In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekeningquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Klinkt leuk, hoe werkt dat dan? Ik heb in een grijs verleden achter De Luifel gewoont
[X] Ongesciktquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekening
Maar je wie de volgende vragen (zomaar een greep uit de vragen van gisteren) kan beantwoorden, kan het vakje "geschikt" aankruisen:
* Wat is de hoofdstad van Somalië?
* Wat is het meest verkochte boek met auteursrecht aller tijden?
* Welke grote Belgische schrijver overleed in maart 2008?
* Hoe noemt men het verwijderen van organen, kieuwen en kop bij een haring?
* Wat is acrofobie?
Jup, zit in het 1e bij Quintus, terwijl ze pas 17 is ofzoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:14 schreef dubidub het volgende:
De hoofdstad van somailie wist ik wel.
Ik las net trouwens in de krant dat dat bij 'HOllands next top model' een westlands meisje meedoet, yvette broch. Die handbalt bij quintus geloof ik, en dat doet ze niet verkeerd daarzo.
Ik weet er 3quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:39 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
In het kort: 8 rondes van 10 vragen, waarvan 1 muziekronde. In teams met maximaal 5 personen. En dan aan het eind worden de punten opgeteld en wie de meest heeft die wint 30 euro korting op de drankrekening
Maar je wie de volgende vragen (zomaar een greep uit de vragen van gisteren) kan beantwoorden, kan het vakje "geschikt" aankruisen:
* Wat is de hoofdstad van Somalië?
* Wat is het meest verkochte boek met auteursrecht aller tijden?
* Welke grote Belgische schrijver overleed in maart 2008?
* Hoe noemt men het verwijderen van organen, kieuwen en kop bij een haring?
* Wat is acrofobie?
Nou, ik wist ze allemaal. En ik schreef meestal. Maar bij vraag 2 wisten mijn zeer gewaardeerde teamgenoten mij toch te overtuigen om er In de ban van de Ring van te maken, in plaats van het Guinness Book of Recordsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef dubidub het volgende:
Wist jij ze allemaal, kb?
Ik zou zeggen: verzamelen voor de Luifel volgende week woensdag rond kwart over 8quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:34 schreef keijz het volgende:
Ja ik wist er 2, maar een fok!-team lijkt me wel leuk
Ik wilde ook een keer gaan vandaag, gaan die vrienden van me nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef ThaRooP het volgende:
Zijn dr nog mensen naar het strand geweest?
Ook op het strand is het onwijs heet, doordat er zo weinig wind is.
Gister wel een beetje me onderbenen verbrand, maar vandaag gelukkig niks..
Gisteren was m'n zoontje jarig en moest ik verplicht in de tuin vertoeven... We zijn zo juist teruggekomen van het strand, er stond een lekker windje en ik vond het qua drukte ook wel meevallen ('s-Gravenzande)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:50 schreef ThaRooP het volgende:
Zijn dr nog mensen naar het strand geweest?
Ook op het strand is het onwijs heet, doordat er zo weinig wind is.
Gister wel een beetje me onderbenen verbrand, maar vandaag gelukkig niks..
Ja, zag wat op TV.. Een flinke fik daarzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
Gisteren gewerkt, ben om 3 uur naart strand gefietst. Allemaal bewolking en superveel mensen liepen al weer terug. Wat bleek, d'r was een vliegenplaag ofzo, vlak voordat wij aankwamen. Ik heb ff 2 uur gelegen en ben weer naar huis gegaan. Vnadaag lekker op het fietsje naar school (rijswijk) en weer terug... Het was weer stervensdruk overal, dus ik heb mijn bus ingehaald
. Op shcool trouwens nog gekeken naar die brand op de TU campus. Lelijk grote brand
!
Ik zat op 300 meter daarvandaag gewoon te werken. Tis dat iemand zei dat er brand was, anders had ik niks gemerkt. Toen ik naar huis ging heb ik wel ff gekeken, zag alleen veel rook.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:22 schreef dubidub het volgende:
Gisteren gewerkt, ben om 3 uur naart strand gefietst. Allemaal bewolking en superveel mensen liepen al weer terug. Wat bleek, d'r was een vliegenplaag ofzo, vlak voordat wij aankwamen. Ik heb ff 2 uur gelegen en ben weer naar huis gegaan. Vnadaag lekker op het fietsje naar school (rijswijk) en weer terug... Het was weer stervensdruk overal, dus ik heb mijn bus ingehaald
. Op shcool trouwens nog gekeken naar die brand op de TU campus. Lelijk grote brand
!
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:14 schreef Heinekenner het volgende:
Wel ironisch dat een bouwkunde faculteit zo slecht gebouwd blijkt te zijn dat hij niet eens een koffieautomaat brandje kan verduren...
Maandag is een slechte veildag, ik zou dinsdag gaan. Daarnaast hebben wij maar één veiling, FloraHolland.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het maandag mooi weer is misschien even wat veilingen bijlangs...Fotos maken.
Aalsmeer ben ik ook wel een paar keer geweest, is geloof ik ook een stuk groter dan de vestiging in Naaldwijk, waar ik overigens ook werk.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh zal best dat jullie maar één hebben, maar ik ga ook naar Aalsmeeren gewoon wat door de rgeio cruisen
En waarom is de dinsdag beter dan de maandag?
quote:Op zondag 18 mei 2008 03:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
Maandag is een slechte veildag, ik zou dinsdag gaan. Daarnaast hebben wij maar één veiling, FloraHolland.
Op dinsdag is er toch altijd meer aanvoer als op maandag? Daar doelde ik op, en aangezien hij toch voor het voertuigspotten gaan, is dinsdag gunstigerquote:Op zondag 18 mei 2008 17:10 schreef Renetjuh het volgende:
[..]
![]()
Maandag en dinsdag slecht?
begin van de week is altijd goed hoor. alles weer vers inkopen voor de week
Vrijdag altijd kut op aalsmeer en Donderdag meestal op naaldwijk slechte prijzen
er wel 1 veiling maar je hebt toch naaldwijk/aalsmeer/rijnsburg/bleisweijk enzo
Lekker is dat.. moet straks nog richting die kant op.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:32 schreef Valange het volgende:
Brand in 'sGravenzande:
http://www.nu.nl/news/157(...)n_kassencomplex.html
en
http://www3.wos.nl/index.php?option=readArticle&id=25594
En waar kunnen wij enkele foto's aanschouwen ?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister een productief dagje gehad. Wel een hele vreemde, vroeger deed ik dit ritje wel vaker, maar altijd samen met mijn fotografeerkameraad Auke, die nu ondertussen al meer dan 2 jaar dood is... Veel herinneringen dus, was de eerste keer sinds toen dat ik het ritje weer deed, en ook de eerste keer alleen.
Eerst lekker uitgeslapen, en toen rond half tien in de auto gestapt, de ik eersgsteravond al even af had getankt. De files waren net opgelost, dus het reed lekker door, via Leeuwarden over de afsluitdijk gereden. Was nogal wat legergroen op de afluitdijk, er waren schietoefeningen met tanks. Doorgereden via Amsterdam en Den Haag, en toen in Wateringen de eerste keer McDonalds. Na Wateringen naar Poeldijk gegaan en daar bij de veiling zo rond het middaguur de eerste paar foto's gemaakt. Doorgereden naar de volgende Westland veiling, Honselersdijk. Hier een hele serie foto's gemaakt, en even gekletst met de beveiliging. Deze was wel bekende met de V8-fapppers die met hun fietsen achter Oldenburger aan gaan, maar had nog nooit iemand gezien die een veegmachine op de foto zette. Volgende tussenstop was Hoek van Holland, wilde de zee wel even zien ondertussen. Jammer dat je overal moet betalen om te parkeren als je ook echt op het strand ilt zitten... Via 's-Gravezande (Amerikaanse Ford truck) Monster (industrieterrein) en begraafplaats Ockenburg in Den Haag (lijkwagen; Den Haag stinkt trouwens naar oude lijken, en niet alleen op de begaafplaats) naar Scheveningen gereden. Daar een rondje door de haven gewandeld, en nog even kort gepraat met een typische Hagenees in een Mercedes ML-klasse wiens vuilniswagen ik op de foto had gezet. In Leiderdorp langs de snelweg weer even naar de Mac geweest. Had ik nie hoeven doen, want de volgende stop was het brugrestaurant over de A4 (Den Ruygen Hoek), waar ik ook weer een hele serie foto's heb gemaakt, en een nieuwe fles cola gekocht. Toen het ondertussen al tegen zeven uur liep het veiling terrein van Aalsmeer opgereden en even een rondje gemaakt. het was erg rustig, maar dat zal het tijdstip geweest zijn. Laatste stop was Schiphol, zoals altijd is het daar meer kijken dan foto's maken ivm de vele regeltjes en nog meer mensen die daar op toe kijken, maar onder andere bij de catering service en marechaussee toch wat leuke foto's kunnen maken. Na een laatste McKroket bij de spottersplaats ben ik weer naar huis gereden. Veel bekijks gehad met mijn auto daar in de randstad, zijn niks gewend zeker. En dus in één dag zowel in Amsterdam, Den Haag als (gemeente) Rotteram geweest, en ik heb het overleefd! Meer dan 500 kilometer gereden, 14 uur onderweg geweest, 40 liter Euro 95, 3 Mckrokets, 2 porties patat, 3 liter cola en dik 250 foto's. Goed dagje geweest dus.
Ja, het is weer erg druk met de Polen..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in het westland btw meer autos met pools kenteken gezien dan vorig jaar tijdens mn dagje polen
Hehe, tof. In Kwinsheul zit een maserati dealer, daar had je ook nog wel wat toffe klassiekers kunnen schieten.quote:
Mja, nog ff gezocht, wist dat die daar ergens zat, maar boeiendquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:35 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hehe, tof. In Kwinsheul zit een maserati dealer, daar had je ook nog wel wat toffe klassiekers kunnen schieten.
Heb net even de open dir zitten kijken en er zitten veel bekende voertuigen tussenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je van open dirretjes houdt hier: http://www.alexmiedema.com/images/008/0519X/
En als je daar niet van houd hier, maar dan wel verspreid per voertuig
In het AD staat op de voorpagina een artikel, dat de motorrijdster uit HvH kwam.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:19 schreef Renetjuh het volgende:
Gister nog dodelijk ongeval op de maasdijk
weet iemand hier nog wat meer over dan WOS/krant e.d.?
is namelijk 200m van me huis gebeurt
ben er ook nog ff gister avond langs gereden. aan de strepen van onderzoek kon je wel beetje zien wat er is gebeurt, motorrijdster wou de dijk afrijden thv zijdijk, en is daar (denk ik) frontaal op het busje geklapt, gelanceerd en in de lager gelegen (ca. 4 á 5m) tunnel terecht gekomen op het asfalt.
zowieso op een als je op een 80 weg frontale aanrijding hebt op de motor vs een bestelbus is al een oneerlijk gevecht maar ook nog es 5 meter lager neerkomen wat ook niet zachtjes gegaan zal zijn
Erg hé? Ik was van de week 's avonds in de C1000, waande me gewoonweg in Oost-Europaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 13:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Gister in het westland btw meer autos met pools kenteken gezien dan vorig jaar tijdens mn dagje polen
Ja, het was idd een flinke ravage.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Erg hé? Ik was van de week 's avonds in de C1000, waande me gewoonweg in Oost-Europa![]()
Reed gisteren langs Westplant.. Wat een ravage is dat zeg.
Lekker is dat, maar vannacht? met dit weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:59 schreef Strychnine het volgende:
Ze hebben vannacht geprobeerd om in te breken bij mij thuis. Het is niet gelukt gelukkig, maar wel braakschade aan de achterdeur, en de schutting staat scheef, een stoel was verschoven en er lag een hangplant op de grond.
Waarschijnlijk heb ik ze zelf afgeschrokken, ben vannacht een keer of 4 naar beneden gegaan om even een sigaretje te roken, en dan doe ik altijd alle lichten aan.
Bah, echt een rotgevoel, voelt nogal onveilig, het idee dat mensen hebben geprobeerd om in te breken.
Politie is nu onderweg, voor sporenonderzoek.
Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lekker is dat, maar vannacht? met dit weer
Ja, want een stijging in het aantal polen is natuurlijk omgekeerd evenredig met de veiligheidquote:Op maandag 2 juni 2008 23:47 schreef koekiemonster het volgende:
mja, niet zo best... krijg ook wel een steeds minder veilig gevoel met al die polen hiero...
beetje jammer.
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, want een stijging in het aantal polen is natuurlijk omgekeerd evenredig met de veiligheid
Nou, als eerste luister ik niet naar iedereen op straat die aan het praten is, want eerlijk gezegd interesseert het me niets wat ze zeggen. Daarnaast voel ik me eerder onveilig als er 5 marokkanen om me heen staan, dan 5 polen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?
Dat klopt. Bij mij in de straat minimaal 3 keer; straat achter ons ook 3 keer. Ik betrapte ze in de tuin terwijl ze m'n raam open stonden te wrikken met een breekijzer. Ik sta ervan versteld hoe laks de politie hier mee omgaat eerlijk gezegd want ze doen er gewoon niets meer. Ze kunnen best gaan surveilleren, het is gewoon gelul dat het overal gebeurd. Ik kan zéker 10 gevallen opnoemen van het laatste half jaar, alleen al in 's-Gravenzande (waarvan 5 in 2 rijtjes waarvan de schuren aan dezelfde poort grenzen). Ik kreeg overigens een paar weken terug een brief dat mijn dossier 'onopgelost' gesloten is. Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef Strychnine het volgende:
kon
[..]
Afgelopen nacht, zondag op maandagnacht.
Politie is net weg. Aardige gozers.
Ze zeiden dat er wel veel werd ingebroken hier in 's-Gravenzande (ik woon in het centrum zelf, in de buurt van de Albert Heijn) maar dat het te verspreid is om erop te gaan surveilleren, omdat het in het hele Westland gebeurd, maar niet echt in golven.
Dat probleem had je in het Westland al voordat de Polen er waren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef koekiemonster het volgende:
[..]
Als er alleen maar mensen over straat lopen die je niet verstaat is dat natuurlijk een heel veilig gevoel. Lekker thuisgevoel..... toch?
Ik betrapte ze in oktober, ik denk er nog elke dag aan. Sterker nog, ik krijg het gevoel dat ik moet verhuizen om er vanaf te komen. 2 Weken erna gingen we op vakantie, ik heb de lampen dag en nacht aan laten staan. En nog wekenlang, als ik dan naar bed ging ook nog eens. Als ik dan 's nachts wakker werd deed ik ze uit. Ik woon alleen met mijn 2 zoons, ik moet er niet aan denken dat ze ineens in hun slaapkamers hadden gestaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 02:48 schreef Strychnine het volgende:
Nou, de politie is net weg. Ze hebben wéér met rode lampen in onze tuin staan schijnen (en dat kan niet vanaf de straat, je moet eerst een wei door voro je in de buurt van onze tuin bent of je moet door de tuin van de buren komen).
Dus ondertussen ben ik een wandelende zenuwpees, en m'n moeder is helemaal de wanhoop nabij
Dus morgen ga ik spijkers in de schutting slaan, dan kunnen ze daar alvast niet makkelijk overheen komen. En de politie heeft gezegd extra te komen survevilleren vannacht (wederom..).
Vind dit maar niks. Ik ben echt niet bang aangelegd, heb ook een mes nu boven zodat als ik wat hoor ik naar beneden kan met dat mes, maar dit jaagt me toch wel angst aan. Gewoon het idee dat vreemden in mijn tuintje staan, uit zijn op mijn spullen, met hun tengels aan mijn spullen zitten.
En het maakt me ook gewoon boos, ik wil godver niet bang zijn in mijn eigen huis, klootzakken dat het zijn.
Dus...
Ik ga nog een poging tot slapen doen
Ja, dat wordt nog een lelijke berg werkquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:01 schreef Strychnine het volgende:
En dubidub, druk weekje voor de boeg dus. Waar zijn je ouders heen? Succes in ieder geval met school
Voetbal was wel beetje jammer ja. Heb bij iemand thuis gekeken en we zijn daarna nog naar het teejatercafe geweest. Daar liepen nog wel een paar mensen in oranje en het was wel aardig gezelligquote:Op zondag 22 juni 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren voetbal gekeken in het Winkeltje. Na het fluitsignaal liep het helemaal leeg.. Daarna nog even in het Teejater café geweest, maar vond het om half een wel weer best.
Weet je nog wat dan ?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:58 schreef dubidub het volgende:
Afgelopen weekend ff weekendje valkenswaard, was weer een weekend om niet te vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |