Soms is dat maar beter ookquote:
Oeh, dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:29 schreef Koningin het volgende:
Ik voel het ook altijd aan de linkerkant
Dit keer was het de morgen nadat we hadden geklust, dus ik hoop dat het wat is geworden...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:47 schreef Beaker het volgende:
[..]
Soms is dat maar beter ookik voelde hem zo erg dat ik uieindelijk in het ziekenhuis ben beland omdat de artsen dachten dat ik een blindendarmontsteking had!
Weet je nooit! Bij mij heeft het ook nooit de kans gehad om regelmatig te wordenquote:Op maandag 28 januari 2008 12:11 schreef Rupzz het volgende:
(Ik heb geen idee hoelang het gaat duren. Ik denk niet dat het gelijk raak is. Het zal eerst allemaal regelmatig moeten worden voordat er een kans is..)
Ja, Ik was in december al bij de dokter geweest. Duurde me allemaal veel te lang. Die zei dat het rustig een heel jaar kon duren, dus ik had in maart moeten terug komen en dan zou hij mij doorsturen naar een gynacoloog. Ben ergens wel blij dat dat dus niet hoeft.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:14 schreef Koningin het volgende:
Jammer Hellen.
Welkom Rupzz, poeh, na 10 maanden pas een menstruatie, das lang. Gelukkig is het uiteindelijk wel gekomen.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Again hoe is t bij jou?
quote:Op maandag 28 januari 2008 08:48 schreef Again het volgende:
Hellennelleh jammer zeg, weet hoe je je voelt, ik ga met je mee ronde 10 in![]()
nou... bij mij niet.. Wij zijn er net achter dat we al maanden 'verkeerd klussen'; mijn ovulatie is pas op dag 20 en 9 a 10 dagen later ben ik alweer ongesteld. Leve de ovulatietesten dan maar, anders hadden we zo nog 10 maanden enorm geklust rond dag 14. Geen wonder dat we al zo lang wachten.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:34 schreef Fruppel het volgende:
Rupzz heel erg veel succes!
Liza, hier gaat alles erg goed, hebben voor de zekerheid maar vrijdag en zaterdag geklust.
Alles is beter dan niets leek ons!
Nu is het afwachten geblazen helaas, ik vind het zulke moeilijke weken.
Omdat mijn ovulatie later dan verwacht ik ga ik er ook vanuit dat mijn NOD een dagje opgeschoven word, las op internet wel dat je menstruatie 12 a 14 dagen na je eisprong komt dus wie weet klopt het allemaal nog wel....ahhrg ik zie het wel haha!
Het is vreselijk he, dat wachten?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:38 schreef Again het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:38 schreef amaranta het volgende:
pff dames, het is al bijna een jaar gelden dat ik hier kwam melden dat ik wij ook voor een baby gingen. Nog geen maand later was ik zwanger.
Het doet me verdriet dat er dames zijn die nog steeds geen 2de streepje hebben geplast. Maar dames. geef de moed niet op, ook jullie zullen allemaal een 2de streepje plassen
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:39 schreef Fruppel het volgende:
Hoe is het met jou koningin? Ben je nog aan het wachten?
Spannend hoor! Weet dat jij geen datum doorgeeft maar hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten!quote:
Ik voel me prima, merk niets vreemds eigenlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:57 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Spannend hoor! Weet dat jij geen datum doorgeeft maar hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten!
Voel je je goed verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |