quote:Op woensdag 30 januari 2008 15:54 schreef amaranta het volgende:
Graag gedaan.
En koningin. Ik zat vorig jaar tijdens carnaval ook bier te tanken, niet wetend dat ik al zwanger was:')
Gelukkig ben ik maar 1 dag carnaval wezen vieren. maar maar wat was ik dronken
ja dat is waar, want ik was er verder geestelijk niet echt mee bezig en was ineens ongesteld... naja idd op naar de 3e ronde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 11:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Beesie-Jen, beetje vervelend zeker, die onregelmatige cyclus? Maar lever te snel onverwachts al je MS dan er lang op te moeten zitten wachten! Alleszinds veel succes in ronde 3 (?)
- Uw cyclus loopt (dacht ik) van eerste dag van menstruatie tot dag voor de volgende menstruatiequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:03 schreef Rupzz het volgende:
Omdat ik er allemaal nog niet zo heeeel veel van snap.
Kunt u mij uitleggen?
* Klopt het dat de dagen van eind menstruatie tot begin menstruatie de cyclus is? En dat je daar de dagen van moet tellen?
* De NOD in de TT, waar staal die op? Ik snap dat ie voor Niet Ongi Dag staat, maar er zijn toch veel meer niet ongi dagen?
* Mijn 1e ronde is dus nu begonnen? Nu ik voor het eerst weer ongesteld ben geweest? of werkt dat anders?
Ik kan de vragen ook wel opzoeken, maar ik heb inmiddels wel geleerd dat je met directe vragen een beter antwoord krijgt.
Thnx alvast!
En dames, mag ik jullie vragen hoelang jullie al bezig zijn? Van sommige weet ik het wel, maar van de meeste niet, en ik ben toch wel erg benieuwd..
Je bent geweldig!quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
- Uw cyclus loopt (dacht ik) van eerste dag van menstruatie tot dag voor de volgende menstruatie
- NOD = dag waarop je normaalgezien zou moeten ongesteld worden, maar waarvan je hoopt dat het niet zalgebeuren.
- 1e ronde dacht ik ja
- hoe lang bezig? Staat tussen haakjes na de naam (bv 01-2007: bezig van januari 2007)
En ik ben nog niet bezig![]()
Thnx meidquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:47 schreef Fruppel het volgende:
Rupzz, op bijvoorbeeld 9maand.com ook een cyclusbanner maken dan weet je altijd wanneer je ongeveer je NOD hebt, dit is wel pas handig wanneer je een regelmatige cyclus hebt!
Succes Rupsie!
Goeie instelling, doe ik ook!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:11 schreef Miffy1984 het volgende:
Ja laten we het hopen. Maar inderdaad, ik hou er zeker rekening mee. Sowieso de 1e 3 mnd.
Bedankt!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:18 schreef Miffy1984 het volgende:
Nou ik kon natuurlijk niet wachten tot morgenochtend. Heb net nog een test gedaan (weer van clearbleu toch) en er verscheen een duidelijke streep! Het zal dan dus toch wel. Ik voel me ook erg zwanger. Precies zoals bij de 1e.
Nou jullie moeten dus geen predictor gebruiken, want daar ga je alleen maar van twijfelen! Ik hoop nu dat alles de komende weken goed blijft gaan, maarja.. ik kan alleen maar afwachten.
Ik gun jullie ook allemaal heel snel een 2e streepje!! Ik weet hoe vreselijk het is als het niet lukt.
Ik duim voor jullie en blijf stiekem meelezen
Again blijft nog wel meeposten, maar vond de manier van Koningin, dus zonder NOD in de lijst, prettiger.quote:
Ik had op beter nieuws gehooptquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Again blijft nog wel meeposten, maar vond de manier van Koningin, dus zonder NOD in de lijst, prettiger.
Begrijp ik hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:07 schreef Again het volgende:
Haha idd Leonieke ivm meelezers wil ik de gegevens wat meer prive houden.
Daarbij heb ik zelf geen flauw idee wanneer mijn NOD is aangezien ik nu een ontiegelijk lange cyclus had
welk forum? PM me anders even hihiquote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:14 schreef Again het volgende:
Crazymoon!Ik weet wie je bent
![]()
We zitten samen ook op een ander forumpje (gaat niet over babies!!)
Leuk dat jullie voor een tweede gaan meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |