FOEIquote:Op maandag 11 februari 2008 17:58 schreef ThaRooP het volgende:
Strychnine in het nieuws:
Burgemeester vergiftigd met chocolaatje
De burgemeester van de Oostenrijkse plaats Spitz-an-der-Donau is in een kunstmatig coma gebracht nadat hij gisteren een vergiftigde bonbon had gegeten. De Mon Chéri zat volgens Oostenrijkse media vol met strychnine, een pesticide dat tegen muizen en ratten wordt ingezet.
De chocolade bonbon, normaal gesproken gevuld met kersenlikeur, zou met een kaart als een geschenk zijn achtergelaten op de wagen van de burgemeester. De tekst op de kaart was: "Ik wil je iets belangrijks zeggen. Je bent voor mij heel bijzonder".
De politie heeft nog geen idee over de achtergrond van het incident. De burgervader is in een stabiele toestand, zo maakten zijn artsen vanmiddag bekend.

Bedanktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren

Bedanktquote:Op maandag 11 februari 2008 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxxx stopt met STA
vaarwel STA als mod
ik kan hier nu weer useren

Het begint steeds ergere vormen aan te nemen
 Het begint steeds ergere vormen aan te nemen  

Donderdag JC installatie gehad. Daarna naar de woo geweest. Rond half 5 zwalkend over de weg gevonden door een vriendin die me mee naar huis heeft genomen en in haar geru gedropt heeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:38 schreef dubidub het volgende:
[..]
Bedankt
Zo, vanavond voor de vierde keer deze week bier drinken op de scoutingHet begint steeds ergere vormen aan te nemen

'n jack-up-rig. Normaalgesproken staat het platform op de grond, maar ze hebben de poten van dat ding (Gorilla VIII) met 25 meter (totaal 100 meter nu) velengd, en ik denk dat ze nu kijken of dat goed is gebeurd ofzo. Normaal gesproken doen ze dit niet op het land, dan staan die poten op de zeebodem en steekt het platform een stukje boven de zee uit en kan er geboord worden.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen wat dat gevaarte is dat je in de verte ziet als je de A20 op rijdt richting Rotterdam? Eerst is het voor je en vervolgens naast je. Een soort booreiland op hoge palen lijkt het wel.

V.d. WOS.quote:Scooterrijder verongelukt
Op de kruising Vogelaer met Mariendijk in Honselersdijk is zondagavond een 20-jarige Haagse scooterrijder om het leven gekomen. De Hagenaar was op slag dood.
De scooterrrijder is aangereden door een pick-up wagen. De automobilist kwam vanaf de richting Poeldijkseweg en stak de kruising van de Vogelaer rechtdoor over richting de Middelbroekweg.
Op de kruising botste de pick-up op de scooter die vervolgens met de scooter onder de wagen, 70 meter doorschoof. De scooterrijder lag 20 meter eerder in de berm.
Duikers van de brandweer hebben in een naastgelegen sloot gezocht naar een mogelijke passagier van de scooterrijder. Later bleek dat een helm, die zich bevond in de buggyseat, in de sloot was terecht gekomen.
De bestuurder van de auto bleek een 17-jarige jongen uit Den Haag. Agenten hielden hem en zijn bijrijder, een 20-jarige man uit Honselersdijk aan.
 . En het slachtoffer is ook nog eens een keer de zwager van een goeie vriend van me. Zucht.
. En het slachtoffer is ook nog eens een keer de zwager van een goeie vriend van me. Zucht.

Joa, boortplatform eerderquote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef Heinekenner het volgende:
Het is een gigantisch schip op palen!
 Hij kan zichzelf niet voortstuwen, heeft een sleepboot nodig.
 Hij kan zichzelf niet voortstuwen, heeft een sleepboot nodig. 

quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef keijz het volgende:
Ontevreden klant zwaait met hooivork
Caiway

.
.  

Groot gelijk heb die ventquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:13 schreef keijz het volgende:
Ontevreden klant zwaait met hooivork
Caiway

Het berichtje Albert Heijn stuurt smurfenverzamelaar wegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:25 schreef vipergts het volgende:
De Albert heijn in Naaldwijk weer in het nieuws. Dit keer smurfennieuws.

Temple Bar!quote:Op zondag 2 maart 2008 18:37 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik kom net terug van een lang weekendje Dublin! Erg gezellige stad. Veel pubs gezien en veel pints op

Juist!quote:

Man het is weer zoals gewoonlijk zwaaaar opgeblazen. Papa van het jochie is een eigenaar van een succesvolle schoenenwinkel, en zet verdorie z'n eigen kind voor de AH als bedelaar. Vervolgens gaat papa rustig foto's staan maken, wat dus niet mag sowieso. De bedrijfsleider vroeg vriendelijk of hij weg wilde gaan aub, en die vent ging HELEMAAL over de rooie, dreigde met politie, rechter, en uiteindelijk ook de Telegraaf.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:12 schreef vipergts het volgende:
GotC heeft dat arme jongetje waarschijnlijk de deur gewezen. Maar misschien heeft ze foto's
 .
.

Dan lezen we meteen ook het andere kant van het verhaalquote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Man het is weer zoals gewoonlijk zwaaaar opgeblazen. Papa van het jochie is een eigenaar van een succesvolle schoenenwinkel, en zet verdorie z'n eigen kind voor de AH als bedelaar. Vervolgens gaat papa rustig foto's staan maken, wat dus niet mag sowieso. De bedrijfsleider vroeg vriendelijk of hij weg wilde gaan aub, en die vent ging HELEMAAL over de rooie, dreigde met politie, rechter, en uiteindelijk ook de Telegraaf.
En raad eens wie er gistermiddag weer voor de deur stond? Dat kutjochie. We hebben hem buiten de deur gezet en verder niet weggestuurd. Ook al waren gigantisch veel klanten woest om dat kutgedrag van die vader en daarbij dat jochie.
Echt, we werden gister platgebeld door verschillende kranten en TVprogramma's over dat 'smurfengedrag'. Nou ik ga denk ik zelf maar in de winkel van die pokkevent van een vader staan om voor schoensmeer te bedelen ofzo, kijken wat hij ervan vindt.
M.a.w.: ik ben het helemaal zat. Waar gaat de wereld heen.

. Nou ik heb alleen een boze vader gezien en een verveeld jochie dat iedereen aanklampte.
. Nou ik heb alleen een boze vader gezien en een verveeld jochie dat iedereen aanklampte.

wat een verhaal.. Daarom lees ik ook nooit de Telegraaf..quote:Op zondag 2 maart 2008 20:15 schreef GotC het volgende:
Er stond ook echt in de Telegraaf dat Quinn 'een beetje moest huilen'.. Nou ik heb alleen een boze vader gezien en een verveeld jochie dat iedereen aanklampte.

Was het nog wat?, ik moet er denk volgende keer ook maar is heen..quote:

Toch niet een schoenenzaak in Naaldwijk in de rembrantstraatquote:Op zondag 2 maart 2008 19:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Man het is weer zoals gewoonlijk zwaaaar opgeblazen. Papa van het jochie is een eigenaar van een succesvolle schoenenwinkel, en zet verdorie z'n eigen kind voor de AH als bedelaar. Vervolgens gaat papa rustig foto's staan maken, wat dus niet mag sowieso. De bedrijfsleider vroeg vriendelijk of hij weg wilde gaan aub, en die vent ging HELEMAAL over de rooie, dreigde met politie, rechter, en uiteindelijk ook de Telegraaf.
En raad eens wie er gistermiddag weer voor de deur stond? Dat kutjochie. We hebben hem buiten de deur gezet en verder niet weggestuurd. Ook al waren gigantisch veel klanten woest om dat kutgedrag van die vader en daarbij dat jochie.
Echt, we werden gister platgebeld door verschillende kranten en TVprogramma's over dat 'smurfengedrag'. Nou ik ga denk ik zelf maar in de winkel van die pokkevent van een vader staan om voor schoensmeer te bedelen ofzo, kijken wat hij ervan vindt.
M.a.w.: ik ben het helemaal zat. Waar gaat de wereld heen.

Dat hebben we afgesprokenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:06 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Was het nog wat?, ik moet er denk volgende keer ook maar is heen..

Welkomquote:Op zondag 23 maart 2008 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Jup, de man achter de kassa werd met een mes bedreigd. Het is toch niet normaal meer.
Btw, ik meld me ook even in het Westland topic.

Zit je daar wel vaker in?quote:Op donderdag 20 maart 2008 19:09 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren een overval bij de Shell tankstation geweest.. ik vroeg me dus al af waarom er zo veel politie er stond... Ik kwam er met bus 30 langs

Ik zie dat je in 6 VWO zit?.. dan zit je zeker op het westland college?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Jup, de man achter de kassa werd met een mes bedreigd. Het is toch niet normaal meer.
Btw, ik meld me ook even in het Westland topic.

Nou ook interesse mijnerszijds dan. Zie dat je ook op waterpolo zit, waar?quote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef ThaRooP het volgende:
[Btw, ik meld me ook even in het Westland topic.]
Ik zie dat je in 6 VWO zit?.. dan zit je zeker op het westland college?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |