Westland College = ISW Tiendwegquote:Op maandag 24 maart 2008 18:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Het Westland College? Daar heb ik nog nooit van gehoordIk zit op het ISW en ik waterpolo bij Westland Dijkglas
Nu niet meer, loop stage in de Maasdijk. Alleen als in naar school moet dan pak ik bus 31..quote:
Westland College is de oude naam volgens googlequote:Op maandag 24 maart 2008 18:57 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Westland College = ISW Tiendweg
Daar zaten ik, dubidub, FrituurVetPet en kassebouwer? en misschien nog wel meer![]()
Dat was dan weer het Zandeveltquote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Westland College is de oude naam volgens google
Ik zit op ISW Gasthuislaan
Als ik Havo/vwo was getest, zou ik in het oude gebouw les hebben gehad. Ik zou nu ook niet meer weten waaronder de Dalton Mavo nu valtquote:
Ah Gasthuislaan vandaar. Westland Dijkglas ken ik wel.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik heb het nooit geweten en bovendien heb ik niks te maken met de Tiendwegquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef kassenbouwer het volgende:
Ongelofelijk dat niemand meer weet dat het Westland College zo heet...
Gisterenavond weer een geweldige avond in café De Luifel in Poeldijk: Quiz Night! Echt té hilarisch.
We deden daar voor de tweede keer mee en we hadden gewonnenWe hebben het team verslagen wat daar al een half jaar meedoet en tot nu toe nog nooit verloren had
Heb ik ook gezeten.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Interessant, zo'n quiz nightquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:21 schreef kassenbouwer het volgende:
Ongelofelijk dat niemand meer weet dat het Westland College zo heet...
Gisterenavond weer een geweldige avond in café De Luifel in Poeldijk: Quiz Night! Echt té hilarisch.
We deden daar voor de tweede keer mee en we hadden gewonnenWe hebben het team verslagen wat daar al een half jaar meedoet en tot nu toe nog nooit verloren had
Nou, volgende week woensdag is het weerquote:
1 april grap van de verening voor onderhoud denk ik. Stond een überlelijke photoshop bij, van een slagboom en betaalpaaltje, omdat er zo veel sluipverkeer over de kleine achterweg heen gaat. Ze hebben daar al vaker goeie 1 april grappen uitgehaald, dit verbaasde me niets.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar dat artikel over de Kleine Achterweg heb ik niet gelezen, wat is daarmee?
Een Fok!-teamquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou, volgende week woensdag is het weerVanaf half negen in de Luifel. Er is hier vast wel een Westlands Fok!-team samen te stellen haha
Maar dat artikel over de Kleine Achterweg heb ik niet gelezen, wat is daarmee?
Je weet dat het vandaag 1 April isquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:54 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik ga denk zo even bellen naar dat nummer over die tolweg op de Kleine Achterweg. Belachelijk, ik ga direct contact opnemen met de Rijdende Rechter. Wij leven in een vrij land!
Ik merkte wel dat het verschrikkelijk druk was vanochtend bij westerleequote:Op dinsdag 1 april 2008 12:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je weet dat het vandaag 1 April is
De bergingsdienst had weer een drukke dag op de Maasdijk.. Eerst een dodelijk ongeluk bij Coldenhoven en rond 9 uur ook nog eens een vrachtwagen van de Dijk af..
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:09 schreef dubidub het volgende:
Ik heb het ontdekt. Als je een boek leest in de bus, naast muziek ofzo, gaat de tijd echt 5x zo snel![]()
Dit is pieter van foreest:quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik heb nog even iets waar ik al een tijdje mee zit. Ik rij namelijk elke dag langs de Naaldhorst, maar die heeft een nieuwe naam: Pieter van Foreest. Maar wie de hel is Pieter van Foreest dat hij een hele zooi bejaardentehuizen naar zich genoemd krijgt. Ok, dat moest er even uit
En inderdaad muziek in de bus, ik kan niet zonder... Ik word echt gek als ik zonder iPod in het OV zit
Jæ,! ik word beroemdquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dit is pieter van foreest:
[ afbeelding ]
Daarnaast was ik afgelopen zaterdag bij een solooptreden van een vriend van me in het voorhof in h'dijk, en een echte tv-man in hart en nieren is zo gespot: (Inclusief een exclusief stukje ThaRooP)
[ link | afbeelding ]
Klik voor vergroting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |