke koor Les Sirenes uit De Lier. Al snel besloten de drie de kerkelijke muziek terzijde te schuiven om uiteindelijk op het idee te komen om muziek te gaan maken met als thema \'Westland\'. Er wordt dan besloten dat het bandje \'Bakkie pleur\' gaat heten, maar op het laatste ogenblik werd de naam door de band veranderd in \'Kromme jongens\'. Na een week staat er al een artikel in de krant over dit bandje. De Kromme jongens bleek al snel aan te slaan. Het chauvinistische karakter van de teksten gecombineerd met ruige covers als \'Rond van boven\', \'Ronde mis\' en \'Schuurfeest\' gaf de band het gevoel dat er meer in zat.
In 1989 besloot de band om een single te gaan uitbrengen, namelijk \'k wil weer naar het Westland gaan\', met als dubbele A-kant \'Julia\'. De single had een oplage van 500 stuks, waarvan 300 stuks door de firma Droog werden opgekocht vanwege promotiedoeleinden. De rest werd compleet uitverkocht.
Meer...
Valt me van je tegen roop!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:34 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
* ThaRooP houdt niet zo van carnaval
Me pa zei hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:03 schreef Toempf het volgende:
Lekker dan, de hele voor- en achtertuin ligt vol met rotzooi dankzij een feest dat de gemeente (volgens mij) gaf vanwege het heien van de eerste paal voor het nieuwe gedeelte van het Woerdblok in Naaldwijk.
Om de feestvreugde te verhogen hebben ze geloof ik van die luchtkanonnen neergezet waar allemaal van die papiersnippers uitkomen, maar die bende is dus regelrecht naar ons huis toegewaaid![]()
OP heb ik trouwens iets aangepast ivm plaatjes die niet meer werkten.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Een ordinaire TVP dan maar...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:38 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt ook wel weer grappig. Ik heb een "themafeest"-verjaardag. Duitsland is het thema, maar ik heb samen met een vriend bedacht dat we maar in de geest van '40-'45 moeten gaan
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:38 schreef kassenbouwer het volgende:
Vanavond wordt ook wel weer grappig. Ik heb een "themafeest"-verjaardag. Duitsland is het thema, maar ik heb samen met een vriend bedacht dat we maar in de geest van '40-'45 moeten gaan
Ja zoiet dus, geïnspireerd op Prins Harryquote:
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:49 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja zoiet dus, geïnspireerd op Prins Harrymaar we hebben er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
bahquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:32 schreef PieterBas het volgende:
Ziek meisje op krukken omver geschopt
Wat een stelletje tyfushufters...
Das toch niet te g'leuven!quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:24 schreef kassenbouwer het volgende:
Dit kan ik gewoon echt niet geloven...
Ja... Dit verhaal klinkt zo absurd, dat het best nog wel eens verzonnen kan zijn. Maar er zijn natuurlijk genoeg gekke mensen hier in het Westland die vast wel iemand van zijn krukken af willen slaan, dus dat zou me aan de andere kant ook niet verbazen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:36 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren in de krant al een stuk over het meisje gelezen, dat mensen het bericht in twijfel trokken.
Ik heb namelijk een beetje hetzelfde gevoel.. Het kan natuurlijk een schreeuw om aandacht zijn, maar als het echt zo is gegaan als is in de krant geschreven staat, dan is het natuurlijk een hele laffe daad van een stel lijers..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:51 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja... Dit verhaal klinkt zo absurd, dat het best nog wel eens verzonnen kan zijn. Maar er zijn natuurlijk genoeg gekke mensen hier in het Westland die vast wel iemand van zijn krukken af willen slaan, dus dat zou me aan de andere kant ook niet verbazen.
Is dat niet heel het punt van carnaval dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:02 schreef GotC het volgende:
Mijn god, schiet me af. Ik ga nooit meer naar carnaval+drinken.
Daar kwam ik hem tegen. En ja, het is goed dat er wat aan gedaan wordt, daar niet vanquote:Op maandag 4 februari 2008 19:38 schreef Strychnine het volgende:
Inderdaad wel landelijk campagne achtig, maar wel een goed iets toch. En zie ik nou het GS icoontje linksboven?
Jeuj! mijn kroeg tapt het beste bier! en vorig jaar ook al die prijs in Monster ...:)quote:Gouden Tapknop naar de Pomp
ROTTERDAM - En natúúrlijk wint een Westlandse horecazaak de Gouden Tapknop 2007 van de regio Zuid-Holland. Westland zou zijn naam van bierminnende regio in zijn eer aantasten als het geen winnaar zou leveren bij een biertapwedstrijd.
De Monsterse Nicole van Oosten (27) sleepte de prijs van de biertapwedstrijd van Heineken in de wacht. Zij ontving de prijs gistermiddag in Rotterdam.
In café De Pomp van Nicole van Oosten krijgt de klant het best getapte biertje en wordt hij het meest gastvrij benaderd. De winnares is trots op de haar overwinning, net zoals haar vader van wie zij het vak heeft geleerd. Ook hij was bij de prijsuitreiking. „Vier jaar geleden heb ik de zaak overgenomen van mijn ouders die hem dertien jaar geleden begonnen. Mijn vader kan het nog niet loslaten, die zit er elke dag nog,’’ lacht Van Oosten.
Verschillende mysteryguests bezochten tientallen café’s in Zuid-Holland om te bekijken waar het beste biertje wordt neergezet. Van Oosten vertegenwoordigt Zuid-Holland 12 februari in de finale in Amsterdam, waar de twaalf beste regiotappers van het land strijden om het Gouden Fust. „Ik kan goed biertappen, maar ik vind het wel eng als je zo op je vingers wordt gekeken,’’ aldus Westlands beste biertapper.
poten, gieten, dekken, kappen, doppen, veilen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:11 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Helemaal goud!
Wat mot je nou weer met bloemkole?
Ging je los met de wollebrandcross?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Ik zag me gisteren nog voorbij hardlopen op de WOS...
Ja, ik ging los bij de Wollebrandcross.. en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ging je los met de wollebrandcross?
Gisteren me rijbewijs gehaald, in één keer
FOEIquote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef ThaRooP het volgende:
Strychnine in het nieuws:![]()
Burgemeester vergiftigd met chocolaatje
De burgemeester van de Oostenrijkse plaats Spitz-an-der-Donau is in een kunstmatig coma gebracht nadat hij gisteren een vergiftigde bonbon had gegeten. De Mon Chéri zat volgens Oostenrijkse media vol met strychnine, een pesticide dat tegen muizen en ratten wordt ingezet.
De chocolade bonbon, normaal gesproken gevuld met kersenlikeur, zou met een kaart als een geschenk zijn achtergelaten op de wagen van de burgemeester. De tekst op de kaart was: "Ik wil je iets belangrijks zeggen. Je bent voor mij heel bijzonder".
De politie heeft nog geen idee over de achtergrond van het incident. De burgervader is in een stabiele toestand, zo maakten zijn artsen vanmiddag bekend.
Bedanktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren
Bedanktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren
Donderdag JC installatie gehad. Daarna naar de woo geweest. Rond half 5 zwalkend over de weg gevonden door een vriendin die me mee naar huis heeft genomen en in haar geru gedropt heeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Bedankt
Zo, vanavond voor de vierde keer deze week bier drinken op de scoutingHet begint steeds ergere vormen aan te nemen
'n jack-up-rig. Normaalgesproken staat het platform op de grond, maar ze hebben de poten van dat ding (Gorilla VIII) met 25 meter (totaal 100 meter nu) velengd, en ik denk dat ze nu kijken of dat goed is gebeurd ofzo. Normaal gesproken doen ze dit niet op het land, dan staan die poten op de zeebodem en steekt het platform een stukje boven de zee uit en kan er geboord worden.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat dat gevaarte is dat je in de verte ziet als je de A20 op rijdt richting Rotterdam? Eerst is het voor je en vervolgens naast je. Een soort booreiland op hoge palen lijkt het wel.
V.d. WOS.quote:Scooterrijder verongelukt
Op de kruising Vogelaer met Mariendijk in Honselersdijk is zondagavond een 20-jarige Haagse scooterrijder om het leven gekomen. De Hagenaar was op slag dood.
De scooterrrijder is aangereden door een pick-up wagen. De automobilist kwam vanaf de richting Poeldijkseweg en stak de kruising van de Vogelaer rechtdoor over richting de Middelbroekweg.
Op de kruising botste de pick-up op de scooter die vervolgens met de scooter onder de wagen, 70 meter doorschoof. De scooterrijder lag 20 meter eerder in de berm.
Duikers van de brandweer hebben in een naastgelegen sloot gezocht naar een mogelijke passagier van de scooterrijder. Later bleek dat een helm, die zich bevond in de buggyseat, in de sloot was terecht gekomen.
De bestuurder van de auto bleek een 17-jarige jongen uit Den Haag. Agenten hielden hem en zijn bijrijder, een 20-jarige man uit Honselersdijk aan.
Joa, boortplatform eerderquote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef Heinekenner het volgende:
Het is een gigantisch schip op palen!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef keijz het volgende:
Ontevreden klant zwaait met hooivork
Caiway![]()
Groot gelijk heb die ventquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef keijz het volgende:
Ontevreden klant zwaait met hooivork
Caiway![]()
Het berichtje Albert Heijn stuurt smurfenverzamelaar wegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:25 schreef vipergts het volgende:
De Albert heijn in Naaldwijk weer in het nieuws. Dit keer smurfennieuws.
Temple Bar!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik kom net terug van een lang weekendje Dublin! Erg gezellige stad. Veel pubs gezien en veel pints op
Juist!quote:
Man het is weer zoals gewoonlijk zwaaaar opgeblazen. Papa van het jochie is een eigenaar van een succesvolle schoenenwinkel, en zet verdorie z'n eigen kind voor de AH als bedelaar. Vervolgens gaat papa rustig foto's staan maken, wat dus niet mag sowieso. De bedrijfsleider vroeg vriendelijk of hij weg wilde gaan aub, en die vent ging HELEMAAL over de rooie, dreigde met politie, rechter, en uiteindelijk ook de Telegraaf.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:12 schreef vipergts het volgende:
GotC heeft dat arme jongetje waarschijnlijk de deur gewezen. Maar misschien heeft ze foto's
Dan lezen we meteen ook het andere kant van het verhaalquote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Man het is weer zoals gewoonlijk zwaaaar opgeblazen. Papa van het jochie is een eigenaar van een succesvolle schoenenwinkel, en zet verdorie z'n eigen kind voor de AH als bedelaar. Vervolgens gaat papa rustig foto's staan maken, wat dus niet mag sowieso. De bedrijfsleider vroeg vriendelijk of hij weg wilde gaan aub, en die vent ging HELEMAAL over de rooie, dreigde met politie, rechter, en uiteindelijk ook de Telegraaf.
En raad eens wie er gistermiddag weer voor de deur stond? Dat kutjochie. We hebben hem buiten de deur gezet en verder niet weggestuurd. Ook al waren gigantisch veel klanten woest om dat kutgedrag van die vader en daarbij dat jochie.
Echt, we werden gister platgebeld door verschillende kranten en TVprogramma's over dat 'smurfengedrag'. Nou ik ga denk ik zelf maar in de winkel van die pokkevent van een vader staan om voor schoensmeer te bedelen ofzo, kijken wat hij ervan vindt.
M.a.w.: ik ben het helemaal zat. Waar gaat de wereld heen.
wat een verhaal.. Daarom lees ik ook nooit de Telegraaf..quote:Op zondag 2 maart 2008 20:15 schreef GotC het volgende:
Er stond ook echt in de Telegraaf dat Quinn 'een beetje moest huilen'.. Nou ik heb alleen een boze vader gezien en een verveeld jochie dat iedereen aanklampte.
Was het nog wat?, ik moet er denk volgende keer ook maar is heen..quote:
Toch niet een schoenenzaak in Naaldwijk in de rembrantstraatquote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Man het is weer zoals gewoonlijk zwaaaar opgeblazen. Papa van het jochie is een eigenaar van een succesvolle schoenenwinkel, en zet verdorie z'n eigen kind voor de AH als bedelaar. Vervolgens gaat papa rustig foto's staan maken, wat dus niet mag sowieso. De bedrijfsleider vroeg vriendelijk of hij weg wilde gaan aub, en die vent ging HELEMAAL over de rooie, dreigde met politie, rechter, en uiteindelijk ook de Telegraaf.
En raad eens wie er gistermiddag weer voor de deur stond? Dat kutjochie. We hebben hem buiten de deur gezet en verder niet weggestuurd. Ook al waren gigantisch veel klanten woest om dat kutgedrag van die vader en daarbij dat jochie.
Echt, we werden gister platgebeld door verschillende kranten en TVprogramma's over dat 'smurfengedrag'. Nou ik ga denk ik zelf maar in de winkel van die pokkevent van een vader staan om voor schoensmeer te bedelen ofzo, kijken wat hij ervan vindt.
M.a.w.: ik ben het helemaal zat. Waar gaat de wereld heen.
Dat hebben we afgesprokenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Was het nog wat?, ik moet er denk volgende keer ook maar is heen..
Welkomquote:Op zondag 23 maart 2008 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Jup, de man achter de kassa werd met een mes bedreigd. Het is toch niet normaal meer.
Btw, ik meld me ook even in het Westland topic.
Zit je daar wel vaker in?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren een overval bij de Shell tankstation geweest.. ik vroeg me dus al af waarom er zo veel politie er stond... Ik kwam er met bus 30 langs
Ik zie dat je in 6 VWO zit?.. dan zit je zeker op het westland college?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Jup, de man achter de kassa werd met een mes bedreigd. Het is toch niet normaal meer.
Btw, ik meld me ook even in het Westland topic.
Nou ook interesse mijnerszijds dan. Zie dat je ook op waterpolo zit, waar?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef ThaRooP het volgende:
[Btw, ik meld me ook even in het Westland topic.]
Ik zie dat je in 6 VWO zit?.. dan zit je zeker op het westland college?
Westland College = ISW Tiendwegquote:Op maandag 24 maart 2008 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Het Westland College? Daar heb ik nog nooit van gehoordIk zit op het ISW en ik waterpolo bij Westland Dijkglas
Nu niet meer, loop stage in de Maasdijk. Alleen als in naar school moet dan pak ik bus 31..quote:
Westland College is de oude naam volgens googlequote:Op maandag 24 maart 2008 18:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Westland College = ISW Tiendweg
Daar zaten ik, dubidub, FrituurVetPet en kassebouwer? en misschien nog wel meer![]()
Dat was dan weer het Zandeveltquote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Westland College is de oude naam volgens google
Ik zit op ISW Gasthuislaan
Als ik Havo/vwo was getest, zou ik in het oude gebouw les hebben gehad. Ik zou nu ook niet meer weten waaronder de Dalton Mavo nu valtquote:
Ah Gasthuislaan vandaar. Westland Dijkglas ken ik wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik heb het nooit geweten en bovendien heb ik niks te maken met de Tiendwegquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef kassenbouwer het volgende:
Ongelofelijk dat niemand meer weet dat het Westland College zo heet...
Gisterenavond weer een geweldige avond in café De Luifel in Poeldijk: Quiz Night! Echt té hilarisch.
We deden daar voor de tweede keer mee en we hadden gewonnenWe hebben het team verslagen wat daar al een half jaar meedoet en tot nu toe nog nooit verloren had
Heb ik ook gezeten.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Interessant, zo'n quiz nightquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef kassenbouwer het volgende:
Ongelofelijk dat niemand meer weet dat het Westland College zo heet...
Gisterenavond weer een geweldige avond in café De Luifel in Poeldijk: Quiz Night! Echt té hilarisch.
We deden daar voor de tweede keer mee en we hadden gewonnenWe hebben het team verslagen wat daar al een half jaar meedoet en tot nu toe nog nooit verloren had
Nou, volgende week woensdag is het weerquote:
1 april grap van de verening voor onderhoud denk ik. Stond een überlelijke photoshop bij, van een slagboom en betaalpaaltje, omdat er zo veel sluipverkeer over de kleine achterweg heen gaat. Ze hebben daar al vaker goeie 1 april grappen uitgehaald, dit verbaasde me niets.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar dat artikel over de Kleine Achterweg heb ik niet gelezen, wat is daarmee?
Een Fok!-teamquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou, volgende week woensdag is het weerVanaf half negen in de Luifel. Er is hier vast wel een Westlands Fok!-team samen te stellen haha
Maar dat artikel over de Kleine Achterweg heb ik niet gelezen, wat is daarmee?
Je weet dat het vandaag 1 April isquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:54 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ga denk zo even bellen naar dat nummer over die tolweg op de Kleine Achterweg. Belachelijk, ik ga direct contact opnemen met de Rijdende Rechter. Wij leven in een vrij land!
Ik merkte wel dat het verschrikkelijk druk was vanochtend bij westerleequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je weet dat het vandaag 1 April is
De bergingsdienst had weer een drukke dag op de Maasdijk.. Eerst een dodelijk ongeluk bij Coldenhoven en rond 9 uur ook nog eens een vrachtwagen van de Dijk af..
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:09 schreef dubidub het volgende:
Ik heb het ontdekt. Als je een boek leest in de bus, naast muziek ofzo, gaat de tijd echt 5x zo snel![]()
Dit is pieter van foreest:quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb nog even iets waar ik al een tijdje mee zit. Ik rij namelijk elke dag langs de Naaldhorst, maar die heeft een nieuwe naam: Pieter van Foreest. Maar wie de hel is Pieter van Foreest dat hij een hele zooi bejaardentehuizen naar zich genoemd krijgt. Ok, dat moest er even uit
En inderdaad muziek in de bus, ik kan niet zonder... Ik word echt gek als ik zonder iPod in het OV zit
Jæ,! ik word beroemdquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dit is pieter van foreest:
[ afbeelding ]
Daarnaast was ik afgelopen zaterdag bij een solooptreden van een vriend van me in het voorhof in h'dijk, en een echte tv-man in hart en nieren is zo gespot: (Inclusief een exclusief stukje ThaRooP)
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
Zo mevrouw H. die nek warm houden en lekker mee blijven bewegen he!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:46 schreef ThaRooP het volgende:
Naaldwijk weer in het nieuws![]()
http://beta.frontpage.fok(...)roken-nek-rond..html
Vraag me af welke huisarts het nou wasquote:Op zondag 13 april 2008 14:31 schreef Heinekenner het volgende:
[..]
Zo mevrouw H. die nek warm houden en lekker mee blijven bewegen he!
Kwaliteit van de zorg wat doe je?
Was toch vorig jaar ook al een lijk in het water gevonden in Madestein?quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
huuu wie was die huisarts?
Gisterochtend stond er ineens een partytent bij Madestein, lag al een jaar een auto in het water met lijk. Lekker al die kinderen die daar aan het spelen zijn geweest vorige zomer
De duikers hielden een oefening en stuitten bij toeval op de wagen. Een grote takel van de brandweer bracht de auto op de kant.quote:Identiteit lichaam bekend
Het lichaam dat duikers van de brandweer maandag aantroffen in een auto is inderdaad van de 21-jarige Mark de Nekker. Dat blijkt uit sectie op het lichaam. Mark werd op 25 april 2007 als vermist opgegeven.
Duikers vonden het lichaam in een auto in het water van recreatiegebied Madestein. Het gebied ligt niet ver van de gemeentegrens met Westland.
Dat vroeg mijzelf ook al afquote:Op woensdag 16 april 2008 13:19 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het maar apart..er worden daar best vaak oefeningen gehouden en ik vraag me af hoe je met je auto het water in komt daar. Volgens mij moet je er goed je best voor doen iig
Haha dat zei mijn moeder ook al. Besefte me later pas dat ik daar vorig jaar nog "gesurvivald" had en een paar keer het water in ben gesprongen...quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
huuu wie was die huisarts?
Gisterochtend stond er ineens een partytent bij Madestein, lag al een jaar een auto in het water met lijk. Lekker al die kinderen die daar aan het spelen zijn geweest vorige zomer
Als het een misdrijf geweest zou zijn, dan horen we het wel..quote:Op woensdag 16 april 2008 14:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het was echt bij dat partycentrum voor..bij de parkeerplaats staat iig een hek of iets..en als hij van de laat-je-boot-te-water-plek is gereden moet hij wel verrot veel vaart hebben gemaakt. Vaag
Reed er om kwart voor zeven langs niks aan de hand..quote:Hulpdiensten redden kinderen
Een aantal kinderen zijn donderdagavond door politie en brandweerlieden gered tijdens een brand in een woning. De woning aan de 's-Gravenzandeweg in Naaldwijk liep forse schade op.
De brand is vermoedelijk ontstaan omdat de televisie in brand vloog. Er is niemand gewond geraakt. De hulpdiensten hebben de brand geblust. Er is veel schade ontstaan door de vele rook.
Later meer.
Ik ben er zonet nog langs gefietst, maar heb niks gemerkt.. maar goed ik was ook druk in gesprekquote:Op donderdag 17 april 2008 22:17 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Reed er om kwart voor zeven langs niks aan de hand..
Rij ik er half tien weer langs, zie ik allemaal mensen buiten staan. Grote plas water op de straat, politie erbij enzo..
Bleek dat dus te zijn gebeurd:\ Onze tv gaat ook af en toe aan en uit. Moet er niet aan denken als die ook in de fik vliegt
Vandaag weer 2x langs gefietst (naar school)quote:Op donderdag 17 april 2008 22:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben er zonet nog langs gefietst, maar heb niks gemerkt.. maar goed ik was ook druk in gesprek
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er op de Verdilaan gebeurd is? Politie, ambulance, afzettingen...
In ieder geval iets bij de AH volgens de P2000 site.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:30 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft iemand enig idee wat er op de Verdilaan gebeurd is? Politie, ambulance, afzettingen...
Hoe kan je aangereden worden als je links naast een auto rijdt en de auto slaat rechts af?quote:
Amsterdammer gewond in Naaldwijk
Een 20-jarige man uit Amsterdam is op dinsdag op de Verdilaan gewond geraakt bij een aanrijding. De man reed op een scooter op de Verdilaan en kwam uit de richting van de Kruisweg. Vermoedelijk wilde hij een auto die in dezelfde richting reed links inhalen.
Toen hij de auto links wilde inhalen sloeg deze net rechtsaf. Het gevolg was een aanrijding waarbij de scooterrijder gewond raakte. Hij is met een gebroken bovenbeen, rug en hoofdletsel vervoerd naar het Leyenburg Ziekenhuis.
Ja, dat moet rechtsaf zijn. Ook zeker gezien het leuke kleurenschema wat je op de weg kon zien. Maar wat doet ook een Amsterdammer op een scooter in Naaldwijk?quote:Op woensdag 23 april 2008 17:27 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Hoe kan je aangereden worden als je links naast een auto rijdt en de auto slaat rechts af?
De weg kwijt zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 17:42 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, dat moet rechtsaf zijn. Ook zeker gezien het leuke kleurenschema wat je op de weg kon zien. Maar wat doet ook een Amsterdammer op een scooter in Naaldwijk?
Ja inderdaad. Onze school organiseert daar om de zoveel jaar een survival. Ben meestal niet zo van het klimmen (hoogtevrees) maar de wateractiviteiten vink dan wel weer leuk. Alleen met dit nieuws heb ik nu mijn twijfelsquote:Op donderdag 17 april 2008 18:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
gesurvivald? bij Lex Thoen zeker
Ik zwem ook nooit in open water, zeker prinsenbosniet met de jaarlijkse botulisme en blauwalgterreur *huiver*
Ben uiteindelijk toch gegaan, was wel ff leuk daaroquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:11 schreef ThaRooP het volgende:
Waarschijnlijk ga ik ook nog amsterdam, als er iemand mee gaat ;p, moet nog wel ff zien hoelaat.
Ik heb het nog niet gezien, maar wel iets gelezen in de krant.. "Die gozer hield niet van negermuziek". Dan vraag je gewoon er om, om in een zwarte gezin geplaatst te worden..quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
Maasland was gisteren op tv bij 'puberruil'. Het bevestigde het beeld wat velen van het Westland hebben, boeren. Die gasten hadden 'Westland' shirts aan, riepen 'helemaal goud' en droegen klompen![]()
Maar wel een leuke knul die er aan mee deed, z'n tegenhanger kwam uit Almere en vond alles 'dope'
Klinkt leuk, hoe werkt dat dan? Ik heb in een grijs verleden achter De Luifel gewoontquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:16 schreef kassenbouwer het volgende:
Daarnet heb ik in De Luifel nog weer even de Quiz Night gewonnen. Het is maar goed dat ik vroeger op vakantie uren naar The Beatles heb moeten luisteren op de achterbank, want zonder zoveel punten in de muziekronde hadden we nooit gewonnen.
Wanneer komt er nu ook eens een Fok!-team meedoen?
In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekeningquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Klinkt leuk, hoe werkt dat dan? Ik heb in een grijs verleden achter De Luifel gewoont
[X] Ongesciktquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekening
Maar je wie de volgende vragen (zomaar een greep uit de vragen van gisteren) kan beantwoorden, kan het vakje "geschikt" aankruisen:
* Wat is de hoofdstad van Somalië?
* Wat is het meest verkochte boek met auteursrecht aller tijden?
* Welke grote Belgische schrijver overleed in maart 2008?
* Hoe noemt men het verwijderen van organen, kieuwen en kop bij een haring?
* Wat is acrofobie?
Jup, zit in het 1e bij Quintus, terwijl ze pas 17 is ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef dubidub het volgende:
De hoofdstad van somailie wist ik wel.
Ik las net trouwens in de krant dat dat bij 'HOllands next top model' een westlands meisje meedoet, yvette broch. Die handbalt bij quintus geloof ik, en dat doet ze niet verkeerd daarzo.
Ik weet er 3quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekening
Maar je wie de volgende vragen (zomaar een greep uit de vragen van gisteren) kan beantwoorden, kan het vakje "geschikt" aankruisen:
* Wat is de hoofdstad van Somalië?
* Wat is het meest verkochte boek met auteursrecht aller tijden?
* Welke grote Belgische schrijver overleed in maart 2008?
* Hoe noemt men het verwijderen van organen, kieuwen en kop bij een haring?
* Wat is acrofobie?
Nou, ik wist ze allemaal. En ik schreef meestal. Maar bij vraag 2 wisten mijn zeer gewaardeerde teamgenoten mij toch te overtuigen om er In de ban van de Ring van te maken, in plaats van het Guinness Book of Recordsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef dubidub het volgende:
Wist jij ze allemaal, kb?
Ik zou zeggen: verzamelen voor de Luifel volgende week woensdag rond kwart over 8quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:34 schreef keijz het volgende:
Ja ik wist er 2, maar een fok!-team lijkt me wel leuk
Ik wilde ook een keer gaan vandaag, gaan die vrienden van me nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef ThaRooP het volgende:
Zijn dr nog mensen naar het strand geweest?
Ook op het strand is het onwijs heet, doordat er zo weinig wind is.
Gister wel een beetje me onderbenen verbrand, maar vandaag gelukkig niks..
Gisteren was m'n zoontje jarig en moest ik verplicht in de tuin vertoeven... We zijn zo juist teruggekomen van het strand, er stond een lekker windje en ik vond het qua drukte ook wel meevallen ('s-Gravenzande)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef ThaRooP het volgende:
Zijn dr nog mensen naar het strand geweest?
Ook op het strand is het onwijs heet, doordat er zo weinig wind is.
Gister wel een beetje me onderbenen verbrand, maar vandaag gelukkig niks..
Ja, zag wat op TV.. Een flinke fik daarzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
Gisteren gewerkt, ben om 3 uur naart strand gefietst. Allemaal bewolking en superveel mensen liepen al weer terug. Wat bleek, d'r was een vliegenplaag ofzo, vlak voordat wij aankwamen. Ik heb ff 2 uur gelegen en ben weer naar huis gegaan. Vnadaag lekker op het fietsje naar school (rijswijk) en weer terug... Het was weer stervensdruk overal, dus ik heb mijn bus ingehaald
. Op shcool trouwens nog gekeken naar die brand op de TU campus. Lelijk grote brand
!
Ik zat op 300 meter daarvandaag gewoon te werken. Tis dat iemand zei dat er brand was, anders had ik niks gemerkt. Toen ik naar huis ging heb ik wel ff gekeken, zag alleen veel rook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
Gisteren gewerkt, ben om 3 uur naart strand gefietst. Allemaal bewolking en superveel mensen liepen al weer terug. Wat bleek, d'r was een vliegenplaag ofzo, vlak voordat wij aankwamen. Ik heb ff 2 uur gelegen en ben weer naar huis gegaan. Vnadaag lekker op het fietsje naar school (rijswijk) en weer terug... Het was weer stervensdruk overal, dus ik heb mijn bus ingehaald
. Op shcool trouwens nog gekeken naar die brand op de TU campus. Lelijk grote brand
!
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef Heinekenner het volgende:
Wel ironisch dat een bouwkunde faculteit zo slecht gebouwd blijkt te zijn dat hij niet eens een koffieautomaat brandje kan verduren...
Maandag is een slechte veildag, ik zou dinsdag gaan. Daarnaast hebben wij maar één veiling, FloraHolland.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het maandag mooi weer is misschien even wat veilingen bijlangs...Fotos maken.
Aalsmeer ben ik ook wel een paar keer geweest, is geloof ik ook een stuk groter dan de vestiging in Naaldwijk, waar ik overigens ook werk.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh zal best dat jullie maar één hebben, maar ik ga ook naar Aalsmeeren gewoon wat door de rgeio cruisen
En waarom is de dinsdag beter dan de maandag?
quote:Op zondag 18 mei 2008 03:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Maandag is een slechte veildag, ik zou dinsdag gaan. Daarnaast hebben wij maar één veiling, FloraHolland.
Op dinsdag is er toch altijd meer aanvoer als op maandag? Daar doelde ik op, en aangezien hij toch voor het voertuigspotten gaan, is dinsdag gunstigerquote:Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef Renetjuh het volgende:
[..]
![]()
Maandag en dinsdag slecht?
begin van de week is altijd goed hoor. alles weer vers inkopen voor de week
Vrijdag altijd kut op aalsmeer en Donderdag meestal op naaldwijk slechte prijzen
er wel 1 veiling maar je hebt toch naaldwijk/aalsmeer/rijnsburg/bleisweijk enzo
Lekker is dat.. moet straks nog richting die kant op.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:32 schreef Valange het volgende:
Brand in 'sGravenzande:
http://www.nu.nl/news/157(...)n_kassencomplex.html
en
http://www3.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=25594
En waar kunnen wij enkele foto's aanschouwen ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een productief dagje gehad. Wel een hele vreemde, vroeger deed ik dit ritje wel vaker, maar altijd samen met mijn fotografeerkameraad Auke, die nu ondertussen al meer dan 2 jaar dood is... Veel herinneringen dus, was de eerste keer sinds toen dat ik het ritje weer deed, en ook de eerste keer alleen.
Eerst lekker uitgeslapen, en toen rond half tien in de auto gestapt, de ik eersgsteravond al even af had getankt. De files waren net opgelost, dus het reed lekker door, via Leeuwarden over de afsluitdijk gereden. Was nogal wat legergroen op de afluitdijk, er waren schietoefeningen met tanks. Doorgereden via Amsterdam en Den Haag, en toen in Wateringen de eerste keer McDonalds. Na Wateringen naar Poeldijk gegaan en daar bij de veiling zo rond het middaguur de eerste paar foto's gemaakt. Doorgereden naar de volgende Westland veiling, Honselersdijk. Hier een hele serie foto's gemaakt, en even gekletst met de beveiliging. Deze was wel bekende met de V8-fapppers die met hun fietsen achter Oldenburger aan gaan, maar had nog nooit iemand gezien die een veegmachine op de foto zette. Volgende tussenstop was Hoek van Holland, wilde de zee wel even zien ondertussen. Jammer dat je overal moet betalen om te parkeren als je ook echt op het strand ilt zitten... Via 's-Gravezande (Amerikaanse Ford truck) Monster (industrieterrein) en begraafplaats Ockenburg in Den Haag (lijkwagen; Den Haag stinkt trouwens naar oude lijken, en niet alleen op de begaafplaats) naar Scheveningen gereden. Daar een rondje door de haven gewandeld, en nog even kort gepraat met een typische Hagenees in een Mercedes ML-klasse wiens vuilniswagen ik op de foto had gezet. In Leiderdorp langs de snelweg weer even naar de Mac geweest. Had ik nie hoeven doen, want de volgende stop was het brugrestaurant over de A4 (Den Ruygen Hoek), waar ik ook weer een hele serie foto's heb gemaakt, en een nieuwe fles cola gekocht. Toen het ondertussen al tegen zeven uur liep het veiling terrein van Aalsmeer opgereden en even een rondje gemaakt. het was erg rustig, maar dat zal het tijdstip geweest zijn. Laatste stop was Schiphol, zoals altijd is het daar meer kijken dan foto's maken ivm de vele regeltjes en nog meer mensen die daar op toe kijken, maar onder andere bij de catering service en marechaussee toch wat leuke foto's kunnen maken. Na een laatste McKroket bij de spottersplaats ben ik weer naar huis gereden. Veel bekijks gehad met mijn auto daar in de randstad, zijn niks gewend zeker. En dus in één dag zowel in Amsterdam, Den Haag als (gemeente) Rotteram geweest, en ik heb het overleefd! Meer dan 500 kilometer gereden, 14 uur onderweg geweest, 40 liter Euro 95, 3 Mckrokets, 2 porties patat, 3 liter cola en dik 250 foto's. Goed dagje geweest dus.
Ja, het is weer erg druk met de Polen..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in het westland btw meer autos met pools kenteken gezien dan vorig jaar tijdens mn dagje polen
Hehe, tof. In Kwinsheul zit een maserati dealer, daar had je ook nog wel wat toffe klassiekers kunnen schieten.quote:
Mja, nog ff gezocht, wist dat die daar ergens zat, maar boeiendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hehe, tof. In Kwinsheul zit een maserati dealer, daar had je ook nog wel wat toffe klassiekers kunnen schieten.
Heb net even de open dir zitten kijken en er zitten veel bekende voertuigen tussenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van open dirretjes houdt hier: http://www.alexmiedema.com/images/008/0519X/
En als je daar niet van houd hier, maar dan wel verspreid per voertuig
In het AD staat op de voorpagina een artikel, dat de motorrijdster uit HvH kwam.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Renetjuh het volgende:
Gister nog dodelijk ongeval op de maasdijk
weet iemand hier nog wat meer over dan WOS/krant e.d.?
is namelijk 200m van me huis gebeurt
ben er ook nog ff gister avond langs gereden. aan de strepen van onderzoek kon je wel beetje zien wat er is gebeurt, motorrijdster wou de dijk afrijden thv zijdijk, en is daar (denk ik) frontaal op het busje geklapt, gelanceerd en in de lager gelegen (ca. 4 á 5m) tunnel terecht gekomen op het asfalt.
zowieso op een als je op een 80 weg frontale aanrijding hebt op de motor vs een bestelbus is al een oneerlijk gevecht maar ook nog es 5 meter lager neerkomen wat ook niet zachtjes gegaan zal zijn
Erg hé? Ik was van de week 's avonds in de C1000, waande me gewoonweg in Oost-Europaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in het westland btw meer autos met pools kenteken gezien dan vorig jaar tijdens mn dagje polen
Ja, het was idd een flinke ravage.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Erg hé? Ik was van de week 's avonds in de C1000, waande me gewoonweg in Oost-Europa![]()
Reed gisteren langs Westplant.. Wat een ravage is dat zeg.
Lekker is dat, maar vannacht? met dit weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef Strychnine het volgende:
Ze hebben vannacht geprobeerd om in te breken bij mij thuis. Het is niet gelukt gelukkig, maar wel braakschade aan de achterdeur, en de schutting staat scheef, een stoel was verschoven en er lag een hangplant op de grond.
Waarschijnlijk heb ik ze zelf afgeschrokken, ben vannacht een keer of 4 naar beneden gegaan om even een sigaretje te roken, en dan doe ik altijd alle lichten aan.
Bah, echt een rotgevoel, voelt nogal onveilig, het idee dat mensen hebben geprobeerd om in te breken.
Politie is nu onderweg, voor sporenonderzoek.
Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker is dat, maar vannacht? met dit weer
Ja, want een stijging in het aantal polen is natuurlijk omgekeerd evenredig met de veiligheidquote:Op maandag 2 juni 2008 23:47 schreef koekiemonster het volgende:
mja, niet zo best... krijg ook wel een steeds minder veilig gevoel met al die polen hiero...
beetje jammer.
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, want een stijging in het aantal polen is natuurlijk omgekeerd evenredig met de veiligheid
Nou, als eerste luister ik niet naar iedereen op straat die aan het praten is, want eerlijk gezegd interesseert het me niets wat ze zeggen. Daarnaast voel ik me eerder onveilig als er 5 marokkanen om me heen staan, dan 5 polen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?
Dat klopt. Bij mij in de straat minimaal 3 keer; straat achter ons ook 3 keer. Ik betrapte ze in de tuin terwijl ze m'n raam open stonden te wrikken met een breekijzer. Ik sta ervan versteld hoe laks de politie hier mee omgaat eerlijk gezegd want ze doen er gewoon niets meer. Ze kunnen best gaan surveilleren, het is gewoon gelul dat het overal gebeurd. Ik kan zéker 10 gevallen opnoemen van het laatste half jaar, alleen al in 's-Gravenzande (waarvan 5 in 2 rijtjes waarvan de schuren aan dezelfde poort grenzen). Ik kreeg overigens een paar weken terug een brief dat mijn dossier 'onopgelost' gesloten is. Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef Strychnine het volgende:
kon
[..]
Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht.
Politie is net weg. Aardige gozers.
Ze zeiden dat er wel veel werd ingebroken hier in 's-Gravenzande (ik woon in het centrum zelf, in de buurt van de Albert Heijn) maar dat het te verspreid is om erop te gaan surveilleren, omdat het in het hele Westland gebeurd, maar niet echt in golven.
Dat probleem had je in het Westland al voordat de Polen er waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?
Ik betrapte ze in oktober, ik denk er nog elke dag aan. Sterker nog, ik krijg het gevoel dat ik moet verhuizen om er vanaf te komen. 2 Weken erna gingen we op vakantie, ik heb de lampen dag en nacht aan laten staan. En nog wekenlang, als ik dan naar bed ging ook nog eens. Als ik dan 's nachts wakker werd deed ik ze uit. Ik woon alleen met mijn 2 zoons, ik moet er niet aan denken dat ze ineens in hun slaapkamers hadden gestaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:48 schreef Strychnine het volgende:
Nou, de politie is net weg. Ze hebben wéér met rode lampen in onze tuin staan schijnen (en dat kan niet vanaf de straat, je moet eerst een wei door voro je in de buurt van onze tuin bent of je moet door de tuin van de buren komen).
Dus ondertussen ben ik een wandelende zenuwpees, en m'n moeder is helemaal de wanhoop nabij
Dus morgen ga ik spijkers in de schutting slaan, dan kunnen ze daar alvast niet makkelijk overheen komen. En de politie heeft gezegd extra te komen survevilleren vannacht (wederom..).
Vind dit maar niks. Ik ben echt niet bang aangelegd, heb ook een mes nu boven zodat als ik wat hoor ik naar beneden kan met dat mes, maar dit jaagt me toch wel angst aan. Gewoon het idee dat vreemden in mijn tuintje staan, uit zijn op mijn spullen, met hun tengels aan mijn spullen zitten.
En het maakt me ook gewoon boos, ik wil godver niet bang zijn in mijn eigen huis, klootzakken dat het zijn.
Dus...
Ik ga nog een poging tot slapen doen
Ja, dat wordt nog een lelijke berg werkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:01 schreef Strychnine het volgende:
En dubidub, druk weekje voor de boeg dus. Waar zijn je ouders heen? Succes in ieder geval met school
Voetbal was wel beetje jammer ja. Heb bij iemand thuis gekeken en we zijn daarna nog naar het teejatercafe geweest. Daar liepen nog wel een paar mensen in oranje en het was wel aardig gezelligquote:Op zondag 22 juni 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren voetbal gekeken in het Winkeltje. Na het fluitsignaal liep het helemaal leeg.. Daarna nog even in het Teejater café geweest, maar vond het om half een wel weer best.
Weet je nog wat dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:58 schreef dubidub het volgende:
Afgelopen weekend ff weekendje valkenswaard, was weer een weekend om niet te vergeten.
Dat dus. 1,2,3, wat een lul.quote:Naaldwijk: dure rit op motorrunner
Een 21-jarige man uit Honselersdijk maakte maandag een duur ritje op zijn motorruner. De man kreeg na een achtervolging door de politie voor in totaal 940 euro aan boetes.
De politie wilde de bestuurder van de motorrunner op de Verdilaan in Naaldwijk controleren, maar de man reed met hoge snelheid door richting het centrum van Naaldwijk en negeerde de stoptekens. Hierop zette de politie de achtervolging in, ze raakte de man enige tijd kwijt in de buurt van de Verspeyklaan in Naaldwijk. Toen de man door de poortjes van de Catharina van Naaldwijkstraat schoot, werd de achtervolging opnieuw ingezet. Uiteindelijk troffen de agenten de man aan in een van de poortjes daar werd hij aangehouden. Het voertuig werd verderop in een tuin aangetroffen.
De verdachte kreeg 6 boetes voor verkeersovertredingen, waaronder voor onverzekerd rijden, rijden zonder rijbewijs, geen voorrang geven, tegen de richting in rijden, rijden in het voetgangersgebeid en twee keer het negeren van een stopteken.
Nou ik dat zo lees, bij mij reden ze gisteren ook vol gas door de poortjes achter en om ons huis heen en de politie stond nog in de achtertuin, of we een scooter oid gezien hadden.quote:
Maar ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:10 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik hoorde net weer een ongelofelijk dom bericht op 3FM. Een of andere Naaldwijkse idioot schijnt gisteren voor 900 euro aan bekeuringen gekregen te hebben, omdat hij zonder rijbewijs tegen de rijrichting in op een fietspad reed op een motor en 2 keer een stopteken negeerde![]()
Ik kon nog even geen bron vinden!
Ik was je voorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ik wel
http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=25928
http://www.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=25932quote:Mogelijk andere busvervoerder
Er hebben zich twee nieuwe partijen gemeld voor de openbare aanbesteding van het busvervoer in de regio Haaglanden. Naast Connexxion, de huidige aanbieder van het vervoer, hebben ook de maatschappijen Qbuzz en Veolia een offerte ingediend.
Stadsgewest Haaglanden let bij de aanbesteding vooral op de invoering van aardgasbussen, het behoud van het huidige niveau van de dienstregeling, de toegankelijkheid en het nauwkeurig geven van reizigersinformatie.
De aanbesteding zal gelden voor een periode van acht jaar en gaat eind augustus 2009 in. Na de zomer is bekend welke aanbieder het uiteindelijk zal worden.
*ril*quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef Toempf het volgende:
Moh lui, ik kwam net ineens tot de ontdekking dat ik weer zin heb in de feestweken die er aan zitten te komen!
Omdat ik al die vreugde met jullie wil delen, hier een hendig sjiek overzicht:
10 t/m 12 juli: Feestweek 's-Gravenzande.
18 t/m 19 juli: Feestweek Monster.
24 t/m 26 juli: Spektakelfeest Maasdijk.
19 t/m 23 aug: Feestweek De Lier.
28 t/m 30 aug: Feestweek Naaldwijk
30 aug t/m 7 sept: Rondje Poeldijk.
Dat wordt weer 50 euro per dag wegzuipen de komende maanden, had ik al gezegd dat ik er zin in heb?
De WOS zegt het iets minder boeiend:quote:In het Zuid-Hollandse Westland zag een man gisteravond zijn peperdure bolide het water in glijden. De eens zo gelukkige Jaguar-bezitter was namelijk vergeten het voertuig op de handrem te zetten.
Toch is het niet alleen maar onheil voor de onfortuinlijke Zuid-Hollander. Volgens de politie is er namelijk niemand gewond geraakt bij de zwemles van de onbetaalbare auto.
quote:Een 27-jarige automobilist uit Den Haag kreeg maandag een lekke band toen hij op de Wippolderlaan in Wateringen reed.
Hij stopte op de parkeerhaven en vergat zijn auto in de parkeerstand te zetten. Hierop reed de auto, toen hij uitstapte, zo de sloot in.
Een sleepbedrijf heeft de auto uit het water getakeld.
Zeker maar de Telegraaf/Fok/De Westlander manier van schrijven vs de WOS, die het nooit spannender maakt dan het is.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:43 schreef ThaRooP het volgende:
Ik vind de 's gravezandse feestweek erg vroeg dit jaar.
en het westland was weer in het nieuws:
Zwemmende Jaguar door vergeten handrem
[..]
De WOS zegt het iets minder boeiend:
[..]
Hij komt eigenlijk niet best uit, al 2 feestjes die week, maar aan de andere kant toch ook weer welquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:43 schreef ThaRooP het volgende:
Ik vind de 's gravezandse feestweek erg vroeg dit jaar.
quote:Als je nog geen rijbewijs hebt mag je geen auto besturen, laat staan een vrachtwagen. Een 10-jarige jongen uit Maasdijk liet 'm niet staan en bestuurde de vrachtwagen van zijn vader. De politie heeft de 10-jarige jongen gisteren betrapt in Honselersdijk.
Toen agenten rond 17:00 uur surveilleerden in Honselersdijk zagen ze de knaap achter het stuur van een truck zitten. Zijn 36-jarige vader vertelde hem vanuit de berm wat hij moest doen.
De 10-jarige jongen kreeg een proces-verbaal voor rijden zonder rijbewijs en het in gevaar brengen van het verkeer. De vader komt er ook niet zonder kleerscheuren vanaf. Aangezien de knaap jonger is dan 12 jaar, en dus niet strafrechtelijk kan worden vervolgd, wordt de vader verantwoordelijk gesteld voor de daden van zijn zoon.
Only in de United States of Westlandquote:
Ik had ook wel eens een keer een kort gesprek met de beste man; ik kreeg zowat pijn in m'n rug. Maar ja, ik ben dan ook 1,99 mquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:28 schreef PieterBas het volgende:
Kwam gisteren van der Tak nog tegen.. Ik wist niet dat de burgemeester zo klein was...
Tsja, gewoon een dorpskern met een kermis, feesttent(en) en veel gezelligheid (;( )quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:48 schreef Ash het volgende:
Hallo,
Voor iemand zoals ik die pas in het Westland woon, wat houden de feestweken precies in?
Is er een site online met info of iets dergelijks?
Alvast bedankt!
Dat hij geen bierdouche heeft gekregen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:09 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tsja, gewoon een dorpskern met een kermis, feesttent(en) en veel gezelligheid (;( )
Ik hoorde dat Sjaak van der Tak gisteren een biertje tegen z'n knar kreeg aangegooid in de Promenade
Vind het ook raar, om eerlijk te zeggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:49 schreef Vamps het volgende:
Meesterlijke site, die Poeldijk.net.
En natuurlijk onzin dat iemand "te zwart" is voor Poeldijk...
Het is goed weer voor de kermisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vandaag en morgen. Ik ga morgenmiddag ff kijken
Haha grapjas. Ben nog nooit zo zeiknat geregend als daarnet. Poging tot naar kermis gaan mislukt.quote:
In Zweden vond ik het ook best raar, om te stappen zonder rokers. Zelfs als niet-roker stoorde ik me vrij weinig aan rokers tijdens het stappen, alleen in een restaurant vond ik het storend.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:24 schreef ThaRooP het volgende:
Gister voor het eerst naat het teejatercafe geweest sinds het rookverbod.
Het was gewoon net zo druk als normaal, dus dat zit wel snor...
Er werd wel hele tijd nep rook de tent ingeblazen om de sfeer te houden ofzo. Me kleren stinken toch wel een beetje naar rook, dat is toch wel raar.
Maarja verder was t wel gezellig
Het blijft natuurlijk Monster.. wat ik best eigenlijk een saai dorp vind.quote:Op zondag 20 juli 2008 19:09 schreef koekiemonster het volgende:
Vind de braderie van Monster altijd de minster.
Tijd voor een top5:
1. Bradelier
2. Naaldwijk
3. 's-Gravenzande
4. Spektakel
5. dwijlen in Poeldijk
..
.
.
...
.
.
100. braderie monster [staat garant voor snuivers, vechtpartijen en stoerdoenerij]
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:09 schreef koekiemonster het volgende:
Vind de braderie van Monster altijd de minster.
Tijd voor een top5:
1. Bradelier
2. Naaldwijk
3. 's-Gravenzande
4. Spektakel
5. dwijlen in Poeldijk
..
.
.
...
.
.
100. braderie monster [staat garant voor snuivers, vechtpartijen en stoerdoenerij]
Zou wel leuk geweest zijn als Nicolette van Dam er bij zou zijn... van Wedden dat ik het kanquote:Op zondag 20 juli 2008 20:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Ze hadden in Monster wel zo'n activiteit van Jongerenwerk Westland, wie het hoogst kratten kon stapelen terwijl diegene er zelf op stond), dat was wel leuk
Hehe ja dat heb ik ook gezienquote:Op zondag 20 juli 2008 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zou wel leuk geweest zijn als Nicolette van Dam er bij zou zijn... van Wedden dat ik het kan
Ik ga dus echt NIET in het Westland werken laterquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:07 schreef PieterBas het volgende:
Er is ingebroken door een fanfare? Flauw grapjeIk hoop voor je dat het misschien een dader kan aanwijzen.
Ik las dat er misschien een regiosoap wordt gemaakt over het Westland in het Hele Westland, om meer HBO'ers en academici naar het Westland te trekken. Maar ze kunnen beter aan de universiteit en hbo studerende vragen waarom ze juist niet in het Westland wil werken.
Ik hoop dat ze er toch wijs uit kunnen worden, desnoods via de nummers die erin staan. We hebben nu het hele huis hier beveiligd met inbraakstrips en alles, maar ik ben nog steeds redelijk bang dat ik op een nacht beneden kom en oog in oog sta met een boefjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:31 schreef Miracle_Drug het volgende:
Al een poosje niet meer gereageerd in dit topic denk ik.. (en geen zin terug te lezen).
Maar om even terug te komen op de inbraakfanfare, ik heb vanmorgen de recherche aan het werk gezet dankzij een gevonden mobieltje in mijn tuin. Ben benieuwd of ze er wat wijzer uit worden (maar ik betwijfel het, ik gok op een simpele pre-paid).
Ik moet hier weg, dat weet ik wel. Ik zou bijna neigen naar HvH maar laten wij dat maar niet doen
Gaat niet hard, de meeste zullen wel werken of op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:00 schreef Strychnine het volgende:
Zo, we zijn nog maar 4 posts van deel 29 verwijderd
Het topic loopt wel slecht de laatste tijd zeg
Nee, maar hij gaat sowieso al maanden niet echt hard!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat niet hard, de meeste zullen wel werken of op vakantie zijn.
Zo saai is het toch niet in het Westland.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:29 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nee, maar hij gaat sowieso al maanden niet echt hard!
Ik denk dat we gewoon met z'n allen heel weinig beleven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |