abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56412105
Neuh ik weet toch zeker dat ik niet zwanger ben..
Vind het alleen vreemd allemaal nu..
  woensdag 30 januari 2008 @ 16:52:07 #102
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56412740
Vreemd is het zeker Again, hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt!
  woensdag 30 januari 2008 @ 20:49:08 #103
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56417827
mijn NOD mag naar 27 feb...

beetje vreemd, 1ste cyclus was 30 dagen, 2e 26.
Ga dus nu maar uit van 28 dagen.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56426826
jeetje zeg Again, wat vaag allemaal. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

wij zitten weer in de vruchtbare periode.. ben benieuwd..
pi_56426878
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 15:54 schreef amaranta het volgende:
Graag gedaan.
En koningin. Ik zat vorig jaar tijdens carnaval ook bier te tanken, niet wetend dat ik al zwanger was:')
Gelukkig ben ik maar 1 dag carnaval wezen vieren. maar maar wat was ik dronken
Hahahaha.
Heeft het verder geen uitwerking gehad op de zwangerschap dan?
Ik kan nl. ook niet 5 dagen carnaval vieren en dan helemaal geen alcohol drinken.......
  donderdag 31 januari 2008 @ 09:14:48 #106
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56427023
Bessie balen dat je ongesteld geworden bent!

LVOM heel veel succes deze ronde!
pi_56427180
Nou vanmorgen 3 drupjes bloed. T zal wel door gaan zetten nu denk ik..

Beessie-Jen jammer meis! Het blijft vaag die verschillende lengtes in cylcussen..

Koningin feest ze dit weekend
  donderdag 31 januari 2008 @ 09:27:33 #108
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56427231
Is je cyclus eigenlijk vaker zo onregelmatig Again? "fijn" dat er nu wel iets lijkt te gebeuren!
pi_56428925
Hoop dat je snel echt duidelijkheid hebt, Again!

Beesie-Jen, beetje vervelend zeker, die onregelmatige cyclus? Maar lever te snel onverwachts al je MS dan er lang op te moeten zitten wachten! Alleszinds veel succes in ronde 3 (?)

LVOM, doe je best!

Koningin, valt carnaval nog volledig buiten de tijd-dat-je-misschien-al-kan-testen?
Ik zou me alleszins niet helemaal lam zuipen . Jeweetnaarnooit .
pi_56429818
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef OooLizaooO het volgende:

Beesie-Jen, beetje vervelend zeker, die onregelmatige cyclus? Maar lever te snel onverwachts al je MS dan er lang op te moeten zitten wachten! Alleszinds veel succes in ronde 3 (?)
ja dat is waar, want ik was er verder geestelijk niet echt mee bezig en was ineens ongesteld... naja idd op naar de 3e ronde.
Ik moet trouwens wel weer erg wennen aan mijn menstruatie. Onder de pil was ik nauwelijks ongesteld. max een dag of 3 en dan erg weinig bloedverlies. Nu verlies ik weer veel, en helderrood, bloed.

hmm lijkt me vervelend again, dat het niet doorzet.. en vooral omdat je ook al zo lang in de running bent.

de rest allemaal ook weer veel succes deze ronde
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56432961
Koning, denk het niet. We hadden net voor carnaval geklust en pas in maart teste ik positief. Dus de innestelling heeft misschien net rond die tijd plaatsgevonden.
Dus tip: ga heel veel bier drinken na de sex
haha
Dames, ik ben dr weer weg van! Succes allemaal
pi_56433132
Omdat ik er allemaal nog niet zo heeeel veel van snap.

Kunt u mij uitleggen?

* Klopt het dat de dagen van eind menstruatie tot begin menstruatie de cyclus is? En dat je daar de dagen van moet tellen?

* De NOD in de TT, waar staal die op? Ik snap dat ie voor Niet Ongi Dag staat, maar er zijn toch veel meer niet ongi dagen?

* Mijn 1e ronde is dus nu begonnen? Nu ik voor het eerst weer ongesteld ben geweest? of werkt dat anders?

Ik kan de vragen ook wel opzoeken, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je met directe vragen een beter antwoord krijgt.

Thnx alvast!

En dames, mag ik jullie vragen hoelang jullie al bezig zijn? Van sommige weet ik het wel, maar van de meeste niet, en ik ben toch wel erg benieuwd..
*pok*
pi_56433309
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Rupzz het volgende:
Omdat ik er allemaal nog niet zo heeeel veel van snap.

Kunt u mij uitleggen?

* Klopt het dat de dagen van eind menstruatie tot begin menstruatie de cyclus is? En dat je daar de dagen van moet tellen?

* De NOD in de TT, waar staal die op? Ik snap dat ie voor Niet Ongi Dag staat, maar er zijn toch veel meer niet ongi dagen?

* Mijn 1e ronde is dus nu begonnen? Nu ik voor het eerst weer ongesteld ben geweest? of werkt dat anders?

Ik kan de vragen ook wel opzoeken, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je met directe vragen een beter antwoord krijgt.

Thnx alvast!

En dames, mag ik jullie vragen hoelang jullie al bezig zijn? Van sommige weet ik het wel, maar van de meeste niet, en ik ben toch wel erg benieuwd..
- Uw cyclus loopt (dacht ik) van eerste dag van menstruatie tot dag voor de volgende menstruatie
- NOD = dag waarop je normaalgezien zou moeten ongesteld worden, maar waarvan je hoopt dat het niet zalgebeuren.
- 1e ronde dacht ik ja
- hoe lang bezig? Staat tussen haakjes na de naam (bv 01-2007: bezig van januari 2007)

En ik ben nog niet bezig
pi_56433583
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef leonieke het volgende:

[..]

- Uw cyclus loopt (dacht ik) van eerste dag van menstruatie tot dag voor de volgende menstruatie
- NOD = dag waarop je normaalgezien zou moeten ongesteld worden, maar waarvan je hoopt dat het niet zalgebeuren.
- 1e ronde dacht ik ja
- hoe lang bezig? Staat tussen haakjes na de naam (bv 01-2007: bezig van januari 2007)

En ik ben nog niet bezig
Je bent geweldig!

Dank je!
*pok*
  donderdag 31 januari 2008 @ 14:47:57 #115
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56434236

Rupzz, op bijvoorbeeld 9maand.com ook een cyclusbanner maken dan weet je altijd wanneer je ongeveer je NOD hebt, dit is wel pas handig wanneer je een regelmatige cyclus hebt!
Succes Rupsie!
pi_56434757
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef Fruppel het volgende:

Rupzz, op bijvoorbeeld 9maand.com ook een cyclusbanner maken dan weet je altijd wanneer je ongeveer je NOD hebt, dit is wel pas handig wanneer je een regelmatige cyclus hebt!
Succes Rupsie!
Thnx meid

Jij ook veel suc6, ik hou je log al een tijdje in de gaten.

Ik ben theoretish al bijna een jaar bezig.. Werd maar niet ongesteld.
Nu ik het wel ben kan ik niet wachten tot het uit blijft.
Maar dit was een menstruatie van niks, alleen maar (rood) slijm. Het liep er niet uit zoals vroeger. Ik kon toe met inlegkruisjes. Vroeger niet..
Maar dat moet allemaal gewoon weer op gang komen.

Suc6 voor allemaal!
*pok*
  donderdag 31 januari 2008 @ 16:26:29 #117
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56436810
Wat naar lijkt me dat als je zo lang moet wachten tot je ongi een keer komt!
Hoop dat het snel op gang komt zodat je wat meer duidelijkheid hebt!

Wat leuk dat je mijn log al een tijdje volgt!

pi_56443706
Hallo allemaal,

Ik ben helaas weer ongesteld geworden, dus mijn nieuwe NOD mag naar 20 februari!

Ga deze maand maar eens ovulatie-testjes proberen; kijken of die op hetzelfde tijdstip een eisprong aangeven als dat ik 'm voel. Verder temperatuur ik nu elke dag en hou ik alles bij op de 'fertility friend'-site. Hoezo er erg mee bezig!?! Op die site adviseren ze trouwens zo vaak mogelijk te klussen in je 'fertile window' (= 3 dagen voor ovulatie, de dag zelf en 1 dag erna) als alles bij je partner tenminste in orde is...

Gelukkig heb ik er nog plezier in (mijn vriend gelukkig ook ) en ben ik nog niet wanhopig. Ben tenslotte al 2 x zwanger geweest! De eerste keer was de 2e ronde raak, de laatste keer de 4e. Nu dus al de 6e ronde... Nou ja, we wachten maar af. Eerst even goed 'klussen' volgende week .

Iedereen succes maar weer!!!

vrijdag 1 februari 2008 @ 10:09:02 #119
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_56452448
Hey dames,

Ik lees al een tijdje met jullie mee, maar ik heb nu toch zelf een vraag;

Wij zijn nu een paar maanden aan het klussen voor een 2e kindje. Nou heb ik woensdag (2 dagen voor me NOD) een zwangerschapstest gedaan met Clearbleu. Er kwam hier een redelijk duidelijke 2e streep erbij! Hartstikke blij dus. Vandaag is mijn NOD en heb vanochtend voor de zekerheid nog een test gedaan met Predictor. Alleen nu was de streep heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg vaag na 5 min. Je moest echt goed kijken. Een paar minuten later werd ie wel iets duidelijker, maar dat telt niet meer he? Zal dit kunnen betekenen dat het hcg daalt? Of zijn Predictors gewoon rot-testen?

Hopelijk word ik de komende dagen niet ongesteld. Ik kan alleen echt niet tegen dit gruwlijke wachten.

Nou moest het even kwijt...
Ik hoop het niet, maar mocht het toch niet goed zijn wil ik graag met jullie meekletsen! Maar liever niet
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_56452579
Hey Miffy,

Proficiat het is wel zeker hoor! Predictor is gewoon veel minder gevoelig!!! Ik had ook paar dagen voor mijn NOD met andere test al duidelijke streep en pas paar dagen na mijn NOD een duidelijke streep met Predictor!
Predictor is alleen maar leuk om bij te houden, want dat streepje blijft wel staan.
Voor alle zekerheid gewoon nog even zo'n kruidvattest gaan halen!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 10:38:01 #121
197301 Miffy1984
pi_56453045
oja Kruidvattest, zijn die goed? Ik zat eraan te denken om straks misschien nog een cleurblue te halen, maar die zijn zo duur. Ze worden echt rijk van mij

Dan gooi ik er morgenochtend toch nog een testje tegenaan
Kan het zelf nog niet geloven, bij de 1e duurde het meer dan een jaar en nu ineens bij de 4e ronde dan.

Ik laat morgen wel even weten wat de uitslag is.
pi_56453781
Kruidvattest was bij mij 4 dagen ofzo voor NOD al positief ;-p.
Laat ons iets weten!
succes!

en ik wil niet gemeen zijn, maar er is nog altijd de kans op een vroege miskraam hé, dus hou daar ergens in je achterhoofd misschien ook wel een beetje rekening mee

maar volgens mij ligt het toch aan die stomme predictor
  vrijdag 1 februari 2008 @ 11:11:45 #123
197301 Miffy1984
pi_56453917
Ja laten we het hopen. Maar inderdaad, ik hou er zeker rekening mee. Sowieso de 1e 3 mnd.

Bedankt!
pi_56456306
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Miffy1984 het volgende:
Ja laten we het hopen. Maar inderdaad, ik hou er zeker rekening mee. Sowieso de 1e 3 mnd.

Bedankt!
Goeie instelling, doe ik ook!
Schoonzusje 2 x miskraam op 10 weken!
Dus voor die 12 weken voorbij zijn, zie ik het zelf ook nog niet als 100% veilig!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 15:15:19 #125
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56459587
Miffy heb je er al een kruidvat testje tegenaan gegooid? Denk dat we je gewoon kunnen feleiciteren hoor!
Een streep is een streep toch!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:18:50 #126
197301 Miffy1984
pi_56462329
Nou ik kon natuurlijk niet wachten tot morgenochtend. Heb net nog een test gedaan (weer van clearbleu toch) en er verscheen een duidelijke streep! Het zal dan dus toch wel. Ik voel me ook erg zwanger. Precies zoals bij de 1e.

Nou jullie moeten dus geen predictor gebruiken, want daar ga je alleen maar van twijfelen! Ik hoop nu dat alles de komende weken goed blijft gaan, maarja.. ik kan alleen maar afwachten.

Ik gun jullie ook allemaal heel snel een 2e streepje!! Ik weet hoe vreselijk het is als het niet lukt.

Ik duim voor jullie en blijf stiekem meelezen
pi_56462420
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef Miffy1984 het volgende:
Nou ik kon natuurlijk niet wachten tot morgenochtend. Heb net nog een test gedaan (weer van clearbleu toch) en er verscheen een duidelijke streep! Het zal dan dus toch wel. Ik voel me ook erg zwanger. Precies zoals bij de 1e.

Nou jullie moeten dus geen predictor gebruiken, want daar ga je alleen maar van twijfelen! Ik hoop nu dat alles de komende weken goed blijft gaan, maarja.. ik kan alleen maar afwachten.

Ik gun jullie ook allemaal heel snel een 2e streepje!! Ik weet hoe vreselijk het is als het niet lukt.

Ik duim voor jullie en blijf stiekem meelezen

gefeliciteerd!!

Dat ie maar mooi en gezond mag zijn!!!

(En lief en aardig en vriendelijk enzo)
*pok*
pi_56463026
Gefeliciteerd Miffy!!
pi_56463546
Kan mijn NOD op 21 februari?

thnx alvast
*pok*
pi_56464021
En mijn NOD mag weg
  vrijdag 1 februari 2008 @ 18:52:31 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56464148
Beide gedaan.

Miffy, gefeliciteerd!
pi_56464204
Thanks BE!
pi_56464640
Tank joe!
*pok*
pi_56466342
hallo!

ja, ik ga hier ook mee kletsen als jullie dat goed vinden
Vriend en ik hebben een paar dagen geleden besloten om voor een 2e te gaan. Erg spannend!
Mijn cyclus is niet helemaal gelijk elke maand, maar gemiddeld toch rond de 33 dagen. Dus mijn NOD zal 14 februari zijn. Maar denk dat ik pas, als de rode duivels weg blijven, 16 februari ga testen!
(dat zeg ik nu wel, maar wie weet test ik 10 februari al hahaha)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56466374
Miffy gefeliciteerd!

Het valt me trouwens op dat een maand zo lang duurt als je er zo mee bezig bent...
en dan weet ik nog niet eens wanneer ik "iets" kan verwachten (wacht op eerste "echte" ongesteldheid na pil)

edit: en welkom CrazyMoon
  vrijdag 1 februari 2008 @ 23:02:13 #136
57497 happyme28
I'm so happy
pi_56469646
Wij zitten weer in de klusperiode, errug gezelli en straks begint het wachten weer..... bah.. maar hopelijk is het raak dit keer

Gefeliciteerd Miffy!

Ook van mij welkom CrazyMoon !

Edit: Mijn NOD mag trouwens naar 17 februari (is denk in vorige topic overheen gelezen )
pi_56475115
Crazymoon! Ik weet wie je bent
We zitten samen ook op een ander forumpje (gaat niet over babies!!)
Leuk dat jullie voor een tweede gaan meid!
pi_56476075
Miffy, gefeliciteerd!!

CM, wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_56477243
CrazyMoon wat leuk succes!!

Miffy, van harte!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:40:33 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56479355
CrazyMoon, wat leuk! Succes!

Happyme, ik heb het aangepast.
pi_56479466
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 18:46 schreef Again het volgende:
En mijn NOD mag weg
Ik begrijp het niet zo goed
  zaterdag 2 februari 2008 @ 14:51:03 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56479524
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:47 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet zo goed
Again blijft nog wel meeposten, maar vond de manier van Koningin, dus zonder NOD in de lijst, prettiger.
pi_56479548
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 14:51 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Again blijft nog wel meeposten, maar vond de manier van Koningin, dus zonder NOD in de lijst, prettiger.
Ik had op beter nieuws gehoopt Maar thx voor de uitleg heb dat deeltje gemist, vrees ik.
pi_56479806
Haha idd Leonieke ivm meelezers wil ik de gegevens wat meer prive houden.
Daarbij heb ik zelf geen flauw idee wanneer mijn NOD is aangezien ik nu een ontiegelijk lange cyclus had
pi_56479919
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 15:07 schreef Again het volgende:
Haha idd Leonieke ivm meelezers wil ik de gegevens wat meer prive houden.
Daarbij heb ik zelf geen flauw idee wanneer mijn NOD is aangezien ik nu een ontiegelijk lange cyclus had
Begrijp ik hoor Ik zei het net zelf ook nog in het rammelaarstopic dat ik het allemaal niet zo geweten zou willen hebben.
Wel stom van die lange cyclus Ik had het toch helemaal anders in gedachten hoor

pi_56500850
dank jullie wel
vind het erg spannend, maar ik denk niet dat het deze maand gelijk raak is. Mijn cyclus is elke keer anders, en weet niet precies wanneer mijn eisprong is.. kan best zijn dat ie al eerder was dan dat we besloten voor een 2e te gaan. En we hebben maar 2 keer geklust dus ja.. ach, geeft ook niks! We houden dit als voorronde hahaha
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 09:14 schreef Again het volgende:
Crazymoon! Ik weet wie je bent
We zitten samen ook op een ander forumpje (gaat niet over babies!!)
Leuk dat jullie voor een tweede gaan meid!
welk forum? PM me anders even hihi
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_56507176
Doe ik
pi_56507332
Ik heb mijn eisprong weer heel duidelijk gevoeld gister... ben benieuwd of het deze ronde raak is..

* LandVanOoit-Meisje gaat weer in de afwachtstand
pi_56507986
Altijd weer fijn als het harde werk er op zit
  maandag 4 februari 2008 @ 10:19:57 #150
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56521307
CM wat leuk dat jullie voor een tweede gaan! Heel erg veel succes met klussen!
LVOM ik duim voor je dat het raak zal zijn!

Ik vind het zo spannend weer! Nog maar 3 dagen tot mijn NOD.
Net zoals elke maand voel ik ook deze maand weer niets wat me doet denken aan een mogelijke zwangerschap, beetje zere borsten maar niet noemenswaardig.
Wel zaterdag en gister met vlagen misselijk geweest maar dat kan ook komen door het buikgriep virus wat overal heerst.
Durf niet heel erg te hopen, ben veel te bang voor de teleurstelling keer op keer .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')