quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:32 schreef POLLY_IN_LOVE_22 het volgende:
Hey allemaal!!
ik be nieuw op dit forum en ben dan ook benieuwd hoe het zal gaan!
wij zijn nu pas bezig aan de eerste ronde en het klussen zit er al op!
nu is het wachten geblazen of ik ongesteld word of niet.
ik ga er wel van uit want het komt niet vaak voor je meteen aantelt. toch???
![]()
![]()
Als hij rookt heeft dat ook een hele negatieve invloed op de kwaliteit vh sperma. Dat kan door oken wel tot 50% afnemen. Kan je hem niet overhalen tot stoppen? Al is het maar voor 5 maanden, binnen 2 weken is het sperma weer in goede conditie, dat kan hij toch wel volhouden?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:57 schreef Again het volgende:
Haha.. Sja ik rook gelukkig niet. Ik rook wel mee maar mijn vriend probeert wel veel rekening met me te houden. Heb hem nog niet zover gekregen te stoppen..
Ik zou wel wat af kunnen vallenMaar ben al heel gezond aan het eten de afgelopen tijd, allemaal voor ons kindje. De kilootjes gaan er langzaamaan wel af maar ik ben nog wel te zwaar..
Week na nod:quote:
Ik zit ook in de wachttijd, datums geef ik niet.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Polly, bij mij was het van de eerste keer raak!
Again, ik tel vol spanning mee af!
Bah Fruppel die stomme wachtweken hé! Maarrr misschien wel met dat leuke valentijns/verjaardagscadeautje!
Wanneer ben jij Koningin?
Als je niet zwanger bent is je NOD dan niet op die dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:20 schreef Fruppel het volgende:
Jáá ik vond het maar lange weken hoor! Als het raak is betekend dat dat ik mijn NOD heb op de verjaardag van mijn vriend.
Het zou wel heel heel heel leuk zijn als ik dan zwanger blijk te zijn!
Wishfull thinking
Dat hoef jij ook niet meer te doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:56 schreef Again het volgende:
[..]
Koningin ik vind jouw tactiek wel ideaal! Na deze NOD ga ik ook effe geen data meer doorgeven, is toch weer wat minder 'bloot' ivm meelezers he! Goeie!
Een goede voorbereiding is het halve werk tochquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:14 schreef Again het volgende:
Is het triest dat ik de hele dag al naar Brahm's lullaby luister?![]()
Ik ben héél erg mijn best aan het doen Lizaquote:gewoon allemaal zwanger worden! Nu!
Ik heb er niet echt verstand van, moet het eens opzoeken eigenlijk, want wil volgende cyclus oook ovulatietesten gebruiken. Ik zou denk ik gewoon om de dag aanhouden, toch?quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef Fruppel het volgende:
Meiden even een klus-vraagje, volgens de ovulatietest heb ik binnen 24 tot 48 uur mijn eisprong (had net EINDELIJK) 2 streepjes op dat gekke ding!!
Lief en ik hebben voor die test geklust, wanneer we kunnen we nu het beste weer klussen ivm de eisprong?
Morgen of zaterdag? Ahhh die test maakt het er niet makkelijker op haha!
Ik zou of vrijdagavond of zaterdagmorgen dan klussen (of allebei)...quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef Fruppel het volgende:
Meiden even een klus-vraagje, volgens de ovulatietest heb ik binnen 24 tot 48 uur mijn eisprong (had net EINDELIJK) 2 streepjes op dat gekke ding!!
Lief en ik hebben voor die test geklust, wanneer we kunnen we nu het beste weer klussen ivm de eisprong?
Morgen of zaterdag? Ahhh die test maakt het er niet makkelijker op haha!
Soms is dat maar beter ookquote:
Oeh, dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Koningin het volgende:
Ik voel het ook altijd aan de linkerkant
Dit keer was het de morgen nadat we hadden geklust, dus ik hoop dat het wat is geworden...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:47 schreef Beaker het volgende:
[..]
Soms is dat maar beter ookik voelde hem zo erg dat ik uieindelijk in het ziekenhuis ben beland omdat de artsen dachten dat ik een blindendarmontsteking had!
Weet je nooit! Bij mij heeft het ook nooit de kans gehad om regelmatig te wordenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:11 schreef Rupzz het volgende:
(Ik heb geen idee hoelang het gaat duren. Ik denk niet dat het gelijk raak is. Het zal eerst allemaal regelmatig moeten worden voordat er een kans is..)
Ja, Ik was in december al bij de dokter geweest. Duurde me allemaal veel te lang. Die zei dat het rustig een heel jaar kon duren, dus ik had in maart moeten terug komen en dan zou hij mij doorsturen naar een gynacoloog. Ben ergens wel blij dat dat dus niet hoeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:14 schreef Koningin het volgende:
Jammer Hellen.
Welkom Rupzz, poeh, na 10 maanden pas een menstruatie, das lang. Gelukkig is het uiteindelijk wel gekomen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Again hoe is t bij jou?
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef Again het volgende:
Hellennelleh jammer zeg, weet hoe je je voelt, ik ga met je mee ronde 10 in![]()
nou... bij mij niet.. Wij zijn er net achter dat we al maanden 'verkeerd klussen'; mijn ovulatie is pas op dag 20 en 9 a 10 dagen later ben ik alweer ongesteld. Leve de ovulatietesten dan maar, anders hadden we zo nog 10 maanden enorm geklust rond dag 14. Geen wonder dat we al zo lang wachten.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef Fruppel het volgende:
Rupzz heel erg veel succes!
Liza, hier gaat alles erg goed, hebben voor de zekerheid maar vrijdag en zaterdag geklust.
Alles is beter dan niets leek ons!
Nu is het afwachten geblazen helaas, ik vind het zulke moeilijke weken.
Omdat mijn ovulatie later dan verwacht ik ga ik er ook vanuit dat mijn NOD een dagje opgeschoven word, las op internet wel dat je menstruatie 12 a 14 dagen na je eisprong komt dus wie weet klopt het allemaal nog wel....ahhrg ik zie het wel haha!
Het is vreselijk he, dat wachten?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:38 schreef Again het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef amaranta het volgende:
pff dames, het is al bijna een jaar gelden dat ik hier kwam melden dat ik wij ook voor een baby gingen. Nog geen maand later was ik zwanger.
Het doet me verdriet dat er dames zijn die nog steeds geen 2de streepje hebben geplast. Maar dames. geef de moed niet op, ook jullie zullen allemaal een 2de streepje plassen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het met jou koningin? Ben je nog aan het wachten?
Spannend hoor! Weet dat jij geen datum doorgeeft maar hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten!quote:
Ik voel me prima, merk niets vreemds eigenlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:57 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Spannend hoor! Weet dat jij geen datum doorgeeft maar hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten!
Voel je je goed verder?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:54 schreef amaranta het volgende:
Graag gedaan.
En koningin. Ik zat vorig jaar tijdens carnaval ook bier te tanken, niet wetend dat ik al zwanger was:')
Gelukkig ben ik maar 1 dag carnaval wezen vieren. maar maar wat was ik dronken
ja dat is waar, want ik was er verder geestelijk niet echt mee bezig en was ineens ongesteld... naja idd op naar de 3e ronde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Beesie-Jen, beetje vervelend zeker, die onregelmatige cyclus? Maar lever te snel onverwachts al je MS dan er lang op te moeten zitten wachten! Alleszinds veel succes in ronde 3 (?)
- Uw cyclus loopt (dacht ik) van eerste dag van menstruatie tot dag voor de volgende menstruatiequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Rupzz het volgende:
Omdat ik er allemaal nog niet zo heeeel veel van snap.
Kunt u mij uitleggen?
* Klopt het dat de dagen van eind menstruatie tot begin menstruatie de cyclus is? En dat je daar de dagen van moet tellen?
* De NOD in de TT, waar staal die op? Ik snap dat ie voor Niet Ongi Dag staat, maar er zijn toch veel meer niet ongi dagen?
* Mijn 1e ronde is dus nu begonnen? Nu ik voor het eerst weer ongesteld ben geweest? of werkt dat anders?
Ik kan de vragen ook wel opzoeken, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je met directe vragen een beter antwoord krijgt.
Thnx alvast!
En dames, mag ik jullie vragen hoelang jullie al bezig zijn? Van sommige weet ik het wel, maar van de meeste niet, en ik ben toch wel erg benieuwd..
Je bent geweldig!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
- Uw cyclus loopt (dacht ik) van eerste dag van menstruatie tot dag voor de volgende menstruatie
- NOD = dag waarop je normaalgezien zou moeten ongesteld worden, maar waarvan je hoopt dat het niet zalgebeuren.
- 1e ronde dacht ik ja
- hoe lang bezig? Staat tussen haakjes na de naam (bv 01-2007: bezig van januari 2007)
En ik ben nog niet bezig![]()
Thnx meidquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef Fruppel het volgende:
Rupzz, op bijvoorbeeld 9maand.com ook een cyclusbanner maken dan weet je altijd wanneer je ongeveer je NOD hebt, dit is wel pas handig wanneer je een regelmatige cyclus hebt!
Succes Rupsie!
Goeie instelling, doe ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Miffy1984 het volgende:
Ja laten we het hopen. Maar inderdaad, ik hou er zeker rekening mee. Sowieso de 1e 3 mnd.
Bedankt!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef Miffy1984 het volgende:
Nou ik kon natuurlijk niet wachten tot morgenochtend. Heb net nog een test gedaan (weer van clearbleu toch) en er verscheen een duidelijke streep! Het zal dan dus toch wel. Ik voel me ook erg zwanger. Precies zoals bij de 1e.
Nou jullie moeten dus geen predictor gebruiken, want daar ga je alleen maar van twijfelen! Ik hoop nu dat alles de komende weken goed blijft gaan, maarja.. ik kan alleen maar afwachten.
Ik gun jullie ook allemaal heel snel een 2e streepje!! Ik weet hoe vreselijk het is als het niet lukt.
Ik duim voor jullie en blijf stiekem meelezen
Again blijft nog wel meeposten, maar vond de manier van Koningin, dus zonder NOD in de lijst, prettiger.quote:
Ik had op beter nieuws gehooptquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Again blijft nog wel meeposten, maar vond de manier van Koningin, dus zonder NOD in de lijst, prettiger.
Begrijp ik hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:07 schreef Again het volgende:
Haha idd Leonieke ivm meelezers wil ik de gegevens wat meer prive houden.
Daarbij heb ik zelf geen flauw idee wanneer mijn NOD is aangezien ik nu een ontiegelijk lange cyclus had
welk forum? PM me anders even hihiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:14 schreef Again het volgende:
Crazymoon!Ik weet wie je bent
![]()
We zitten samen ook op een ander forumpje (gaat niet over babies!!)
Leuk dat jullie voor een tweede gaan meid!
Ik duim voor je!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:19 schreef Fruppel het volgende:
CM wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Heel erg veel succes met klussen!
LVOM ik duim voor je dat het raak zal zijn!
Ik vind het zo spannend weer! Nog maar 3 dagen tot mijn NOD.
Net zoals elke maand voel ik ook deze maand weer niets wat me doet denken aan een mogelijke zwangerschap, beetje zere borsten maar niet noemenswaardig.
Wel zaterdag en gister met vlagen misselijk geweest maar dat kan ook komen door het buikgriep virus wat overal heerst.
Durf niet heel erg te hopen, ben veel te bang voor de teleurstelling keer op keer.
Het stomme is dat ik vandaag weer helemaal nergens last van heb en mede daardoor kan ik me bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Fruppel, jij houdt het toch spannend hoor! Die symptoompjes lijken wel heel erg op die van mij!
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Fruppeltje, spannend hoor. Ik hoop zo dat je eindelijk eens mag verhuiizen
Ja, dat luikje in je buik naar believen te openen lijkt me ook wel watquote:Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef Fruppel het volgende:
Thanks Vlindur!
[..]
Het stomme is dat ik vandaag weer helemaal nergens last van heb en mede daardoor kan ik me bijna niet voorstellen dat ik zwanger zou kunnen zijn.
Het is zo niets zeggend allemaalsoms zou het maar wat makkelijk zijn als je even in je buik kon kijken om te zien of er iets zit of niet, scheelt een boel teleurstellingen misschien.
Dit worden 3 lange dagen!
Zou ik heel graag doen, maar ik vrees dat dat nog wel even gaat duren. Ga maar vast hoor, als je op mij moet wachten zou het nog wel eens lang kunnen gaan durenquote:verhuis jij dan gezellig met me mee?
Ja he het lijkt een fijne optie, ik zou dan denk ik heel vaak kijkenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat luikje in je buik naar believen te openen lijkt me ook wel wat
[..]
Zou ik heel graag doen, maar ik vrees dat dat nog wel even gaat duren. Ga maar vast hoor, als je op mij moet wachten zou het nog wel eens lang kunnen gaan duren![]()
Ik weet het ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:08 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet het niet! Kan dat dan zo vlak voor mijn NOD?
WIl nauurlijk de moed ook liever niet opgeven maar het is soms wel lastig.
Ik kan me voorstellen dat je collega's soms wat raar opkijken als ze je bezig zien vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:17 schreef Fruppel het volgende:
Véél te spannend heb er gewoon hoofdpijn van haha!
Ik voel me gewoon zo lekker dat ik me uberhaupt niet voor kan stellen dat ik ongesteld ga worden, over het algemeen heb ik ervoor echt wel last van de standaard kwaaltjes maar ook die blijven tot nu toe uit!
Mijn borsten doen geen zeer, heb er al steeds aan gevoeld haha!
Is het al donderdag pfff!
Ik hou mijn adem ook in Again, dit is echt vreselijk haha
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je collega's soms wat raar opkijken als ze je bezig zien vandaag
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:39 schreef mefke79 het volgende:
en ook hier de![]()
!
Bah. Ik ben er zooo sjacho van deze keer. Ben ook nog verkouden en daarom slik een zooitje paracetamol om overeind te blijven en zelfs daar komt de buikpijn goed door heen zetten.
Wat wel leuk was: gisteren een ventje van 2 weekjes oud in mijn handen gehad...zoooo lief. Maar ik wil mijn eigen kleintje (stampvoet, stampvoet). Ik weet wel dat ik echt niet mag klagen want zo lang zijn we nog niet bezig, maar toch...
Alle anderen ook succes maar weer, we gaan echt gelijk op nu...spannend!
Ik heb een hele lieve fijne huisarts, ze vond het geen probleem om alvast een beetje "vooronderzoeken" te doen zeg maar dus zonder problemen kregen we een doorverwijzing van haar!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef lunastar het volgende:
Fruppel amaai jij hebt goede ha.. dat je al zo snel doorverwijzing krijgt voor onderzoek...
We zijn pas bezig met de 2e ronde.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:19 schreef Fruppel het volgende:
Happyme jij maakt het ook wel een beetje spannend he!
Koningin waarom ga je dan geen ovulatietesten gebruiken? Dan kan je het beste bekijken wanneer je je ovulatie hebt!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:30 schreef OooLizaooO het volgende:
LVOM, spannend! Laat iets weten!
In principe mag je niet in een achtbaan van het moment dat je zwanger bent.
van www.predictor.nl:
Zwanger in de achtbaan
16 sep 2003
In veel pretparken mag je niet in de achtbaan wanneer je zwanger bent. Waarom is dit, en in welke periode van de zwangerschap geldt dit? Moet je ook al uitkijken in de eerste maanden van de zwanegrschap?
Een achtbaan maakt rare bewegingen, dus degene die erin zitten ook. Zeker omdat de inzittenden schrikken. De stang die tegen je aan zit om je te beschermen zou eventueel te hard in je buik kunnen komen. Maar vaak hebben achtbanen tegenwoordig van die armsteunen, hiervoor geldt dit niet.
Het is dus meer het stootgevaar. Dit risico wordt groter naarmate je verder zwanger bent.
Dat linkse streepje?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:53 schreef OooLizaooO het volgende:
Dit was mijn lichte streepje (niet het allereerste, maar het 2de of 3de denk ik)
[ afbeelding ]
Nu ondertussen 11 weken zwanger.
Ik wil dan wel niet nog eentje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:34 schreef owlet het volgende:
Ik zie hem hoor! ! Lichtroze = testkleur = streep = zwanger![]()
![]()
en nu ga ik stiekem een beetje huilen omdat we bij de Sarah en Ronja zo dicht bij elkaar zaten en ik ook weer zo graag wil
Gefeliciteerd, wat een prachtig valentijnscadeautje!
Waar is jouw test?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:19 schreef Again het volgende:
Duidelijk CM, gefeliciteerd meis!
Jouw knipoog van een paar dagen terug...quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:41 schreef Again het volgende:
He? Hoe komen jullie daarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |