abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58565612
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:45 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Klinkt leuk, hoe werkt dat dan? Ik heb in een grijs verleden achter De Luifel gewoont
In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekening

Maar je wie de volgende vragen (zomaar een greep uit de vragen van gisteren) kan beantwoorden, kan het vakje "geschikt" aankruisen:

* Wat is de hoofdstad van Somalië?
* Wat is het meest verkochte boek met auteursrecht aller tijden?
* Welke grote Belgische schrijver overleed in maart 2008?
* Hoe noemt men het verwijderen van organen, kieuwen en kop bij een haring?
* Wat is acrofobie?
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:14:24 #162
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58574214
De hoofdstad van somailie wist ik wel.

Ik las net trouwens in de krant dat dat bij 'HOllands next top model' een westlands meisje meedoet, yvette broch. Die handbalt bij quintus geloof ik, en dat doet ze niet verkeerd daarzo.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 13:45:02 #163
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_58574756
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekening

Maar je wie de volgende vragen (zomaar een greep uit de vragen van gisteren) kan beantwoorden, kan het vakje "geschikt" aankruisen:

* Wat is acrofobie?
[X] Ongescikt
Weet er geen een
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef dubidub het volgende:
De hoofdstad van somailie wist ik wel.

Ik las net trouwens in de krant dat dat bij 'HOllands next top model' een westlands meisje meedoet, yvette broch. Die handbalt bij quintus geloof ik, en dat doet ze niet verkeerd daarzo.
Jup, zit in het 1e bij Quintus, terwijl ze pas 17 is ofzo
Ze kreeg wel rood afgelopen zondag;p
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_58575893
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

* Wat is acrofobie?
Ik weet er 3
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_58576953
Ja jullie kunnen natuurlijk allemaal wel roepen hoeveel je er weet, maar antwoorden.... ho maar!
Maar ik denk op zich wel dat een Fok!-team kan meestrijden om de prijzen hoor, want dit zijn op zich wel een paar lastige vragen.
Maak nie regtig saak nie
pi_58577320
1. Mogadishu
2. Als op de bijbel auteursrecht zit, zal het wel de bijbel zjin
3. Hugo Claus
4. ??
5. Hoogtevrees
pi_58577568
2. Guinness Book of Records

4. Kaken
Maak nie regtig saak nie
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:21:05 #168
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58577937
Wist jij ze allemaal, kb?
pi_58578194
Ja ik wist er 2, maar een fok!-team lijkt me wel leuk
pi_58578920
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef dubidub het volgende:
Wist jij ze allemaal, kb?
Nou, ik wist ze allemaal. En ik schreef meestal. Maar bij vraag 2 wisten mijn zeer gewaardeerde teamgenoten mij toch te overtuigen om er In de ban van de Ring van te maken, in plaats van het Guinness Book of Records
En acrofobie (hoogtevrees) was dan weer een zogenaamde "educated guess". Wat doet een acrobaat? Die loopt over touwen die op hoogte gespannen zijn...
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:34 schreef keijz het volgende:
Ja ik wist er 2, maar een fok!-team lijkt me wel leuk
Ik zou zeggen: verzamelen voor de Luifel volgende week woensdag rond kwart over 8
Wel grappig, want een aantal gemeenteraadsleden gaan dan ook meespelen. Ik vermoed dat De Luifel de tapvergunning voor 2009 wil veilig stellen.
Maak nie regtig saak nie
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:50:54 #171
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_58597530
Zijn dr nog mensen naar het strand geweest?
Ook op het strand is het onwijs heet, doordat er zo weinig wind is.

Gister wel een beetje me onderbenen verbrand, maar vandaag gelukkig niks..
  zondag 11 mei 2008 @ 11:13:10 #172
198278 Valange
You said it!
pi_58606861
Ben weer zo bruin als een neger
  zondag 11 mei 2008 @ 11:39:35 #173
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_58607149
Ik woon 500 meter van het strand vandaan..maar kom er nooit
Saartje
  zondag 11 mei 2008 @ 14:02:51 #174
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58608999
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef ThaRooP het volgende:

Ik wilde ook een keer gaan vandaag, gaan die vrienden van me niet
pi_58609116
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef ThaRooP het volgende:

Gisteren was m'n zoontje jarig en moest ik verplicht in de tuin vertoeven... We zijn zo juist teruggekomen van het strand, er stond een lekker windje en ik vond het qua drukte ook wel meevallen ('s-Gravenzande)
pi_58609318
Net wezen trainen in de duinen van Hoek van Holland, komen wij Wilfried de Jong tegen van Holland Sport Dus wij al meteen na het trainen de grap maken dat wij morgen in Holland Sport zitten
  maandag 12 mei 2008 @ 23:54:01 #177
167856 Toempf
Internetheld
pi_58636368
Zo, ik ben ook weer in het Westland. Gisterenochtend teruggekomen vanuit Amerika, en gelijk 's midddags naar het strand geweest Maar wat was die zee verschrikkelijk goor zeg, het water was gewoon bruin en er dreef allemaal derrie in rond

En ik heb last van een jetlag, ik viel om 18 uur in slaap en nu ben ik weer klaarwakker, ellende
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:22:25 #178
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58647935
Gisteren gewerkt, ben om 3 uur naart strand gefietst. Allemaal bewolking en superveel mensen liepen al weer terug. Wat bleek, d'r was een vliegenplaag ofzo, vlak voordat wij aankwamen. Ik heb ff 2 uur gelegen en ben weer naar huis gegaan . Vnadaag lekker op het fietsje naar school (rijswijk) en weer terug... Het was weer stervensdruk overal, dus ik heb mijn bus ingehaald . Op shcool trouwens nog gekeken naar die brand op de TU campus. Lelijk grote brand !
pi_58648029
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
Gisteren gewerkt, ben om 3 uur naart strand gefietst. Allemaal bewolking en superveel mensen liepen al weer terug. Wat bleek, d'r was een vliegenplaag ofzo, vlak voordat wij aankwamen. Ik heb ff 2 uur gelegen en ben weer naar huis gegaan . Vnadaag lekker op het fietsje naar school (rijswijk) en weer terug... Het was weer stervensdruk overal, dus ik heb mijn bus ingehaald . Op shcool trouwens nog gekeken naar die brand op de TU campus. Lelijk grote brand !
Ja, zag wat op TV.. Een flinke fik daarzo.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 17:30:05 #180
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_58648098
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
Ik zat op 300 meter daarvandaag gewoon te werken. Tis dat iemand zei dat er brand was, anders had ik niks gemerkt. Toen ik naar huis ging heb ik wel ff gekeken, zag alleen veel rook.
pi_58651751
Zo op youtube staan filmpjes van die brand, het is geen kleintje Grote rookpluim!!
pi_58653804
ik was bezig bij metazet langs de bloemenroute (thv zwethlaan) en kon de rookwolken goed zien

gezoemde foto dus niet super!!

dit was trouwens nog erg vroeg, uurtje of 11. Later werd het nog veel erger!

ik had al gauw in de gaten dat het geen schoorsteen/ketel/wkk of wat dan ook was want gewoon donkere rook en bleef maar gaan.
was ook wel duidelijk dat het niet iemand was die ff shag stond te roke op zn balkon. en later hoorde ik van gaste van de demokwekerij wat er loos was

best fik volgens mij

niet normaal veel meldingen op p2000 ook, voor de mensen die dat wellis checke
zoek maar is op universiteit, krijg je fokin 3 pagina's

mazol

[ Bericht 12% gewijzigd door Renetjuh op 13-05-2008 22:10:17 ]
h0i
  dinsdag 13 mei 2008 @ 22:14:44 #183
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_58654009
Wel ironisch dat een bouwkunde faculteit zo slecht gebouwd blijkt te zijn dat hij niet eens een koffieautomaat brandje kan verduren...
haat het niet dan schaad het niet...
pi_58654210
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef Heinekenner het volgende:
Wel ironisch dat een bouwkunde faculteit zo slecht gebouwd blijkt te zijn dat hij niet eens een koffieautomaat brandje kan verduren...
Beetje wel ja
pi_58670558
Nou ik maak me weer op voor een avondje Quiz Night tegen o.a. de gemeenteraad.
Mocht iemand dit nu lezen en denken: ik wil meedoen, kwart over 8 De Luifel
Maak nie regtig saak nie
pi_58671123
Ik was gisteren in Delft, dus kon het allemaal goed zien
Vivre
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:48:07 #187
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58707917
Volgende week zaterdag Feestpaleis, net ff kaarten gehaald.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 16:22:25 #188
198278 Valange
You said it!
pi_58727622
Vanavond Holland Party in VELO
&
Volgende week ook naar Feestpaleis
  zaterdag 17 mei 2008 @ 23:03:12 #189
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58734777
Als het maandag mooi weer is misschien even wat veilingen bijlangs...Fotos maken.
  zondag 18 mei 2008 @ 03:26:35 #190
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58737741
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het maandag mooi weer is misschien even wat veilingen bijlangs...Fotos maken.
Maandag is een slechte veildag, ik zou dinsdag gaan. Daarnaast hebben wij maar één veiling, FloraHolland.
  zondag 18 mei 2008 @ 13:46:48 #191
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58741861
Oh zal best dat jullie maar één hebben, maar ik ga ook naar Aalsmeer en gewoon wat door de rgeio cruisen

En waarom is de dinsdag beter dan de maandag?
  zondag 18 mei 2008 @ 16:26:33 #192
167856 Toempf
Internetheld
pi_58744703
quote:
Op zondag 18 mei 2008 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh zal best dat jullie maar één hebben, maar ik ga ook naar Aalsmeer en gewoon wat door de rgeio cruisen

En waarom is de dinsdag beter dan de maandag?
Aalsmeer ben ik ook wel een paar keer geweest, is geloof ik ook een stuk groter dan de vestiging in Naaldwijk, waar ik overigens ook werk.
Luier dan een pamper
  zondag 18 mei 2008 @ 16:36:09 #193
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58744926
Spreek me dan maar ff aan als je me ziet. Ben gemakkelijk te herkennen aan de auto in mn fobo. En als ik de auto geparkeerd heb (wat wel zo zal zijn op het veilingterrien zelf) aan de pet met de url van mn site
pi_58745636
quote:
Op zondag 18 mei 2008 03:26 schreef dubidub het volgende:

[..]

Maandag is een slechte veildag, ik zou dinsdag gaan. Daarnaast hebben wij maar één veiling, FloraHolland.

Maandag en dinsdag slecht?

begin van de week is altijd goed hoor. alles weer vers inkopen voor de week

Vrijdag altijd kut op aalsmeer en Donderdag meestal op naaldwijk slechte prijzen

er wel 1 veiling maar je hebt toch naaldwijk/aalsmeer/rijnsburg/bleisweijk enzo
h0i
  zondag 18 mei 2008 @ 19:10:35 #195
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58747916
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef Renetjuh het volgende:

[..]

Maandag en dinsdag slecht?

begin van de week is altijd goed hoor. alles weer vers inkopen voor de week

Vrijdag altijd kut op aalsmeer en Donderdag meestal op naaldwijk slechte prijzen

er wel 1 veiling maar je hebt toch naaldwijk/aalsmeer/rijnsburg/bleisweijk enzo
Op dinsdag is er toch altijd meer aanvoer als op maandag? Daar doelde ik op, en aangezien hij toch voor het voertuigspotten gaan, is dinsdag gunstiger Daarnaast schreef ik dat bericht om half 4 zaterdagnacht Over de prijzen weet ik niet zoveel, wij gaan komende week beginnen met veilen. Donderdag is wel vaak slechte prijzen ja .

Ik had het overigens over het feit dat er in het Westland in principe maar één bloemenveiling is. Natuurlijk zijn er wel meer
  zondag 18 mei 2008 @ 19:17:31 #196
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58748019
Ach, ik vermaak me morgen wel
pi_58748136
Zo net de gehele dag gesport.. en waarschijnlijk binnenkort op de WOS
  maandag 19 mei 2008 @ 10:32:04 #198
198278 Valange
You said it!
pi_58758071
quote:
Lekker is dat.. moet straks nog richting die kant op.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:32:51 #200
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58778921
Gister een productief dagje gehad. Wel een hele vreemde, vroeger deed ik dit ritje wel vaker, maar altijd samen met mijn fotografeerkameraad Auke, die nu ondertussen al meer dan 2 jaar dood is... Veel herinneringen dus, was de eerste keer sinds toen dat ik het ritje weer deed, en ook de eerste keer alleen.
Eerst lekker uitgeslapen, en toen rond half tien in de auto gestapt, de ik eersgsteravond al even af had getankt. De files waren net opgelost, dus het reed lekker door, via Leeuwarden over de afsluitdijk gereden. Was nogal wat legergroen op de afluitdijk, er waren schietoefeningen met tanks. Doorgereden via Amsterdam en Den Haag, en toen in Wateringen de eerste keer McDonalds. Na Wateringen naar Poeldijk gegaan en daar bij de veiling zo rond het middaguur de eerste paar foto's gemaakt. Doorgereden naar de volgende Westland veiling, Honselersdijk. Hier een hele serie foto's gemaakt, en even gekletst met de beveiliging. Deze was wel bekende met de V8-fapppers die met hun fietsen achter Oldenburger aan gaan, maar had nog nooit iemand gezien die een veegmachine op de foto zette. Volgende tussenstop was Hoek van Holland, wilde de zee wel even zien ondertussen. Jammer dat je overal moet betalen om te parkeren als je ook echt op het strand ilt zitten... Via 's-Gravezande (Amerikaanse Ford truck) Monster (industrieterrein) en begraafplaats Ockenburg in Den Haag (lijkwagen; Den Haag stinkt trouwens naar oude lijken, en niet alleen op de begaafplaats) naar Scheveningen gereden. Daar een rondje door de haven gewandeld, en nog even kort gepraat met een typische Hagenees in een Mercedes ML-klasse wiens vuilniswagen ik op de foto had gezet. In Leiderdorp langs de snelweg weer even naar de Mac geweest. Had ik nie hoeven doen, want de volgende stop was het brugrestaurant over de A4 (Den Ruygen Hoek), waar ik ook weer een hele serie foto's heb gemaakt, en een nieuwe fles cola gekocht. Toen het ondertussen al tegen zeven uur liep het veiling terrein van Aalsmeer opgereden en even een rondje gemaakt. het was erg rustig, maar dat zal het tijdstip geweest zijn. Laatste stop was Schiphol, zoals altijd is het daar meer kijken dan foto's maken ivm de vele regeltjes en nog meer mensen die daar op toe kijken, maar onder andere bij de catering service en marechaussee toch wat leuke foto's kunnen maken. Na een laatste McKroket bij de spottersplaats ben ik weer naar huis gereden. Veel bekijks gehad met mijn auto daar in de randstad, zijn niks gewend zeker. En dus in één dag zowel in Amsterdam, Den Haag als (gemeente) Rotteram geweest, en ik heb het overleefd! Meer dan 500 kilometer gereden, 14 uur onderweg geweest, 40 liter Euro 95, 3 Mckrokets, 2 porties patat, 3 liter cola en dik 250 foto's. Goed dagje geweest dus.
pi_58778959
* PieterBas is een aantal keren te zien in WOS Sport
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:02:57 #202
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58779470
Gister in het westland btw meer autos met pools kenteken gezien dan vorig jaar tijdens mn dagje polen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:03:23 #203
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_58780605
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een productief dagje gehad. Wel een hele vreemde, vroeger deed ik dit ritje wel vaker, maar altijd samen met mijn fotografeerkameraad Auke, die nu ondertussen al meer dan 2 jaar dood is... Veel herinneringen dus, was de eerste keer sinds toen dat ik het ritje weer deed, en ook de eerste keer alleen.
Eerst lekker uitgeslapen, en toen rond half tien in de auto gestapt, de ik eersgsteravond al even af had getankt. De files waren net opgelost, dus het reed lekker door, via Leeuwarden over de afsluitdijk gereden. Was nogal wat legergroen op de afluitdijk, er waren schietoefeningen met tanks. Doorgereden via Amsterdam en Den Haag, en toen in Wateringen de eerste keer McDonalds. Na Wateringen naar Poeldijk gegaan en daar bij de veiling zo rond het middaguur de eerste paar foto's gemaakt. Doorgereden naar de volgende Westland veiling, Honselersdijk. Hier een hele serie foto's gemaakt, en even gekletst met de beveiliging. Deze was wel bekende met de V8-fapppers die met hun fietsen achter Oldenburger aan gaan, maar had nog nooit iemand gezien die een veegmachine op de foto zette. Volgende tussenstop was Hoek van Holland, wilde de zee wel even zien ondertussen. Jammer dat je overal moet betalen om te parkeren als je ook echt op het strand ilt zitten... Via 's-Gravezande (Amerikaanse Ford truck) Monster (industrieterrein) en begraafplaats Ockenburg in Den Haag (lijkwagen; Den Haag stinkt trouwens naar oude lijken, en niet alleen op de begaafplaats) naar Scheveningen gereden. Daar een rondje door de haven gewandeld, en nog even kort gepraat met een typische Hagenees in een Mercedes ML-klasse wiens vuilniswagen ik op de foto had gezet. In Leiderdorp langs de snelweg weer even naar de Mac geweest. Had ik nie hoeven doen, want de volgende stop was het brugrestaurant over de A4 (Den Ruygen Hoek), waar ik ook weer een hele serie foto's heb gemaakt, en een nieuwe fles cola gekocht. Toen het ondertussen al tegen zeven uur liep het veiling terrein van Aalsmeer opgereden en even een rondje gemaakt. het was erg rustig, maar dat zal het tijdstip geweest zijn. Laatste stop was Schiphol, zoals altijd is het daar meer kijken dan foto's maken ivm de vele regeltjes en nog meer mensen die daar op toe kijken, maar onder andere bij de catering service en marechaussee toch wat leuke foto's kunnen maken. Na een laatste McKroket bij de spottersplaats ben ik weer naar huis gereden. Veel bekijks gehad met mijn auto daar in de randstad, zijn niks gewend zeker. En dus in één dag zowel in Amsterdam, Den Haag als (gemeente) Rotteram geweest, en ik heb het overleefd! Meer dan 500 kilometer gereden, 14 uur onderweg geweest, 40 liter Euro 95, 3 Mckrokets, 2 porties patat, 3 liter cola en dik 250 foto's. Goed dagje geweest dus.
En waar kunnen wij enkele foto's aanschouwen ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 14:11:35 #204
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58780765
Als je van open dirretjes houdt hier: http://www.alexmiedema.com/images/008/0519X/

En als je daar niet van houd hier, maar dan wel verspreid per voertuig
pi_58782566
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in het westland btw meer autos met pools kenteken gezien dan vorig jaar tijdens mn dagje polen
Ja, het is weer erg druk met de Polen..
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:35:48 #206
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58785679
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
knip
Hehe, tof. In Kwinsheul zit een maserati dealer, daar had je ook nog wel wat toffe klassiekers kunnen schieten.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:47:11 #207
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58785888
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef dubidub het volgende:

[..]

Hehe, tof. In Kwinsheul zit een maserati dealer, daar had je ook nog wel wat toffe klassiekers kunnen schieten.
Mja, nog ff gezocht, wist dat die daar ergens zat, maar boeiend Was er voor de vrachtwagens dit keer

"oeh, een spotter! stoer voor me uit kijken....
*KLABAM*
....en net doen of ik niks gehoord heb... "
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:28:08 #208
167856 Toempf
Internetheld
pi_58787900
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van open dirretjes houdt hier: http://www.alexmiedema.com/images/008/0519X/

En als je daar niet van houd hier, maar dan wel verspreid per voertuig
Heb net even de open dir zitten kijken en er zitten veel bekende voertuigen tussen
Luier dan een pamper
pi_58831505
Gister nog dodelijk ongeval op de maasdijk

weet iemand hier nog wat meer over dan WOS/krant e.d.?

is namelijk 200m van me huis gebeurt

ben er ook nog ff gister avond langs gereden. aan de strepen van onderzoek kon je wel beetje zien wat er is gebeurt, motorrijdster wou de dijk afrijden thv zijdijk, en is daar (denk ik) frontaal op het busje geklapt, gelanceerd en in de lager gelegen (ca. 4 á 5m) tunnel terecht gekomen op het asfalt.

zowieso op een als je op een 80 weg frontale aanrijding hebt op de motor vs een bestelbus is al een oneerlijk gevecht maar ook nog es 5 meter lager neerkomen wat ook niet zachtjes gegaan zal zijn
h0i
pi_58834727
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Renetjuh het volgende:
Gister nog dodelijk ongeval op de maasdijk

weet iemand hier nog wat meer over dan WOS/krant e.d.?

is namelijk 200m van me huis gebeurt

ben er ook nog ff gister avond langs gereden. aan de strepen van onderzoek kon je wel beetje zien wat er is gebeurt, motorrijdster wou de dijk afrijden thv zijdijk, en is daar (denk ik) frontaal op het busje geklapt, gelanceerd en in de lager gelegen (ca. 4 á 5m) tunnel terecht gekomen op het asfalt.

zowieso op een als je op een 80 weg frontale aanrijding hebt op de motor vs een bestelbus is al een oneerlijk gevecht maar ook nog es 5 meter lager neerkomen wat ook niet zachtjes gegaan zal zijn
In het AD staat op de voorpagina een artikel, dat de motorrijdster uit HvH kwam.
pi_58873353
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Erg hé? Ik was van de week 's avonds in de C1000, waande me gewoonweg in Oost-Europa

Reed gisteren langs Westplant.. Wat een ravage is dat zeg.
pi_58878633
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 09:35 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Erg hé? Ik was van de week 's avonds in de C1000, waande me gewoonweg in Oost-Europa

Reed gisteren langs Westplant.. Wat een ravage is dat zeg.
Ja, het was idd een flinke ravage.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 20:10:03 #213
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58882766
http://youtube.com/user/jaapstolze

Voor hetgeval je een Effe Tuine aflevering mist
  maandag 26 mei 2008 @ 14:57:20 #214
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58920022
Best feestje zaterdag
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:32:10 #215
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_58947762
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:57 schreef dubidub het volgende:
Best feestje zaterdag
Inderdaad, aad
pi_59079444
Ze hebben vannacht geprobeerd om in te breken bij mij thuis. Het is niet gelukt gelukkig, maar wel braakschade aan de achterdeur, en de schutting staat scheef, een stoel was verschoven en er lag een hangplant op de grond.
Waarschijnlijk heb ik ze zelf afgeschrokken, ben vannacht een keer of 4 naar beneden gegaan om even een sigaretje te roken, en dan doe ik altijd alle lichten aan.

Bah, echt een rotgevoel, voelt nogal onveilig, het idee dat mensen hebben geprobeerd om in te breken.

Politie is nu onderweg, voor sporenonderzoek.
Vivre
pi_59080003
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef Strychnine het volgende:
Ze hebben vannacht geprobeerd om in te breken bij mij thuis. Het is niet gelukt gelukkig, maar wel braakschade aan de achterdeur, en de schutting staat scheef, een stoel was verschoven en er lag een hangplant op de grond.
Waarschijnlijk heb ik ze zelf afgeschrokken, ben vannacht een keer of 4 naar beneden gegaan om even een sigaretje te roken, en dan doe ik altijd alle lichten aan.

Bah, echt een rotgevoel, voelt nogal onveilig, het idee dat mensen hebben geprobeerd om in te breken.

Politie is nu onderweg, voor sporenonderzoek.
Lekker is dat, maar vannacht? met dit weer
pi_59080426
kon
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Lekker is dat, maar vannacht? met dit weer
Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht.

Politie is net weg. Aardige gozers.
Ze zeiden dat er wel veel werd ingebroken hier in 's-Gravenzande (ik woon in het centrum zelf, in de buurt van de Albert Heijn) maar dat het te verspreid is om erop te gaan surveilleren, omdat het in het hele Westland gebeurd, maar niet echt in golven.
Vivre
  maandag 2 juni 2008 @ 23:47:29 #219
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_59080555
mja, niet zo best... krijg ook wel een steeds minder veilig gevoel met al die polen hiero...
beetje jammer.
koekje erbij?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:03:58 #220
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59083983
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:47 schreef koekiemonster het volgende:
mja, niet zo best... krijg ook wel een steeds minder veilig gevoel met al die polen hiero...
beetje jammer.
Ja, want een stijging in het aantal polen is natuurlijk omgekeerd evenredig met de veiligheid
pi_59089102
Gisteren hadden wij een stroomstoring in de straat.. behalve ons buren.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:57:23 #222
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_59096900
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:03 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ja, want een stijging in het aantal polen is natuurlijk omgekeerd evenredig met de veiligheid
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?
koekje erbij?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:10:09 #223
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59097195
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?
Nou, als eerste luister ik niet naar iedereen op straat die aan het praten is, want eerlijk gezegd interesseert het me niets wat ze zeggen. Daarnaast voel ik me eerder onveilig als er 5 marokkanen om me heen staan, dan 5 polen.
pi_59098524
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef Strychnine het volgende:
kon
[..]

Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht.

Politie is net weg. Aardige gozers.
Ze zeiden dat er wel veel werd ingebroken hier in 's-Gravenzande (ik woon in het centrum zelf, in de buurt van de Albert Heijn) maar dat het te verspreid is om erop te gaan surveilleren, omdat het in het hele Westland gebeurd, maar niet echt in golven.
Dat klopt. Bij mij in de straat minimaal 3 keer; straat achter ons ook 3 keer. Ik betrapte ze in de tuin terwijl ze m'n raam open stonden te wrikken met een breekijzer. Ik sta ervan versteld hoe laks de politie hier mee omgaat eerlijk gezegd want ze doen er gewoon niets meer. Ze kunnen best gaan surveilleren, het is gewoon gelul dat het overal gebeurd. Ik kan zéker 10 gevallen opnoemen van het laatste half jaar, alleen al in 's-Gravenzande (waarvan 5 in 2 rijtjes waarvan de schuren aan dezelfde poort grenzen). Ik kreeg overigens een paar weken terug een brief dat mijn dossier 'onopgelost' gesloten is. Ik had niet anders verwacht.
pi_59105669
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef koekiemonster het volgende:

[..]

Dat probleem had je in het Westland al voordat de Polen er waren. . Aan de andere kant, ik heb een tijdje in het buitenland gewoond en sprak daar ook altijd Nederlands met de aanwezige Nederlanders.. en daar werd wel door de mensen over geroddeld. gelukkig heb ik toen daar wel de taal geleerd, dus ik wist dat het weer over die gasten die Duits lulde in de bus.

En het wil natuurlijk niet meteen betekenen als je een vreemde taal hoort, dat deze mensen een slecht intentie hebben... ze kunnen hier ook gewoon op vakantie of op zakenreis zijn.
pi_59135208
Nou, de politie is net weg. Ze hebben wéér met rode lampen in onze tuin staan schijnen (en dat kan niet vanaf de straat, je moet eerst een wei door voro je in de buurt van onze tuin bent of je moet door de tuin van de buren komen).
Dus ondertussen ben ik een wandelende zenuwpees, en m'n moeder is helemaal de wanhoop nabij

Dus morgen ga ik spijkers in de schutting slaan, dan kunnen ze daar alvast niet makkelijk overheen komen. En de politie heeft gezegd extra te komen survevilleren vannacht (wederom..).

Vind dit maar niks. Ik ben echt niet bang aangelegd, heb ook een mes nu boven zodat als ik wat hoor ik naar beneden kan met dat mes, maar dit jaagt me toch wel angst aan. Gewoon het idee dat vreemden in mijn tuintje staan, uit zijn op mijn spullen, met hun tengels aan mijn spullen zitten.
En het maakt me ook gewoon boos, ik wil godver niet bang zijn in mijn eigen huis, klootzakken dat het zijn.

Dus...
Ik ga nog een poging tot slapen doen
Vivre
  zaterdag 7 juni 2008 @ 19:20:28 #227
132998 Zonnetje2102
Leef! Elke dag kan je laatste
pi_59199888
Heb al een hele tijd niet gereageerd maar kon het nu toch niet laten:)

Bij mjin vader hebben ze vorige week donderdag in zijn auto ingebroken, gewoon om 22.30 's avonds na de voetbal.

Nu hebben ze gisteravond rond 22.40 geprobeerd bij mijn achterburen in te breken.
Ze zijn op het garagedak geklommen en hebben geprobeerd via de tuin binnen te komen.
Mijn achterbuurvrouw dacht dat het haar zoontje was die zijn sleutel was vergeten en riep naar hem dat ie binnen kon komen.
Toen zij omhoog keek, keek zij recht in het gezicht van 1 van de 3 mannen.
Daarna zijn zij gevlucht..

Hier in Monster is het dus ook raak !!

En Strychnine, net als jij ben ik nu ook behoorlijk bang !
Vooral omdat ik voor mijn werk vaak 's nachts om 4 uur weg moet..
pi_59200006

Het gaat wel lekker in het Westland?
pi_59257862
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:48 schreef Strychnine het volgende:
Nou, de politie is net weg. Ze hebben wéér met rode lampen in onze tuin staan schijnen (en dat kan niet vanaf de straat, je moet eerst een wei door voro je in de buurt van onze tuin bent of je moet door de tuin van de buren komen).
Dus ondertussen ben ik een wandelende zenuwpees, en m'n moeder is helemaal de wanhoop nabij

Dus morgen ga ik spijkers in de schutting slaan, dan kunnen ze daar alvast niet makkelijk overheen komen. En de politie heeft gezegd extra te komen survevilleren vannacht (wederom..).

Vind dit maar niks. Ik ben echt niet bang aangelegd, heb ook een mes nu boven zodat als ik wat hoor ik naar beneden kan met dat mes, maar dit jaagt me toch wel angst aan. Gewoon het idee dat vreemden in mijn tuintje staan, uit zijn op mijn spullen, met hun tengels aan mijn spullen zitten.
En het maakt me ook gewoon boos, ik wil godver niet bang zijn in mijn eigen huis, klootzakken dat het zijn.

Dus...
Ik ga nog een poging tot slapen doen
Ik betrapte ze in oktober, ik denk er nog elke dag aan. Sterker nog, ik krijg het gevoel dat ik moet verhuizen om er vanaf te komen. 2 Weken erna gingen we op vakantie, ik heb de lampen dag en nacht aan laten staan. En nog wekenlang, als ik dan naar bed ging ook nog eens. Als ik dan 's nachts wakker werd deed ik ze uit. Ik woon alleen met mijn 2 zoons, ik moet er niet aan denken dat ze ineens in hun slaapkamers hadden gestaan

Overigens bedacht ik me gisteren ook dat ik spijkers in de schutting ga slaan, ze kunnen er dan niet meer opklimmen lijkt me.

Even wat anders, wat was het gisteren raar weer zeg Ik had een spijkerbroek aan, toen we naar Amsterdam gingen. Kwamen we daar aan, was het bloedheet. Paar uren later weer terug.. Allemaal rook bij Monster (mijn collega beweerde dat de rook van de zee af kwam), en het temperatuursverschil was echt duidelijk voelbaar
pi_59258405
Gisteren was het idd raar weer ja.. Ik ben ook flink verbrand
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:24:24 #231
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59271136
Vannochtend om half 4 heerlijk heen en weer getuft naar Schiphol . Best jammer, 2 weken zonder ouders, een EK en ik heb het teringdruk met school (projecten & tentamens )
pi_59276662
@Zonnetje en MiracleDrug, wat klote voor jullie. Mijn moeder heeft ook al laten vallen dat ze misschien wil verhuizen, dat een flatje met boven, beneden en links en rechts buren nu toch wel aantrekkelijk klinkt. Overigens hoorde ik van m'n buren dat je van die tapijtlatjes kan kopen, dat zijn van die smalle latjes met een soort spijkertjes erop die tapijtleggers gebruiken om het laatste stukje tapijt bij een plinkt vast te leggen. Dat zijn net kleine weerhaakjes. Dat werkt nog makkelijker dan spijkers.

We krijgen nu hoogstwaarschijnlijk ook rolluiken, vitrona is al langs geweest.

Een paar jaar geleden is er ook in onze auto ingebroken, toen hebben we al besloten om extra sloten op de deuren te plaatsen. Dat is nu ook onze redding geweest (samen met dat ik ze gestoord heb toen vorige week) dat ze niet binnen hebben weten te komen.

Doffe ellende hoor.

En dubidub, druk weekje voor de boeg dus. Waar zijn je ouders heen? Succes in ieder geval met school

(en ik hou wel van dit weer, gisteren naar Friesland geweest, het weer is dan toch weer de kers op het ijs )

Ik ga mezelf zo eens nuttig maken. Vanavond weer voetbal kijken
Vivre
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:08:36 #233
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59276852
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:01 schreef Strychnine het volgende:

En dubidub, druk weekje voor de boeg dus. Waar zijn je ouders heen? Succes in ieder geval met school

Ja, dat wordt nog een lelijke berg werk Ze zijn 8 dagen naar Rhodos, en ze komen volgende week donderdagnacht thuis. Vrijdag nog een tentamen en dan met piepende banden naar brabant, ff weekendje weg
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:25:52 #234
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_59277290
Met dit weer is het veel te heet om te werken Zweet me de pleuris
Gelukkig wel vanmiddag vrij

Goed dat je ouders weg zijn dubidub, kunnen we bij jou voetbal gucken
pi_59284843
Mijn ouders gaan volgende week op vakantie.. wordt dus elke nacht het bed uit om die katten naar buiten te doen
  zondag 15 juni 2008 @ 16:05:59 #236
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59407651
Ik wilde eigenlijk gisteravond niets doen, maar ik bevond me opeens in Scheveningen, en toen in het casino (<- eerste keer). Was echt hele vette avond. 's middags om 5 uur bepalen dat je met z'n 4en naar scheveningen gaat, dan met z'n 4en pizza eten, en dan toch opeens met z'n 7en naar scheveingen gaan Geniaal.
pi_59600783
Gisteren voetbal gekeken in het Winkeltje. Na het fluitsignaal liep het helemaal leeg.. Daarna nog even in het Teejater café geweest, maar vond het om half een wel weer best.
  zondag 22 juni 2008 @ 13:09:05 #238
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_59601621
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren voetbal gekeken in het Winkeltje. Na het fluitsignaal liep het helemaal leeg.. Daarna nog even in het Teejater café geweest, maar vond het om half een wel weer best.
Voetbal was wel beetje jammer ja. Heb bij iemand thuis gekeken en we zijn daarna nog naar het teejatercafe geweest. Daar liepen nog wel een paar mensen in oranje en het was wel aardig gezellig
  maandag 23 juni 2008 @ 14:58:44 #239
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_59626577
Afgelopen weekend ff weekendje valkenswaard, was weer een weekend om niet te vergeten.
  maandag 23 juni 2008 @ 20:00:04 #240
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_59633935
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:58 schreef dubidub het volgende:
Afgelopen weekend ff weekendje valkenswaard, was weer een weekend om niet te vergeten.
Weet je nog wat dan ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')